Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Perkele kun on kipiä piä! Pistellöö pistellöö, koskoo koskoo.
Perkele kun on kipiä piä! Pistellöö pistellöö, koskoo koskoo.
Tuli baarissa eilen hieman kallis vessareissu. Pieni sievä siinä oli päällä ja rupesi kusettamaan joten menin vessaan. Katselin, että pisuaarille ei mahtunut niin päätin mennä koppiin vessaan. Otin prinssinakin esiin ja pissaaminen sujui mahtavasti. Ei ohi eikä yli vaan keskelle maalitaulua. Pissattuani vedän vessan eikä siinäkään mitään ongelmaa, alan samalla katsoa kännykkääni ja siinä vaiheessa humala iski takaisin. Kännykkä tippuu kädestäni suoraan pönttöön ja simahti siihen paikkaan. Olen tuota kuivattanut koko päivän, mutta ainut reaktio akkua laittaessa kiinni on kameravalon palaminen. Eli taisi se paska hajota kokonaan. Vituttaa.
Miksi helvetissä kaivat kännykkää pöntöllä esiin? "Kyllä joku varmasti haluaa nähdä kuvan mun värkistä!", tai "juuri sain kusta pönttöön, vähän entä oisin saanu, päivitänpäs somet!"...
Miksi helvetissä kaivat kännykkää pöntöllä esiin? "Kyllä joku varmasti haluaa nähdä kuvan mun värkistä!", tai "juuri sain kusta pönttöön, vähän entä oisin saanu, päivitänpäs somet!"...
Vituttaa vakuutusyhtiöihin soittavat ihmiset.
Auton 1000e+ remontti. Toki vitutusta lieventää se, että ainekset oli isompaankin remonttiin. Nyt selvittään tonnilla. Siltikin, vituttaahan se.
Anteeksi, kun nauroin ääneen vitutuksellesi, mutta tuossa kombossa on tragikomiikkaa vaikka muille jakaa.Kombo: murtunut nilkka ja paskatauti. Voi tätä yhdellä jalalla vessaan pomppimisen riemua.
Anteeksi, kun nauroin ääneen vitutuksellesi, mutta tuossa kombossa on tragikomiikkaa vaikka muille jakaa.
Selittäkääs nyt joku mulle, mitä helvetin pelleilyä tuo tuollainen lentokoneiden häiritseminen laservaloilla oikein on ja minkälainen orangutangiporukka sitä oikein harrastaa?
Vituttaa vaimoni puolesta.
Hänen valmentamansa junnujoukkueen jojo on kaikessa hiljaisuudessaan vienyt poikia harjoittelemaan naapuri kunnan joukueseen, poikien samalla pelatessa myös tässä vaimoni valmentamassa tiimissä.
Asia tuli ilmi kun pojat tulivat "oman" joukkueen peliin vastustajan verkkareissa ja kannustivat katsomossa vastustajaa "oman" joukkueen vaihtoaition takana.
Missään vaiheessa ei ole kertonut poikien harjoittelevan toisella paikkakunnalla, halua on ollut siirtyä kauden jälkeen. Jojo ei näe tehneensä mitään väärää, eikä kuulemma edes tuossa pelissä otettu mitään kantaa kumpaa kannustaa. Eikä muuten ollut itsekkään kyseisessä pelissä hoitamassa jojon tehtäviä. Lapsilla on kuulemma oikeus valita harrastuspaikkansa. Vittu joo, jääkiekkoliitto on luonut jo junnuille siirtorajat ja säännöt, tässä olisi taas sinne kansioon yksi malliesimerkki.
Kyseinen seura on ennenkin harrastanut kuulemma seudulla tällaista toimintaa.
Vittu vitun vittu
Vittu tää muuttaminen on rasittavaa puuhaa, ensinnäkin pitäisi löytää uusi kämppä, uusi sijainti on 200km päässä joten ihan joka näyttöön ei voi ravata, ja sen kämpän pitäisi olla kelvollinen, paskaan tai liian kalliiseen ei huvittaisi ei huvittaisi jumittaa, kuukauden vaihde lähestyy ja vieläkin on tämä vaiheessa.