Kaverikortteja.
Ei ole ihan yksi eikä kaksi kertaa kun siellä on joku harmitellut toistuvaa kaverikortin saamista.
Joo, saatanan naiset.
Kaverikortteja.
Ei ole ihan yksi eikä kaksi kertaa kun siellä on joku harmitellut toistuvaa kaverikortin saamista.
Kaverikortteja.
Katsoin videon kuinka teinit New Yorkin osavaltiossa kiusaavat koulubussin valvojatätiä niin tylysti, että vituttaa urakalla näinkin kaukaa katsottuna.
Onneksi tyyppien ja heidän läheistensä tietoja on kaiveltu esiin sen verran, että taitavat sentään joutua vastuuseen jossain määrin, ainakin facebookin ovat joutuneet jo porukalla jättämään.
En tajua miten ihmiset voivat olla noin julmia?! Nyt kysymyksessä oli kuitenkin sen verran isot kakarat, että heidän pitäisi ymmärtää paremmin.
Jos videon pikkugangstat ei vituta, niin miettikääpä oma äitinne tuon naisen tilalle.
Jos videon pikkugangstat ei vituta, niin miettikääpä oma äitinne tuon naisen tilalle.
Mä olen jo vänha äijä, mutta tasan tarkkaan sitä mieltä, että perkele ruumillinen kuritus takasin. Tässä hyvä esimerkki pullamössönuorisosta joka ei koskaan ole saanut selkäänsä. Tästä maailmasta on tullut ihan perkeeleellinen paikka elää. Saatanan paskapäät.
Niinpä. Sinä lienet saanut selkääsi ja siitä oppinut, että kasvatukseksi on sitä että aika ajoin pahoinpitelee. Taitaa olla niin, että usein ikäisesi miesten ainoa kontakti lapsiinsa on tullut sen remmin välityksellä.
Oli miten oli, niin eipä ollut 20 vuotta sitten vastaavaa käytöstä. Ainakaan vastaavassa määrin.
Mahtaisitko edes tietää tästäkään tapauksesta, mikäli elettäisiin vielä 90-luvun alkua? Ei silloin tälläiset yksittäistapaukset missään internetissä levinneet.Sain selkääni kun oli aihetta, en koskaan syyttä. Nämä taitaa olla näitä "sukupolvien kuiluja" joista voitaisiin vääntää maailman tappiin. Oli miten oli, niin eipä ollut 20 vuotta sitten vastaavaa käytöstä. Ainakaan vastaavassa määrin.
Olen kyllä melko varma ettei vuonna -92 ollut kovempi kuri ja huonotapaisempia lapsia kuin nyt.
Olen täysin toistamieltä. Varmaankaan kumpikaan ei pysty todistamaan olevansa oikeassa, mutta olin tuolloin 19-vuotias ja armeijassa. Väittäisin, että tuolloin oli kovempi kuri lastenkasvatuksessa, mutta aikahan aina kuultaa muistot....
Mahtaisitko edes tietää tästäkään tapauksesta, mikäli elettäisiin vielä 90-luvun alkua? Ei silloin tälläiset yksittäistapaukset missään internetissä levinneet.
Vituttaa perusteettomat yleistykset. Selkääni en vanhemmiltani koskaan kuitenkaan ole saanut, joten todennäköisesti väärin vitutettu.
Olen täysin toistamieltä. Varmaankaan kumpikaan ei pysty todistamaan olevansa oikeassa, mutta olin tuolloin 19-vuotias ja armeijassa. Väittäisin, että tuolloin oli kovempi kuri lastenkasvatuksessa, mutta aikahan aina kuultaa muistot....
Kyllähän tuolloin oli vallalla lasten vahvuuksien korostaminen ja sodan käyneiden isien kasvatusmenetelmien moittiminen.
Samaa aikakautta elävät ihmiset elävät usein hyvin erilaisessa toimintaympäristössä. joissakin piireissä on tänäkin päivänä hyväksytympää vedellä lapsia turpiin kuin toisissa. Joskin "ennen sitä ja ei ennen ainakaan tuollaista" on argumentti, jota on varmasti käytetty iät ja ajat.
Mä olen jo vänha äijä, mutta tasan tarkkaan sitä mieltä, että perkele ruumillinen kuritus takasin. Tässä hyvä esimerkki pullamössönuorisosta joka ei koskaan ole saanut selkäänsä. Tästä maailmasta on tullut ihan perkeeleellinen paikka elää. Saatanan paskapäät.