Mainos

Vitutusketju

• 10 702 337
  • 56 253

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vittu. Vaimoke on alkanut lukea Jatkoaikaa. Oma vika, kun olen jättänyt sen padille auki. Tietysti tietää nimimerkinkin, joten pitää kai alkaa pian siivota viestihistoriaa.

Hei Footlessin vaimo! Kannattaa lukea ainakin aluksi ne viestit jossa miehesi kertoo kännipäissään homostelukokemuksistaan. Niitä on sen verran monta viestiä että löytyy kyllä hakutoiminnolla helposti. Parhaat viestit ovat ne jossa turkkilainen Öcban sijoittaa mieheesi esineitä.

Hyvää Joulua!

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kommentoi muuten palstaa, kuulemma paljon tosi mielenkiintoisia ketjuja, muttei ymmärtänyt miksi aina alkaa joku ihan turhanpäiväinen väittely ja riidanhaasto.
Priceless. Pitäisikö sen olla joku naissukupuolen yksinoikeus?

Vitsit vitsinä ja väärä ketju, mutta oikein hyvää ja rauhallista joulua teille molemmille!

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vittu. Vaimoke on alkanut lukea Jatkoaikaa. Oma vika, kun olen jättänyt sen padille auki. Tietysti tietää nimimerkinkin, joten pitää kai alkaa pian siivota viestihistoriaa.

No niin, nyt viimeinenkin piilopaikka on paljastunut. Voimia.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ärsyttää tuo perkeleen tyttöystävän kämppis. Vituttanut kyseinen henkilö viimeisen pari kuukautta entistä enemmän. Käyttää kaikki "yhteiset" tavarat loppuun esim. elmukelmut, voipaperit, ketsupit ja voit. Mutta ikinä saa aikseksi niistä ilmoittaa, että on loppu tai ostaisi edes tilalle uuden paketin. Sitten jatkuva vinkuminen, kun ei voi juhlia rahatilanteen takia, mutta aina vinkumassa muilta sitten juomia sun muuta vaikka todellisuudessa kaikki rahat menee säästöön ja on helmikuussa kolmatta kertaa vuoden sisään menossa ulkomaille. Jenkeissä, Espanjassa käynyt ja hiihtolomalla Thaimaaseen.

Suurimman vitutuksen aiheuttanut nyt viikonloppuina, kun tuo aivan tuntemattomia baariystäviään jatkoille ja meluaa sinne kuuteen asti aamulla. Eilenkin kovin puhui, että siivoaa sitten aamulla jäljet mitkä jätti eilen illalla tänne. Yllätys, että siellä se vielä nukkuu sikeästi. Jaksanu kattoa kasallista tölkkejä tuossa olohuoneessa niin mehän ne sitten siivottiin pois. Kyseinen ämmä ei ole pistänyt edes tikkua ristiin joulusiivouksen eteen ja me olemme täällä pesty ja imuroitu lattiat ja tasot pyyhitty. VITTU!

Onneksi päästään muuttamaan parin kuukauden päästä omaan kämppään eikä kyseistä neitiä täydy enään päivittäin katsella.

Joghey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään illalla on taas huomannut tyhjiön, jonka NHL:n työsulku on luonut elämääni. Tälläkin viikolla on ollut pakko katsoa jotain myös öisin, joten katsotaan sitten koripalloa, mikä onkin osoittautunut peli peliltä mielenkiintoisemmaksi lajiksi. Tekisi jo mieli laittaa koko NHL boikottiin ja katsoa sitten vaikka NBA:ta, kun nuo pellet eivät saa kiistojaan sovituksi.

Todennäköisesti katson NHL:ää heti, kun se on taas mahdollista, mikä vituttaa myös jollain tapaa.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän nyt aattona saa moiset häiritä ja vitutus nyt on liian vahva sana, mutta toi lumentulo on taas aivan liiallista.

Eikä siinä muuten, hyvät aamuhiet siinä sai kun tunnin lykki lumia pois pihalta, mutta kun meni aattoaamun ulkojääsuunnitelmat pieleen.

Kamat oli jo illalla laitettu eteiseen valmiiksi, luistimet, hanskat ja maila odottivat aikaisen aamuherätyksen aikaan houkuttelevasti eteisessä, kunnes vilkaisu ulos paljasti koko karmeuden eli 10cm uutta lunta ja taivaan täydeltä koko ajan lisää. Eipä tarvinnut lähteä paikalliseen kaukaloon tuossa kelissä.

Joskus vaan nää kelit ja tuuri niiden suhteen ei suosi. La ja su jätin ulkojäät väliin vaikka mieli teki niin pirusti mennä, vasta väistymässä oleva flunssa ja 15 asteen pakkanen ei tuntunut terveellisimmältä vaihtoehdolta ja päädyin salitreeniin.

Nyt sitten olo on parempi ja pakkasta sopivasti muutama aste vähemmän, niin eikö ole lunta paikat täynnä. Huomenna ja tapaninpäivänä vielä jotain vastaavaa niin hyvinhän meni joulunpyhät sen suhteen että toivoin kaikki viisi aamua käynnistäväni kaukalosta.

Mutta hyvää Joulua, ei mua nyt oikeasti vituta ja kohta lähdetään appivanhempien luokse mukavan aaton viettoon, mutta aamulla oli oikeasti tosi pettynyt olo ulos lumisadetta katsellessa.

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt sitten olo on parempi ja pakkasta sopivasti muutama aste vähemmän, niin eikö ole lunta paikat täynnä.

Mukava, että olo on paranemaan. On kuitenkin ihan loogista, että korkeapaineen väistyessä, tuo matalapaine sateita. Asteet tippuu, mutta sateet tulevat. Niin se on aina ollut :)

Itse toivoisin vähän enemmän pakkasta, jos se on pois lumentulosta.

scholl

Jäsen
Katoitteko Pietarinkirkon messun? SVT:llä suorana, tulee nyt Ylestä jälkilähetyksenä. Siinä oli mahtipontisuutta, ei sellaista ankeutta kuin Suomessa. Päätin, että vittu mä en halua olla luterikirkon jäsen enää. Enkä tuhlaa rahaa mihinkään sosiaaliturvaan, dokujen ja retardejen rahoittamiseen. Miksei voida rakentaa maailman hienoin kirkko isolla rahalla tai muita mahtipontisia hankkeita, miksi paskasakkia pidetään yllä.

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katoitteko Pietarinkirkon messun? SVT:llä suorana, tulee nyt Ylestä jälkilähetyksenä. Siinä oli mahtipontisuutta, ei sellaista ankeutta kuin Suomessa. Päätin, että vittu mä en halua olla luterikirkon jäsen enää. Enkä tuhlaa rahaa mihinkään sosiaaliturvaan, dokujen ja retardejen rahoittamiseen. Miksei voida rakentaa maailman hienoin kirkko isolla rahalla tai muita mahtipontisia hankkeita, miksi paskasakkia pidetään yllä.

En katsellut, kun olen kausarini lopettanut kaikkiin uskontokuntiin jo kauan sitten. Ajatuksesi kuitenkin jaan ja olen samaa mieltä, että Suomessa ankeus ja ahdistuneisuus on helposti pinnassa. Olin aika pikkuinen poika kun olis sukulaisteni ortodoksi hautajaisissa ja siellä oli lopulta aika iloinen henki, kun sinne paremmalle puolelle se sukulainen pääsi. En varmaankaan kaikkea ymmärtänyt, mutta surun kautta positiivisuuteen menemisen tunnelma minulle siitä jäi.

Herr Scholl, mutta pitäähän kaikista huonomminkin pärjäävistä huolta pitää? Dokujen ja retardienkin pitää saada elää ilman nälkää ja pelkoa kylmään kuolemisesta.

Maailman isoimpaan kirkkoon en lanttiakaan haluaisi antaa, vaikka IFK-Kardeniin mielummin, jos se antaisi työpaikkoja pikkasen huonommille SM-liiga pelaajille ja ihmisille yleensä muissa busineksissa. Uskonnot pelatkoon niillä ylivoimaisilla voimillaan omissa sarjoissaan.

Enpä oikeen tiedä, että joulukirkkoko minut näin sopuisaksi sai?

-duud-

scholl

Jäsen
Herr Scholl, mutta pitäähän kaikista huonomminkin pärjäävistä huolta pitää? Dokujen ja retardienkin pitää saada elää ilman nälkää ja pelkoa kylmään kuolemisesta.

itse olen ollut niin monen ihmisen kanssa elämäni aikana tekemisissä, että olen alkanut ihmisiä jossain määrin vihaamaan ja inhoamaan. Ja se johtuu Suomesta. Mulle on yks lysti kuoleeko epäkurantti tavara vai pysyykö hengissä kunhan tehdään hienoa arkkitehtuuria. Miksi pitää tehdä helvetisti lapsia, jos ei ole rahkeet kondiksessa? Miksi nussitaan urakalla? Ja jos joku alkaa dokaamaan niin oma on murheensa. Dokut aiheuttaa kaikki viranomaisten kiristykset ja alkoholiverot jne. Kun eivät osaa käyttäytyä niin muut kärsivät. Ja alikehittyneistä en ole digannut ikinä. Katsokaa noita mahtikirkkoja oikeasti. Niin, Enbusken ohjelmassa sanottiin että Ranskassa oli suuri nälänhätä silloin kun Versailles rakennettiin ja 700000 ihmistä kuoli. Kuka kaipaa nyt ketään joka kuoli silloin? Moni arvostaa sitä, että se rakennettiin. Niin se pitää mennä, fokus pitää olla isoissa asioissa, eikä pohtia jotain keittojätkää.

scholl

Jäsen
Vittu, broidi kirjoittaa mulle messengerissä kuin Aulis Gerlanderille. Virallista juttua, joka on ihan eri kuin mitä hän on ihmisenä. Toinen avioliitto jo ja menee juomaan esim. sellaisia juomia, mistä ei diggaa jne. ja puhuu me-muodossa. Ei vittu mitä touhua. Ihan uskomatonta.

Fuck you all!

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katsokaa noita mahtikirkkoja oikeasti. Niin, Enbusken ohjelmassa sanottiin että Ranskassa oli suuri nälänhätä silloin kun Versailles rakennettiin ja 700000 ihmistä kuoli. Kuka kaipaa nyt ketään joka kuoli silloin? Moni arvostaa sitä, että se rakennettiin. Niin se pitää mennä, fokus pitää olla isoissa asioissa, eikä pohtia jotain keittojätkää.

No joo. Nuo sheivaamani jutut joutuu Suomessakin hoitamaan ihan itse, jos esimerkiksi vanhemmilleen haluaa säädyllistä hoitoa. Ei se deekujen tai sillanallaasujien joukko saa kovin hyvää hoitoa. Rahalla saa.

Niin, ei Euroopassa enää koskaan rakenneta mitään isoa tai komeata. Ne byggataan Kiinassa tai Intiassa, missä se työvoima ei maksa paljon mitään. Ei Euroopan velliperseet tapata enää 700 000 ihmistä rakentaakseen yhtän mitään. Olisihan se mahtavaa, jos noita vieläkin nousisi ympäriinsä, mutta fyrkat menee siihen tojota corollaan. . .

-duud-

scholl

Jäsen
onks muilla samaa että mutsi tulee iän myötä mutsiinsa? Vaikka mitä ostaisi niin alkaa selittelemään ettei keksitty jne. Siis oikeasti, toi on kuin 20-30 vuotta sitten mutsin mutsi. Ostaa mitä ostaa ja pulinat pois. Kuka haluaa kuulla, että joku ei muka tiedä, mitä pitäisi ostaa lahjaksi. Jos mä menen kauppaan niin mä teen ostopäätökset ja sitten hommat on hoidettu, ei silloin tarvitse mitään arpoa. Ne on ostettu ja ne annetaan lahjaksi ja sillä sipuli. Ei pidetä mitään vässyköintipuheita silloin kun lahjoja jaetaan. Jos on monta pakettia jaossa niin miten niin ei muka keksitty mitään. Vittu, mä en tajua tätä touhua.

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
onks muilla samaa että mutsi tulee iän myötä mutsiinsa? Vaikka mitä ostaisi niin alkaa selittelemään ettei keksitty jne. Siis oikeasti, toi on kuin 20-30 vuotta sitten mutsin mutsi. Ostaa mitä ostaa ja pulinat pois. Kuka haluaa kuulla, että joku ei muka tiedä, mitä pitäisi ostaa lahjaksi. Jos mä menen kauppaan niin mä teen ostopäätökset ja sitten hommat on hoidettu, ei silloin tarvitse mitään arpoa. Ne on ostettu ja ne annetaan lahjaksi ja sillä sipuli. Ei pidetä mitään vässyköintipuheita silloin kun lahjoja jaetaan. Jos on monta pakettia jaossa niin miten niin ei muka keksitty mitään. Vittu, mä en tajua tätä touhua.

Mulla on isäni kuoleman jälkeen entisestään tullut läheisemmät välit äitini kanssa. Se on ihan sama mitä tai kuka tekee ne ostopäätökset, niin minä ne kuitenkin otan vastuulleni. Meillä pohjalaisilla se menee noin. Naisista ja lapsista pidetään huolta aina. Mies kuolee, niin pojan pitää astua esiin.

Lahjoja ei saada, vaan elämä on lahja! Perhe on lahja! Rakkaus on lahja!

-von-duud-

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ei vittu!! Kolme saatanan kuukautta yskässä ja nuhassa muutamaa välipäivää lukuunottamatta ja taas on yskä päällä ja paska olo. Voi vittu, että osaa vituttaa.

e: Antibiottikuuri loppui kolme päivää sitten. Noh, ei muuta kun kuula himmeeksi sitten tuolla kodeiini yskänlääkkeellä, joka on tasan tarkkaan ainoa auttava lääke tähän paskaan.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
e: Antibiottikuuri loppui kolme päivää sitten. Noh, ei muuta kun kuula himmeeksi sitten tuolla kodeiini yskänlääkkeellä, joka on tasan tarkkaan ainoa auttava lääke tähän paskaan.

Kai antibiootin yhteydessä tuli vitutuksen maksimoimiseksi ripuli? Vihaan antibiootteja, ne pistävät pakin sekaisin. Joo, voihan sitä ottaa probiootteja siinä samalla, myönnetään.

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Toi perkeleen lumisade, eilen sai raaputella autoa 3 kertaa lumesta puhtaaksi ja parkkipaikkoja saa etsiä kissojen ja koirien kera kun kinokset ovat syöneet parkkipaikat. Muutaman tunnin päästä pitää taas lähteä töihin ja autoa saa taas kaivaa hangesta esiin, huoltoyhtiö ei tietenkään auraa näin jouluna ja työpaikan vieressä oleva parkkihalli ei ole auki, aamulla saa taas sitten kaivaa autoa hangesta.

Kivaa tää autoilu täällä helsingissä, oiskohan lunta tullut nyt 25cm ja lisää tulee.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Kai antibiootin yhteydessä tuli vitutuksen maksimoimiseksi ripuli? Vihaan antibiootteja, ne pistävät pakin sekaisin.

Nyt et jumalauta ala maalaamaan piruja seinille. Vatsatauti tähän vielä, niin voisi huutaa bingo ja hypätä kaulakiikkuun.

Onneksi ei mennyt kyllä pakki sekaisin, vaikka herkkä vatsa onkin. Olisi vissiin pitänyt varata joku gonu tai jaloviinanekku tuohon, niin voisi nytkin puuduttaa itsensä mukavaksi. Vierailulla olevien sukulaisten kakaroiden huutaminen vituttaa kummasti myös. Eikö mitään leikkiä voi leikkiä enää ilman tuota älämölöä ja kirkumista? Minunko tässä pitäisi nyt alkaa noita kaitsemaan, kun ei tunnu vanhempia kiinnostavan. Ja jep, olen säälittävä ja vittumainen tapaus, kun lasten ilonpito vituttaa jouluna. Ei vituttaisi jos ei vituttaisi niin moni muukin asia. Pahaa joulua.

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdotonta vitutusketjun-kamaa sai todistaa taas tänään ajellessa kehäteitä. Mikä helvetti siinä on, että kun näkyvyys on heikko ja kaikki ajavat loogisesta syystä motarilla sitä oikeanpuoleista kaistaa, niin eikös sieltä joku idiootti lähde ohittamaan siihen täysin lumen peitossa olevalla vasemmalle kaistalle. Tästä seuraa se, että kaikkien näkyvyys menee ja sitten tämä ohittava arpoo, että mihinhän kohtaan voisi tulla takaisin siihen vasemmanpuoleiselle kaistalle ja heikon näkyvyyden oloissa jarruvalotki häviää jne.

Ja sitten niide aura-autojen perässä ajaminen. Jos kaksikaistaista moottoritietä aurataan kahdella ajoneuvolla rinnakkain, niin idea on silloin se, että kaikki ajaisivat näiden ajoneuvojen takana jonossa. Ai miksi? No sen takia, kun ohi ei pääse kukaan, niin turha kouhailu sinne vasemmanpuoleiselle kaistalla sen aurausajoneuvon taakse ja takaisin aiheuttaa ihan turhaa haitariliikennettä. Vauhti on hitaampaa, mutta lumen saaminen pois motarilta hyödyttää kaikkia.

Ilmeisesti aika monella on ymmärtämättä se, että moottotitien nopeusrajoitus ei ole miniminopeus- vesi-tai lumisateella voi syntyä tilanne, että on vaan ajettava hiljempaa.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ehdotonta vitutusketjun-kamaa sai todistaa taas tänään ajellessa kehäteitä. Mikä helvetti siinä on, että kun näkyvyys on heikko ja kaikki ajavat loogisesta syystä motarilla sitä oikeanpuoleista kaistaa, niin eikös sieltä joku idiootti lähde ohittamaan siihen täysin lumen peitossa olevalla vasemmalle kaistalle. Tästä seuraa se, että kaikkien näkyvyys menee ja sitten tämä ohittava arpoo, että mihinhän kohtaan voisi tulla takaisin siihen vasemmanpuoleiselle kaistalle ja heikon näkyvyyden oloissa jarruvalotki häviää jne.

.
Tänään säikähdin varmaan enemmän kuin ikinä liikenteessä. Ajelin Turun motaria Espoon suuntaan. Juuri ennen kehä kakkosen liittymää näkyvyys oli todella huono ja tiputin vauhdin jonnekin 70-80 km/h paikkeille, kun edellä ajavalla ei ollut sumari päällä enkä tiennyt onko joku lähdössä liittymästä tms. Vasemmalta paukkasi hirveällä kyydillä katumaasturi ohi, ja kiskaisi aivan mun keulan edestä kahden kaistan yli sinne kehän liittymään. Varmaan kymmeneen sekuntiin en nähnyt mitään ja vedin vauhdin täysin pois. Vasen kaista oli muutenkin luminen ja varsinkin kaistojen välillä lunta oli niin paljon, että näkyvyys katosi täysin. Onneksi tie oli suora eikä takaa tullut kukaan perään.

Toivottavasti kyseinen kusipää ajoi autonsa paskaksi jonnekin, loppuis se saatanan kiire.

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Potkaisin eilen vahingossa sängyn jalkaa ja sattui niin hitosti. Yö meni ok, mutta aamulla pikkuvarvas oli muuttunut siniseksi ja astuminen oli kivuliasta. Tuskin on murtunut, mutta varpaan väri huolettaa. Ei tuota kannata lekurille näyttää, ku ei sille kumminkaa mitää tehdä.

Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Potkaisin eilen vahingossa sängyn jalkaa ja sattui niin hitosti. Yö meni ok, mutta aamulla pikkuvarvas oli muuttunut siniseksi ja astuminen oli kivuliasta. Tuskin on murtunut, mutta varpaan väri huolettaa. Ei tuota kannata lekurille näyttää, ku ei sille kumminkaa mitää tehdä.

Eipä sille tehdä. Vaikka toteaisi murtuneeksi, niin teippaavat sen vain viereiseen varpaaseen kiinni ja käyttöä kyvyn mukaan.
Kannattaa siis ostaa valkoista urheiluteippiä apteekista ja hoitaa asia itsekseen.
Oman kokemuksen mukaan on fittimäisen tuskallinen ja pitkäaikainen vaiva. Tsemppiä kuitenkin, tuska kasvattaa luonnetta!

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa nämä Minä Zlatan tai jotain elämänkerrat, eikös se joku vitun Jippukin kirjoittanut jotain "koko elämäni" ollessaan 24v. Zlatan on syntynyt v. 1981, eli on nyt 31 -vuotias. Eiköhän elämänkerran voisi kirjoittaa sitten, kun on joko lopettanut uransa, jolloin voisi keskittyä urheiluun, tai sitten vaikka 70 -vuotiaana ja vetää koko setti kasaan.

Mutta ei. Enemmänhän sitä rahaa tulee tilille, kun kirjoituttaa "elämän"kerran vaikka viiden vuoden välein, ja kaikki jutibööset sen tietenkin ostavat.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Juu, elämäkerta on vähän huono termi noin nuoren tyypin yhteydessä, mutta se kai se virallinen termi silti on. Kannattaisi kyllä ukkometsonkin lukaista esy-Zlatanin tarina.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy