Vitutusketju

  • 10 582 934
  • 56 150

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Kiekkokauden kunnolliseeen alkuun vielä suhteellisen pitkä odotus. Etenkin änäri alkaa vasta kahden kuukauden päästä. Ei jaksais venaa ja se hieman vituttaa. Ei silleen pahasti.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Joo. Onhan se yhtä saatanaa kun ei töitä töitä toimiteta kotiovelle. Onko muuten tullut mieleen vaihtaa kotipaikkaa sinne missä se duunikin on?

Ai vitun Sherlock. Siinä on taas täydellinen esimerkki siitä, kuinka on vieraannuttu oikeasta elämästä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei nyt suorastaan vituta, mutta hivenen outona pidän, että 30 km työmatka omalla autolla on jotenkin ylitsekäymätön. Oma työmatkani on nyt n. 35 km, johon olen oikein tyytyväinen entisen 95 km:n sijaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei nyt suorastaan vituta, mutta hivenen outona pidän, että 30 km työmatka omalla autolla on jotenkin ylitsekäymätön. Oma työmatkani on nyt n. 35 km, johon olen oikein tyytyväinen entisen 95 km:n sijaan.
Minulla on tuplat tuohon nähden. Ihmeen vähän vituttaa, kaikkeen tottuu, ja ihan tosissaan pientähän tämä on vielä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllähän minua vituttaa monikin asia, kuten kuuluukin.
Juuri nyt vituttaa se, että joidenkin mielestä on väärin olla innoissaan huomisesta Arsenal-Man C harjoitusottelusta. Paikan päälle en men törkeiden lipun hintojen vuoksi, mutta telkkarista tiirailen kyseisen höntsän.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Ei nyt suorastaan vituta, mutta hivenen outona pidän, että 30 km työmatka omalla autolla on jotenkin ylitsekäymätön. Oma työmatkani on nyt n. 35 km, johon olen oikein tyytyväinen entisen 95 km:n sijaan.

Itselleni tuollainen ei näyttele ongelmaa, mutta pystyn hyvin kuvittelemaan kuinka se voi joillekin tehdä tiukkaa painella tuollaista matkaa edestakaisin joka viikko. Ei tässä elämässä enää nykyään mikään niin halpaa ole.

Ja veikkaanpa, että jos työskentelisit esim. siivoojana (näin malliesimerkkinä), niin ei sinua kauheasti hymyilyttäisi ajella tuota 35km työmatkana viitenä päivänä viikossa. Täytyy hieman osata suhteuttaa, ettei kaikilla mene asiat sillä tavoin, kuin itsellä rullailee.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vaikea on kyllä kuvitella sitäkään, että tehdäkseen siivoojan töitä pitäisi ajaa päivittäin 35 km suuntaansa, jos vähänkin omaa ahkeruutta ja pyrkimystä eteenpäin. Tämä noinniinkuin yleisellä tasolla.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Vaikea on kyllä kuvitella sitäkään, että tehdäkseen siivoojan töitä pitäisi ajaa päivittäin 35 km suuntaansa, jos vähänkin omaa ahkeruutta ja pyrkimystä eteenpäin. Tämä noinniinkuin yleisellä tasolla.

No eipä sekään välttämättä mikään ihme olisi, kun lähdetään kehän ulkopuolelle. Ja vaikkei tämä nyt välttämättä maailman todennäköisin yhtälö olekaan, niin hieman mielestäni liikaa fantasioit työmarkkinoita. Ja se, mihin suuntaan tämä valtio itseään on ajamassa, niin en yhtään ihmettelisi, jos yhä useampi ihminen joutuu tulevaisuudessa pohtimaan työmatkojensa kannattavuutta.
 

PTS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Taitaa vaan olla niin, että kuningaspeli on älykkäämpien ihmisten laji. Viitaten tamperelaiseen kiekkotyhmyyteen. Ei jumalauta, täytyykö siellä penkin takana olla valmentaja ala RD, kun pelaajien oma älyllinen kapasiteetti ei riitä?
 

