Vitutusketju

  • 10 547 302
  • 56 138

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
...koska silloin varmasti löytyy nuppineula. Pirun nerokasta.

Tämä Murphyn laki pätee aina. Jos lähdet käymään ulkona ilman kännykkää, juuri silloin vastaasi kävelee Janina Fry tai vastaava, joka haluaisi antaa sinulle puhelinnumeronsa.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Vituttaa vaimon puolen ärsyttävät sukulaiset kyläilemässä ja pilaamassa hyvät kesäpäivät. Niin ja kyllä ovat yötä enkä tiedä montako. Sanonta:" Vieraat alkavat haista kolmantena päivänä",ei päde kaikkiin. Nämä vieraat haisevat jo tullessaan.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vitun anoppi. Saatana oli tunkenut tänne eilen sisään kun olin poissa ja alkanut järjestelemään paikkoja. Vittu kaikki kamat kateissa, hermo meni lopullisesti kun Reinot oli jemmattu jonnekin, etsin niitä kymmenen minuuttia. Menee ihan just hermo lopullisesti siihen, kokoajan puuttumassa meidän asioihin.
 

J.Petke

Jäsen
VITUTTAA TÄMÄ SAATANAN KESÄ. Olisinpa syntynyt Islantiin tai Alaskaan.

Minä taas en malta odottaa, että pääsen muutamaksi viikoksi Suomen viileään kesään. Tämä välimeren kosteus yhdistettynä kuumuuteen tuo mieleen lähinnä ruotsalaisen saunan. Satanut viimeksi n. 2kk sitten. Vedä siinä sitten reilusti happea keuhkoihin.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Minä taas en malta odottaa, että pääsen muutamaksi viikoksi Suomen viileään kesään. Tämä välimeren kosteus yhdistettynä kuumuuteen tuo mieleen lähinnä ruotsalaisen saunan. Satanut viimeksi n. 2kk sitten. Vedä siinä sitten reilusti happea keuhkoihin.

No itsehän en sinne suuntaan mene kirveellä uhatenkaan edes lomalle, joten ymmärrän hyvin tuskasi. Olen vanhemmilleni ikuisesti katkera niistä lapsuuden lomista Rodoksella ym. persereikämestoissa. Fakta kuitenkin on, että kun ulkolämpötila nousee yli 15 asteen, niin samalla alkaa mun vitutuskäyräkin tasaisesti matkaamaan kohti kaakkoa. En ole edes mikään läski tai muuten kuumuudelle altis luontaisesti, mutta ei se vain tunnu hyvältä. Kirsikkana kakun päällä kaupungin kadut täyttyvät näistä liian pieniin vaatteisiin pukeutuvista oman elämänsä kohumissiseksiwau-pirkoista, joiden siiderillä ja Hesen kastikkeella kasvatetut vararavinnot hyllyvät biletoppien ja farkkujen välistä. Luontokin on täynnä kaiken maailman verenimijöitä, joten sielläkään ei voi kovin viihtyisästi olla paossa kaikkea kesän aiheuttamaa paskaa, mitä kaupungeissa pitää katsella. Loppuis jo, vaadin räntää ja kylmää tuulta.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire

AkiHeino#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
波里王牌
Porin Seudun Papattajat, VOI SAATANA!!!

Joukko miehiä JA naisia vetelee pappatuntureilla ympäri Poria ja tietty aina vittu alinopeutta, kun eihän ne saatana kulje yli 15 km/h, saatanan vittu!
 

RDivis

Jäsen
Porat ja muut remontin äänet duunipaikalla. Ei saatana pysty keskittymään. Ovat siirtyneet työhuoneeni alapuolelle. Olen muutaman porauksen päässä etäpäivästä
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Porat ja muut remontin äänet duunipaikalla. Ei saatana pysty keskittymään. Ovat siirtyneet työhuoneeni alapuolelle. Olen muutaman porauksen päässä etäpäivästä

Sama täällä. Bonuksena pari päivää ollut mukava maalin katku. Pitää vaan kestää, kun ei tällä hetkellä onnistu kotonakaan työskentely.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa vanhat kärttyset ämmät kenellä ei ole enää mitään elämää. Nyt bongannut viimeisen kahden viikon aikana tässä meidän lähistöllä kaksi kertaa samaisen akan hurttansa kanssa ulkoilemassa ja pysäyttelemässä mopoilijoita jotka ajavat kävelyteitä pitkin. Hirveää rääkyminen ja huuto, että täältä ei ajella mopojen kanssa. Hypännyt molemmissa tapauksissa myös pyörän eteen ja ekalla kerralla rupesi jopa mätkimään poikaa kypärään ja sai vielä avukseen vanhemman miehen, joka yritti repiä poitsua pyörän kyydistä pois.

Ei siinä mitään, kyllä mä ymmärrän että pelottaa sen pikkurakkinsa puolesta, mutta voisi ämmä myös vähän itsekkin ajatella. Meinaan kusettaa ja paskattaa aina koiransa tuohon meidän parvekkeiden alapuolelle. Seuraavan kerran kun näen kyseisen henkilön, niin pakko mainita asiasta.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa vanhat kärttyset ämmät kenellä ei ole enää mitään elämää.

Sama asia välillä saa itsenikin vittuuntumaan. Samassa kerrostalossa (eri rapussa onneksi) asuu eräs vanha naishenkilö, jonka elämäntyönä tuntuu olevan nuoremmilleen valittaminen. Itsekin saanut muutamaan kertaan valitukset milloin mistäkin.

Nykyään tosin jo odottelen tämän ko. henkilön tapaamista, koska talomme nykyinen hallituksen puheenjohtaja on tuttujani, joten voi hyvillä mielin mennä keskustelemaan riita-asiastamme hänen kanssaan. Olen jo etukäteen varoittanut, että joskus vielä ilmaannun ovelle juttelemaan erään ikäihmisen kanssa käyttäytymissäännöistä.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Flunssa kolme viikkoa, josta yskän kanssa kaksi viikkoa. Kesälomakin oli ja on edelleen tuossa välissä. Saatana sentään, mä kostan tämän kyllä työnantajalle.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto kun joku allergia alkoi viime viikolla vaivaamaan. Heinästä epäili joku tän johtuvan. En mä ole missään testeissä koskaan käynyt. Hieman on hankalaa pussikaljotella jos kymmenen sekunnin välein pitää aivastaa. Vähän tuntuu helpottavan kun on 30-40 kertaa aivastanut, vai johtuiskohan se siitä kun kävelin toiseen paikkaan. Olis tuolla kaapissa jotain lääkettä, jossa päiväys on mennyt kuusi vuotta sitten. Täytyy ottaa jos tarvitsee. Tuskin ovat myrkyksikään muuttuneet.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Flunssa kolme viikkoa, josta yskän kanssa kaksi viikkoa. Kesälomakin oli ja on edelleen tuossa välissä. Saatana sentään, mä kostan tämän kyllä työnantajalle.

Haitko saikkua?
Jos sairasloma alkaa ennen kesälomaa, ei lomat pala vaan siirtyvät siltä osin.
Tosin yleensä jonnekin työnantajan osoittamaan paikkaan vaikka loma-ajan ulkopuolellekin.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Joku vitun turisti oli sitten parkkeerannut lastenrattaansa(oikein sellaiset isot, lestamalliset) mun portin eteen sillä tavoin, että veräjää sai raotettua jopa 15 cm. Tämä siis siitäkin huolimatta, että portissa on näkyvä kyltti, jonka mukaan sen edusta on aina pidettävä vapaana. Äly hoi, saatana! No, parin sekunnin miettimisen jälkeen runttasin portin sen verran lujaa auki, että hyökkäysvaunu leluineen lenti melkein 180 astetta ympäri. Lapsia kyydissä ei sentään ollut, tietenkään. Ehkä se joku supersynnyttäjä oppii tästä jotakin.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Haitko saikkua?
Jos sairasloma alkaa ennen kesälomaa, ei lomat pala vaan siirtyvät siltä osin.
Tosin yleensä jonnekin työnantajan osoittamaan paikkaan vaikka loma-ajan ulkopuolellekin.

Mjoo, mietin tuota asiaa pitkään ja tulin siihen tulokseen, että sairastan lomalla tuon pois, olenhan hyvä työntekijä. Mutta koska tauti näköjään pitkittyy, täytyy sitä saikkuakin näköjään hakea. Flunssa vaan on siitä paska tauti, ettei siitä oikein lohkea, kun ei ole kuumettakaan.
 
Ei siinä mitään, kyllä mä ymmärrän että pelottaa sen pikkurakkinsa puolesta, mutta voisi ämmä myös vähän itsekkin ajatella. Meinaan kusettaa ja paskattaa aina koiransa tuohon meidän parvekkeiden alapuolelle. Seuraavan kerran kun näen kyseisen henkilön, niin pakko mainita asiasta.
Kun näin seuraavan uutisen, muistin heti sinut ja päätin varoittaa. Riita koiran jätöksistä johti puukotukseen Oulussa | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Ei näistä koiran omistajista koskaan tiedä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Reilun tunnin videokuvaneditoimisen jälkeen editointiohjelma meni juntturaan ja kaatui. Välitallennuksia ei luonnollisestikaan tehty, vittu!
 
Näyttää siltä, että minä vahingossa koko tietokoneen. Toivottavasti ei kovin kallista tikkiä tule. Mitähän sitä koittais korjata seuraavaksi. Vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös