Lukko ei voita mestaruutta ikinä.
Ei hätää, ei KalPakaan. Ja hei, Lukolla on sentään yksi mestaruus jostain 50-luvulta, me ei oikeasti voiteta sitä ikinä.
Ei hätää, ei KalPakaan. Ja hei, Lukolla on sentään yksi mestaruus jostain 50-luvulta, me ei oikeasti voiteta sitä ikinä.
Sama vitutus täällä. Helvetti, viimeisen 25 vuoden, neljännesvuosisadan aikana ainoastaan kaksi joukkuetta ei ole pelannut Sm-liigan finaaleissa. Toinen niistä on yhdellä pienimmistä budjeteista vuodesta toiseen operoiva SaiPa. Arvaatte varmaan sen toisen joukkueen.Lukko ei voita mestaruutta ikinä.
Oliko Janne "Ookkonää oololaane" Niinimaa todellakin paskempi puolustajana kuin kommentaattorina? Epäilen vahvasti.
Lienee perusteltua painottaa, että kritiikkini kohdistui vain nimeltä mainitsemaani yksittäistapaukseen eikä ollut missään nimessä ajatusrik... vihapuhetta, jonka kohteena olisivat olleet oululaiset kollektiivisesti; Janne juilii, kyllä, mutta Kärpät, Oulu ja oululaiset eivät.Kummasti HPK-faneja nuo, joita Janne juilii...
Suomen nykytilanne. Verot nousee, työtätekevä kansanosa maksaa. Mitään parempaa et saa vastikkeena. Työttömyys kasvaa ja maksajien määrä pienenee. Kieltoja, määräyksiä ja byrokratiaa lisätään. Kaikki uudet asiat torpataan jollain pikkudetaljilla. Ei ole edes näkyvissä, että se kuuluisa iso kuva muuttuisi parempaan suuntaan ja olisi valoa tunnelin päässä. Täällä todellakin tarvitsee sen lottovoiton.
Veroista voi olla montaa mieltä. Meikäläisellä todettiin nuoruusiän diabetes tuossa vähän reilu vuosi sitten. Pariviikkoa sitten kävin taas ostamassa noin kolmen kuukauden annoksen insuliinia. Laskun loppusumma olisi ollut n. 400e, eli tästä tulisi noin 1600e vuodessa. Koko loppuelämäni ajan noin 70 vuotta, tekisi yhteensä siis 112000e. Itse maksoin satsista 6e. Ajatteleppa omalle kohdalle, maksaisitko silloin mieluummin korkeampia veroja? Näitä samanlaisia verovalituksia on saanut lukea nyt viime aikoina aika paljonkin esimerkiksi facebookista. Vituttaa siis tämmöiset.
Toki aina valitetaan, mutta kyllä minä jaan Turderin vitutuksen. Miten sinun tilanteesi eroaisi jos sinulla olisikin itse otettu vakuutus, joka kattaisi sairautesi menot? Muiden kannalta tässä olisi erona, että esim. sinun tarpeellista hoitoasi, jonka rahoitukseen itsekin osallistun mielelläni tietäen että sama tilanne voisi osua kohdalleni, rahoittaessa ei tulisi samalla tuettua kaikenmaailman asioita, joihin valtio on nähnyt tarpeelliseksi sekaantua rahaa antamalla. Tässä maassahan on suurinpiirtein ihmisoikeus, että jokaisella on kotona laajakuvatelevisio ja nopea netti.
Tsemppiä sairauden kanssa elämiseen ja hienoa että osa verorahoista vielä löytää sinne minne kuuluu.
Toki aina valitetaan, mutta kyllä minä jaan Turderin vitutuksen. Miten sinun tilanteesi eroaisi jos sinulla olisikin itse otettu vakuutus, joka kattaisi sairautesi menot?
Mietin ihan oikeasti hetken, mitä ihmeen lilliputteja olet palkannut tekemään lumityöt alaisuudessasi.Vittu, onnistuin sitten tiputtamaan lumialaiseni täydelle kiisselilautaselle...
hienoa että osa verorahoista vielä löytää sinne minne kuuluu.
Haluaisinkin kysyä, millä tavalla itse rahoittaisitte edellä mainitut palvelut ja valtion budjetin alijäämän?
valtion palkkamenoista (YT:t olisi poikaa valtion byrokratiakoneistolle kautta linjan)
Boldattu kohta on se oleellinen. Ameriikan mallissahan jokainen hoitaa omalla vakuutuksellaan sairautensa hoidot yms. Vakuutus maksaa rahaa. Minun tilanteessani varmasti olisikin vakuutus joka kattaa kaikenmaailman sairastelut sunmuut, mutta kaikilla ei ole keskituloisia vanhempia. Ei kaikilla ole varaa ostaa näitä kalliita kaikenkattavia vakuutuksia.
Väittäisin, ilman tarkempaa tietoa, että suurin osa meidänkin verovaroista menee sinne minne kuuluu, työttömyystukiin, opintotukiin, kirjastoihin semmosiin. Voisimmehan asua vaikkapa maassa jossa verovarat käytetään lähinnä armeijan varusteluun.
Haluaisinkin kysyä, millä tavalla itse rahoittaisitte edellä mainitut palvelut ja valtion budjetin alijäämän?