Vitutusketju

  • 10 555 437
  • 56 140

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
10 riviä heitin sisään ja koko lapussa yhteensä 5 oikeaa numeroa. Jatkossa rustaan joka saatanan rivin itse käsin sen R-kioskin kusettavan automaatin sijaan.

Onko sillä jotain väliä? Siis mielenkiinnolla kysyn, koska ite otan aina automaatista?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Voi vittu tätä Sampon asiakaspalvelua - pääse ikinä läpi! Sovittu aika pitäisi perua, muttei pääse ees läpi. Vittu.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Juu, vituttaa ihan sikana kun nyt se perkeleen ryssä voi vain kävellä tänne

Lappeenrantalaiset voisi kertoa joko näkyy rajalla jalkaväkeä vai tulevatko edelleen katumaastureilla. Toimiiko telamiina muuten kuinka hyvin Lexukseen?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Lappeenrantalaiset voisi kertoa joko näkyy rajalla jalkaväkeä vai tulevatko edelleen katumaastureilla. Toimiiko telamiina muuten kuinka hyvin Lexukseen?

Ihan riittävän hyvin. Vaikka olisi panssaroitukin. Tellussa on 9.5 kiloa TNT:a.
Tässä linkki videoon jossa lähtee ilmaan 10 kiloa C-4 (joka on aika tarkasti 1,35 kertaa tehokkaampaa kuin TNT). Antaa jotain vertailupohjaa.
http://www.youtube.com/watch?v=l1ursAjuzv8

Vaikka kysymys taisikin olla retorisen luontoinen...
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Just nyt pikkasen vituttaa kun lompakosta kadonnut 90 euroa. Vittu. Enkä tiedä mihin.
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Kyllä osaa vituttaa, eräs henkilö tilasi multa tavaran postiennakolla ja tavara on maannut huomenna 2 viikkoa postissa eikä ostajaa saa kiinni mitenkää.
Kyllä olisin keksinyt parempaakin käyttöä noille rahoilla mitä jouduin maksamaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vituttaa, kuinka aina onnistun eksymään Espoon Ikean yläkerrassa. Pohjapiirros näkyy joissain paikoissa aika selkeästi, mutta silti siellä jotenkin menettää suuntavaistonsa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vituttaa, kuinka aina onnistun eksymään Espoon Ikean yläkerrassa. Pohjapiirros näkyy joissain paikoissa aika selkeästi, mutta silti siellä jotenkin menettää suuntavaistonsa.

Mitä ihmettä? Sehän käytännössä pelkkä reitti jota pitkin kävellään ja kaikki on matkalla. Miten sinne voi eksyä? Ja mistä löysit itsesi?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mitä ihmettä? Sehän käytännössä pelkkä reitti jota pitkin kävellään ja kaikki on matkalla. Miten sinne voi eksyä? Ja mistä löysit itsesi?

Keittiöstä, makuuhuoneesta, lastenhuoneesta ja olohuoneesta. Jos olisi enemmän syitä käydä kyseisessä paikassa ja vielä nykyistä useammin, tulisi pohjapiirros varmaankin tutummaksi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Eikös Ikeaan päätyminen ole jo sinällään eksymistä?

Sotkan kamat eivät kelpaa laadultaan ja olen etsimässä halpoja kaappeja, jotka ovat helppo ja ennen kaikkea nopea kasata. Kierrätyskeskuksesta saattaisi löytää valmiiksi koottuja lipastoja, kaappeja yms., mutta olen tottunut hankkimaan uusia huonekaluja.
 
Ei vituta nämä hivenen nousseet lämpötilat ulkosalla, vaan ilmastointivehkeet ja niiden sielunelämä. Toimii, ei toimi, eitoimi, eit oimi, ei, e i TOIMI, "toimii" (huoltomulkun mukaan), etiomi, tomiitei. Siis rikki.

Ja huoltomulkun mukaan aina kunnossa. Tai ainakin ensi viikolla. Vittu kohta se keksii että pari-kolme kuukautta tässä menee, mutta sitten helpottaa. Ehkä, kun tulloo syyssatteet. Äätana. Alkaa pian toenperrään suivauttaa ja sillon tulee lopullinen ruuperä ohtaan.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Sotkan kamat eivät kelpaa laadultaan ja olen etsimässä halpoja kaappeja, jotka ovat helppo ja ennen kaikkea nopea kasata. Kierrätyskeskuksesta saattaisi löytää valmiiksi koottuja lipastoja, kaappeja yms., mutta olen tottunut hankkimaan uusia huonekaluja.

Ammattikalusteiden myyjä Martela on joskus ainakin pitänyt kierrätyskeskusta vanhoille toimistokamoille. Laadukkaita ja kestäviä.
Käytetyt toimistokalusteet edullisesti | Martela Outlet

Varmaan muitakin paikkoja löytyy. Nuo eivät ole yleensä lastulevyä vaan kunnon massiivipuuta ja viilu pinnassa.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Sotkan kamat eivät kelpaa laadultaan ja olen etsimässä halpoja kaappeja, jotka ovat helppo ja ennen kaikkea nopea kasata. Kierrätyskeskuksesta saattaisi löytää valmiiksi koottuja lipastoja, kaappeja yms., mutta olen tottunut hankkimaan uusia huonekaluja.

Älä selitä, myyjätyttöjen perässä juokset kuitenkin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kuinka pitkäksi aikaa jouduit sitoutumaan?

Loppuelämä tässä nyt menee omassa kropassa :)

Vituttaa sen takia, että aina niin mielenkiintoiset siirtomarkkinat hiljentyvät isoimpien nimien kohdalla, kun on noin pitkiä soppareita on voimassa. Ehkä niitä puretaan ennenaikojaan, mutta silti... joku 4v voisi olla max.pituus sopimuksissa sekä futiksessa että lätkässä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Alkaa vituttamaan Zach Parisen nimen väärinkirjoitus. Se ei siis ole Zack, vaan Zach. Ja oikeasti Zachary.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Voi vittu voisiko niistä aikatauluista pitää kiinni edes kerran! Saatanan vätykset ja lässyttäjät, kun niiden vuoksi menee aina sovitut menot vituiksi tai vähintään kiirehtimiseksi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sotkan kamat eivät kelpaa laadultaan ja olen etsimässä halpoja kaappeja, jotka ovat helppo ja ennen kaikkea nopea kasata. Kierrätyskeskuksesta saattaisi löytää valmiiksi koottuja lipastoja, kaappeja yms., mutta olen tottunut hankkimaan uusia huonekaluja.

Olen omien empiirillisten kokemusten perusteella joutunut toteamaan Ikean kalusteet vielä Sotkan huonekaluja huonommiksi, ja käsittääkseni näin on käynyt monelle muullekin.

Ehkä suomalaisissa huonekaluliikkeissä arvostan eniten sitä, että niiden kalusteita ei tarvitse keräillä palasina ensin liikkeestä ja sitten kotona ja sitten taas kotona, kuten Ikean istumista tai kirjoja kestämättömistä räpsyistä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Näistä lyhytnimisistä huonekalukaupoista olen huomannut Jyskin yllättävän ookooksi hinta-laatusuhteeltaan. Sotkan koottava puutarhapöytä vitutti mua tässä pari viikkoa sitten. Ohje oli helppo, mutta halpa hinta selittyi sillä, että ruuvit ja mutterit olivat täysin kelvottomia. Mistä vitun vinkuintiasta saa muttereita, joiden jengat ovat aivan pilalla jo ennen ensikosketusta?
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Ei ole koko kämpässä yhtään nuppineulaa, perkele!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös