Vitutusketju

  • 10 539 772
  • 56 130

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katsokaa noita mahtikirkkoja oikeasti. Niin, Enbusken ohjelmassa sanottiin että Ranskassa oli suuri nälänhätä silloin kun Versailles rakennettiin ja 700000 ihmistä kuoli. Kuka kaipaa nyt ketään joka kuoli silloin? Moni arvostaa sitä, että se rakennettiin. Niin se pitää mennä, fokus pitää olla isoissa asioissa, eikä pohtia jotain keittojätkää.

No joo. Nuo sheivaamani jutut joutuu Suomessakin hoitamaan ihan itse, jos esimerkiksi vanhemmilleen haluaa säädyllistä hoitoa. Ei se deekujen tai sillanallaasujien joukko saa kovin hyvää hoitoa. Rahalla saa.

Niin, ei Euroopassa enää koskaan rakenneta mitään isoa tai komeata. Ne byggataan Kiinassa tai Intiassa, missä se työvoima ei maksa paljon mitään. Ei Euroopan velliperseet tapata enää 700 000 ihmistä rakentaakseen yhtän mitään. Olisihan se mahtavaa, jos noita vieläkin nousisi ympäriinsä, mutta fyrkat menee siihen tojota corollaan. . .

-duud-
 

scholl

Jäsen
onks muilla samaa että mutsi tulee iän myötä mutsiinsa? Vaikka mitä ostaisi niin alkaa selittelemään ettei keksitty jne. Siis oikeasti, toi on kuin 20-30 vuotta sitten mutsin mutsi. Ostaa mitä ostaa ja pulinat pois. Kuka haluaa kuulla, että joku ei muka tiedä, mitä pitäisi ostaa lahjaksi. Jos mä menen kauppaan niin mä teen ostopäätökset ja sitten hommat on hoidettu, ei silloin tarvitse mitään arpoa. Ne on ostettu ja ne annetaan lahjaksi ja sillä sipuli. Ei pidetä mitään vässyköintipuheita silloin kun lahjoja jaetaan. Jos on monta pakettia jaossa niin miten niin ei muka keksitty mitään. Vittu, mä en tajua tätä touhua.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
onks muilla samaa että mutsi tulee iän myötä mutsiinsa? Vaikka mitä ostaisi niin alkaa selittelemään ettei keksitty jne. Siis oikeasti, toi on kuin 20-30 vuotta sitten mutsin mutsi. Ostaa mitä ostaa ja pulinat pois. Kuka haluaa kuulla, että joku ei muka tiedä, mitä pitäisi ostaa lahjaksi. Jos mä menen kauppaan niin mä teen ostopäätökset ja sitten hommat on hoidettu, ei silloin tarvitse mitään arpoa. Ne on ostettu ja ne annetaan lahjaksi ja sillä sipuli. Ei pidetä mitään vässyköintipuheita silloin kun lahjoja jaetaan. Jos on monta pakettia jaossa niin miten niin ei muka keksitty mitään. Vittu, mä en tajua tätä touhua.

Mulla on isäni kuoleman jälkeen entisestään tullut läheisemmät välit äitini kanssa. Se on ihan sama mitä tai kuka tekee ne ostopäätökset, niin minä ne kuitenkin otan vastuulleni. Meillä pohjalaisilla se menee noin. Naisista ja lapsista pidetään huolta aina. Mies kuolee, niin pojan pitää astua esiin.

Lahjoja ei saada, vaan elämä on lahja! Perhe on lahja! Rakkaus on lahja!

-von-duud-
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ei vittu!! Kolme saatanan kuukautta yskässä ja nuhassa muutamaa välipäivää lukuunottamatta ja taas on yskä päällä ja paska olo. Voi vittu, että osaa vituttaa.

e: Antibiottikuuri loppui kolme päivää sitten. Noh, ei muuta kun kuula himmeeksi sitten tuolla kodeiini yskänlääkkeellä, joka on tasan tarkkaan ainoa auttava lääke tähän paskaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
e: Antibiottikuuri loppui kolme päivää sitten. Noh, ei muuta kun kuula himmeeksi sitten tuolla kodeiini yskänlääkkeellä, joka on tasan tarkkaan ainoa auttava lääke tähän paskaan.

Kai antibiootin yhteydessä tuli vitutuksen maksimoimiseksi ripuli? Vihaan antibiootteja, ne pistävät pakin sekaisin. Joo, voihan sitä ottaa probiootteja siinä samalla, myönnetään.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Toi perkeleen lumisade, eilen sai raaputella autoa 3 kertaa lumesta puhtaaksi ja parkkipaikkoja saa etsiä kissojen ja koirien kera kun kinokset ovat syöneet parkkipaikat. Muutaman tunnin päästä pitää taas lähteä töihin ja autoa saa taas kaivaa hangesta esiin, huoltoyhtiö ei tietenkään auraa näin jouluna ja työpaikan vieressä oleva parkkihalli ei ole auki, aamulla saa taas sitten kaivaa autoa hangesta.

Kivaa tää autoilu täällä helsingissä, oiskohan lunta tullut nyt 25cm ja lisää tulee.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Kai antibiootin yhteydessä tuli vitutuksen maksimoimiseksi ripuli? Vihaan antibiootteja, ne pistävät pakin sekaisin.

Nyt et jumalauta ala maalaamaan piruja seinille. Vatsatauti tähän vielä, niin voisi huutaa bingo ja hypätä kaulakiikkuun.

Onneksi ei mennyt kyllä pakki sekaisin, vaikka herkkä vatsa onkin. Olisi vissiin pitänyt varata joku gonu tai jaloviinanekku tuohon, niin voisi nytkin puuduttaa itsensä mukavaksi. Vierailulla olevien sukulaisten kakaroiden huutaminen vituttaa kummasti myös. Eikö mitään leikkiä voi leikkiä enää ilman tuota älämölöä ja kirkumista? Minunko tässä pitäisi nyt alkaa noita kaitsemaan, kun ei tunnu vanhempia kiinnostavan. Ja jep, olen säälittävä ja vittumainen tapaus, kun lasten ilonpito vituttaa jouluna. Ei vituttaisi jos ei vituttaisi niin moni muukin asia. Pahaa joulua.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdotonta vitutusketjun-kamaa sai todistaa taas tänään ajellessa kehäteitä. Mikä helvetti siinä on, että kun näkyvyys on heikko ja kaikki ajavat loogisesta syystä motarilla sitä oikeanpuoleista kaistaa, niin eikös sieltä joku idiootti lähde ohittamaan siihen täysin lumen peitossa olevalla vasemmalle kaistalle. Tästä seuraa se, että kaikkien näkyvyys menee ja sitten tämä ohittava arpoo, että mihinhän kohtaan voisi tulla takaisin siihen vasemmanpuoleiselle kaistalle ja heikon näkyvyyden oloissa jarruvalotki häviää jne.

Ja sitten niide aura-autojen perässä ajaminen. Jos kaksikaistaista moottoritietä aurataan kahdella ajoneuvolla rinnakkain, niin idea on silloin se, että kaikki ajaisivat näiden ajoneuvojen takana jonossa. Ai miksi? No sen takia, kun ohi ei pääse kukaan, niin turha kouhailu sinne vasemmanpuoleiselle kaistalla sen aurausajoneuvon taakse ja takaisin aiheuttaa ihan turhaa haitariliikennettä. Vauhti on hitaampaa, mutta lumen saaminen pois motarilta hyödyttää kaikkia.

Ilmeisesti aika monella on ymmärtämättä se, että moottotitien nopeusrajoitus ei ole miniminopeus- vesi-tai lumisateella voi syntyä tilanne, että on vaan ajettava hiljempaa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ehdotonta vitutusketjun-kamaa sai todistaa taas tänään ajellessa kehäteitä. Mikä helvetti siinä on, että kun näkyvyys on heikko ja kaikki ajavat loogisesta syystä motarilla sitä oikeanpuoleista kaistaa, niin eikös sieltä joku idiootti lähde ohittamaan siihen täysin lumen peitossa olevalla vasemmalle kaistalle. Tästä seuraa se, että kaikkien näkyvyys menee ja sitten tämä ohittava arpoo, että mihinhän kohtaan voisi tulla takaisin siihen vasemmanpuoleiselle kaistalle ja heikon näkyvyyden oloissa jarruvalotki häviää jne.

.
Tänään säikähdin varmaan enemmän kuin ikinä liikenteessä. Ajelin Turun motaria Espoon suuntaan. Juuri ennen kehä kakkosen liittymää näkyvyys oli todella huono ja tiputin vauhdin jonnekin 70-80 km/h paikkeille, kun edellä ajavalla ei ollut sumari päällä enkä tiennyt onko joku lähdössä liittymästä tms. Vasemmalta paukkasi hirveällä kyydillä katumaasturi ohi, ja kiskaisi aivan mun keulan edestä kahden kaistan yli sinne kehän liittymään. Varmaan kymmeneen sekuntiin en nähnyt mitään ja vedin vauhdin täysin pois. Vasen kaista oli muutenkin luminen ja varsinkin kaistojen välillä lunta oli niin paljon, että näkyvyys katosi täysin. Onneksi tie oli suora eikä takaa tullut kukaan perään.

Toivottavasti kyseinen kusipää ajoi autonsa paskaksi jonnekin, loppuis se saatanan kiire.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Potkaisin eilen vahingossa sängyn jalkaa ja sattui niin hitosti. Yö meni ok, mutta aamulla pikkuvarvas oli muuttunut siniseksi ja astuminen oli kivuliasta. Tuskin on murtunut, mutta varpaan väri huolettaa. Ei tuota kannata lekurille näyttää, ku ei sille kumminkaa mitää tehdä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Potkaisin eilen vahingossa sängyn jalkaa ja sattui niin hitosti. Yö meni ok, mutta aamulla pikkuvarvas oli muuttunut siniseksi ja astuminen oli kivuliasta. Tuskin on murtunut, mutta varpaan väri huolettaa. Ei tuota kannata lekurille näyttää, ku ei sille kumminkaa mitää tehdä.

Eipä sille tehdä. Vaikka toteaisi murtuneeksi, niin teippaavat sen vain viereiseen varpaaseen kiinni ja käyttöä kyvyn mukaan.
Kannattaa siis ostaa valkoista urheiluteippiä apteekista ja hoitaa asia itsekseen.
Oman kokemuksen mukaan on fittimäisen tuskallinen ja pitkäaikainen vaiva. Tsemppiä kuitenkin, tuska kasvattaa luonnetta!
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa nämä Minä Zlatan tai jotain elämänkerrat, eikös se joku vitun Jippukin kirjoittanut jotain "koko elämäni" ollessaan 24v. Zlatan on syntynyt v. 1981, eli on nyt 31 -vuotias. Eiköhän elämänkerran voisi kirjoittaa sitten, kun on joko lopettanut uransa, jolloin voisi keskittyä urheiluun, tai sitten vaikka 70 -vuotiaana ja vetää koko setti kasaan.

Mutta ei. Enemmänhän sitä rahaa tulee tilille, kun kirjoituttaa "elämän"kerran vaikka viiden vuoden välein, ja kaikki jutibööset sen tietenkin ostavat.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Juu, elämäkerta on vähän huono termi noin nuoren tyypin yhteydessä, mutta se kai se virallinen termi silti on. Kannattaisi kyllä ukkometsonkin lukaista esy-Zlatanin tarina.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Vituttaa nämä Minä Zlatan tai jotain elämänkerrat, eikös se joku vitun Jippukin kirjoittanut jotain "koko elämäni" ollessaan 24v. Zlatan on syntynyt v. 1981, eli on nyt 31 -vuotias. Eiköhän elämänkerran voisi kirjoittaa sitten, kun on joko lopettanut uransa, jolloin voisi keskittyä urheiluun, tai sitten vaikka 70 -vuotiaana ja vetää koko setti kasaan.

Tuo Zlatanin kirja on oikeasti todella mielenkiintoinen! Kun sitä olin ostamassa niin punnitsin Andre Agassin, Jarno Saarisen ja Theo Fleuryn välillä. Näistä edellämainituista Fleury olisi jääkiekon takia eniten kiinnostanut. Mutta päädyin Zlataniin muutaman sivun perusteella ja nimenomaan siksi, että on tällä hetkelläkin yksi maailman paras jalkapalloilija. On jätkällä nimittäin ollut keskivertoon verrattuna hieman erilainen elämä, vaikka sitä se varmasti on ollut Agassilla ja muillakin mainitsemillani urheilijoilla. Jollakin tavalla kirjan lukemisen jälkeen tulee seurattua Zlatania eri tavalla, jotenkin myös koko jalkapallokenttä kaikkine valmentajineen ja managereineen on noussut mielenkiintoiseksi alueeksi.

Olen samaa mieltä kaiken maailman Robinin ja Justin Bieberin elämäkerroista. Sellaisissa ei ole mitään järkeä, mutta kun on jo tehnyt uraa ja on elänyt elämää jollaista ei jokaisen ihmisen elämä ole ja sieltä pystyy ponnistamaan korkeimmalle huipulle niin silloin elämäkerran julkaisemiseen on oikeutus minun puolestani.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ehdotonta vitutusketjun-kamaa sai todistaa taas tänään ajellessa kehäteitä. Mikä helvetti siinä on, että kun näkyvyys on heikko ja kaikki ajavat loogisesta syystä motarilla sitä oikeanpuoleista kaistaa, niin eikös sieltä joku idiootti lähde ohittamaan siihen täysin lumen peitossa olevalla vasemmalle kaistalle.
Olen varmaan sitten idiootti, kun en halunnut ajaa samassa letkassa urpojen kanssa. Siis oikeasti, jos näkyvyys on tuossa pyryssä 15 m, miksi pitää ajaa näköetäisyydellä edellä ajavasta? Kuusi tuollaista peräkkäin ja katastrofi on valmis, kun ensimmäinen päättää jarruttaa syystä tai toisesta. Sen nimi on turvaväli ja se voi pelastaa henkesi. Mieluummin siis tyhjää vasenta kaistaa kuin kolarilottoa helminauhassa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen varmaan sitten idiootti, kun en halunnut ajaa samassa letkassa urpojen kanssa. Siis oikeasti, jos näkyvyys on tuossa pyryssä 15 m, miksi pitää ajaa näköetäisyydellä edellä ajavasta? Kuusi tuollaista peräkkäin ja katastrofi on valmis, kun ensimmäinen päättää jarruttaa syystä tai toisesta. Sen nimi on turvaväli ja se voi pelastaa henkesi. Mieluummin siis tyhjää vasenta kaistaa kuin kolarilottoa helminauhassa.

Ei avaudu logiikka. Etkö sinä säätele sitä turvaväliä edellä ajavaan? Miksi sinä et voisi jättää tarpeeksi turvaväliä edelliseen, vaikka muut eivät näin toimisi? Ja eikö se lumista vasenta kaistaa ajava aiheuta turhaa lumipöllyä muiden vaaraksi?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei avaudu logiikka. Etkö sinä säätele sitä turvaväliä edellä ajavaan? Miksi sinä et voisi jättää tarpeeksi turvaväliä edelliseen, vaikka muut eivät näin toimisi? Ja eikö se lumista vasenta kaistaa ajava aiheuta turhaa lumipöllyä muiden vaaraksi?
Se turvaväli on myös sitä varten, ettei joku urpo ankkuroidu minun peräpeiliini. Taidat olla aika kujalla talviliikenteestä.

Eli siis minua ei houkuttele ajatus, että joku kolauttaa minua ahteriin, vaikka kuinka pitäisin turvaväliä edellä ajavaan. Siksi minusta on turvallisempaa ajaa tyhjää vasenta kaistaa. Siellä on paremmat kuskit muutenkin.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mieluummin siis tyhjää vasenta kaistaa kuin kolarilottoa helminauhassa.

Näissä keleissä, milloin se vasen kaista on tyhjä? Eiköhän siellä ole se n. 15 cm pöllyävää lunta seuralaisena. Siitä kun surautat, niin ne varovaiset siellä oikealla menettävät näkökentän saman tien. Kiitos sinulle siitä.

Ja noista elämä(n)kerroista vielä. Jarno Saarinen voisi olla hyvinkin kiinnostava. Zlatanin kohdalla negaatiota lisää se, että ko jätkä on mielestäni aivan perseestä. Ylimielinen paska. Ja tähän ei nyt tarvitse kenenkään puuttua. Lukekaa vaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se turvaväli on myös sitä varten, ettei joku urpo ankkuroidu minun peräpeiliini. Taidat olla aika kujalla talviliikenteestä.

Eli siis minua ei houkuttele ajatus, että joku kolauttaa minua ahteriin, vaikka kuinka pitäisin turvaväliä edellä ajavaan. Siksi minusta on turvallisempaa ajaa tyhjää vasenta kaistaa. Siellä on paremmat kuskit muutenkin.

Ok, avautumisesi oli hieman epäselvä. Tosin ihmettelen asiaa edelleen, koska minusta on vaarallisempaa ajaa umpihangessa kuin hyvällä turvavälillä edellä ajavaan. Tällöin sinä pystyt reagoimaan hyvissä ajoin, etkä joudu tekemään äkkijarrustusta, nimimerkillä tällaisessa kolarissa mukana olleena.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Näissä keleissä, milloin se vasen kaista on tyhjä? Eiköhän siellä ole se n. 15 cm pöllyävää lunta seuralaisena. Siitä kun surautat, niin ne varovaiset siellä oikealla menettävät näkökentän saman tien. Kiitos sinulle siitä.
Kysy nyt vielä, mikseivät kaikki kulje hevosella, kuten sinun nuoruudessasi. Eilinen pyry oli vasemmalla kaistalla, oikealla kaistalla, keskikaistalla, pientareella ja ihan joka saatanan paikassa. Näkyvyys oli 15 m ajokaistasta riippumatta, vaikka molemmat kaistat olisivat olleet tyhjiä. Kiitä mieluummin sitä lumipyryä kuin minua.

Ihan oikeasti, jonossa ei ole turvallista ajaa, jos siellä on tuollaisia kuskeja, jotka ajavat ruotsalaistuntumalla. Ihan sama, ovatko ne edessä vai takana.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ok, avautumisesi oli hieman epäselvä. Tosin ihmettelen asiaa edelleen, koska minusta on vaarallisempaa ajaa umpihangessa kuin hyvällä turvavälillä edellä ajavaan. Tällöin sinä pystyt reagoimaan hyvissä ajoin, etkä joudu tekemään äkkijarrustusta, nimimerkillä tällaisessa kolarissa mukana olleena.
Ei siellä vasemmalla kaistalla ollut yhtään sen enempää lunta kuin oikeallakaan. Aura-auto oli vieraillut sopivasti. En minäkään niin hullu ole, että ajan pöpperössä. Ajan siellä, missä on turvallisinta. Eilen puolen päivän aikaan se oli vasen kaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös