Vitutusketju

  • 10 567 384
  • 56 146
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Se nyt vasta olisikin huvittavaa, että kaljamahaiset ikämiehet väittäisivät duuniporukalla pelanneen salibandyä. Et nyt ole oikein käsittänyt tätä hommaa. Sähly ei todellakaan ole mikään halveksiva nimitys lajille, se vain tarkoittaa hieman eri asiaa kuin salibandy, joka on käytännössä virallisempi versio sählystä. Salibandyssä on tuomarit ja viralliset säännöt, sählyä voidaan pelata vaikka takapihan nurmella.
Minua ei erityisemmin edes kiinnosta kädenvääntö sählystä ja salibandystä, ja siitä milloin mitäkin nimitystä on korrektia käyttää. Sopisi myös kerrassaan hyvin korvaani että nuo olisivat toisilleen synonyymejä, mutta en tietenkään ole asiassa mikään auktoriteetti.

Ovat varmaan joo kaksi eri asiaa. Silti, joissakin piireissä sähly on nimitys josta sikiää välitön paskahalvaus, varsinkin jos sählystä puhutaan edes kuiskaamalla lajin kilpaurheilumuotoon viitaten. Kai tuossa provokaatiota voi jonkun taholta olla, mutta enemmän ihmetyttää sähly-/salibandyväen itsetunnon vähäisyyttä hehkuva tosikkomainen taistelu lajinsa arvostuksen puolesta. Ei jokaisesta opponoivasta letkautuksesta kannata käydä raivoamaan. Vähän tuollaista se on ollut, tulee mieleen scientologien meininki. Nehän ovat herkästi virittelemässä oikeusjuttuja ja uhkailevat kärkkäästi jos joku näyttää olevan astumassa varpaille.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Evilin kaltainen lässytys jostain säälittävyydestä pistää vituttamaan

Vituttaa Evilin kaltaiset lässyttäjät kyllä ihan huolella.

Evilin kaltaiset ihan kaikille ihan kaikesta vittuilijat ja omassa ylemmyydentunnossaan jostakin intternetin norsunluutorneista milloin mitäkin toitottavat paviaanit nostavat verenpainetta kyllä ihan urakalla.
No kylläpä harmiton heitto taas saa ihmiset suuttumaan. Anteeksi, sovitaan että minä olin väärässä. Pusi pusi ja kaikki hyvin taas, äiti pyyhkii kyyneleet.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Maailman kovin laji on silti suopotkupallo…
Varsinkin, kun siellä kisoissa ryypätään jo sinänsä rankan suopotkupalloilun ohessa. Torstaina mennään paikkakunnalle ja su-aamuun asti juodaan alkoholia. Ei koko ajan mutta ihan riittävästi. Varsinkin ennen, kun (pudotus)pelejä oli vielä sunnuntainakin, niin oli se melko haikea huominen lähteä kolmen päivän ryyppäämisen jälkeen pelaamaan, kun peli alkoi aamulla kello 9.30. Semmoisena aamuna tuntuu, ettei jaksaisi mökissään senkään vertaa kävellä, että kävisi edes vettä juomassa ja kohtapa pitääkin olla suolla rämpimässä ja tietenkin sillä pahimmalla eli upottavimmalla suolla, jossa ei freesinäkään jaksaisi juosta kymmentä metriä minuutissa.

Tänä kesänä menen kymmenettä kertaa peräkkäin suopotkupallon MM-kisoihin pelaamaan, että jonkinmoista kokemusta on tästä asiasta. Tämä tällaisena tamimaisena lopetuksena. Olen kyllä (taas) ajatelut, että jos nyt ottaisi vähän vähemmän...
 

Tuamas

Jäsen
Taitaa tuolle nuoremmalle polvelle olla sähly/salibandy-vääntö tärkeää.

Itse parikymmentä vuotta lajia melko korkeallakin tasolla harrastaneena jaksan ihmetellä näitä nettiherkkänahkoja.

Ja jottei mentäisi aiheen sivusta, niin huolella vituttaa polven kuntouttaminen polvileikkauksen jälkeen. Nyt alkuun neljä viikkoa kepeillä ja ~yhdeksän kuukautta sivussa sählypeleistä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Oli varmaan trollioppikirjan kymmenen pisteen ja papukaijamerkin mukainen suolaus parivaljakolta Musta Nuoli + Evil siihen, kun joku valitteli varsin ikävää tapausta, että oli sählypelissä hajonnut hammas. Kukaan maininnutkaan mistään lajin nimestä yhtään mitään niin eikös nää kaksi saatanan sankaria marssi paikalle sössöttämään mitä sattuu.

Joo, tämä on itsemoderointia, vaikkakin vitutusketjussa. Antakaa kakkua saatana.

Kylläpä ahdistaa. No, oikeaan ketjuun olet kuitenkin päätynyt eli vitutusketjuun. Täällä kun on tapana sössöttää niistä asioista jotka vituttavat. Joillekin se on lohjennut hammas, joillekin koululiikunnan sählysessiot. Joillekin se, että joku rohkenee käyttää sählystä termiä sähly eikä erottele lajin eri variaatioita enempää kuin erottelisi semanttisesti pihapeleissä pelattavaa futista UEFA:n Mestareiden liigan finaalista, jossa sielläkin pelataan futista. Joillekin vitutuksen suurimpia syitä taitavat olla nettifoorumin vitutusketjun kirjoitukset, mikä muodostaa omanlaisensa vitutusluupin.

Mutta älä huoli, Evil jo tarjoutuikin pyyhkimään kyyneleet. Kohta pitäisi känkkäränkkä-olotilan helpottaa, ja voit kirjoittaa seuraavan viestin "veti iloiseksi/hymyn naamalle"-ketjuun.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Varsinkin, kun siellä kisoissa ryypätään jo sinänsä rankan suopotkupalloilun ohessa.

Tähän sopii osin Matin lausahtama "En suosittele antabusta kenellekään. Sen kanssa ryypätessä tulee ihan kammottava olo.", koska voin uskoa tuntemusten olevan saman suuntaisia kuin kännissä/krapulassa urheiltaessa. Tätä on tullut kokeiltua tasan kerran, kun inttiaikana pelasin erästä nimeltä mainitsematonta urheilulajia nuorten ykkösdivarissa ja pelit olivat pääasiassa viikonloppuisin. Totta kai pitkän metsäviikon jälkeen kaljahammasta kolotti sen verran, että perjantaina oltiin paikallisessa teinihelvetissä ihan pitkän kaavan kautta, vaikka tiesi kyydin olevan odottamassa kahdeksan aikoihin ja pelien alkavan kympiltä. Muutaman tunnin yöunien jälkeen jäätävässä kankkusessa autoon ja pian kentälle. Matsi meni ihan hyvin, mutta sen jälkeinen olotila oli jotain mitä en ole koskaan muulloin kokenut. Oli vain pakko maata pukkarin lattialla ja miettiä olisiko ambulanssin soittamisen paikka. Sellaista "cotton kuolee nyt"-oloa ei ole ollut sitä ennen eikä sen jälkeen.

Eli en suosittele. Lisäksi myöhemmin olen tajunnut tuollaisen toiminnan olevan myös aikamoista vittuilua joukkuekavereille, joten jäi tuohon yhteen kertaan.
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Väärin vitutettu. Tee kuten minä minkä tahansa tv-sarjan kohdalla: odota kunnes koko sarja julkaistaan kokoelmaboxina, osta se, ja katso silloin ja sillä tahdilla kuin huvittaa.

Viime kaudella toimin edellämainitulla tavalla. Nyt sitten repsahdin tähän odotteluun. Senkin puolesta hyvä juttu kun viikossa tuppaa vähän asiat unohtumaan mitä onkaan tapahtunut.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Hmm,, yritin nukkua mutta hyttysiä oli huoneessa sen verran, että päätin ryhtyä jahtiin-tosin mietittyäni asiaa perinpohjin. 10 minuutin hikisen uurastuksen jälkeen olin tappanut 6 hyttystä ja yhden yöperhosen. Tyytyväisenä mutta väsyneenä alan siirtää sänkyä takaisin paikoilleen, sillä olin Siirtänyt sitä hieman saadakseni tapettua hyttysen, joka oli osittain sängyn alla.
Yhtäkkiä kuuluu RÄKS ja sängyn alapohja irtoaa. Ei mitenkään yllättävää, sillä olen aiemminkin joutunut remontoimaan kyseistä romua mutta en koskaan yhdeltä YÖLLÄ!
Nyt sitten matkaan tässä lattialla patjan päällä ja latelee kirouksia hyttysistä, joiden vika tämä kaikki oli...
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Minua ei erityisemmin edes kiinnosta kädenvääntö sählystä ja salibandystä, ja siitä milloin mitäkin nimitystä on korrektia käyttää. Sopisi myös kerrassaan hyvin korvaani että nuo olisivat toisilleen synonyymejä, mutta en tietenkään ole asiassa mikään auktoriteetti.
Juuri näin. Kun mä menen pelaamaan lätkää, se tarkoitta hikipäässä kohkaamista Meilahden urheilupuiston ulkojäillä. Ei oo dumareita, mutta lätkää se on silti. Kun mä menen pelaaman futista, niin se tarkoittaa hikipäässä kohkaamista Brakulla tai toisen linjan turffilla. Ei ole sielläkään dumareita ja liian tarkkoja sääntöjä, mutta futista se silti on. Kun mä menen pelaamaan sählyä tai salibandya tai mitä helvettiä se laji nyt onkaan niin se tarkoittaa jotain homeista DDR-hallia jossain montussa, ilman dumereita ja hyvin löyhillä säännöillä. On se nyt vitun vaikeata että lätkää ja futista voi pelata miten ja missä tahtoo, mutta jos pelaat sählyä ilman dumareita niin se ei voi olla salibandya. Vittu mitä kusirunkkuhifistelyä tää nyt taas on. Pesäpallo ilman tuomareita on heinähattupalloa ja käsipallo ilman Dickeniä on vaan runkkaamista.

Edit: Lähinnä siis vitutti nimim. _Kuusyks viesti, vaikka Kääpiötä lainasinkin.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Jk: Maailman kovin laji on silti suopotkupallo…
Ei muuten ole. Tätä on tutkittu eräässä julkaisussa. Sports illustrated joskus aikanaan rankkasi kovimmat lajin top 10. Apuna eri alojen asiantuntijoita ja kriteereinä oli mm taitotaso, raskaus, kuormittavuus, kesto jne jne.
Uppopallo tuli numero ykköseksi.
Tätä en enää löytänyt verkosta.
Toisessa tutkimuksessa nyrkkeily tuli ykköseksi.
We sized them up. We measured them, top to bottom. We've done our own Tale of the Tape, and we've come to a surprising conclusion. Pound for pound, the toughest sport in the world is . . .
ESPN.com: Page 2 - Sport Skills Difficulty Rankings
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Juuri näin. Kun mä menen pelaamaan lätkää, se tarkoitta hikipäässä kohkaamista Meilahden urheilupuiston ulkojäillä. Ei oo dumareita, mutta lätkää se on silti. Kun mä menen pelaaman futista, niin se tarkoittaa hikipäässä kohkaamista Brakulla tai toisen linjan turffilla. Ei ole sielläkään dumareita ja liian tarkkoja sääntöjä, mutta futista se silti on. Kun mä menen pelaamaan sählyä tai salibandya tai mitä helvettiä se laji nyt onkaan niin se tarkoittaa jotain homeista DDR-hallia jossain montussa, ilman dumereita ja hyvin löyhillä säännöillä. On se nyt vitun vaikeata että lätkää ja futista voi pelata miten ja missä tahtoo, mutta jos pelaat sählyä ilman dumareita niin se ei voi olla salibandya. Vittu mitä kusirunkkuhifistelyä tää nyt taas on. Pesäpallo ilman tuomareita on heinähattupalloa ja käsipallo ilman Dickeniä on vaan runkkaamista.

Edit: Lähinnä siis vitutti nimim. _Kuusyks viesti, vaikka Kääpiötä lainasinkin.

Hohhoijaa. Futis on puhekielen sana jalkapallolle, toisin sanottuna synonyymi. Sähly tarkoittaa edelleenkin hieman eri asiaa kuin salibandy. Merkitysero on kuitenkin sen verran pieni, ettei kukaan vedä herneitä nenään jos käyttää väärää sanaa, ellei sitä tee provosointimielessä.

Tekstiisi: Jos menet takapihalle heittelemään frisbeetä, pelaatko silloin ultimatea? No et, vaan heittelet frisbeetä. Jos pelaat Ultimaten SM-finaalissa, onko se silloin frisbeen heittelyä? No ei, vaan ultimatea.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tekstiisi: Jos menet takapihalle heittelemään frisbeetä, pelaatko silloin ultimatea? No et, vaan heittelet frisbeetä. Jos pelaat Ultimaten SM-finaalissa, onko se silloin frisbeen heittelyä? No ei, vaan ultimatea.
Ja luultavammin heittelet silloinkin liitokiekkoa, jos pelaat Ultimatea, joka on 175g Discraft, tai sitten joku huoltoaseman halpis jota heitellään takapihalla. (etkä Wham-O:n rekisteröimää tavaramerkkiä eli sitä Frisbeetä.)
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
IL: Räsänen ja Huovinen: Ei mini-Alkoja Suomeen!

Päivi Räsänen kirjoitti:
- Tässäkin on ajateltu vain niitä, jotka tosiaan ostavat sen yhden pullon hyvää viiniä ravintolaillan päätteeksi.

Niin, voisiko joskus jopa ajatella sitä normaalikuluttajaa eikä vain Peraa, joka kiskoo kännit joka tapauksessa, oltiin tavisten elämää rajoitettu miten paljon tahansa?

Susanna Huovinen kirjoitti:
Mikä toimii muualla, ei välttämättä toimi meillä

Loistava argumentti tämäkin eli mitäs sitä edes kokeilemaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
IL: Räsänen ja Huovinen: Ei mini-Alkoja Suomeen!
Niin, voisiko joskus jopa ajatella sitä normaalikuluttajaa eikä vain Peraa, joka kiskoo kännit joka tapauksessa, oltiin tavisten elämää rajoitettu miten paljon tahansa?
Loistava argumentti tämäkin eli mitäs sitä edes kokeilemaan.

Nämä sankarit voivat mun puolestani suksia ihan sinne itseensä. Mikään ei koskaan käy, kielletään kaikki ja vittu nostetaan kaiken hintoja.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
IL: Räsänen ja Huovinen: Ei mini-Alkoja Suomeen!



Niin, voisiko joskus jopa ajatella sitä normaalikuluttajaa eikä vain Peraa, joka kiskoo kännit joka tapauksessa, oltiin tavisten elämää rajoitettu miten paljon tahansa?



Loistava argumentti tämäkin eli mitäs sitä edes kokeilemaan.

Ei tietenkään voida ajatella sitä normikuluttajaa, joka myös suurimman osan alkoholista hankkii ja nauttii siitä.
Kuten kaikessa muussakin, täällä pienen vähemmistön etu/asiat menevät oikeasta demokratiasta poiketen aina suuren enemmistön edun edelle.
Käänteistä rasismia jota näkyy lähes joka paikassa tässä yhteiskunnassa nykyään. Valitettavasti.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mikään ei koskaan käy, kielletään kaikki ja vittu nostetaan kaiken hintoja.

Joskus tuntuu, että Räsänen ei voi olla oikea ihminen, vaan jonkinlainen kristillisten osista kasaama nukke, johon on koottu kaikki ne palikat, jotka tekevät tuosta jeesusjengistä ylivoimaisesti kaikkein vastenmielisimmän poliittisen ryhmittymän.

Kiitos Taivaan Isä, että me osataan elää oikein!
 
Mua vituttaa kukkahattujakin enemmän tavalliset pulliaiset jotka itsekkäästi itkee veroista ja rajoituksista ja muista omaa arkea rajottavista jutuista. Mulle on ainaki ihan jees jos kielloilla rajotetaan miljoonan crocsijuntin alkoholinkäyttöä jos sillä samalla nostetaan yks pera alkoholismin partaalta takas työkykyseksi. Sama pätee veroihin. Siitä meidän hieno yhteiskunta on kuuluisaksi tullut. Vapaampaa menoa kaipaavat voi mun puolesta suksia sinne jenkkeihin gated communityihin toteuttamaan amerikkalaista unelmaansa.

Toki ne verot ja rajoitukset pitää ensin pystyä perustelemaan. Toi "ei ehkä toimi meillä" lässytys kyllä vituttaa vielä itkeviä taviksiakin enemmän. Etkö vittu parempaan pysty? Eipä tälläkään ministerivaihdoksella taidettu paljon puusta pidemmälle päästä...

Käänteistä rasismia jota näkyy lähes joka paikassa tässä yhteiskunnassa nykyään. Valitettavasti.
Termien väärinkäyttö vituttaa myös. Rasismi on ROTUUN perustuvaa syrjintää, ei alkoholinkäyttötottumuksiin tai mihinkään muuhun perustuvaa syrjintää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mua vituttaa kukkahattujakin enemmän tavalliset pulliaiset jotka itsekkäästi itkee veroista ja rajoituksista ja muista omaa arkea rajottavista jutuista.
Sitähän se nykyisin on, tämä hedonismikulttuuri. "Ei tuota saa kieltää, kun minä teen niin. Ei saa haukkua tuota urheilulajia, kun minä pelaan sitä." Kaikki otetaan niin saatanan henkilökohtaisesti, eikä nähdä isompaa kuvaa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Sitähän se nykyisin on, tämä hedonismikulttuuri. "Ei tuota saa kieltää, kun minä teen niin. Ei saa haukkua tuota urheilulajia, kun minä pelaan sitä." Kaikki otetaan niin saatanan henkilökohtaisesti, eikä nähdä isompaa kuvaa.

No siinäpä meillä on hedonismikulttuurin ja nykyajan minäkeskeisyyden täsmällisempi edustaja itse äänessä, koska aivan kaikesta pitää kommentoida, koska juuri sinulla on joka saatanan asiaan se kaikkein tärkein ja painavin sanottava.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No siinäpä meillä on hedonismikulttuurin ja nykyajan minäkeskeisyyden täsmällisempi edustaja itse äänessä, koska aivan kaikesta pitää kommentoida, koska juuri sinulla on joka saatanan asiaan se kaikkein tärkein ja painavin sanottava.
Onneksi sulla ei ole. Koko ajan räksyttämässä, ikään kuin olisin juuri sinulle kirjoittanut. Jos minä haukun sählyä, mitä se sinuun kuuluu? Et sinä ole sähly, tietääkseni.

Hämmästyttää, miten kiivaan vastalausemyrskyn pikkukännissä heittämäni, puoliksi vitsiksi tarkoittamani toteamus aiheutti, tämä sählyjuttu siis. Minä harrastan kirjallisuutta, luen paljon. Jos joku tänne kirjoittaisi, että on säälittävää jos aikuinen mies lukee, niin ei se minua hetkauttaisi. En jaksaisi ryhtyä suu vaahdossa keuhkoamaan, että vittu mikä juntti, lässyttää lukemista vastaan, ja pistää vituttamaan tuollainen lässytys. Jotkut näköjään vaan ottavat asiat vähän liian henkilökohtaisesti. Osittain sama porukka, joka minulle jaksaa vittuilla herkkänahkaisuudesta, muuten.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mua vituttaa kukkahattujakin enemmän tavalliset pulliaiset jotka itsekkäästi itkee veroista ja rajoituksista ja muista omaa arkea rajottavista jutuista. Mulle on ainaki ihan jees jos kielloilla rajotetaan miljoonan crocsijuntin alkoholinkäyttöä jos sillä samalla nostetaan yks pera alkoholismin partaalta takas työkykyseksi.

Mutta ne miljoona crocsijunttia saa viinansa keinolla tai toisella. Esimerkiksi Alkosta ennen kahdeksaa tai miedot juomat kaupasta ennen yhdeksää. Minua ainakin vituttaa tässä eniten se, että noiden kantturoiden(varsinkin sen Kristillisdemokraattisen) pitää olla aina kaikkea vastaan. Eivätkä he koskaan edes perustele omia kantojaan kunnolla. Se, että sanoo "mutku ne juopot tekee sitä ja tätä" ei ole kunnollista perustelemista.
Itse luultavasti käyttäisin tätä vain siinä tapauksessa, että on jäänyt pullo puolilleen, kun on käyty syömässä enkä halua juoda pulloa tyhjäksi. Silloin olisi mukavaa, jos flindan saisi ottaa mukaan.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Parkkisakko. Toisen kerran viikon sisään. Oma vikahan tämä on (hatara pää kaiken muunkin kuin parkkikiekkojen suhteen), mutta ei se vitutusta vähennä. 80€ tällaiseen juuri kun tiukkaa rahasta... Oikein hämmentävän raikkaana on tämä raivon tunne pysynyt nyt jo useamman tunnin. Varmaan verisuoni puhkeaa päässä vielä päivän aikana.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Hämmästyttää, miten kiivaan vastalausemyrskyn pikkukännissä heittämäni, puoliksi vitsiksi tarkoittamani toteamus aiheutti, tämä sählyjuttu siis.

Sitä voi jälkeenpäin sanoa vitsiksi ja kuitata asian huumorilla, että saa vastapuolen näyttämään väärässä olijalta, mutta asiahan on niin, että ihmiset reagoivat asioihin eri tavalla. Minuahan ei tuossa sähly asiassa vituttanut se, että sinä et pidä sählystä tai se, että salibandya kutsutaan sählyksi. Minulle nuo ovat itsestäänselvyyksiä ja "ihan sama" -kategoriaan kuuluvaa.

Minua vituttaa tässä asiassa ja yleisesti se, että ihmiset arvostelevat kovin sanoin (halveksuen) asiaa, mistä heillä ei ole riittävästi tietoa tai edes kykyä suoriutua tyydyttävästi. Sinusta minulla oli etukäteen kuva, ettet juuri liikunnan harrastamisesta perusta (taisit joskus jotain täällä jossakin mainita) ja silti sanot liikuntaa (sählyä) harrastavien ihmisten olevan säälittäviä. Tämä oli se asia, mikä minua alkoi kyrpimään.

Juu sinä varmasti olet sellainen, joka pystyy olemaan coolina tilanteessa, kuin tilanteessa, mutta minä en siihen pysty jos on kyse asiasta, mistä tiedän riittävästi ollakseni oikeassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sinusta minulla oli etukäteen kuva, ettet juuri liikunnan harrastamisesta perusta (taisit joskus jotain täällä jossakin mainita)
Olet osittain oikeassa. En nykyisin ehdi liikkua niin paljon kuin haluaisin. Palloa potkin kuitenkin lumettomina aikoina sen verran minkä aika antaa myöten ja talvisin käyn jäällä höntsäilemässä vähintään kerran viikossa. Opetan myös liikuntaa, 7 tuntia viikossa. Ja ei, en dissaa oppilailleni mitään urheilulajia - jopa pesis ja hiihto ovat tunneillani korkeassa kurssissa, vaikka siviilissä niitä karsastankin.

Sählyä en ole pelannut kilpamielessä (futista ja lätkää olen, junnuna), ja ehkäpä minulla on hieman väärä kuva lajista, kun olen pitänyt sitä harjannetukkaisten helmikaulojen neiteilynä. Kai se silti urheilua on, sovitaan niin. Eikös kaikki ole, missä hiki tulee?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Sählyä en ole pelannut kilpamielessä (futista ja lätkää olen, junnuna), ja ehkäpä minulla on hieman väärä kuva lajista, kun olen pitänyt sitä harjannetukkaisten helmikaulojen neiteilynä.

Ihan sama miksi kutsut, mutta vedä nyt ainakin tuo käsitys pöntöstä alas ja itsesi samalla. Teet itsestäsi melkoisen idiootin suoltamalla tuollaista paskaa.

Noin muutoin minulla ei ole kiinnostusta osallistua ko. keskusteluun, koska toisin kuin jotkut, minä olen oppinut aiemmasta ja annan olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös