Jokerit-Hifk peli on saanut suojatyökeskuksen väen sankoin joukoin interinnetin äärelle, valitettavasti. Taso alittaa kaikki järkipuolen rimat.
Kaikenlisäksi ovat vallanneet useita ketjuja. Pysyivät edes vittu yhdessä asiaan omistetussa ketjussa.
Jokerit-Hifk peli on saanut suojatyökeskuksen väen sankoin joukoin interinnetin äärelle, valitettavasti. Taso alittaa kaikki järkipuolen rimat.
Korvatulehdus ja tämän aiheuttama infernaalinen korvakipu. Vittu, että voi joku asia vituttaa. Nukkumisesta on aivan täydellisen turha unelmoida tänäkään yönä. No josko ens yönä sitten..
Hae suosiolla antibiootteja niin helpottaa parissa päivässä. Toi pirullinen juttu, kun ei saa takahampaita purtua toisiinsa. Yllättävän vittumaista syödä jotain salaattia tuossa tilassa. Aivan urpo olo. Kärsin pari viikkoa sitten samaisesta ongelmasta, tai no korvakäytävä oli tulehtunut.
Pieni vitutuksen kohde, mutta kyllä ottaa aivoon nuo iltalehden ja ilta-sanomien otsikot. Voi jeesus saatana. "Pakkipari Eronen kertoo totuuden Karalahdesta". En muuten avaa, koska sisältö on 99,9999% varmuudella paskaa.
Vituttaa ihan perkeleesti. Masennuksen aikana kaverit kaikonnu. nyt sit aina yksin himas vittu sentää. velkaaki tullu otettuu päihteisii ja nyt kaput. no onneks sain duunin, kai se siit. ei vaa jaksais
Sama. Varsinkin IFK-puolen taso on alle vuodessa laskenut 150%. Jokaista juttua tulee kommentoimaan joku bodarigagsi niin, että asiallisetkin viestit hukkuvat paskaan. Olen miettinyt jo kauemman aikaa, että jatkoaikaan pitäisi oikeasti perustaa esim. alle 35- ja yli 35-vuotiaiden osio. Tai esim. sellainen osio, johon ei pääsisi kuin esim. 5 muun jatkislaisen suosituksella.Tämänpäiväinen otteluseurantaketju, Raimo Summanen-ketju ja Trevor Gillies-ketju näin alkuun. Pelkkää vittuilua ja hyvät viestit katoaa kaiken sonnan alle.
Sama. Varsinkin IFK-puolen taso on alle vuodessa laskenut 150%. Jokaista juttua tulee kommentoimaan joku bodarigagsi niin, että asiallisetkin viestit hukkuvat paskaan. Olen miettinyt jo kauemman aikaa, että jatkoaikaan pitäisi oikeasti perustaa esim. alle 35- ja yli 35-vuotiaiden osio. Tai esim. sellainen osio, johon ei pääsisi kuin esim. 5 muun jatkislaisen suosituksella.
No, toivottavasti ensi kaudella homma korjaantuu edes vähän.
"Ja se paha"Tehdään sormista sakset. Ja leikataan ilmaan reikiä..."
Luojan kiitos mulla ei ole lapsia.
"Tehdään sormista sakset. Ja leikataan ilmaan reikiä..."
Luojan kiitos mulla ei ole lapsia.
Vituttaa kun nää samat pellet jotka tunkeutuu tuonne IFK-osioon pilaamaan joka ikisen ketjun tulevat jo tänne vitutus-osioonkin kertomaan, että "väärin vitutettu". Menenkin tästä tuonne "minkä kirjan luit viimeksi"-ketjuun ja katson kuinka kauan kestää, että joku valopää tulee kertomaan että en kyllä lukenut väinölinnaa viimeksi kyllä se oli liza marklund.
Sama. Aivan huikeaa kommentointia: älä vedä hernettä nenään tai pidä taukoa jääkiekosta. Vittu, mitä paskaa. Eli ne, jotka haluavat lukea ja osallistua asialliseen keskusteluun, voivat pitää taukoa, että sämpylänjakajat ja Stadin "vaan me ollaan aitoja faneja" Kingit voivat kuittailla ja vittuilla toisilleen.
Lisäyksenä tähän on kyllä pakko sanoa, että tämä totuuden nimissä tämä nimimerkki Stigu on myös itse aikamoinen provoilija ja kirjoittelee tuonne Jokeri osioon välillä semmoisia tekstejä, että oksat pois. Joten on kaksinaamaista syyttää muita siitä mitä itsekin tekee täällä palstalla.
Eikös tuo ollut joskus aika lahjakas laulaja, mutta tämä nykymeno ei oikein vakuuta. Eikä vakuuttanut myöskään hänen hittinsä "Tytöt Tykkää".