Isabella#19
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilmala och Solna
Vituttaa koko VITUN PORTUGALIN maajoukkue! Haistakoot koko ryhmä paska
Olen täysin toistamieltä. Varmaankaan kumpikaan ei pysty todistamaan olevansa oikeassa, mutta olin tuolloin 19-vuotias ja armeijassa. Väittäisin, että tuolloin oli kovempi kuri lastenkasvatuksessa, mutta aikahan aina kuultaa muistot....
Itse olin tuolloin 22-vuotias ja väitän, että silloin ei ollut kurista tietoakaan verrattuna mitä ainakin itse teineilleni pidän. Olen seurannut näitä teinejä ja tuntuu muillakin olevan samanlaista.
Lieko edes "Kissan" katto auki?
Kavereiden kanssa sovimme viikolla, että juhannusta olisi vietetty yhdessä. He kuitenkin läksivät muille teille ja jättivät meikäläisen viettämään juhannusta yksin. Tässä sitä istun ja yritän saada ajan kulumaan ennen Saksan pelin alkua. Fiilis voisi olla parempikin.
Ei saatana!
Olisin lähteny munamankelilla matkoihini, mutta joku paskiainen on varastanut pyörästäni venttiilihatut!
Ei kai venttiilinhattujen puuttuminen vaikuta pyöräilyyn mitenkään?
Miten meinasit polkea tyhjillä renkailla?
Ei venttiilin hatut pidätä ilmaa siellä gummissa!?
Mä halusin junan!
Tässä tulee hyvin esille se, että jokunen promillen kymmennys alkoholia veressä ei vaikuta ajosuoritukseen mitenkään. Todennäköisesti lisää varovaisuutta liikenteessä jos edellisiltana kupitellu.
Toisella promillella ajavat kokonaan toinen juttu.