Tuamas

Jäsen
Unohdin uusia lääkereseptin aikanaan ja nyt olin lähdössä hakemaan uusia lääkkeitä apteekista niin huomasin että niitä kertoja ei ole enää siinä reseptissä jäljellä, no mä soitin arvauskeskukseen että lääkäri laittaisi puhelinreseptin apteekkiin mutta laittaa kuulemma jos ehtii, apteekki menoo klo 18 kiinni ja terveysasema klo 15, hoitaja sanoi vaan että lääkkeestä voi pitää muutaman päivän tauon jos se resepti ei ehdi. vituttaa tämä oma muistamattomuus, oma vika mutta silti! saatanan julkinen terveydenhuolto on kyllä perseestä, jos ei ole tuota reseptiä klo 16 mennessä ilmaantunut tuonne sähköinen resepti juttuun niin ihan vittuilakseni menen päivystykseen uliseen tai ainakin soitan sinne lääkärille.

Niin, eli sinä olit idiootti ja odotat että julkisella puolella homma hoituu sormia napsauttamalla ja valon nopeudella, koska sinä unohdit ja SINULLA on kiire?

Ihan käsittämätön asenne ja vielä käsittämättömämpää uikutusta.

Vituttaa tuollainen toiminta ja uikutus.
Ei ihme että julkisella puolella ollaan nesteessä.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Pitkään aikaan ei ole näin pahasti tökkinyt töissä. Mutta ilmankos, kun tehdään la-su aamut. Väsyttää niin ettei vaan kiinnosta. Tälläisiä vuoroja ei ole tehty ihmisille. TTU!
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Ei nyt suorastaan vituta, mutta hivenen outona pidän, että 30 km työmatka omalla autolla on jotenkin ylitsekäymätön. Oma työmatkani on nyt n. 35 km, johon olen oikein tyytyväinen entisen 95 km:n sijaan.

En tiedä miten hyvin sinä tienaat, mutta oma palkkani ei ole heliosfäärissä. Markkinoilta ei myös tällä hetkellä uutta työtä ihan tuosta vain saa, varsinkaan kun on jo valmiiksi töissä. Tästä jos ja kun bensankin hinta vielä mukavasti nousee, niin taas saa enemmän uhrata tankkiin. Näillä palkoilla ei tosiaan osteta sitä uutta hybridiä tai muutakaan nykytekniikan autoa tuosta vain, eli nykyisellä rotiskolla ajetaan töihin auton hautaamiseen saakka.

Näin se elämä toimii duunaritasolla. Ainakin täällä kohdin Suomea.
 

Tuamas

Jäsen
En tiedä miten hyvin sinä tienaat, mutta oma palkkani ei ole heliosfäärissä. Markkinoilta ei myös tällä hetkellä uutta työtä ihan tuosta vain saa, varsinkaan kun on jo valmiiksi töissä. Tästä jos ja kun bensankin hinta vielä mukavasti nousee, niin taas saa enemmän uhrata tankkiin. Näillä palkoilla ei tosiaan osteta sitä uutta hybridiä tai muutakaan nykytekniikan autoa tuosta vain, eli nykyisellä rotiskolla ajetaan töihin auton hautaamiseen saakka.

Niinno, verottaja kompensoi tuota työmatka-ajelua 25 snt /km, jolla ajaa jo helposti halvemmalla autolla tuollaiset pätkät.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Niinno, verottaja kompensoi tuota työmatka-ajelua 25 snt /km, jolla ajaa jo helposti halvemmalla autolla tuollaiset pätkät.

Todellakin! Tulee varmasti noin 700e verottajalta takaisin, jos on ollut kiltisti niin max. tonni.

Hehe, kun laskin matkakorvaukset vero.fi sivuilla, niin kuulemma tulee 3 600e miinus 600e omavastuu palautusta. Eipä oo tosin työkaveritkaan tollasia summia nähnyt koskaan tilillä vuoden lopulla.

Joo en tiedä mitä astrologiaa ja ydinfysiikkaa pitää opetella, että tietää mitä kaikkea tuossa otetaan huomioon, että saa todellisen summan näytölle, mutta eipä tarvitse nykypäivänä "pettyä", kun saa jonkun arvion mikä tulee valtiolta tmv. taholta, niin voi kaksi kolmasosaa miinustaa ja saa todellisen tuloksen.

Kyllä sitä tähänkin asti ollaan auto saatu työpaikan pihaan, mutta ei se nyt houkuttelevaa ole, että se autoilu kallistuu kokoajan ja esimerkiksi nuo matkakorvaukset tuskin enää koskaan nousevat, lähinnä laskevat.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tää Naurun Tasapaino ohjelman naisjuontaja. Vittu, että voi olla ärsyttävä. Kun ei vaan osaa ja yrittää liikaa, saadaan aikaan jotain sellaista mitä ei pysty sanoin kuvailemaan.
 
Hehe, kun laskin matkakorvaukset vero.fi sivuilla, niin kuulemma tulee 3 600e miinus 600e omavastuu palautusta. Eipä oo tosin työkaveritkaan tollasia summia nähnyt koskaan tilillä vuoden lopulla.

Nostat veroprosenttia, niin ihan varmasti alkaa veronpalautukset nousemaan. Sillä tosin ei ole mitään todellista merkitystä mihinkään. Aina voi myös muuttaa lähemmäs työpaikkaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa, kun kesä on mennyt niin saatanan nopeasti ja kohta on paluu arkeen edessä.

No perkele, just tuota manailin. Mikä kumma siinä on, että kesä menee niin vitun nopeesti mutta talvea tuntuu riittävän? Marraskuun lopulla onneksi Kanarialle ettei tarvitse taas vetää ranteita auki mutta talvi on vitun pitkä silti. Tuo paluu arkeen kuulostaa myös synkältä kesän jälkeen. Mä ymmärrän sua faro.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vituttaa, kun kesä on mennyt niin saatanan nopeasti ja kohta on paluu arkeen edessä.

Koululainen? Duunissa oltu jo viikkoja. Muuten samaa mieltä ja lainatakseni Klamydiaa: mä vihaan loskaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No voi metrinen hevonkyrpä! Katsoin juuri luottokorttitapahtumia ja siellä on mennyt Unibetille joku vajaa 300 euroa ja näkyy joku 2800 euron katevaraus. Ellen ole unissani lyönyt vetoa, niin tuo tarkoittaa sitä, että korttinumero on joutunut vääriin käsiin. Laitoin jo kortin kiinni, niin ei pitäisi itse joutua maksamaan, mutta totta kai tämän piti tapahtua juuri kahden viikon lomamatkan alkupäivinä. Ensimmäinen "nosto" on tapahtunut jo ennen matkan alkua, niin ei ole ainakaan reissussa ollessa kloonattu korttia.

In Visa Electron and firman Amex we trust. Onneksi on nekin matkassa - vaikka käteistä on suht reilusti jäljellä, niin aika kusessa olisi ilman mitään korttia.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No voi metrinen hevonkyrpä! Katsoin juuri luottokorttitapahtumia ja siellä on mennyt Unibetille joku vajaa 300 euroa ja näkyy joku 2800 euron katevaraus. Ellen ole unissani lyönyt vetoa, niin tuo tarkoittaa sitä, että korttinumero on joutunut vääriin käsiin.
Minulta meni pari vuotta sitten reilut 1000€ William Hillille, vaikken ollut pitkiin aikoihin pelannut siellä. Tarkistin oman William Hillin tilin, eikä siellä ollut tapahtunut mitään rahansiirtoja. Eli rahat olivat menneet suoraan jonkun toisen William Hill -tilille.

Kortti laitettiin kiinni ja talletukset yritettiin peruuttaa, useamman kerran, muttei se onnistunut. Lopulta Danskebank maksoi minulle talletuksia vastaavan summan. Minun piti allekirjoittaa lappu, etten ole itse tehnyt niitä talletuksia. Taisi mennä noin kaksi viikkoa, että sain rahat tilille takaisin. Postissa tuli vielä ukaasi Danskebankilta, että he perivät rahat takaisin minulta, jos ilmenee, että minä olen sittenkin itse siirtänyt rahat William Hillille. Ei ole tästä asiasta kuulunut mitään sen jälkeen.

Tällaisten tapausten takia Verified by Visa -palvelut ovat hyviä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös