Vitutusketju

• 10 698 681
  • 56 253

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi vittu, en varmaan osaa kirjoittaa edes sambal oalekia oikein. Se kun on mainittu Glorian ruoka ja viini -lehdessä. Vittu sitten vielä ne kaikki muut hienot termit ja stadi. Vittu!

Hieman helpottaa, kun ymmärsin, että käyntikorteista saa moderneja kirjoittamalla niiden taakse "kaveri", jolloin niistähän tulee kaverikortteja! Tästä sukeutuu uusi seurapiirileikki: Kun saat uuden käyntikortin, milloin uskallat katsoa sen taakse, lukeeko siellä kaveri? Mitä jos ei lue? Parempi vai huonompi tilanne? Vittu, soita Ben Furmanille ja kerro kaikki kaverikorteista.

Ja vituttaa sekin, etten ole tällä viikolla käynyt Kuurnassa tai Demossa siellä stadissa.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kaverikortteja.

Ei ole ihan yksi eikä kaksi kertaa kun siellä on joku harmitellut toistuvaa kaverikortin saamista.

Juu - isot pojat ovat kertoneet, ettei niistä naisista ole edes kaveriksi. Halusitpa heitä tahi et, aina haukutaan joko ruikuttavaksi luuseriksi tai tyhmäksi egoistiksi riippuen siitä, mitä mielihaluja naisella on ko. urhoa kohtaan.

So hard to be a man!

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Vituttaa, kun katsoin The Walking Dead sarjaa ja söin samalla. Säikähdin ja kokis kaatui näppäimistön ja puhelimen päälle. Eihän ne toimi. Vaihtoon meni.

Autopelien "kuminauha efekti" vituttaa. Ajat melkein täydellisesti, olet johdossa helvetin paljon, viimeisessä mutkassa tulee kolari tai pienempikin virhe, niin saatana nämä tietokonekuskit kaikki ajavat heti ohi, niinkuin olisivat olleet takapuskurissa kiinni.

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vittu että tekee oikein pahaa katsoa tuota videota! Mikä saatana tätä maailmaa oikein vaivaa?

Andrew

Jäsen
Katsoin videon kuinka teinit New Yorkin osavaltiossa kiusaavat koulubussin valvojatätiä niin tylysti, että vituttaa urakalla näinkin kaukaa katsottuna.

Onneksi tyyppien ja heidän läheistensä tietoja on kaiveltu esiin sen verran, että taitavat sentään joutua vastuuseen jossain määrin, ainakin facebookin ovat joutuneet jo porukalla jättämään.

En tajua miten ihmiset voivat olla noin julmia?! Nyt kysymyksessä oli kuitenkin sen verran isot kakarat, että heidän pitäisi ymmärtää paremmin.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
En tajua miten ihmiset voivat olla noin julmia?! Nyt kysymyksessä oli kuitenkin sen verran isot kakarat, että heidän pitäisi ymmärtää paremmin.

Nyt varmasti moni koittaa saada ymmärtämään, kun 4chan on ottanut asian hoitaakseen. Ovat kaivelleet pikkumulkkujen nimet, sukulaiset, puhelinnumerot ja osoitteitakin tietoon ja lyöneet julkisesti jakoon. Ihan oikein mokomille.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos videon pikkugangstat ei vituta, niin miettikääpä oma äitinne tuon naisen tilalle.

Mä olen jo vänha äijä, mutta tasan tarkkaan sitä mieltä, että perkele ruumillinen kuritus takasin. Tässä hyvä esimerkki pullamössönuorisosta joka ei koskaan ole saanut selkäänsä. Tästä maailmasta on tullut ihan perkeeleellinen paikka elää. Saatanan paskapäät.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Mä olen jo vänha äijä, mutta tasan tarkkaan sitä mieltä, että perkele ruumillinen kuritus takasin. Tässä hyvä esimerkki pullamössönuorisosta joka ei koskaan ole saanut selkäänsä. Tästä maailmasta on tullut ihan perkeeleellinen paikka elää. Saatanan paskapäät.

Niinpä. Sinä lienet saanut selkääsi ja siitä oppinut, että kasvatukseksi on sitä että aika ajoin pahoinpitelee. Taitaa olla niin, että usein ikäisesi miesten ainoa kontakti lapsiinsa on tullut sen remmin välityksellä.

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Jos videon pikkugangstat ei vituta, niin miettikääpä oma äitinne tuon naisen tilalle.

No kyllä, mutta oma äiti kiusaamisen uhrina helpottaisi edes kiukun kohdistamista verrattuna siihen, että oma jälkeläinen olisi kiusaajana tällaisessa kun vastuuta osuisi omallekin kontolle. Toivon mukaan näiden vanhemmat viimeistään nyt ottavat sen roolin, joka heille kuuluu, ettei kaikki jää nettiyhteisön vihan varaan.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niinpä. Sinä lienet saanut selkääsi ja siitä oppinut, että kasvatukseksi on sitä että aika ajoin pahoinpitelee. Taitaa olla niin, että usein ikäisesi miesten ainoa kontakti lapsiinsa on tullut sen remmin välityksellä.

Sain selkääni kun oli aihetta, en koskaan syyttä. Nämä taitaa olla näitä "sukupolvien kuiluja" joista voitaisiin vääntää maailman tappiin. Oli miten oli, niin eipä ollut 20 vuotta sitten vastaavaa käytöstä. Ainakaan vastaavassa määrin.

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Sain selkääni kun oli aihetta, en koskaan syyttä. Nämä taitaa olla näitä "sukupolvien kuiluja" joista voitaisiin vääntää maailman tappiin. Oli miten oli, niin eipä ollut 20 vuotta sitten vastaavaa käytöstä. Ainakaan vastaavassa määrin.
Mahtaisitko edes tietää tästäkään tapauksesta, mikäli elettäisiin vielä 90-luvun alkua? Ei silloin tälläiset yksittäistapaukset missään internetissä levinneet.

Vituttaa perusteettomat yleistykset. Selkääni en vanhemmiltani koskaan kuitenkaan ole saanut, joten todennäköisesti väärin vitutettu.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen kyllä melko varma ettei vuonna -92 ollut kovempi kuri ja huonotapaisempia lapsia kuin nyt.

Olen täysin toistamieltä. Varmaankaan kumpikaan ei pysty todistamaan olevansa oikeassa, mutta olin tuolloin 19-vuotias ja armeijassa. Väittäisin, että tuolloin oli kovempi kuri lastenkasvatuksessa, mutta aikahan aina kuultaa muistot....

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen täysin toistamieltä. Varmaankaan kumpikaan ei pysty todistamaan olevansa oikeassa, mutta olin tuolloin 19-vuotias ja armeijassa. Väittäisin, että tuolloin oli kovempi kuri lastenkasvatuksessa, mutta aikahan aina kuultaa muistot....

Kyllähän tuolloin oli vallalla lasten vahvuuksien korostaminen ja sodan käyneiden isien kasvatusmenetelmien moittiminen.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mahtaisitko edes tietää tästäkään tapauksesta, mikäli elettäisiin vielä 90-luvun alkua? Ei silloin tälläiset yksittäistapaukset missään internetissä levinneet.

Vituttaa perusteettomat yleistykset. Selkääni en vanhemmiltani koskaan kuitenkaan ole saanut, joten todennäköisesti väärin vitutettu.

Okei. Ehkä taas toin mielipiteitäni turhan kärkevästi esiin, mutta väittäisin, että silloin joku aikuinen olisi uskaltanut mennä väliin. Nykyään kukaan ei uskalla mennä puuttumaan asiaan kun ei tiedä tuleeko turpaan vai kuulaa. Vanhempien kunnioituksesta/arvostuksesta yritin tuoda pointtia, tosin huonolla menestyksellä...

Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen

Kyllähän tuolloin oli vallalla lasten vahvuuksien korostaminen ja sodan käyneiden isien kasvatusmenetelmien moittiminen.

Samaa aikakautta elävät ihmiset elävät usein hyvin erilaisessa toimintaympäristössä. joissakin piireissä on tänäkin päivänä hyväksytympää vedellä lapsia turpiin kuin toisissa. Joskin "ennen sitä ja ei ennen ainakaan tuollaista" on hemmetin kulunut argumentti, jota on käytetty iät ja ajat.

ps. Itse olen kerran elämässni tullut lapsena aikuisen pahoinpitelemäksi. Kunnoitus ei siitä lisääntynyt, katkeruus ja viha ainoastaan. Omien lapsien kanssa olen muutaman kerran menettänyt malttini ja läpsäissyt tai puristanut ja saanut siitä helvetinmoisen morkkiksen.

Viimeksi muokattu:

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Samaa aikakautta elävät ihmiset elävät usein hyvin erilaisessa toimintaympäristössä. joissakin piireissä on tänäkin päivänä hyväksytympää vedellä lapsia turpiin kuin toisissa. Joskin "ennen sitä ja ei ennen ainakaan tuollaista" on argumentti, jota on varmasti käytetty iät ja ajat.

Hyvä pointti. Turpiini en ole koskaan saanut, mutta selkääni kyllä. Mielestäni aivan täysin eriasioita, ainakin minun mielestäni.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis miten ihmeessä täällä voi olla kahdella kadulla sama nimi. Tai siis sen saman kadun välissä on metsikkö ja molemmilla puolilla on tie päättyy -kyltit. Eikä näy mitään merkkiä, että tie jatkuisikin vielä. Vittu mä ryyppään nekin rahat. Ja toinen juttu. Miten kahdella vierekkäisellä talolla voi olla sama numero. Tuota ihmettelin eilen.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Vituttaa puhelin, koska se taitaa olla hajoamispisteessä. Tästä päästäänkin vielä isompaan vitutukseen, eli uuden puhelimen ostoon. Voin jo kuvitella, että kuinka joku sliipattu Sonera-mannekiini yrittää pepsodent-hymyllään kaupitella jotain uusinta jippocoollumia-Nokiaansa, jota meikäläinen tuskin osaisi edes avata. Tietysti voisihan sitä käydä Gigantissa, jossa henkilökunta juoksee asiakkaita karkuun.

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa kun Raumalla ei enää järjestetä RMJ:n juhannusta. Tapahtuma oli mielestäni aivan ykkösjuttu Raumalla, mistään pitsiviikoista on turha edes puhua samassa lauseessa.

Nyt pitää taas vaan tyytyä kavereiden terassiin ja kaupungin kuluneisiin juhlapaikkohin. Noh ei mahda mitään, silti aion kyllä nauttia kesästä ja lomasta täysillä.

Hauskaa juhannusta ja kesää kaikille!!

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT

Allekirjoitan kirjoituksesi täysin. Tuossa 2000-luvun alkupuolella, kun alettiin ajaa tätä "vapaata kasvatusta" yhä enemmän ja enemmän, niin... Noh, menkääpä käymään vaikka jonkun kaupan pihassa, niin huomaatte.

Vituttaa myös se, kun nykyään ei nuoriso (ei ole yleistys, ei tarkoita kaikkia) osaa tehdä edes mitään yksinkertaisimpiakaan hommia. Juuri esiinkin otettu autonrenkaan vaihtaminen, siis ei *kirosanoja*. Taitaa olla juuri näitä kasvatuksellisia asioita, kun nykyään vanhemmilla ei ole edes aikaa tarpeeksi lapsilleen. Itse muistan, että paljon tuli junnuna isän kanssa tehtyä kaikenlaisia hommia, joista sitten myöhemmin on ollut juuri tätä hyötyä elämän valtatiellä.

Ai niin, kaupungistuminen, voi perkeles.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy