Luulajanpuisto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Ja nyt siellä joku vitun ville niinistö vertaa tätä merirosvoa Gandhiin. Tai niin sanoo IS:n otsikko. Luultavasti luovaa klikkihuorausta, mutta jää lukematta muistakin syistä.
Mitähän lakia ja kenen toimesta rikottiin, kun neuvostoliitto itse päätti, käsittääkseni ihan laillisessa järjestyksessä, ihan itse lopettaa itsensä?
Ei muuta kuin, että paska esimerkki.
Oli paska esimerkki joo. Lähinnä tarkoitin sitä, että sitä ennen tapahtui laittomuuksia Itä-blokissa, jotka sinällään eivät johtaneet toivottuun tulokseen. Prahassa -68 rikottiin lakia, Unkarin kansannousu 50-luvulla, Puolan tapahtumat 80-luvun alussa. ELi totalitarismin ikeessä monessa paikassa pistettiin hanttiin LAITTOMASTI, mutta eivät monet noita juttuja tuominneet silloin eivätkä nytkään. Ja en tuomitse minäkään.
Joo mun piti heittää joku vertaus liittyen Kolmanteen Valtakuntaan, mutta jätin sen natsikorttivaaran takia sivuun. No vituiksihan se meni...
Vituttaa tämä jatkuva plussakeli. Kaikki paikat kurakolla, paska lentää koko ajan, vettä sataa jatkuvasti, sumua ja pimeää.
Vituttaa tuttavat, jotka kaipaavat tällaista ilmaa, mutta nyt ihmettelevät, miksei paista aurinko. Mikseiköhän?
Kyllä ollut mahtavat kelit. Hyvä jos ei tulis lunta koko talvena! Mahtava lähteä töihin kun +5 eikä tarvii putsata autoa lumesta.
Minäkin olen kuullut, että jotkut pitävät autoansa ulkona kesät talvet. Ihme porukkaa...;)
Itsekin ajan auton aina yöksi parvekkeelle.
Sen lisäksi, että muilla on asiat paremmin kuin minulla...
No olihan tuossa autotallin rakentamisessa omin käsin ihan vitunmoinen revohka, joka kesti kaikkinensa melkein kuusi vuotta.
Yrittää viedä pohjan negatiiviselta, ei-amerikkalaismalliselta kateellisuudeltani ja lisäksi sivuuttaa vielä varsinaisen vitutukseni. Vituttaa.
Löytyy kahden auton talli kaksilla ovilla, mutta autotalliin ei mahdu yhtäkään autoa. Ei ole mahtunut pariin vuoteen. Myös talosta alkaa olla kaikki 240 neliötä täynnä tavaraa, kuutiot myös. Etupihalle ei mahdu enää mitään, kun johonkin pitää ne autotkin tunkea.Minäkin olen kuullut, että jotkut pitävät autoansa ulkona kesät talvet. Ihme porukkaa...;)
Jottain tarttis tehdä. Vika on itseni minässä, kun tavaroiden poisheittäminen on niin vaikeaa. Peritty luonteenpiirre on, ettei hyvää tavaraa noin vaan heitetä helvettiin. Melkeinpä keväällä tapahtuu tyhjennysoperaatio. Varaan lähiseudun kirpputoreilta riittävästi myyntipöytiä. Loput ylimääräisestä roinasta heitetään roskalavalle, jonka tilaan tontin kulmalle.
Tähänpä vastaan latteudella (en puhu nyt maitokahvista), joka pitää yllättävän hyvin kutinsa. "Jos et pysty luopumaan jostakin tavarasta, et omista sitä tavaraa, vaan se omistaa sinut".
Tein itse syksyllä puhdistusoperaation ja möin mittavan määrän nurkkiin kertynyttä tavaraa nettitorilla. Täytyy sanoa, että elämä helpottui huomattavasti, enkä ole juurikaan niitä romppeita takaisin kaivannut. No pianoa ehkä toisinaan jatsihuuruissani.
Vielä isompi vitutus. Eräs kaverini, nainen, katsoo asiakseen sekaantua henkilökohtaisiin asioihini oikein kunnolla. Hän kuulemma "välittää" ja yrittää "auttaa". Paskan vitut. Kukaan ei ole koskaan auttanut noin päin helvettiä. Akka ei tajua juuri mistään mitään, mutta väittää meikäläistä hankalaksi, koska en ole hänen kanssaan samaa mieltä. Siis omista asioistani, joista hän ei todellakaan ole perillä siinä määrin, että kykenisi ottamaan kantaa. Yritin selittää asiaa monin tavoin ja totesin mm. sen, että enhän minäkään sekaannu hänen henk.koht. asioihinsa millään tavoin (vaikka halutessani voisin sen tehdä). Ei vaan, saatana soikoon, mene perille. What a cunt.
Suomi voittaa hienon tapahtuman once in a vittu decade ja selostaja jaksaa vain itkeä tuomareista, jotka olivat toki paskoja mutta suht tasapuolisesti. Olisi voinut hehkuttaa ja luoda tunnelmaa mutta tämä vitun vatipää itkee tuomareista vielä mitalijuhlissakin. Voi vittu.