Samsung & Android?
Itellä tämä Apple. Ei toimi ollenkaan niinku pitäisi, tuntuu että lagaa jatkuvasti ja nettisivut ei meinaa aueta. Ohipainalluksia kerta toisensa perään. Vituttaa. En kyllä koske Appleen enää ikinä.
Linkki puhelimeni malliin tässä
Samsung & Android?
Vituttaa nykyään muodissa oleva klikkihuoraus ja kuinka otsikoista pyritään tekemään mahdollisimman epämääräisiä. Tämä otsikko oli Amppareissa SuomiKiekko-sivuston tarjoamana:
"Jokereissa piipahtanut tähtipakki menetti ruotsalaisen mentorinsa Ottawassa: ”Tulee olemaan kovaa minulle”"
Olisihan tuotakin voinut vielä parantaa:
"Tässä suomalaisen jääkiekkoliigan joukkueessa piipahtanut tähtipakki menetti tästä pohjoismaasta kotoisin olevan mentorinsa tässä NHL-kaupungissa: "Tulee olemaan tätä minulle""
Ja, ei en klikannut tuota uutista, enkä muitakaan, jotka kalastelevat klikkejä epämääräisyyksillä.
Kadotin uuden kouluni magneettiavaimen tokana päivänä ja nyt joudun maksaa koululle 5€ siitä että lökäreideni taskuihin ei ole paskanvitun vertaa luottamista.
Aika vähällä kuitenkin selvisit. En nyt sano että väärin vitutettu, mutta olisin itse tuossa tilanteessa varmaan helpottunut siitä ettei avaimen katoamisesta tullut isompaa laskua.
Facebookissa leviävä video suomalaisesta huostaanottotapauksesta sai minut raivon partaalle ja lähes heittelemään tavaroita ulos ikkunasta. Vittu, että vituttaa. Pitkästä aikaa kunnon vitutus ja se on jopa aika piristävää.
Voiko tuollainen toiminta olla oikeasti mahdollista?
Linkki videoon.
Puhuvat paskaa, vetävät piriä tms. tai sitten sekä että.Miten on mahdollista, että niin moni ikäiseni sanoo nukkuvansa 4 tuntia yössä, mutta kumminkin ovat pirteitä kuin peipposet aamulla ja energiaa riittää?
- - On kokeiltu myös korvatulppia, mutta ne eivät pysy korvissani ja tuntuvat epämukavilta.
Sitten kun HE ovat menossa nukkumaan, hiivin hiljaa ja varon jokaista liikettäni, etten herättäisi heitä.
En vaadi, että heidän pitäisi olla täysin hiljaa, vaan että voisivat edes kuiskata. Sanotaan, että mene aikaisin nukkumaan, mutta sitten kun menen, se on mahdotonta. Näin minut pakotetaan valvomaan, kunnes muukin talo hiljenee. Tulos on se, että koulussa olen umpiväsynyt nukuttuani 5-7 tuntia yössä ja oppimistulokset laskevat. Olisi mielestäni kohteliasta, jos muut petheenjäseneni voisivat kunnioittaa ihmistä, kun hän yrittää nukkua.
PS. Miten on mahdollista, että niin moni ikäiseni sanoo nukkuvansa 4 tuntia yössä, mutta kumminkin ovat pirteitä kuin peipposet aamulla ja energiaa riittää? Itse nukun 8 tuntia ja haukottelen koko päivän.
PS. Miten on mahdollista, että niin moni ikäiseni sanoo nukkuvansa 4 tuntia yössä, mutta kumminkin ovat pirteitä kuin peipposet aamulla ja energiaa riittää? Itse nukun 8 tuntia ja haukottelen koko päivän.
Korvatulppien käytössä moni hyytyy siihen, että työntää ne väärällä tavalla korviin. Tavalliset EAR-merkkiset tulpat, eli ne keltaiset lieriöt, pitää ensin pyöritellä sormien värissä pötköksi, ja sitten työntää korviin perille saakka. Voin taata että pysyvät sinullakin korvissa kun ne turpoavat ja vakautuvat paikalleen. Verraton apu, kerta kaikkiaan verraton.
On se. Tuttavapiirissä sattunut yksi hieman vastaava tapaus.
TosiFanille terveisiä. Ei se sossutätien toiminta ja huostaanotto aina mene niin, kuin järjestelmä antaa ymmärtää.
Näillä miettein maanantaina. Viime yö oli täyttä helvettiä, vieressä oli sylkykuppi koska kyllästyin koko ajan nielemään omaa limaani, sillä jokainen nielaisu oli täyttä tuskaa. 600mg Burana ja 1000mg Paracetamol ovat aivan paperia. Kuumetta ei ole ollut muutamaan päivään mainittavia astelukuja, mutta tuo kurkkukipu, se on jotain aivan järkyttävää ja koko ajan menee vielä pahempaan suuntaan. Vittu, että vituttaa ja samalla itkettää.
Alko niin kyrsiin tässä kirjotellessa että oli pakko soitella vastaanottoon ja varmistaa asia. Ja vahvistuksen sain.