Vitutusketju

  • 10 538 705
  • 56 130
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Aurinko paistoi tänään tässä kaupungissa massiiviset 10 sekuntia. Ne olivatkin ensimmäiset 10 sekuntia auringonsäteitä tänä vuonna. EI VITUTA.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Edellinen 2 päivän vapaa 2 viikkoa sitten ja seuraava 3 viikon päästä....

Yhden päivän vapaat on yhtä tyhjän kanssa, stana.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Lääkäri totes, että mee kotiin ja juo piimää. Katotaan parin viikon päästä jos on närästys helpottanut. Voisin myös kokeilla gaviskon nimistä juomaa jos se helpottais ja kahvia ei saa juoda.
No ei kai siinä sitten mitään kun juodaan piimää ja ihmetellään maailman menoa....vittu :)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Lääkäri totes, että mee kotiin ja juo piimää. Katotaan parin viikon päästä jos on närästys helpottanut. Voisin myös kokeilla gaviskon nimistä juomaa jos se helpottais ja kahvia ei saa juoda.
No ei kai siinä sitten mitään kun juodaan piimää ja ihmetellään maailman menoa....vittu :)

Höpöhommia. Käy ostamassa apteekista Somac-tabletteja niin loppuu närästys. Somac on suolahappopumpunsalpaajalääke, joten sen närästystä aiheuttavan aineen tuotanto loppuu kun syö Somac-tabletin. Vastaava reseptilääke on Nexium. Voin taata tehon, olen niin paljon närästyksestä kärsinyt. Nuo tepsivät aina. Gaviscon hoitaa oiretta, ei syytä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Olen aina kiertänyt Emma Gaalan kaukaa. Tiesin, että se tulee tänään. Silti erehdyin kääntämään äsken tv:n kakkoselle ja oli itsemurha lähellä. Ja vielä Sini Sabotaasi ruudussa hönkimässä. Onks toi tällä hetkellä musabisneksen kovin syväkurkku vai millä helvetillä toi pääsee joka saatanan kissanristiäisiin lavalle? Faneja yhtä paljon kuin KeuPa HT:lla ja musiikillinen anti samaa tasoa allekirjoittaneen kuorsauksen kanssa.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Höpöhommia. Käy ostamassa apteekista Somac-tabletteja niin loppuu närästys. Somac on suolahappopumpunsalpaajalääke, joten sen närästystä aiheuttavan aineen tuotanto loppuu kun syö Somac-tabletin. Vastaava reseptilääke on Nexium. Voin taata tehon, olen niin paljon närästyksestä kärsinyt. Nuo tepsivät aina. Gaviscon hoitaa oiretta, ei syytä.

Mä hain omatoimisesti maanantaina apteekista esomeprazol nimistä suolahappopumpun salpaajaa ja tähän asti ei mitään vaikutusta. Päivässä on sellainen 3-4h kun ei närästä, muuten närästää jatkuvasti. Pitää vaihtaa tuohon somacin lääkkeeseen jos se vaikka tehoaisi.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Olen aina kiertänyt Emma Gaalan kaukaa. Tiesin, että se tulee tänään. Silti erehdyin kääntämään äsken tv:n kakkoselle ja oli itsemurha lähellä. Ja vielä Sini Sabotaasi ruudussa hönkimässä. Onks toi tällä hetkellä musabisneksen kovin syväkurkku vai millä helvetillä toi pääsee joka saatanan kissanristiäisiin lavalle? Faneja yhtä paljon kuin KeuPa HT:lla ja musiikillinen anti samaa tasoa allekirjoittaneen kuorsauksen kanssa.

Ei millään pahalla, mutta nämä kotimaiset gaalat aiheuttavat lähinnä myötähäpeää jäykästä tunnelmasta ja olevinaan hauskoista puolivillaisista standup-koomikkojuontajista lähtien. Vähän tolla nutipäällä on kirimistä esim. Ellen DeGeneresin hauskuuslevelille.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mä hain omatoimisesti maanantaina apteekista esomeprazol nimistä suolahappopumpun salpaajaa ja tähän asti ei mitään vaikutusta. Päivässä on sellainen 3-4h kun ei närästä, muuten närästää jatkuvasti. Pitää vaihtaa tuohon somacin lääkkeeseen jos se vaikka tehoaisi.

Somacia jos syö kuurina viikon-kaksi niin pitäisi närästyksen kaikota. Kotikonstina muuten olen käyttänyt monesti ensiapuna veteen liuotettua ruokasoodaa. Eli teelusikallinen soodaa puolikkaaseen lasiin vettä. Sooda neutraloi happoa, mahalaukun aines kyllä yhä nousee ruokatorveen, mutta ei polta. Soodaa ei kannata käyttää kovin pitkään, koska siinä on natriumia, joka ei ole perinkään terveellinen alkuaine rutkissa määrin nautittuna.

Muistan kun minulla oli vuonna 2010 aivan eepillinen närästys, joka kesti viikon. Samarin ja Rennie yms. neutraloivat valmisteet auttoivat noin viideksi minuutiksi, ja taas alkoi polttaa. Korvensi, että pelkäsin ruokatorven reikiintyvän. Menin apteekkiin ja kysyin, että voiko Nexiumia saada ilman reseptiä. Täti vastasi, että ei voi, mutta "näin kahden kesken sanottuna voit ottaa kaksi Somacia kerralla". Otin ja närästys kaikkosi avaruuvven myrskyihin. Voi että oli mukava olo, kun korvennus lähti. Närästys on vittumainen vaiva. Ihmettelen, miksi lääkäri ei määrännyt sinulle Nexiumia, vaan käski juomaan piimää. Ilmeisesti lekurilla ei ole kokemusta kunnon tuskasta ruokatorvessa saatana.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Somacia jos syö kuurina viikon-kaksi niin pitäisi närästyksen kaikota. Kotikonstina muuten olen käyttänyt monesti ensiapuna veteen liuotettua ruokasoodaa. Eli teelusikallinen soodaa puolikkaaseen lasiin vettä. Sooda neutraloi happoa, mahalaukun aines kyllä yhä nousee ruokatorveen, mutta ei polta. Soodaa ei kannata käyttää kovin pitkään, koska siinä on natriumia, joka ei ole perinkään terveellinen alkuaine rutkissa määrin nautittuna.

Muistan kun minulla oli vuonna 2010 aivan eepillinen närästys, joka kesti viikon. Samarin ja Rennie yms. neutraloivat valmisteet auttoivat noin viideksi minuutiksi, ja taas alkoi polttaa. Korvensi, että pelkäsin ruokatorven reikiintyvän. Menin apteekkiin ja kysyin, että voiko Nexiumia saada ilman reseptiä. Täti vastasi, että ei voi, mutta "näin kahden kesken sanottuna voit ottaa kaksi Somacia kerralla". Otin ja närästys kaikkosi avaruuvven myrskyihin. Voi että oli mukava olo, kun korvennus lähti. Närästys on vittumainen vaiva. Ihmettelen, miksi lääkäri ei määrännyt sinulle Nexiumia, vaan käski juomaan piimää. Ilmeisesti lekurilla ei ole kokemusta kunnon tuskasta ruokatorvessa saatana.

Se ukko tuntui olevan vittuuntunut elämäänsä ja sitten iso mies tuli valittamaan närästyksestä niin sillä "kilahti". Jos tää jatkuu vielä maanantaina niin saa määrätä mulle kunnon lääkkeet.
Syöminen auttaa 30-60min ajaksi kun hapolla on muuta tekemistä kuin oleilla mun ruokatorvessa ja lasi piimää auttaa 15min ajaksi. No tuskin tähän heti kuolee, mutta olo on vittumainen.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ei millään pahalla, mutta nämä kotimaiset gaalat aiheuttavat lähinnä myötähäpeää jäykästä tunnelmasta ja olevinaan hauskoista puolivillaisista standup-koomikkojuontajista lähtien. Vähän tolla nutipäällä on kirimistä esim. Ellen DeGeneresin hauskuuslevelille.

Miksi sä mulle kirjoitat, että "ei millään pahalla" kun mä kritisoin tota paska gaalaa?
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Voi taivas, pari kertaa mullakin on vatsahapot päässeet polttamaan ruokatorven pahasti. Tuolloin ei ole kyennyt syömään mitään, jokainen nielty suupala sattui ihan helvetisti koko matkan mennessään vatsalaukkuun. Se läppä siellä ruokatorven alapäässä toimii näet hiukan laiskasti toisinaan. Kyllä se lääkityksellä sitten tokenee, mutta ne muutamat päivät...huh.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Miksi sä mulle kirjoitat, että "ei millään pahalla" kun mä kritisoin tota paska gaalaa?
Se ei ollut suunnattu sinulle, vaan niinkuin yleinen pahoittelu negatiivisesta asenteestani, kun toiset kuitenkin yrittävät kovasti.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Se ei ollut suunnattu sinulle, vaan niinkuin yleinen pahoittelu negatiivisesta asenteestani, kun toiset kuitenkin yrittävät kovasti.

Okei, ymmärsin väärin : )

Amppareista luin otsikon, että Sanni, tämä yhden biisin artisti, olisi valittu vuoden naissolistiksi. Onnea vaan, mutta tässä juuri yksi iso syy miksi vihaan tätä paska gaalaa. Näissä valinnoissa ei ole koskaan ollut mitään järkeä, parin suurimman levy-yhtiön edustajat saunaillassa vetää nimet hatusta ja nauraa partaansa. Yhden biisin Sanni vuoden naissolisti eikä esimerkiksi Suvi Teräsniska, jolla oli vuoden 2013 aikana KAKSI ALBUMIA listaykkösenä ja jonka biisi Täydellinen Elämä oli vuoden soitetuin biisi radiokanavilla? Lisäksi Teräsniska teki vuoden aikana enemmän keikkoja kuin yksikään kotimainen artisti tai yhtye.

Kuka on se suuri ihminen joka pistää Suomeen pystyyn uuden ja oikeasti hyvän musiikkialan palkintogaalan. Vähän samaan tyyliin mitä Urheilugaala teki Vuoden Suomalainen Urheilija tapahtumalle.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Yhden biisin Sanni vuoden naissolisti eikä esimerkiksi Suvi Teräsniska, jolla oli vuoden 2013 aikana KAKSI ALBUMIA listaykkösenä ja jonka biisi Täydellinen Elämä oli vuoden soitetuin biisi radiokanavilla? Lisäksi Teräsniska teki vuoden aikana enemmän keikkoja kuin yksikään kotimainen artisti tai yhtye.

Vituttaa kyllä aika huolella tämä. Käsittämätöntä..
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Se ukko tuntui olevan vittuuntunut elämäänsä ja sitten iso mies tuli valittamaan närästyksestä niin sillä "kilahti". Jos tää jatkuu vielä maanantaina niin saa määrätä mulle kunnon lääkkeet.
Syöminen auttaa 30-60min ajaksi kun hapolla on muuta tekemistä kuin oleilla mun ruokatorvessa ja lasi piimää auttaa 15min ajaksi. No tuskin tähän heti kuolee, mutta olo on vittumainen.

Itsellä samat vaivat alkoivat 3-4 v sitten. Kävin tähystyksessä eli kameraletku suusta mahaan! Tulos palleatyrä ja refluksitauti eli mahassa oleva läppä liian väljä joka päästää happoja ruokatorveen ja aiheuttaa närästystä! Samaan aikaan oli kovia vatsakipuja jotka johtuivat sappikivistä. Sappirakko poistettiin ja kivut poistuivat mutta närästys jäi. Lääkäri määräsi nexium 40 mg ja söin niitä 2v joka päivä! Olo ei kuitenkaan ollut ihan normaali. lääkärin ohjeet ruokavalioon oli että vähärasvainen ja kuitupitoinen. Ei tulista jne. Pari vuotta sitten jätin viljat pois ja kaikki vaivat katosi viikossa. Ei tarvitse lääkkeitä ja voi syödä tulista ja rasvasta kunhan ei viljoja! Viljat on monelle suurin syy ongelmiin!!!
 
Yksi sana: niska-hartiajumi. Haistakaapa (iki)vanhat urheiluvammat ja niiden kosto vittu.
Tätä ei ihan heti olis uskonut mm. historian ja yleisen leikkaus/sairaalakammon vuoksi sanovansa, mutta odotan jo tosissani kapulakielellä ilmaistua puhelua "päivää, teille on varattu aika sovittuun päiväkirurgiseen toimenpiteeseen". Ei sekään ongelmia täysin hävitä, mutta edes tän saatanan turvotuksen ja kestosäryn kyllä (joka luonnollisesti pahenee eikä helpota treenaamalla).
Yrittää kiukuttaa yksi jos toinen muukin pikkujuttu, mutta ne hoidellaan (indeed;) kyllä taas pois kuleksimasta, kunhan ehditään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jollakulla tämän kerrostalon rapun asukkaalla on tapana rymäyttää noin kaksi kertaa kuukaudessa kunnon maito-oksennus hissiin. Döfis oli taas hississä niin hirveä, että oksettipa itseänikin. Tästä kuitenkin muotoutui päätelmä, miksi ihmisiä alkaa oksettaa nähdessään yrjön tai nuuskiessaan laatan dunkkista nokkiinsa. Kun muinoin evoluution hämärämmässä vaiheessa joku on oksentanut, niin mitä ilmeisimmin jokaisen on kannattanut oksentaa, varsinkin kun on syöty yhteisiä mädäntyneitä raatoja.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Itsellä samat vaivat alkoivat 3-4 v sitten. Kävin tähystyksessä eli kameraletku suusta mahaan! Tulos palleatyrä ja refluksitauti eli mahassa oleva läppä liian väljä joka päästää happoja ruokatorveen ja aiheuttaa närästystä! Samaan aikaan oli kovia vatsakipuja jotka johtuivat sappikivistä. Sappirakko poistettiin ja kivut poistuivat mutta närästys jäi. Lääkäri määräsi nexium 40 mg ja söin niitä 2v joka päivä! Olo ei kuitenkaan ollut ihan normaali. lääkärin ohjeet ruokavalioon oli että vähärasvainen ja kuitupitoinen. Ei tulista jne. Pari vuotta sitten jätin viljat pois ja kaikki vaivat katosi viikossa. Ei tarvitse lääkkeitä ja voi syödä tulista ja rasvasta kunhan ei viljoja! Viljat on monelle suurin syy ongelmiin!!!

Joo pitääpi muuttaa ruokavaliota jonkin verran ja kokeilla jotain muuta safkaa. Mulla tähystettiin maha n. 2v sitten ja silloin kaikki oli normaalissa kunnossa, mutta kovasti näyttää siltä, että joutuu uudestaan tähystykseen. Eipä tuo ole sinäänsä paha asia kun sen kesto on 5-10min eli suhteellisen nopea toimenpide. Multa on tähystetty suolisto muutaman kerran ja voin kertoa sen olevan vitusti kivuliaampi kokemus ja se kestää 30-60min riippuen lääkärin taidosta ja suolistosta.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Vituttaa rasistiset ilmaisut.

Heh, palstan suvaitsevaisuuspoliisi taas vauhdissa ja vieläpä täysin väärin perustein : )

Sanoisin että kiviä taskuun molemmille ja ei tarvetta pelikielloille.

Siis yksikössä, pelikiellolle? Koska eihän tossa videolla tapahdu muuta kuin täysin puskista tuleva nyrkillä naamaan isku. Ja mikäli erään toisen foorumin tiedot pitää paikkansa, tämä iskun saanut nainen on saanut iskusta aivotärähdyksen, nenä on mennyt sijoiltaan ja naamassa on enemmän ruhjeita kuin monella ammattinyrkkeilijällä ottelun jälkeen.

Ei pelikieltoa sun mielestä? Okei.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Tää video ei selityksiä kaipaa ja tämä ketju on ainoa oikea paikka tälle.

Yön Tiinalla ei kasetti kestä, kun heikkouttaan jää vastustajan jyrän alle hyökkäysalueella.

Honka-ToPo 8.3.2014 - YouTube

Lisää Ilta-Sanomissa:

Draamaa naisten Korisliigassa - pelaaja l kasvoihin - Koripallo - Ilta-Sanomat

Pitkä pelikielto ja ei muuta kuin rikosilmoitusta tekemään.

Ruma lyönti oli kyllä. Luulin, että tilanne tuli jo jossain aiemmassa kohdassa, kun näytti naista kaatuvan, kuin heinää kentällä. Melkoista filmiä molemmilla joukkueille poislukien tämä lyönti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös