Vitutusketju

  • 10 538 531
  • 56 130

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli paska esimerkki joo. Lähinnä tarkoitin sitä, että sitä ennen tapahtui laittomuuksia Itä-blokissa, jotka sinällään eivät johtaneet toivottuun tulokseen. Prahassa -68 rikottiin lakia, Unkarin kansannousu 50-luvulla, Puolan tapahtumat 80-luvun alussa. ELi totalitarismin ikeessä monessa paikassa pistettiin hanttiin LAITTOMASTI, mutta eivät monet noita juttuja tuominneet silloin eivätkä nytkään. Ja en tuomitse minäkään.

Joo mun piti heittää joku vertaus liittyen Kolmanteen Valtakuntaan, mutta jätin sen natsikorttivaaran takia sivuun. No vituiksihan se meni...

Kyllä joo, mutta lopetin MM-dartsin katsomisen tietokone-telkkari-yhteydellä ja telkku meni ykköselle, missä tulee joku keskusteluohjelma. Kuuntelin jonkun 5 sekutia ja ajattelin, että mitä vittua. YLE on palannut 40v ajassa taaksepäin kun joku akka selittää, kun kiinassa on kaikki hyvin ja on ihan jees, kun lapset ei itse saa päättää koska ja kenen kanssa menee naimisiin. Kuulosti ihan Tarja Haloselta ja onneksi menin katsomaan ylen sivulta ja huomasin, että tallenne oli vuodelta -71.

Pidempään kun kuuntelin, niin aika hirveää paskaa silloin heitettiin ihan julkisesti. Itse asiassa, toi tuon ajan tuuba on kyllä niin hirveää kuraa, että kaikki, ihan kaikki, jotka on olleet missään tekemisissä tuon paskan kanssa pitäisi teloittaa torilla ensi tilassa. Menisihän siinä yksi pressakin.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Vituttaa tämä jatkuva plussakeli. Kaikki paikat kurakolla, paska lentää koko ajan, vettä sataa jatkuvasti, sumua ja pimeää.

Vituttaa tuttavat, jotka kaipaavat tällaista ilmaa, mutta nyt ihmettelevät, miksei paista aurinko. Mikseiköhän?
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Vituttaa tämä jatkuva plussakeli. Kaikki paikat kurakolla, paska lentää koko ajan, vettä sataa jatkuvasti, sumua ja pimeää.

Vituttaa tuttavat, jotka kaipaavat tällaista ilmaa, mutta nyt ihmettelevät, miksei paista aurinko. Mikseiköhän?

Kyllä ollut mahtavat kelit. Hyvä jos ei tulis lunta koko talvena! Mahtava lähteä töihin kun +5 eikä tarvii putsata autoa lumesta.
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Minäkin olen kuullut, että jotkut pitävät autoansa ulkona kesät talvet. Ihme porukkaa...;)

Itsekin ajan auton aina yöksi parvekkeelle.

Sen lisäksi, että muilla on asiat paremmin kuin minulla, vituttaa myös se, että: adjektiiveja ei kirjoiteta isolla alkukirjaimella. On Turkulaisia, Porilaisia, Raumalaisia, Satakuntalaisia, Eurooppalaisia ja vaikkapa Panelialaisia. Ei oo, haistakaa paska.
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
No olihan tuossa autotallin rakentamisessa omin käsin ihan vitunmoinen revohka, joka kesti kaikkinensa melkein kuusi vuotta.

Yrittää viedä pohjan negatiiviselta, ei-amerikkalaismalliselta kateellisuudeltani ja lisäksi sivuuttaa vielä varsinaisen vitutukseni. Vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Yrittää viedä pohjan negatiiviselta, ei-amerikkalaismalliselta kateellisuudeltani ja lisäksi sivuuttaa vielä varsinaisen vitutukseni. Vituttaa.

No sittenhän se osui maaliin :)

Kyllähän se minuakin vituttaa, että on olemassa Turkulaisia, Porilaisia, Raumalaisia, Satakuntalaisia ja vaikkapa Panelialaisia. Isolla tai pienellä kirjaimella.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minäkin olen kuullut, että jotkut pitävät autoansa ulkona kesät talvet. Ihme porukkaa...;)
Löytyy kahden auton talli kaksilla ovilla, mutta autotalliin ei mahdu yhtäkään autoa. Ei ole mahtunut pariin vuoteen. Myös talosta alkaa olla kaikki 240 neliötä täynnä tavaraa, kuutiot myös. Etupihalle ei mahdu enää mitään, kun johonkin pitää ne autotkin tunkea.

Jottain tarttis tehdä. Vika on itseni minässä, kun tavaroiden poisheittäminen on niin vaikeaa. Peritty luonteenpiirre on, ettei hyvää tavaraa noin vaan heitetä helvettiin. Melkeinpä keväällä tapahtuu tyhjennysoperaatio. Varaan lähiseudun kirpputoreilta riittävästi myyntipöytiä. Loput ylimääräisestä roinasta heitetään roskalavalle, jonka tilaan tontin kulmalle.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jottain tarttis tehdä. Vika on itseni minässä, kun tavaroiden poisheittäminen on niin vaikeaa. Peritty luonteenpiirre on, ettei hyvää tavaraa noin vaan heitetä helvettiin. Melkeinpä keväällä tapahtuu tyhjennysoperaatio. Varaan lähiseudun kirpputoreilta riittävästi myyntipöytiä. Loput ylimääräisestä roinasta heitetään roskalavalle, jonka tilaan tontin kulmalle.

Tähänpä vastaan latteudella (en puhu nyt maitokahvista), joka pitää yllättävän hyvin kutinsa. "Jos et pysty luopumaan jostakin tavarasta, et omista sitä tavaraa, vaan se omistaa sinut".

Tein itse syksyllä puhdistusoperaation ja möin mittavan määrän nurkkiin kertynyttä tavaraa nettitorilla. Täytyy sanoa, että elämä helpottui huomattavasti, enkä ole juurikaan niitä romppeita takaisin kaivannut. No pianoa ehkä toisinaan jatsihuuruissani.
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Tähänpä vastaan latteudella (en puhu nyt maitokahvista), joka pitää yllättävän hyvin kutinsa. "Jos et pysty luopumaan jostakin tavarasta, et omista sitä tavaraa, vaan se omistaa sinut".

Tein itse syksyllä puhdistusoperaation ja möin mittavan määrän nurkkiin kertynyttä tavaraa nettitorilla. Täytyy sanoa, että elämä helpottui huomattavasti, enkä ole juurikaan niitä romppeita takaisin kaivannut. No pianoa ehkä toisinaan jatsihuuruissani.

Mulla ei ole varaa ylimääräiseen tavaraan. Nyt vituttaa taas ihan saatanasti. Hyvä makuni jeesii edes hieman, mutta vitutus jää niskan päälle. Antakaa minulle edes it-kyvyt!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähdin varta vasten keskustaan sporttibaariin katsomaan Blues-HIFK -matsia, mutta kahden erän jälkeen oli pakko palata himaan. On niin vitun rasittavaa jengiä liikkeellä. Ei liene kuitenkaan mikään poikkeuspäivä, ihmiset yleisesti ovat vaan niin perseestä. Varsinkin kännissä. Eikä se IFK:n pelikään mitään hurmaavaa toki ollut, mutta olisi sitä kai pelin voinut loppuun asti katsoa, jos ei olisi ollut sitä retaleporukkaa ympärillä.

Nyt kidutan itseäni katsomalla Anthony Bourdainin Suomi-jaksoa. Voi vittu. Jalokahvia huuleen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vielä isompi vitutus. Eräs kaverini, nainen, katsoo asiakseen sekaantua henkilökohtaisiin asioihini oikein kunnolla. Hän kuulemma "välittää" ja yrittää "auttaa". Paskan vitut. Kukaan ei ole koskaan auttanut noin päin helvettiä. Akka ei tajua juuri mistään mitään, mutta väittää meikäläistä hankalaksi, koska en ole hänen kanssaan samaa mieltä. Siis omista asioistani, joista hän ei todellakaan ole perillä siinä määrin, että kykenisi ottamaan kantaa. Yritin selittää asiaa monin tavoin ja totesin mm. sen, että enhän minäkään sekaannu hänen henk.koht. asioihinsa millään tavoin (vaikka halutessani voisin sen tehdä). Ei vaan, saatana soikoon, mene perille. What a cunt.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Vielä isompi vitutus. Eräs kaverini, nainen, katsoo asiakseen sekaantua henkilökohtaisiin asioihini oikein kunnolla. Hän kuulemma "välittää" ja yrittää "auttaa". Paskan vitut. Kukaan ei ole koskaan auttanut noin päin helvettiä. Akka ei tajua juuri mistään mitään, mutta väittää meikäläistä hankalaksi, koska en ole hänen kanssaan samaa mieltä. Siis omista asioistani, joista hän ei todellakaan ole perillä siinä määrin, että kykenisi ottamaan kantaa. Yritin selittää asiaa monin tavoin ja totesin mm. sen, että enhän minäkään sekaannu hänen henk.koht. asioihinsa millään tavoin (vaikka halutessani voisin sen tehdä). Ei vaan, saatana soikoon, mene perille. What a cunt.

Mua kiinnostaa, mihin asioihin cunt on puuttuakseen? Ei saa antaa maistiaista narkkarille, perkules!

Minua vituttaa allekirjoittanut itse, vitun uuno menisit nukkumaan saatana. Eipäs kun tarvitsee exälle uhrata yli puolen vuoden jälkeenkin hajanaisia ajatuksia. Ihme hermanni!
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Voi vittu tuo Penguins on aina noin järkyttävän paska silloin kun sitä erehtyy katsomaan matsia. Ihan uskomatonta d-junnutasosta tunarointia. Aivan säälittävän huonoa jääkiekkoa ja Jetsin pojilla ei oo edes hiki. Vittu mitä paskaa.

Samaan aikaan junnukiekkoilijat pelaa oikeeta lätkää. Ilmaseks.

VITTU
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Suomi voittaa hienon tapahtuman once in a vittu decade ja selostaja jaksaa vain itkeä tuomareista, jotka olivat toki paskoja mutta suht tasapuolisesti. Olisi voinut hehkuttaa ja luoda tunnelmaa mutta tämä vitun vatipää itkee tuomareista vielä mitalijuhlissakin. Voi vittu.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Suomi voittaa hienon tapahtuman once in a vittu decade ja selostaja jaksaa vain itkeä tuomareista, jotka olivat toki paskoja mutta suht tasapuolisesti. Olisi voinut hehkuttaa ja luoda tunnelmaa mutta tämä vitun vatipää itkee tuomareista vielä mitalijuhlissakin. Voi vittu.

Itse kiinnitin huomiota ihan samaan asiaan. Todella ärsyttävää.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Minulle paljastui, että Heikki Paasonen on ollut jossain vaiheessa Nelosen jääkiekkostudiossa. Mitä hittoa? Ei sama ihminen vaan voi olla juontamassa Idols-kilpailua ja samaan aikaan keskustella jääkiekosta Tikkasten sun muiden kanssa! Kohta sinne roudataan joku Rostedtin Jetrho...
 
Suosikkijoukkue
Cräps
Minulle paljastui, että Heikki Paasonen on ollut jossain vaiheessa Nelosen jääkiekkostudiossa. Mitä hittoa? Ei sama ihminen vaan voi olla juontamassa Idols-kilpailua ja samaan aikaan keskustella jääkiekosta Tikkasten sun muiden kanssa! Kohta sinne roudataan joku Rostedtin Jetrho...

Vuoden 1994 Milanon mm-kisojen studiossa vieraana oli H.Harkimo, joten eiköhän jääkiekkotietämättömyyden teoreettinen maksimi saavutettu jo silloin.

Itseäni vituttaa että skumppa loppui. Halvatun loppasuu-vaimo.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Facebook ja muu sosiaalinen media gloryhunttereita täynnä.

Vastaavasti gloryhunttereiden vastakohdat ärsyttävät suunnattomasti.
"Mä tiesin Rasmus Ristolaisen jo ennen ku se ees pelas täs turnaukses"
NO SHIT! Pelannut kumminkin tepsissä ja varattu änäriin jossa on myös päässyt kokeilemaan, ja sä tiesit sen jo ennen tätä turnausta? Vau...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto toi lähikauppa olikin kiinni. Lappu oli luukulla. Huomenna muistaakseni oli auki klo 12-21, ja illalla klo 00 taas aukeaa. Herttoniemen Alepa. Vituttaa noi tuollaiset rajoitukset. Joku loppiainen on nyt muka syynä. Mistä tavallinen tallaaja voi noita tietää, ellei sitten lue jostain raamatusta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Facebook ja muu sosiaalinen media gloryhunttereita täynnä.
Jos ei olisi, te jalustalla patsastelijat huutaisitte "EIKÖ MESTARUUS MERKKAA TEILLE MITÄÄN??!?!?!? Tajuatteko, kuinka kovatasoinen turnaus tuo on?". Hävetkää saatana. Kyllä se jääkiekko koskettaa suurta osaa suomalaisista, vaikka kaikki eivät osta suosikkijoukkueensa kausarin lisäksi Nelosen kanavapaketteja koko rahalla.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mitä hittoa?

Hyvänä esiintyjänä Paasonen sopisi minusta erinomaisesti vaikkapa Nelosen kiekkolähetysten studioisännäksi.

On aika ihmeellistä, että Suomen parhaat kommentaattorit löytyvät jääkiekon sijaan jalkapallosta, kaksikkoa Armstrong-Rautiainen on aina ilo kunnella. Näistä kortelaisista ei voi todellakaan sanoa samaa.

Välierän ja finaalin katsoin NHL Networkin nettilähetyksenä. Hyvä valinta oli, suosittelen muillekin. Ammattilaisten ja puuhastelijoiden ero on iso tässäkin asiassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös