Piti kirjoittaa ensimmäinen viesti tänne jatkoaikaan tuonne Lightningin 2013-2014 kausiketjuun, mutta kun kukaan ei sitä avaa ja vituttaa ihan helvetisti niin paskat siitä.
Ensiksikin vituttaa työ. Ihan vittu kaikki siinä. Työ itsessään on paskaa. Joka vitun päivä niin saatanan paskaa, ja näin kesällä vielä lisäksi ihan vitun kuuma. Asteita se 32+. Kanssatyöntekijät täysiä mulkkuja, erityisesti kaksi päälle viisikymppistä mummoa. Toinen tykkää valittaa joka asiasta, vaika minulla ei olisi osaa eikä arpaa. Toinen taas on itsekäs kusipää huora, joka haluaa tehdä työntekoni niin helveyin hankalaksi. Tekisi mieli huutaa molemmille suoraan päin naamaa että HAISTAKAA VITTU! Mutta minkäs teet, firman toimari on täysin näiden mummojen tossun alla ja kaikki lähtee, jotka ovat näiden kanssa napit vastakkain. Ja siihen ei olisi varaa.
Suunnattomasti stressaa ja vituttaa kun pitäisi alkaa jo pikkuhiljaa päättää mitä alkaisi oikeasti tekemään. Tämä nykyinen työ nyt lähinnä on sen takia että saisi tienattua. Lukio ja armeija jo käytynä, että pitäisi jo tietää. Tossa paskafirmassa en loppuelämääni halua viettää.
Vituttaa myös kaverit. Tai no minulla on periaatteessa kaksi kaveria, joiden kanssa hengailen enemmän. Toinen näistä vituttaa, muuten ihan hyvä kaveri, mutta jotenkin ei koskaan halua olla pelkästään minun kanssa, vaan aina pitää sen toisenkin kaverin olla paikalla. Esimerkkinä: kysyn tätä kaveria vaikka kello viisi että lähteekö johkin hengaamaan. Vastauksena tulee että ei vielä. Kysyn toista kaveria ja tämä vastaa että voi seitsemältä. Ja yllättäen tämä toinen kaveri on paikalla tasan seitsemältä. Ja tämä toistuu vaikka kuinka usein. Aina kumminkin, jos olen tämän kaverin kanssa ihan kahdestaan, minulla on aina ihan hauskaa, ja niin tällä kaverillakin näyttää olevan, tiedä sitten. Lapsesta asti oltu kavereita. Vituttaa tämmöinen.
Vielä lisäksi vituttaa ihan kaikki muutkin asiat. Vittu.