Vitutusketju

• 10 699 010
  • 56 253

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huippu on mielestäni nämä mäkkärin yms take-away-ja-tässä-on-roskapussi-jonka-voit-sitten-heittää-ikkunasta-pientareelle. Saatanan kusipäät. Täälläkin on rantaparkkikset joka viikonloppu täynnä noita ulostuksia. "Mut kun mä en jaksa nousta autosta ja tollai!"

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huippu on mielestäni nämä mäkkärin yms take-away-ja-tässä-on-roskapussi-jonka-voit-sitten-heittää-ikkunasta-pientareelle. Saatanan kusipäät. Täälläkin on rantaparkkikset joka viikonloppu täynnä noita ulostuksia. "Mut kun mä en jaksa nousta autosta ja tollai!"
Minä en kanssa suostu ymmärtämään minkälainen runkkari pitää olla, että saa päähänsä heittää noita aterian jäänteitä ja roskia täynnä olevan mäkkärisäkin autosta ulos pientareelle tai kadulle. Sama koskee jotain juomatölkkiä ja mitä tahansa silmäänpistävää jätettä tuolla pitkin maisemaa.

Eikö sitä nyt saatana voi laittaa niitä roskakasoja siihen jalkatilaan matkan ajaksi ja heittää roskikseen sitten perillä, ei omassa ajatusmaailmassani tule edes vahingossa mieleeni nakata noita luontoon mutta kansa on kirjavaa ja rasittaahan se että on Sierran jalkatiloissa roskia hetken ajan.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Minä en kanssa suostu ymmärtämään minkälainen runkkari pitää olla, että saa päähänsä heittää noita ...

Samaa porukkaa, ketkä heittävät juomapulloja, korkkeja ja kaikkea paskaa uimarannalla veteen.
Kerran otin sukelluskamat messiin ja huvikseni sukelsin yhden rannan läpi. Pulloja vaikka kuinka paljon ja rikkinäinen katiska laiturin päässä. Siihen olis jonkun skidin ollu hyvä hypätä.

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Vituttaa muusikoiden ymmärtämättömyys liiallisen juopottelun seurauksista. Siellä on taas lahjakas kaveri Oslossa teholla.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Vituttaapi tylsyys tällä hetkellä, mieli tekisi ottaa pieni ylilyönti (en juo) mutta jonkinsortin yöllinen valloitusretki olisi paikoillaan. Kokoajan tässä on olevinaan lähdössä ja sitten tulee jokin outo stoppi. Alitajunnassa pyörii oma muija joka on matkoilla, toisaalta vittuakos se sille kuuluu jos lähden riekkumaan. Itteäni ei kiinnosta sen menemiset juuri ollenkaan mutta häntä kiinnostaa omat menoni todella paljon. Syystäkin toki välillä.

Perkele. MIEHIÄ tässä ollaan eikä mitään tossukoita. (kai)..

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
jeesuken reikä että vituttaa.. Ensin pitkästä aikaa näin jo avioutuineita ystäviäni biitsillä ja otimme useammat siellä. Sitten lähdettiin takseilla ja muilla kyydeillä käymään jokainen omilla kämpillämme vaihtamaan kamat keskustan menoja varten.. Itse olin nopeasti valmis ja lähdin paikalliseen yhdelle ennen lähtöä. Kuinka ollakaan juon neljättä kossukolaa ja toinen ystäväni ilmoitti jäävänsä kotiin ja toisesta ei ole kuulunut vieläkään mitään.. Vittu kun vituttaa.

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Vituttaa ihan suunnattomasti, kun aina tuota muijaa pitää odottaa. kun mennään kauppaan, vähintään puol tuntia odotellaan, että HÄN saa meikit naamaan. kun mennään lenkille, niin taas odotellaan 20-25 min. Oon saatana varmaan yhteensä tuhlannu viikon tunnit elämästäni kun aina odotan. Pakko vissii alkaa laatimaan omat aikataulut että "kyyti lähtee siihen ja siihen aikaan, olet sitten kyydissä tai et..."

Arvatkaapa, mitä mä tällä hetkellä teen?

No, kohta mennään...

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Vituttaa ihan suunnattomasti, kun aina tuota muijaa pitää odottaa. kun mennään kauppaan, vähintään puol tuntia odotellaan, että HÄN saa meikit naamaan. kun mennään lenkille, niin taas odotellaan 20-25 min. Oon saatana varmaan yhteensä tuhlannu viikon tunnit elämästäni kun aina odotan. Pakko vissii alkaa laatimaan omat aikataulut että "kyyti lähtee siihen ja siihen aikaan, olet sitten kyydissä tai et..."

No, kohta mennään...

Sängyssä meitä miehiä ei ainakaan tarvitse odotella..

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers

No, kohta mennään...

I feel for you my brother...

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa ettei ole selkärankaa... Olen poikamies ja 3 tunnin päästä treffit naimisissa olevan naisen kanssa. Juu, tiedän olevani paskapää ja eihän näin pidä tehdä. Olen itsekin asiaa vastaan, mutta tosi paikan tullessa eipä enää olekaan niin helppoa sanoa ei. Mimmi on aivan älyttömän kaunis ja mukava... No sehän sen kieltäytymisen tekeekin mahdottomaksi. Olen oikeasti kusipää. Vittu.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa ettei ole selkärankaa... Olen poikamies ja 3 tunnin päästä treffit naimisissa olevan naisen kanssa. Juu, tiedän olevani paskapää ja eihän näin pidä tehdä. Olen itsekin asiaa vastaan, mutta tosi paikan tullessa eipä enää olekaan niin helppoa sanoa ei. Mimmi on aivan älyttömän kaunis ja mukava... No sehän sen kieltäytymisen tekeekin mahdottomaksi. Olen oikeasti kusipää. Vittu.

No ethän sä se kusipää tässä tarinassa ole vaan se nainen. Miksi naimisissa oleva nainen treffailee sua? No oisko siksi ettei avioliitto ole kunnossa? Jos se et olisi sinä niin sitten joku muu...aivan taatusti. Anna palaa vain ilman syyllisyyden tuntoja. Sulla ei ole kellekään mitään selitettävää koska olet vapaa tekemään mitä haluat.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No ethän sä se kusipää tässä tarinassa ole vaan se nainen. Miksi naimisissa oleva nainen treffailee sua? No oisko siksi ettei avioliitto ole kunnossa? Jos se et olisi sinä niin sitten joku muu...aivan taatusti. Anna palaa vain ilman syyllisyyden tuntoja. Sulla ei ole kellekään mitään selitettävää koska olet vapaa tekemään mitä haluat.

No näin olen asian ajatellut itsekin, mutta tuntuu jotenkin selittelyltä. Kun sen kuulee muunkin suusta, niin saattaa olla asiassa perääkin. Kiitos tsempistä Vanha Len.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kiitos tsempistä Vanha Len.

Vanha Len tsemppaa mielellään kohtalontovereitaan. Oikeastaan ajattelin perustaa auttavan puhelimen, jossa keskustelen yksinäisten, rakastuneiden ja päähän potkittujen ihmisten kanssa. Uskon auttavaan apuuni hintaan 0,8 euroa/min.+ppm.

Ilmoitan numeroni myöhemmin...Ilta-Lehden ja Jallun sivuilla. Mulle saa myös lähettää yksityisviestejä maksutta tältä palstalta. Kysykää ja avautukaa ihmiset!

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa, että hyvä Ruisrock putki päättyi. Rahatilanne oli tänä vuona niin armoton ettei pystynyt edes yhdeksi päiväksi menemään. Ollut itselleni jo sellainen perinne tuo Ruisrock, että tuntuu ettei kesää tule, kun sinne ei päässyt. Toinen asia joka pistää kyrpimään on ne ukkoset jotka nyt on pitänyt tulla vissiin kaksi päivää? Jyrähdyksen jyrähdystä tai salamaa nähnyt koko viikonloppuna. Tulisi nyt perkele kunnon myräkkä eikä jotain kaukaista jyrinää.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Facebook.

Toinen juttu on, kun ihminen saa lapsia, sen jälkeen ei omasta naamasta julkaista yhtäkään kuvaa, vaan joka päivä 100 kuvaa siitä kuolanaamasta edestä ja takaa, syömässä, nukkumassa jne. Sitten kun joku päivittää oman lapsensa esimerkiksi sairaudesta, kuumeesta tms. tulee nämä muut äidit kommentoimaan tilaa omasta lapsestaan "no meillä meidän Nuuti sitä ja tätä".

Aaaaargggh!

Juuri tämän pelleilyn/mukalässyttelyn takia veljeni ja hänen naisensa vetivät sen linjan, että yhtäkään lapsikuvaa ei omasta vauvasta julkaista eikä tilapäivityksiä julkaista. Sitä voivottelua yms riittää maailmantappiin saakka kun erehtyy yhdenkin kuvan/kommentin esim. vaavin terveydestä laittamaan. Ja kaikki on niin mielinkielin ym ym.

Tätä skeidaa FB on pullollaan ja jokapäiväistä.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Toinen juttu on, kun ihminen saa lapsia, sen jälkeen ei omasta naamasta julkaista yhtäkään kuvaa, vaan joka päivä 100 kuvaa siitä kuolanaamasta edestä ja takaa, syömässä, nukkumassa jne. Sitten kun joku päivittää oman lapsensa esimerkiksi sairaudesta, kuumeesta tms. tulee nämä muut äidit kommentoimaan tilaa omasta lapsestaan "no meillä meidän Nuuti sitä ja tätä".

Aaaaargggh!

Mä en omasta naamastani ole kai laittanut kuvaakaan. Lapsesta on tainnut kertyä alle kymmenen kuvaa nyt viiden viikon aikana. Aika helvetin paljon helpompi lätkäistä sinne, kuin lähetellä jokaiselle halukkaalle erikseen. Ja niitä halukkaita tuntuu riittävän.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen edelleen kohtalaisen tyytyväinen omiin Facebook-kavereihini, sillä he eivät juurikaan postaile turhia päivityksiä seinälleen. Ja jos he näin tekevät, heidän käyttämänsä kieli on sellaista, jota en ymmärrä eli ranska, slovakia sekä joskus italia.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tottakai lapsestaan kuvia saa sinne laittaa, ymmärrettäväähän se on että sukulaiset ja tutut tahtovat nähdä :)

Mutta se, että niitä pitää laittaa samanlaisia kuvia kymmenittäin joka päivä... Se vähän pännii.

Joo, tuollainen spämmäys vituttaa. Oon kuvannut aika paljon kersaa, kuvia olis varmaan 400 laittaa, mutta olen laittanut niitä vähän parempia otoksia facebookiin. Omalla koneella sitten varsinaiset albumit.

Noita vauvapäivityksiä en oikein ymmärrä. Sen kyllä olen jo tajunnut että näin alkuun varsinkin koko elämä pyörii tuon lapsen ympärillä ja siitä tulee ihan senkin takia puhuttua paljon. Mutta en mä enää facebookiin jaksa jauhaa lapsen olemisista ja tekemisistä. Joillain äideillä varsinkin menee ihan överiksi, ja tottakai omaksi kuvaksi on laitettu lapsen kuva.

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, juridiset esteet
Näihin omista lapsistaan vouhottajiin on jo tottunut. Aina voi silti laittaa paremmaksi: minulla on yksi kaveri joka postaa sekä lastensa että omista sairauksista ja eritteistä lähes yksityiskohtaisia päivityksiä. Esimerkiksi tämä: "luuli että tauti olis ohi...mutta alapään kautta tulee sit tänää!! oh my goooooood, tää tyhjennys sais riittää jo!!!! " . Miettikää, aikuinen ihminen laittaa tällaisia satojen ihmisten nähtäville. Mitä vittua.

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hyttyset. Landella käymässä ja ulkona ja sisällä inisee koko ajan. Kävin illalla mökin läpi mutta yöllä sai heräillä ininään useasti. Toisena aamuna putkeen n. 25 tapettu. Pientä remonttia menossa ja ilmeisesti rakenteista tullaan läpi heittämällä. Taitaa aitta kutsua pian, sielläkin on rauhallisempaa vaikka päivä paistaa seinästä läpi.

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Päivi Räsänen. Kyllä pisti taas vituttamaan, kun lukasi aamun lehden. Koitetaan ottaa alkoholialennukset pois, koska ne huokuttelevat opiskelijoita juomaan enemmän. Jep. Toi alkoholi tuntuu risovan tota eukkoa tosi paljon. Kaikki puheenaiheet häneltä tuntuvat liikkuvan aina sen asian ympärillä. Mites ehtoollisviini Päivi? Kannustaako sen nauttiminen myös alkoholismiin? Poista se sitten samalla. Tuossa linkki uutiseen.
Räsänen Aamulehdessä: Ravintoloiden alkoholialennukset pois! | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Kuka helvetti keksi, että R-kioskien on hoidettava postin, vai minkä vitun Itellan, noutopisteen virkaa? Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan, että kun pitäisi hakea äkkiä vaikkapa tupakka-aski tai limu kiskalta, niin edessä on aina kolme ja puolimiljoonaa akkaa hakemassa hobby halin tai elloksen pakettejaan. Ja kun siellä R-kioskilla on yleensä kaksi kassakonetta, niin miksei siellä ole koskaan kahta työntekijää saatana. Ja jos on, niin toinen on vuorenvarmasti täyttämässä Kismet hyllyä, kun toinen löntystelee naama norsunvitulla niitä paketteja hakemassa takahuoneesta. Aivan sama minkälainen jono siellä on. Tervetuloa Neuvostoliittoon.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tervetuloa Neuvostoliittoon.
Joo. Vaikka muuten asiamiespostit yms ovat loistava keksintö, niin ärrällä se ei toimi, kun muutenkin siellä asiointi on kovin hidasta.

Muuten on tosiaan sanottava, että asiamiesposti on erittäin ok. Aiemmin oli hankalaa, kun paikkakunnan posti oli auki jotain 9-16 ja sinne olisi pitänyt ehtiä työssäkäyvän asioimaan, nyt kun postit on lakkautettu ja asiamiesposti palvelee 8-21, niin hyvää asiakaspalveluahan se on. Jossain siuntiossa voi juoda tuopillisen samalla ovenavauksella kun hakee paketin "postista", mahtava meininki.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy