Vitutusketju

  • 10 540 234
  • 56 130

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Myös mahdollisen toisen kaistan kuljettajien olisi hyvä käyttää pelisilmää. Esimerkiksi bussipysäkin jälkeen Turussa Tuomiokirkon kohdalla Eerikinkadulle pyrkivät bussit toisinaan unohdetaan ja loppujen lopuksi se bussikuski tukkii kaksi kaistaa, kun ei anneta mahdollisuutta siirtyä sinne kääntyvien kaistalle. Tätä näkee ruuhka-aikaan valitettavan paljon.

Tästä täysin samaa mieltä. Luulisi about jokaisen tuosta toistuvasti ajavan tietävän, että bussien pitää aika nopeasti päästä pysäkilta vasemmalle kaistalle Eerikinkadulle kääntymista varten ryhmittyäkseen, mutta silti tilan antaminen on ihan mahdoton ajatus. Ja siinä Tuomiokirkon jalankulkuvaloissa on sitten bussi poikittain.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jälkimmäinen porukka ei tietenkään vituta millään tavalla, mutta harmittaa heidän puolestaan, että esim. oven avaamisesta on tullut katoavaa kansanperinnettä.

Postityöntekijänä voin sanoa, että ei todellakaan ole. Todella usein ihmiset pitävät ovea auki minulle, samoin kuin itsekin teen. Myös se kiitos kuuluu sieltä melkein joka kerta.
 

scholl

Jäsen
Ensin parturi oli ap 10min myöhässä.sitten jätin lounaan väliin koska olin sopinut että menen ip safkaa. No se nilkki on kadonnut. Ja olisin voinut viettää tämän perjantain toisenkin kaverin tai broidin kanssa kun niitäkin pyyntöjä tuli. Vittu tämä nilkki sanoi yhdeltä että nähdään kolmelta ja sitten ei ole vastannut viesteihin tai soittoihin. Tekis mieli lyödä nenään. Saatana että pelleillään.enkä oo syönyt koko päivänä mitään. Nyt kaljalla. Keskusta muuten täynnä demareita nyt.ja stockalla ei ollut mitään ostettavaa.todella ankeata.helvetin huonoja kauluspaitojakin kaikki,kuin suoraan venäjältä.olisin halunnu pari ostaa mutta kaikki on skeidaa.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ja stockalla ei ollut mitään ostettavaa.todella ankeata.helvetin huonoja kauluspaitojakin kaikki,kuin suoraan venäjältä.olisin halunnu pari ostaa mutta kaikki on skeidaa.

Osta joulun jälkeen. Saat skeidaa sentään halvalla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei tullutkaan maailmanloppua. Vittu!
Sama. Olisi juuri sopivasti jäänyt tuo saatanan sulkapalloilu välistä, jos olisivat jotain ennustamisesta tienneet nuo perkeleet. Taksilla "sporttailemaan" ja takaisin, kun ei sitä vitun autoa ole huollosta kuulunut, eikä pyörä toimi pakkasella. Pelit niin päin vittua kuin vain voi mennä. Nyt on kyllä kapallinen hyvää joulumieltä jaettavaksi, voi että sentäs että sitä onkin.

Vitun inkkarit..
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Katselin JIMiltä parin minuutin ajan huvikseni aivan läpipaskaa Maailmanlopun ennustukset -"dokumenttia", jossa kerrottiin, että muiden muassa ennennäkemätön Web Bot -tietokoneohjelma ennusti maailmanlopun eiliselle. Samainen ohjelma on kuulemma ennustanut mm. syyskuun 2001 terrori-iskut, avaruussukkula Columbian tuhon ja joitakin muita tapahtumia (höpöhöpö). Piti ihan ottaa selvää, mikä se tämmöinen Web Bot on.

Englanninkielisen Wikipedia-artikkelin avulla selvisi, että kyseinen ohjelma on luotu alun perin pörssikurssiennusteiden mallintamiseen (jossa ohjelma voi jollain lailla toimiakin), ja sen toimintaperiaate perustuu internetistä löytyvien avainsanojen perusteella tehtäviin ennustuksiin, mistä seurasi välitön vitutus;

Kun porukka on jauhanut pelkästään Jatkoajassa näitä "21.12.12"-avainsanoja enemmän tai vähemmän kieli poskessa tai tosissaan mm. maailmanlopun liveseuranta -ketjuun, puhumattakaan muusta internetistä saati jostain Ameriikan hörhöistä, jotka ovat luultavasti ulostaneet paikalliset palstat täyteen maailmanloppu 21.12.2012 -profetioitaan jo 15 vuoden ajan, onko varsinaisesti mikään ihme, että tämä ihmeellinen oraakkeliohjelma sitten "ennustaa" maailmanlopun kyseiselle päivälle käyttämällään metodilla. Samalla periaatteella ohjelman luulisi sitten ennustavan esimerkiksi joka päivä, että "Tiedote tulee tänään". Jopa maya- tai hopi-kansan ennustuksia tai esim. P.Sihvosen juttuja voidaan pitää tieteellisinä verrattuna Web Bot -metodiin.

Olkoon mikä tahansa 4D-kaliiberin pseudodokumentti, mutta silti: vittu mitä paskaa!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Vituttaa oma tyhmyys. Briteistä pari hyvää kohdetta lapulla ja piti laittaa mukaan Suomen voitto U20:ssa jenkeistä. Noh myöhästynpä sitten pari minuuttia ja laitan tilalle Kanadan voiton Ruotsista vaikka kaikki tekijät viittaa siihen, että ei vaahteralehdet tätä peliä voita ja kerroin 1,6 on liian pieni. No laitanpa kuitenkin ja mites käy? 60 minuuttia 1-1. Vittu.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Minä puolestani otin liikaa löylyä saunavuorolla, ja alkoi huippaamaan suihkussa. Ajattelin, etten viitsi laittaa maata lattialle ja nostaa jalkoja ylös, niin ei tarvitse taas kerran selitellä muille huonoa löylynkestoani. Menin vain rauhassa istumaan penkille ja ajattelin, että menee ajan kanssa ohi olo.

No tajuhan siinä sitten meni. Hiljaa kuulemma valuin lattialle polvilleni, jonka jälkeen asteittainen, hidas kaatuminen otsalleni maahan, just niin kuin Mr Beanille siinä leffassaan, kun se nukahtaa tuolille. Välittömästi kun kaveri vähän kyseli vointia, niin taju palasi. Eka kommentti oli: "Jaahas!" ja sen jälkeen välitön vitutus.

Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan, mutta nyt sitten saatana pitää arpoa, uskallanko ottaa ja kuinka paljon, kun menen baariin. Vittu. Onneksi otsa on sen verran kova osa kalloa, ettei tuosta nyt voinut aivotärähdystäkään tulla. Vai tuliko? Parin tunnin päästähän sen näkee, jos ei ole taju mennyt.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Minä puolestani otin liikaa löylyä saunavuorolla, ja alkoi huippaamaan suihkussa.

Jaiks, tuli tästä ikävä dejavuu lapsuusvuosilta. Saunottiin kilpaa serkkujen kanssa ja lämmöt oli saunassa aika hurjat. Sieltä sitten suoraan todella kylmään suihkuun ja jokainen tietää mitä se tekee aivoille. Eipä silloin tajunnut. Aika nopeasti huomasin, että nyt on oikeasti huono olo. Istuin ulkona viileässä kesätuulessa tunnin verran ja koko ajan oli tunne, että tulee oksennus. Päätä särki ja katsetta ei pystynyt pitämään samassa kohdassa kuin muutamia sekunteja.

Sitten tuli yö. Muistan, että nukahdin nopeasti, mutta kaikki mitä sen yön aikana tapahtui, ei pysty sanomaan mikä oli unta ja mikä totta. Muistan hyvin ne kohdat kun tuntui siltä, että olen hämähäkin tavoin katossa paikallaan ja katson samassa huoneessa nukkuvaa serkkua. Tuntui niin todelliselta, että olen oikeasti siellä katossa, ei ollut kuitenkaan mitään sellaista, että olisi pitänyt riuhtoa itsensä hereille. Muistan, että kaikki huoneet talosta kävin läpi yön aikana. Sitä kävinkö ne huoneet unessa kävellen vai unessa, ei mitään hajuakaan.

Joku paremmin tietävä voisi kertoa onko tuollaisesta mahdollisesti jäänyt aivoihin jotain "jälkiä"? Ei silloin siitä sen enempää puhuttu, ei käyty lääkärissä ja seuraavana päivänä olo oli kuin ei olisi mitään tapahtunutkaan. Ikää oli jotain 13-15 vuotta. Saunassa en pystynyt käymään ton jälkeen pitkään aikaan vaikka sauna oli täysin syytön tapahtuneeseen. Oma moka, mutta silti kammo kesti jonkun aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Lainaus toisesta ketjusta:
Karijokelaiset saivat munan seisomaan | Yle Uutiset | yle.fi

"Minä ja Tauno saatiin munat seisomaan. Ilman apuvälineitä. Tänään se oli selvästi vakaampaa ja muna oli tasapainoisempi kuin eilen"
Viimeksi syyskuussa YLE kertoi, että "Kunnon patukka vetoaa naiseen". Ylen pikku humoristit tarjoilevatkin näköjään näitä hassuja klikkihuorausotsikkoja tuon tuostakin lähes koko Yle-veron edestä, ja ihmekös tuo, kun toimitusjohtajansakin on Åttopojat-nimisen "huumoriyhtyeen" jäsen mm. Kalle Isokallion kanssa. Hihihoho. Naurattaa ihan vitusti.

Mutta auta armias, jos väärää puoluekantaa edustava uutisankkuri pelleilee lapsellisesti lähetyksessä olutpullon tai tonttulakin kanssa - se on potkut saman tien!
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vittu. Vaimoke on alkanut lukea Jatkoaikaa. Oma vika, kun olen jättänyt sen padille auki. Tietysti tietää nimimerkinkin, joten pitää kai alkaa pian siivota viestihistoriaa.

Kommentoi muuten palstaa, kuulemma paljon tosi mielenkiintoisia ketjuja, muttei ymmärtänyt miksi aina alkaa joku ihan turhanpäiväinen väittely ja riidanhaasto.

Nyt se saatana kököttää tossa tietokoneella kun haluaisin pelata FM:a. Taidan juoda lisää kaljaa, ihan kostoksi.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vittu. Vaimoke on alkanut lukea Jatkoaikaa. Oma vika, kun olen jättänyt sen padille auki. Tietysti tietää nimimerkinkin, joten pitää kai alkaa pian siivota viestihistoriaa.

Hei Footlessin vaimo! Kannattaa lukea ainakin aluksi ne viestit jossa miehesi kertoo kännipäissään homostelukokemuksistaan. Niitä on sen verran monta viestiä että löytyy kyllä hakutoiminnolla helposti. Parhaat viestit ovat ne jossa turkkilainen Öcban sijoittaa mieheesi esineitä.

Hyvää Joulua!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kommentoi muuten palstaa, kuulemma paljon tosi mielenkiintoisia ketjuja, muttei ymmärtänyt miksi aina alkaa joku ihan turhanpäiväinen väittely ja riidanhaasto.
Priceless. Pitäisikö sen olla joku naissukupuolen yksinoikeus?

Vitsit vitsinä ja väärä ketju, mutta oikein hyvää ja rauhallista joulua teille molemmille!
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vittu. Vaimoke on alkanut lukea Jatkoaikaa. Oma vika, kun olen jättänyt sen padille auki. Tietysti tietää nimimerkinkin, joten pitää kai alkaa pian siivota viestihistoriaa.

No niin, nyt viimeinenkin piilopaikka on paljastunut. Voimia.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ärsyttää tuo perkeleen tyttöystävän kämppis. Vituttanut kyseinen henkilö viimeisen pari kuukautta entistä enemmän. Käyttää kaikki "yhteiset" tavarat loppuun esim. elmukelmut, voipaperit, ketsupit ja voit. Mutta ikinä saa aikseksi niistä ilmoittaa, että on loppu tai ostaisi edes tilalle uuden paketin. Sitten jatkuva vinkuminen, kun ei voi juhlia rahatilanteen takia, mutta aina vinkumassa muilta sitten juomia sun muuta vaikka todellisuudessa kaikki rahat menee säästöön ja on helmikuussa kolmatta kertaa vuoden sisään menossa ulkomaille. Jenkeissä, Espanjassa käynyt ja hiihtolomalla Thaimaaseen.

Suurimman vitutuksen aiheuttanut nyt viikonloppuina, kun tuo aivan tuntemattomia baariystäviään jatkoille ja meluaa sinne kuuteen asti aamulla. Eilenkin kovin puhui, että siivoaa sitten aamulla jäljet mitkä jätti eilen illalla tänne. Yllätys, että siellä se vielä nukkuu sikeästi. Jaksanu kattoa kasallista tölkkejä tuossa olohuoneessa niin mehän ne sitten siivottiin pois. Kyseinen ämmä ei ole pistänyt edes tikkua ristiin joulusiivouksen eteen ja me olemme täällä pesty ja imuroitu lattiat ja tasot pyyhitty. VITTU!

Onneksi päästään muuttamaan parin kuukauden päästä omaan kämppään eikä kyseistä neitiä täydy enään päivittäin katsella.
 

Joghey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään illalla on taas huomannut tyhjiön, jonka NHL:n työsulku on luonut elämääni. Tälläkin viikolla on ollut pakko katsoa jotain myös öisin, joten katsotaan sitten koripalloa, mikä onkin osoittautunut peli peliltä mielenkiintoisemmaksi lajiksi. Tekisi jo mieli laittaa koko NHL boikottiin ja katsoa sitten vaikka NBA:ta, kun nuo pellet eivät saa kiistojaan sovituksi.

Todennäköisesti katson NHL:ää heti, kun se on taas mahdollista, mikä vituttaa myös jollain tapaa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän nyt aattona saa moiset häiritä ja vitutus nyt on liian vahva sana, mutta toi lumentulo on taas aivan liiallista.

Eikä siinä muuten, hyvät aamuhiet siinä sai kun tunnin lykki lumia pois pihalta, mutta kun meni aattoaamun ulkojääsuunnitelmat pieleen.

Kamat oli jo illalla laitettu eteiseen valmiiksi, luistimet, hanskat ja maila odottivat aikaisen aamuherätyksen aikaan houkuttelevasti eteisessä, kunnes vilkaisu ulos paljasti koko karmeuden eli 10cm uutta lunta ja taivaan täydeltä koko ajan lisää. Eipä tarvinnut lähteä paikalliseen kaukaloon tuossa kelissä.

Joskus vaan nää kelit ja tuuri niiden suhteen ei suosi. La ja su jätin ulkojäät väliin vaikka mieli teki niin pirusti mennä, vasta väistymässä oleva flunssa ja 15 asteen pakkanen ei tuntunut terveellisimmältä vaihtoehdolta ja päädyin salitreeniin.

Nyt sitten olo on parempi ja pakkasta sopivasti muutama aste vähemmän, niin eikö ole lunta paikat täynnä. Huomenna ja tapaninpäivänä vielä jotain vastaavaa niin hyvinhän meni joulunpyhät sen suhteen että toivoin kaikki viisi aamua käynnistäväni kaukalosta.

Mutta hyvää Joulua, ei mua nyt oikeasti vituta ja kohta lähdetään appivanhempien luokse mukavan aaton viettoon, mutta aamulla oli oikeasti tosi pettynyt olo ulos lumisadetta katsellessa.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt sitten olo on parempi ja pakkasta sopivasti muutama aste vähemmän, niin eikö ole lunta paikat täynnä.

Mukava, että olo on paranemaan. On kuitenkin ihan loogista, että korkeapaineen väistyessä, tuo matalapaine sateita. Asteet tippuu, mutta sateet tulevat. Niin se on aina ollut :)

Itse toivoisin vähän enemmän pakkasta, jos se on pois lumentulosta.
 

scholl

Jäsen
Katoitteko Pietarinkirkon messun? SVT:llä suorana, tulee nyt Ylestä jälkilähetyksenä. Siinä oli mahtipontisuutta, ei sellaista ankeutta kuin Suomessa. Päätin, että vittu mä en halua olla luterikirkon jäsen enää. Enkä tuhlaa rahaa mihinkään sosiaaliturvaan, dokujen ja retardejen rahoittamiseen. Miksei voida rakentaa maailman hienoin kirkko isolla rahalla tai muita mahtipontisia hankkeita, miksi paskasakkia pidetään yllä.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katoitteko Pietarinkirkon messun? SVT:llä suorana, tulee nyt Ylestä jälkilähetyksenä. Siinä oli mahtipontisuutta, ei sellaista ankeutta kuin Suomessa. Päätin, että vittu mä en halua olla luterikirkon jäsen enää. Enkä tuhlaa rahaa mihinkään sosiaaliturvaan, dokujen ja retardejen rahoittamiseen. Miksei voida rakentaa maailman hienoin kirkko isolla rahalla tai muita mahtipontisia hankkeita, miksi paskasakkia pidetään yllä.

En katsellut, kun olen kausarini lopettanut kaikkiin uskontokuntiin jo kauan sitten. Ajatuksesi kuitenkin jaan ja olen samaa mieltä, että Suomessa ankeus ja ahdistuneisuus on helposti pinnassa. Olin aika pikkuinen poika kun olis sukulaisteni ortodoksi hautajaisissa ja siellä oli lopulta aika iloinen henki, kun sinne paremmalle puolelle se sukulainen pääsi. En varmaankaan kaikkea ymmärtänyt, mutta surun kautta positiivisuuteen menemisen tunnelma minulle siitä jäi.

Herr Scholl, mutta pitäähän kaikista huonomminkin pärjäävistä huolta pitää? Dokujen ja retardienkin pitää saada elää ilman nälkää ja pelkoa kylmään kuolemisesta.

Maailman isoimpaan kirkkoon en lanttiakaan haluaisi antaa, vaikka IFK-Kardeniin mielummin, jos se antaisi työpaikkoja pikkasen huonommille SM-liiga pelaajille ja ihmisille yleensä muissa busineksissa. Uskonnot pelatkoon niillä ylivoimaisilla voimillaan omissa sarjoissaan.

Enpä oikeen tiedä, että joulukirkkoko minut näin sopuisaksi sai?

-duud-
 

scholl

Jäsen
Herr Scholl, mutta pitäähän kaikista huonomminkin pärjäävistä huolta pitää? Dokujen ja retardienkin pitää saada elää ilman nälkää ja pelkoa kylmään kuolemisesta.

itse olen ollut niin monen ihmisen kanssa elämäni aikana tekemisissä, että olen alkanut ihmisiä jossain määrin vihaamaan ja inhoamaan. Ja se johtuu Suomesta. Mulle on yks lysti kuoleeko epäkurantti tavara vai pysyykö hengissä kunhan tehdään hienoa arkkitehtuuria. Miksi pitää tehdä helvetisti lapsia, jos ei ole rahkeet kondiksessa? Miksi nussitaan urakalla? Ja jos joku alkaa dokaamaan niin oma on murheensa. Dokut aiheuttaa kaikki viranomaisten kiristykset ja alkoholiverot jne. Kun eivät osaa käyttäytyä niin muut kärsivät. Ja alikehittyneistä en ole digannut ikinä. Katsokaa noita mahtikirkkoja oikeasti. Niin, Enbusken ohjelmassa sanottiin että Ranskassa oli suuri nälänhätä silloin kun Versailles rakennettiin ja 700000 ihmistä kuoli. Kuka kaipaa nyt ketään joka kuoli silloin? Moni arvostaa sitä, että se rakennettiin. Niin se pitää mennä, fokus pitää olla isoissa asioissa, eikä pohtia jotain keittojätkää.
 

scholl

Jäsen
Vittu, broidi kirjoittaa mulle messengerissä kuin Aulis Gerlanderille. Virallista juttua, joka on ihan eri kuin mitä hän on ihmisenä. Toinen avioliitto jo ja menee juomaan esim. sellaisia juomia, mistä ei diggaa jne. ja puhuu me-muodossa. Ei vittu mitä touhua. Ihan uskomatonta.

Fuck you all!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös