Tuossa vaiheessa kannattaa omien kokemuksien perusteella vain todeta "Fuck it! / Fuck this shit" ja antaa olla.
Se ei muuten ole hirveän kaukana tässä vaiheessa. Paljon minäkin jaksan, mutta joku roti pitää vihaisena olossakin olla. Alkanut tuntumaan enemmän siltä, että nyt halutaan rangaista kunnolla. Olen osani ansainnut, mutta en enää tätä ymmärrä.
Pettämistä ja kuolemistakin pahempi uhka ihmissuhteille nykyaikana on onnellisuusvaje. Sellaisillekin pysyviksi tarkoitetuille suhteille kuin avioliitto. Kun onnellisuusvaje iskee, on vajeen täyttäminen lähes mahdotonta, varsinkin jos vaje on aiheutunut taloudellisista seikoista, kateudesta kenties.
Monesti onnellisuusvajeen korjaamiseksi on erottava. Kuinka pahan vajeen tämä aiheuttaa vastapuolelle, se oman onnellisuusvajeen täyttäminen? Se ei ole mitenkään relevanttia, kunhan oma onnellisuusvaje tulee paikatuksi.
Been there, done that. Voimaa mies. Toivotaan, että homma kuitenkin lutviutuu parhain päin.
Meillä sitä onnellisuusvajetta aiheuttaa luottamuspula. Muhun ei luoteta pätkän vertaa, koska hänen aiemmissa suhteissa on tullut petetyksi. Sehän ei vieläkään ole minun syyni.
Alan olla aikamoisessa umpikujassa tämän tilanteen kanssa, koska vaikka tämä saataisiin setvityksi, on olemassa iso mahdollisuus tai oikeastaan todennäköisyys sille, että pahempaa on luvassa.
Totta kai minussa on vikaa, kenessä ei olisi, mutta niin paljon olen tullut jo vastaan, että jos verrataan siihen että minä olen New Yorkissa ja hän Helsingissä, niin olen jo Osloon asti tullut vastaan. Näin niinkuin kuvainnollisesti tietenkin.
Kiitos molemmille. Vähissä tosiaan alkaa olla keinot enää jaksaa tällaista. On omiakin asioita mietittävänä kuin erästä ketjua lukevat tietävät.