Vitutusketju

  • 10 548 372
  • 56 138
Naapurin varmaan parikymppiset persereikäpojat. Vittu tähän aikaan alkoivat poraan jotain reikiä seiniin - kerrostalossa! Muutoin soittavat jotain paskaa musiikkia niin kovalla, että huutavat toisilleen, joka vitun päivä ja ihan reippaasti vielä illallakin. Saatanan tyhmät paskanaamat. Pitäs käydä veteleen pitkin korvia tommosia vitun juntteja.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Vituttaa tuttavaperheen joulusekoilu. Äijä ja ämmä jolla on yksi lapsi (2v.), meni viettämään joulua ton ämmän siskon, sen miehen ja niiden lapsen (3v.) luo. Siellä sitten oli aikuiset tinannut pontikkaa joulun kunniaksi ihan suhteellisen reippaasti. Kuosi oli ollut sitten sitä luokkaa, että joulua viettämään kutsuttu pappa (joka siis oli selvinpäin) joutui/jäi yöksi katsomaan lapsia, vaikka hänelle luvattiin kyyti kotiin illalla. Tänään aamulla tämä toinen isäntä päivitteli facebookkiaan paikallisesta kapakasta, kun taas tän akka laittaa samaan aikaan jotain "niin ihana joulu perheen kesken ja lapset tykkäs" päivityksiään, vaikka totuus on ettei kumpikaan ole ihan varma kävikö heillä pukki eilen, ja voisin heittää villin arvauksen ettei lapset niin paljon tykännyt. Vituttaa huolella se, jos on pakko juopotella, niin onko ne muksut pakko raahata mukaan, kun mopo ei kuitenkaan pysy hanskoista.
 

passenger

Jäsen
Naapurin varmaan parikymppiset persereikäpojat. Vittu tähän aikaan alkoivat poraan jotain reikiä seiniin - kerrostalossa! Muutoin soittavat jotain paskaa musiikkia niin kovalla, että huutavat toisilleen, joka vitun päivä ja ihan reippaasti vielä illallakin. Saatanan tyhmät paskanaamat. Pitäs käydä veteleen pitkin korvia tommosia vitun juntteja.

Eikös hiljaisuus yleensä ole vasta klo 22 tai 23 eteenpäin?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pyhäpäivänä ei kai sais tehdä mitään tollasia hommia, näin olen ymmärtänyt. Talon sääntöjä en löytänyt mistään. Mutta musiikinkin suhteen joku roti on, vaikkei hiljaisuus vielä olekaan. Muille asukkaille ei saa olla häiriöksi.

Soitin akustista kitaraa vahvistamattomana muuvantena päivänä kello 16.30. Naapurin urpo alkoi koputella lämpöpatteria. Vittu että vitutti. Laitoin kideradiosta soimaan Arch Enemyn We Will Rise -laulelman nimittäin melko kovalla, täysillä ei tietenkään, koska radioni kide olisi kärsinyt ja anodi olisi pitänyt viedä kirkolle laahinkiin. Tämä tarina ei ole palturia ainakaan kokonaan.

ARCH ENEMY - We Will Rise (OFFICIAL VIDEO) - YouTube
 
Soitin akustista kitaraa vahvistamattomana muuvantena päivänä kello 16.30. Naapurin urpo alkoi koputella lämpöpatteria. Vittu että vitutti. ...
Ymmärrän. Minua ei haittaa pätkääkään, että alakerrassa joku opettelee pianonsoittoa viikonloppuaamuisin. Se puolestaan haittaa, että noi naapurin apinat luukuttaa sitä musiikkia aivan helvetin kovalla. Ja kun se on joka ilta sama homma. Voisin kuvitella, että siellä on 2 tai 3 junnua ekassa omassa kämpässä ja on niin hienoa. Pellet.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Anodeja ei yleensä laahita, korkeintaan kevyt hoonaus voi joissain tapauksissa tulla kyseeseen.

Ei ehkä yleensä mutta joskus kuitenkin. Mitään en myönnä. Sitä paitsi: jos annootin hoonaa, niin miinusmerkkiset atomit ropisevat kenttään. Haluatko sinä, että miinusatomit ropisevat kenttään? Mitä? Hä?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ymmärrän. Minua ei haittaa pätkääkään, että alakerrassa joku opettelee pianonsoittoa viikonloppuaamuisin. Se puolestaan haittaa, että noi naapurin apinat luukuttaa sitä musiikkia aivan helvetin kovalla. Ja kun se on joka ilta sama homma. Voisin kuvitella, että siellä on 2 tai 3 junnua ekassa omassa kämpässä ja on niin hienoa. Pellet.

Sana. Muistan nuoruuteni päivät eräässä kansanopistossa 90-luvun lopussa. Etenkin Scooterin How Much Is The Fish soi pelkästään siksi, että saattoi soittaa. Ja stereoista oli kaikki irti otettuna. Se rutina tärykalvoissa.

P.S. Opisto ei ollut Pohjantähti-opisto.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olen yöpynyt Pohjantähti-opistolla. Olisin mennyt majoiksi seuraavanakin suvena, mutta kaikesta päätellen Väykkä oli laittanut topin harrasteelle. Vituttaa vieläkin, kanta-asiakkuus oli syntymässä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen yöpynyt Pohjantähti-opistolla. Olisin mennyt majoiksi seuraavanakin suvena, mutta kaikesta päätellen Väykkä oli laittanut topin harrasteelle. Vituttaa vieläkin, kanta-asiakkuus oli syntymässä.

Eiköhän ole ollut vanha ja taantumuksellinen oppositio eli Vuokko asialla? Itse Väykkähän olisi suorastaan kannustanut mitä erinomaisinta Kääpiötä 186cm "no vähintään nyt pari kertaa" laskemaan sahtikirnusta "kotikaljaa".

Jotenkin tuntuu että maksani ei ilahdu kaikesta tästä krokotiilinpyrstöstä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olin kovasti laskenut sen varaan, että ryyppäämme Paavon kanssa silmät kieroiksi. Ei sitten.
 

passenger

Jäsen
Pyhäpäivänä ei kai sais tehdä mitään tollasia hommia, näin olen ymmärtänyt. Talon sääntöjä en löytänyt mistään. Mutta musiikinkin suhteen joku roti on, vaikkei hiljaisuus vielä olekaan. Muille asukkaille ei saa olla häiriöksi.

Ymmärrän, että musiikki häiritsee, mutta kai nyt pyhäpäivinä hommia saa tehdä. Minä olen ollut töissäkin koko joulun. Joskus joku muinainen naapuri veti hirveät asserit, kun meikäläinen pudisteli mattoja pääsiäissunnuntaina, en aluksi edes käsittänyt mitä eukko raivoaa, ennen kuin kimityksen välistä ymmärsin, että oli joku pyhä jolloin ei saisi siivota.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Vittu kun rupeaa vituttammaan tämmöne paskanjauhanta vitutusketjussa! Menkee muualle!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ennaltaehkäisevästi tai varsinaisen vitutuksen laukaisuun varhainen Kari Peitsamon Zeppelin-pastissi Osasto 440. Huom. soolo-osio.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Maikkari näyttää vain Suomen pelit nuorten kisoista. Sitten katsellaan taas koko kesä Skoda kupin Valko-Venäjä - Ukraina ottelua. Saatanan tunarit!
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Deko, parhain Ralph ja Jaws on peitelty jo nukkumaan, mutta pitää nyt antaa Kai Nu Laisen valvoa meidän vanhahomojen kanssa.

Hauskaahan tässä on se, että muistaakseni Deko ja Jaws ovat täysi-ikäisiä ja ylioppilaitakin vielä kaupan päälle sekä Ralph jo reilusti yli kahdenkymmenenkolmen vuoden iässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös