Vitutusketju

  • 10 548 142
  • 56 138

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Jaaha, joku mulkku potkinut auton takaluukkuun lommon. Kengänjälki vaan näkyy, saatana. Eipä tuossa muuten mitään, mutta kun lähtevät vakuutuksesta bonarit

Mikäs vakuutusyhtiö sulla on? Mulla ei ainakaan lähtenyt ilkivallan takia bonareita, vaan sain kertakorvauksen kun joku oli kolhinut ja naarmuttanut autoani. Ja yhtiönä mulla on Pohjantähti.

Ja oma vitutus, Kal€. Edelleen laskut maksamatta meille päin MM-kisoista.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikäs vakuutusyhtiö sulla on? Mulla ei ainakaan lähtenyt ilkivallan takia bonareita, vaan sain kertakorvauksen kun joku oli kolhinut ja naarmuttanut autoani. Ja yhtiönä mulla on Pohjantähti.

Mulla on Tapiola ja ainakin mitä netistä luin, niin olin ymmärtävinäni että tosta ne kosahtavat, mutta täytynee selvitellä huomenna tarkemmin. Oli jo toinen lommo vuoden sisään.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Mulla on Tapiola ja ainakin mitä netistä luin, niin olin ymmärtävinäni että tosta ne kosahtavat, mutta täytynee selvitellä huomenna tarkemmin. Oli jo toinen lommo vuoden sisään.

Ei mennyt bonarit, mutta omavastuun jouduin maksamaan. Sain 480€ kertakorvauksena josta tuon omavastuun jälkeen tuli 330€ näppiin.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Vituttaa kun joku 18-vuotias mulkku/pedofiili ahdisteli tähän päivään asti 15-vuotiasta pikkusiskoani "romanttisilla rakkausviesteillä" ja jatkuvilla teksti-/facebookviesteillä, vaikka siskoni oli sanonut jo kuukausia sitten, ettei halua olla missään tekemisissä koko jätkän kanssa.... Jouduin sitten itse puuttumaan tähän, mutta puolentoista tunnin ripityksen jälkeen alkoi vain vituttamaan vielä enemmän kun tajusi kuinka säälittävä idiootti oli kyseessä.... Ei sitten meinannut ymmärtää millään, että ei = ei.... Lupasi nyt jättää siskoni rauhaan, mutta ei noista koskaan tiedä... Seuraavalla kerralla menee poliisiasiaksi ja/tai nenähommiksi.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei mennyt bonarit, mutta omavastuun jouduin maksamaan. Sain 480€ kertakorvauksena josta tuon omavastuun jälkeen tuli 330€ näppiin.

Ok, jouduitko tosta vääntämään vai oliko ns. itsestäänselvyys kun asian otit esille? Tarkoitan siis sitä, ettei tarvitse heittää mitään yhtiönvaihtopuheita siinä puhelimessa, jolloin tekevät kompromissin.
 
Saatanan helevetin perkele kun vituttaa esimies ja oma tyhmyyteni. En sitten lukenut työsopparista edes sitä mihinkä päivään asti se kestää. Suullisesti sovittiin että yhteensä 14 vrk putkeen töitä. Olisi siis loppunut tulevana keskiviikkona ja siihen olin jo varautunut ja päiviä laskenut. Tänään sitten sain kuulla, että tämä olikin laittanut siihen vielä yhden vuorokauden lisää eli torstaina vasta kotiin, perkele.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ok, jouduitko tosta vääntämään vai oliko ns. itsestäänselvyys kun asian otit esille? Tarkoitan siis sitä, ettei tarvitse heittää mitään yhtiönvaihtopuheita siinä puhelimessa, jolloin tekevät kompromissin.

Ei siitä tarvinnut vääntää, rikosilmoitus, vakuutusilmoitus, tarkastaja kävi kattomassa auton ja kaks viikkoa siitä tuli rahat tilille.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Olen työkokeilun aloitusjaksolla ja sain tehtäväksi tehdä portfolion ammatilliselta näkökantilta. Täytyy kyllä sanoa, että tämä homma on syvältä perseestä. Vituttaa, kun ei yhtään jaksaisi miettiä, että millaisen tuosta tekee ja mitä ja miten sinne asioita kertoisi. Periaatteessa ihan simppeli homma, mutta motivaatio 0.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei siitä tarvinnut vääntää, rikosilmoitus, vakuutusilmoitus, tarkastaja kävi kattomassa auton ja kaks viikkoa siitä tuli rahat tilille.

Soittelin Tapiolaan ja täytyy kyllä kehua, kuinka jouhevasti järjestyi. Soitto sinne ja tein vahinkoilmoituksen ja valitsemani korjaamo laskuttaa suoraan heitä. Eivät tarvinneet rikosilmoitusta tahi valokuvia todisteeksi.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joku saatanan retale oli sitten naarmuttanut autoni kylkeä citymarketin parkkipaikalla. Jos tunnet piston sydämessä, ja naarmutit tänään bemari X5 maasturia ota yhteys minuun vaikka yksityisviestillä. Tarjoan kaljat ku nähdään. Ja joo vituttaa.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Soittelin Tapiolaan ja täytyy kyllä kehua, kuinka jouhevasti järjestyi. Soitto sinne ja tein vahinkoilmoituksen ja valitsemani korjaamo laskuttaa suoraan heitä. Eivät tarvinneet rikosilmoitusta tahi valokuvia todisteeksi.

Hienoa, mulla kun tuo meni kertakorvauksena niin sitä varten piti se rikosilmoitus tehdä, muuten ei olis kuulemma rahoja tippunut.
Loistoa et homma hoitui kivuttomasti.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Juu, Peugeot 307. Vähän lueskelin noita alan foorumeita ja voi olla että ilmoitus häviää itsekseen tai sitten on jotain oikeasti rikkipoikki. Täytyy kokeilla mitä mahdollisia vikakoodeja tuo antaa OBD:n kautta.

Mutta olisi silti saanut alkaa herjailemaan vasta katsastuksen jälkeen eikä silloin kun edellisenä iltana on varannut ja maksanut ko. toimenpiteen.
Ei tämä ketjun aiheeseen mitään liity, mutta omassa pösössä tuli kanssa tuo ilmoitus hieman ennenkuin romusta eroon pääsin.
Tankkasin 98-tankillisen ja motonetin jotakin puhdistavaa ainetta sekaan niin tuo ongelma hävisi, se korjaantuiko tuo tuon toimenpiteen takia vai sattumalta tuon jälkeen on tietysti eri asia.
 

Ylähirsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahas aamulla, kun ajattelin mennä pitkästä aikaa töihin vanhalla ja uskollisella Yamaha DT:llä. Noh moposta oli hävinnyt yön aikana takaa vilkut, peilit ja käynnistyspoljin.

Tämähän ei ole ainoa asia mikä on vetänyt suun mutrulle viime aikoina. Nimittäin kotonani sattui vesivahinko ja näinpä kuukauden kesälomani meni kaikkeen muuhun, kuin lomailuun. Kerrostalo asunto on hieman pieni viiden hengen perheelle, mutta kai täällä nyt kuukauden kestää.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Joku saatanan retale oli sitten naarmuttanut autoni kylkeä citymarketin parkkipaikalla. Jos tunnet piston sydämessä, ja naarmutit tänään bemari X5 maasturia ota yhteys minuun vaikka yksityisviestillä. Tarjoan kaljat ku nähdään. Ja joo vituttaa.

Viime aikoina on ollut "huonot" parkkeeraamiset niin paljon framilla, että todennäköisesti jo Bemarin näkeminen parkkiruudussa mihin joku läski olisi itse halunnut, on riittänyt syyksi käydä vähän naarmuttamassa... Oliko kolhaistu, vai ihan naarmuttamalla naarmutettu? Jos on tahallaan tehty, niin erikoista toimintaa kaupan parkkipaikalla, missä kuitenkin yleensä on jonkin verran ihmisiä.

Vakuutus varmaan korvaa maalauksen, mutta ymmärrän, vituttaa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Saunamakkaran valmistukseen tarkoitettu vitun MAKKARALAUTANEN!

Minkä helvetin takia tuota vitun kahvaa ei ole hepattu kiinni tuohon lautaseen vaan makkarat pitää asetella vadille vatupassin kanssa jonka jälkeen löylyä heitetään varovasti kiukaalle kaatamalla?

Siitä huolimatta kuudesta juustokrakovanmakkarasta ja chorizonakista viisi on tuolla saunan lattialla ja yksi kiukaan pohjalla, luultavasti ikuisesti.

VITTTUTUTGUTUTG¨´"!"

Kolmen eri valmistajan lautasta olen käyttänyt ja kaikissa tuo lautanen kippaa makkarat pihalle jos hyttynen laskeutuu toiseen reunaan. Ei ole todellista.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Kolmen eri valmistajan lautasta olen käyttänyt ja kaikissa tuo lautanen kippaa makkarat pihalle jos hyttynen laskeutuu toiseen reunaan. Ei ole todellista.

Nuo ovat kiukaalle liian isoja. Hanki vanha-aikanen peltilautanen, löytyy esimerkiksi armeijan kamoja myyvistä liikkeistä, kirppiksiltä tms. Meillä on ollut vuosikymmeniä tuollainen mökillä ja hyvin lämpenee paketillinen (4 kpl) B-luokan kiuasmakkaroita vartissa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Osaan kyllä makkaran valmistaa muulla tavalla niin kiukaalla kuin muutenkin, mutta miten helvetissä tuollaista paskaa voidaan myydä? Identtinen malli tuntuu olevan kaikilla valmistajilla eli vesipisara lautasella heittää makkarat ympäri saunaa. Pienen pieni pätkä hitsaussaumaa ja ongelma korjattu. En ymmärrä.

Nuo ovat kiukaalle liian isoja. Hanki vanha-aikanen peltilautanen

Mökillä on kahvallinen lautanen joka laitetaan suoraan kivien päälle, toimii hienosti. Mutta anyways, koko viestini oli että miten tuollaista paskaa voidaan myydä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Arsenal
Identtinen malli tuntuu olevan kaikilla valmistajilla eli vesipisara lautasella heittää makkarat ympäri saunaa. Pienen pieni pätkä hitsaussaumaa ja ongelma korjattu. En ymmärrä.

Kumma homma. Ostin tuollaisen porukoilleni joululahjaksi joskus 10 - 15 vuotta sitten. Olen käyttänyt itsekin sitä siellä paljon, enkä ole yhtään makkaraa pudottanut kertaakaan. Eikä siinä hitsaussaumaa ole, vaan vapaasti heiluu lautanen. En tiedä/muista valmistajaa. Kuvasta päätellen ihan identtinen tuon linkittämäsi kanssa, ei ole enempää reunoja tms. makkaraa piteleviä juttuja. Ehkä minä vaan osaan.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkä helvetin takia tuota vitun kahvaa ei ole hepattu kiinni tuohon lautaseen vaan makkarat pitää asetella vadille vatupassin kanssa jonka jälkeen löylyä heitetään varovasti kiukaalle kaatamalla?

Tee korjaus. Laita ristikkäistuki, eli poraat reiät, laitat niihin avainrenkaat, joista tasapitkät ketjut tuohon keskikoukkuun. Kokeiltu, ei kippaa.

Ja jos itsevalmisteen tekee, niin osta vuoka, poraa kolme reikää ja niistä ripustus yhteen vaikka 30 cm ketjuilla ja kattoon roikkumaan pitkällä ketjulla tai tangolla.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vittu, että voi vituttaa toi duunipaikka. Eilen tuli vuoden sisällä neljännen kerran henkinen avari päin alvettia. Vitutusta lisää, että päätöksiä tekevillä henkilöillä ei ole munaa tulla kertomaan ikävistä ratkaisuistaan naamatusten. Viime syksynä sain ilmoituksen työpisteen vaihdoksesta perjantaina klo 16 tekstiviestillä ja nyt ei edes vaivauduttu ilmoittamaan, että kiinnostamani paikka (10 kk sijaisuus) olikin annettu toiselle hemmolle ilman mahdollisuutta edes hakea ko. paikkaa, vaikka näin oli alunperin luvattu. Odottelisin varmaan vieläkin tietoa asiasta, ellen olis sitä itse älynny mennä kysymään.

Ilmeisesti näinkin tyhmän on pakko alkaa tajuumaan, että viidentoista vuoden palveluksen jälkeen olen selvästi ei-toivottu henkilö talonjohdon silmissä. Olen varmaan liian kriittinen ja joskus uskallan jopa arvostella johdon touhuja, mutta duunini olen aina hoitanut ilman huomautuksia.

Vietin kevään sivistäen itseäni ja sain loppuun tutkinnonkin, mutta töihin palatessani Reverent palkittiinkiin koiran duunilla, paskemmalla palkalla ilman toivoakaan pääsystä entisiin saati parempiin hommiin. Näin valtio palkitsee kouluttautumista.

Koko kesän olen etsinyt uusia duuneja, mutta ihan koulutusta vastaavaa ei vaan niin helposti tän päivän työmarkkinoilta löydy. Eilisen takaiskun jälkeen alan vakavasti harkitsemaan vähän muitakin ei-niin-koulutusta-vastaavia duuneja, missä kuitenkin arvostettaisiin työntekijää vähän enemmän.

Onneks olin tajunnu jo ennakkoon ottaa torstain ja perjantain vapaaks, ni ainakin tänään voi ottaa sellasen kunnon kännin vitutukseen. Vittu, että vituttaa!
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Vituttaa, kun tuolla yleisurheilupuolella väki viljelee tuota "tehdä Keskisalot" -termiä. Ikinä ei tiedä, että kirjoittaako kirjottaja sarkasmilla vai onko hän vain mulkku, joka ei arvosta suomalaisen finaalipaikkaa ja hänestä on hauskaa, kun suomalainen mokaa tai keskeyttää.

Lisäksi vituttaa se, että alakerran naapuri on alkanut taas remontoimaan asuntoaan.
 

Northern King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vitun kesäflunssa. Lämpöä/kuumetta ei ole, mutta olo on tavanomaista höntimpi. Kurkku kipeä.
Lomaakin olisi vielä runsas viikko jäljellä.

Tervetuloa kerhoon.

Itselläni on vain ollut silloin tällöin myös matalaa lämpöäkin. Ei tule salille menemisestä yhtään mitään.
Sen verran sitkeä on tämä flunssa ollut, että ehkäpä pitäisi pian mennä käymään lekurilla.

Ja sen lisäksi kolmena peräkkäisenä yönä on tullut nukuttua 3-4 tuntia.

Valivali, nyyh nyyh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös