Vitutusketju

• 10 698 603
  • 56 253

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa kun Raumalla ei enää järjestetä RMJ:n juhannusta. Tapahtuma oli mielestäni aivan ykkösjuttu Raumalla, mistään pitsiviikoista on turha edes puhua samassa lauseessa.

Nyt pitää taas vaan tyytyä kavereiden terassiin ja kaupungin kuluneisiin juhlapaikkohin. Noh ei mahda mitään, silti aion kyllä nauttia kesästä ja lomasta täysillä.

Hauskaa juhannusta ja kesää kaikille!!
Joo, niin se aika menee. Yhdeksän kertaa, siis vuosina 1999-2007 RMJ kokosi Raumalle kymmeniä tuhansia juhannusjulijoita, mutta sitten kun ne Pidesluodon höperöt aikansa valittivat festarin lievilmiöistä, niin siihen homma kuihtui ja nyt on taas Rauma tyystin kuollut paikka juhannusviikonloppuna. Jonkun mielestä se on sitä muulloinkin, mutta etenkin nyt vituttaa kun ei täällä tapahdu käytännössä yhtään mitään. Lieko edes "Kissan" katto auki?

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Olen täysin toistamieltä. Varmaankaan kumpikaan ei pysty todistamaan olevansa oikeassa, mutta olin tuolloin 19-vuotias ja armeijassa. Väittäisin, että tuolloin oli kovempi kuri lastenkasvatuksessa, mutta aikahan aina kuultaa muistot....

Itse olin tuolloin 22-vuotias ja väitän, että silloin ei ollut kurista tietoakaan verrattuna mitä ainakin itse teineilleni pidän. Olen seurannut näitä teinejä ja tuntuu muillakin olevan samanlaista.

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Itse olin tuolloin 22-vuotias ja väitän, että silloin ei ollut kurista tietoakaan verrattuna mitä ainakin itse teineilleni pidän. Olen seurannut näitä teinejä ja tuntuu muillakin olevan samanlaista.

Tässä on myös sellainen juttu, että vallitseva ympäristö vaikuttaa huomattavasti. Väittäisin, että aikoinaan oli kuitenkin sellainen yleinen auktoriteetin henki ilmassa, jolloin käyttäytyminen ja muu sellainen pysyi paremmin hallussa. Esim. nuorten kunnioitus vanhempia ihmisiä kohtaan on mielestäni menossa erittäin huolestuttavaan suuntaan nykyaikana.

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielenkiintoista keskustelua. Meinasin kirjoittaa tähän pidemmänkin kannanoton, mutta päätinkin aloittaa vapaan puolelle uuden keskustelun aiheesta. Olkaapa hyvät. Sinne vaan muutakin keskustelua auktoriteeteista ja siitä, miten nuorisosta saadaan kitkettyä videon kaltainen käyttäytyminen pois.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Taas yksi jussi, jonka tulen viettämään äitini kanssa. Näköjään suuntaamme golfkentällä. Äipällä on äärimmäisen lyhyt pinna ja minulla puolestaan todella huono sihti, joten vitutus on maksimaalinen jo etukäteen. Lisäksi olen täysin varma siitä, että koko kierroksen ajan tulen kuulemaan jatkuvaa juttua vittumaisesta isoäidistä. Vihaan näitä juhannuksia.

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
No voi vittu saatanan perkele! Terveisiä Tallinkin matkaselvitysjonosta. Minkähän takia lippuja ei voi myydä omalla tiskillä? Ei sitten tarvinnut ihan puolta tuntia seurata jonossa kun tunari työntekijä sai myytyä liput Igorille ja kahdelle japsiakalle. Jälkimmäisiltä höylättiin ensin korttia ja sitten perään annettiin käteistä takaisin. Varmaan koko muu laiva tsekattiin samassa ajassa. Voi vittu taas! Hyvää juhannusta. Saatana!

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Lieko edes "Kissan" katto auki?

Niin. Sinne saa ilmeisesti tänään vääntäytyä ja aukioloajaksi ilmoittivat UR:ssa rohkaisevasti "14-". Tulkaahan oluelle.

Minua vituttaa viime viikonlopulta saatu flunssa. Turku sen meille kaikille matkaajille antoi ja yksi joutui luopumaan leikistä ja jättämään jussin väliin. Turku teki sen taas. Noeiny, hieno paikkahan se on.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jeesus mikä urpo oli äsken koiransa kanssa junassa. Sellainen mustahupparinen nahkapää nuoren bullterrierinsä kanssa tuhannen päissään terrorisoi koko vaunua. Vitunmoista huutoa ja mölyämistä koko matka. Koira oli ihan harmiton, mutta äijä antoi sen vaellella ympäriinsä pämpätessään itse kaljaa ja hillui sen kanssa muutoinkin ympäri vaunua ja tupakkakoppia. Kouvolan aseman R-kioskilla äijä sitten yritti ohittaa koko jonoa, kun mul on koira. Kun tämä ei ihan kitinöittä onnistunut, niin alkoi huutoa kuinka hienoa on asua Helsingissä ja kuinka ei koskaan pitäisi lähteä Kehä III:n ulkopuolelle. Näemmä joku ihan oikeasti käyttää noita lauseita. Toiminnasta päätellen oltiin pomminvarmasti jostain Hakunilasta tai Keravalta kotoisin.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kavereiden kanssa sovimme viikolla, että juhannusta olisi vietetty yhdessä. He kuitenkin läksivät muille teille ja jättivät meikäläisen viettämään juhannusta yksin. Tässä sitä istun ja yritän saada ajan kulumaan ennen Saksan pelin alkua. Fiilis voisi olla parempikin.

Onneksi en ole joutanut hommaamaan kavereita. Ei kukaan tee ohareita. Ja ensi yöksi taas töihin. Kyllä kelpaa.

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Ei saatana!

Olisin lähteny munamankelilla matkoihini, mutta joku paskiainen on varastanut pyörästäni venttiilihatut!

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
On se perkele rankkaa kun vaihtaa kanavaa päästäkseen eroon saksalaisesta futiksesta, niin toisella kanavalla vastassa on saksalainen mukaintellektuelli. Mä halusin junan!

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei kukaan saatana ole älynnyt avata tänne Juhannusjunan liveseurantaketjua, enkä älynnyt sitä minäkään perustaa aiemmin tänään. Monessa ketjussa on kyllä keskustelua tästä mielenkiintoisesta asiasta, kuten tässä ketjussa. Nyt on jo liian myöhäistä.

Soolo

Jäsen
Katsoin hetken kanavaa ennen kuin Se ehti Seinäjoelle. Lähinnä harmitti kun piti katsella futista paskalla laadulla. No, nyt on se kymmenen bisseä naamassa ja pitänee mennä nukkumaan.

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Vitun ovelta ovelle kaupustelijat saatana. Kuka noitakin päästää edes sisälle tähän taloon? Ulko-ovesta kun ei pääse kuin avaimella tai jonkun on avattava ovi summerilla.

Vittu, nyt niitä päitä vadille saatana!

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Tässä tulee hyvin esille se, että jokunen promillen kymmennys alkoholia veressä ei vaikuta ajosuoritukseen mitenkään. Todennäköisesti lisää varovaisuutta liikenteessä jos edellisiltana kupitellu.

Toisella promillella ajavat kokonaan toinen juttu.

Tämäntapaiset kommentit, jotka jotenkin pystyvät puolustelemaan pienessä maistissa ajoa, eivät muuta kun lisää vitutusta entisestään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy