Vitutusketju

  • 10 548 372
  • 56 138

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Hulluksihan sitä tulee, jos kaikista kuolemista hirveän surulliseksi tulisi. Tietenkin tilanteeseen suhtautuisi eri tavalla, jos samanlaisessa tilanteessa kuolisi tuttuja Kuopiosta tai vaikka KalPan pelaajia. En siis varsinaisesti sure kuolemia (onhan se surullista, mutta ei kosketa minua henk. koht.). Silti olen huolissani tilanteesta, että tällaista tapahtuu enenevissä määrin täällä Suomessa. Jostain se kielii, ja jotain pitäisi tehdä.
 

Pekkis

Jäsen
Kakkosauto jäi leimatta renkaiden takia. Ei siinä mitään, en kiistänyt.

Uudet renkaat alle ja konttoriin. Äijä kiertää auton ja tulostaa uuden lapun.

"Toi auton kiertäminenkö maksoi mulle 20 euroo?"... "Näin se valitettavasti menee."

Vittu!

"Ampujaksi epäilty vangittaneen"(Yle Teksti Tv)
Siis vangittaneen? Onkohan tälle minkäkinlainen vaihtoehto olemassa?

Tälle toinen Vittu!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Niskajännitys on tällä hetkellä ankaraa ja vittumaista niskassani ynnä yläseljässäni.

Päässä pimenee noin tunnin välein, eikä päätä pysty oikein pitämään suorassa. Mukana menossa repivä päänsärky. Varsinkin tuo feidailu rupeaa vituttamaan tosissaan kohta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Ampujaksi epäilty vangittaneen"(Yle Teksti Tv)
Siis vangittaneen? Onkohan tälle minkäkinlainen vaihtoehto olemassa?
Sanavalinnasta voisi päätellä, että vaihtoehtoisesti ei vangita.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä pukkaa vitutusta, kun taas tätä vitun sofi oksasta (pienellä kirjaimella, kun näköjään kirjankin kannessa) taas hehkutetaan. Muuta ole kirjoittanut kuin pelkkää paskaa. Nyt megapainos otetaan. Kirjallisuuden Jippu. Voi vittu.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vituttaa oma saamattomuus. Perhana, kun voi olla vaikeaa sanoa ihmisille asioita suoraan ja lähestyä heitä. Sitten tulee himmailtua vaan, kun ei osaa sanoa omia mielipiteitään ja asioita kunnolla. Helvetti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vituttaa oma saamattomuus. Perhana, kun voi olla vaikeaa sanoa ihmisille asioita suoraan ja lähestyä heitä. Sitten tulee himmailtua vaan, kun ei osaa sanoa omia mielipiteitään ja asioita kunnolla. Helvetti.

Puhutaanko täällä pillusta tai oikeastaan siitä, että ei saada sitä?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Puhutaanko täällä pillusta tai oikeastaan siitä, että ei saada sitä?

No siitäkin. Ärsyttää ihan kympillä, kun ei enää uskalla/viitsi lähestyä mukavia naisia samaan tyyliin kuin ennen. Jotenkin tulee aina himmailtua vain, kun iso riski kuitenkin on, että jos johonkin tutustuu lähemmin, niin tulee puheeks mm. mt-ongelmat ja sitten harvemmin pääsee ystävyyttä pitemmälle. Nyt tavallaan on vähän sellainen tilanne käsissä. Ei oikein tiedä tekisikö jotain vai antaisinko vaan olla. Tilanteen tekee vaikeaksi se, että 90% todennäköisesti olen tuon henkilön kanssa tekemisissä syksylläkin, joten ei viitsisi ryssiä mitään kovin pahasti. Vähän siis vituttaa... Joo, onhan niitä muitakin naisia kyllä. Mutta tuo oma ujous ja sisäänpäinkääntyneisyys toistuu niissäkin hyvin usein, kun tiedän itse taustani.

Joo, olisi voinut heittää tuonne naisasiaketjuunkin, mutta avauduin nyt tänne, kun vituttaa tuo, että tulee itse himmailtua monissa sosiaalisissatilanteissa kautta rantain. Niin naisasioissa kuin muissakin.

Mieshän voi puhua vaikka atomifysiikasta, mutta pohjimmiltaan sillä on aina mielessä viina ja pillu.

Tämä on totta. Jotenkin tämä vielä korostuu näin kesäisin, kun naiset pyörivät tuolla noin vähissä vaatteissa. Harvoja kesän ominaisuuksia, joista tykkään. Heh.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jos hommat eivät toimi hänen kanssaan, niin lähetä toki hänen yhteystietonsa yv:nä. Pitäähän palstaveljeä auttaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Joku kyllä laittoi mun juomaan jotain".
Niinpä. Pari vuotta sitten lueskentelin nettikirjoituksia asiasta kun todennäköisesti (heh heh) sain tyrmäystippoja. Ei se vodka edes maistunut vodkalta. Heti kyllä lähdin pois, vaikka eivät ne naiset meinanneet päästää. Tiukkoja komentoja vaan tuli. Aiemmin olivat ehdottaneet seksiä niiden hotellissa, yks vodkapaukku vaan piti ottaa sitä ennen. Hah.

Sehän on vielä ihan normaalia, ettei aamulla muista miten on illalla tullut baarista kotiin/hotelliin. Mä kun oon Tallinnassa yleensä kolme yötä, niin jostain syystä tosi usein eka ja vika yö käy niin.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Kyllä vituttaa yliopistolaitoksen byrokratia. Lappuja ja kuponkeja saa saatana kantaa enemmän ko Kelalle konsanaan. Ja löydätkö mistään toimivaa tulostinta? No et. Ja jos löydät, niin siinä on joku vaihtari säheltämässä minkä jälkeen se sitten ei toimi. Perkele.

Surullista sinänsä, että tämä antaa paljon enemmän motivaatiota gradunpaskan tekemiseen, kuin kiinnostus itse työtä kohtaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Surullista sinänsä, että tämä antaa paljon enemmän motivaatiota gradunpaskan tekemiseen, kuin kiinnostus itse työtä kohtaan.
Odotahan kun pääset tulostamaan sitä gradua useampana kappaleena. Siinä menee tunti jos toinenkin, neuvon ottamaan eväät mukaan.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Jaahas, harvoin tänne tulee kirjoiteltua, mutta kai se johtuu taas jostain kevätmasiksesta. Mitään ei oikeen saa aikaiseksi, kaikki vituttaa ja ahdistaa ja sitä pahentaa kun kaikilla muilla tuntuu olevan elämä paremmin kuin kohdallaan. En edes jaksa lueskella FB:stä kaverien juttuja kun joku kokoajan hehkuttamassa miten on se ja tämä asia hyvin, missä on matkusteltu jne. Vituttaa!!!
 
Vittu että vituttaa, etten paremmin sanos.

Sunnuntai aamusta tähän asti on kerätty nukuttua unta n. kuusi tuntia, eikä vieläkään väsymyksestä tietoakaan. Ei sinänsä niin väliä kun olen lomalla, mutta kun ei saatana keksi enää mitään tekemistä.

Ja sitten saatanan tämä loma. Vituttaa olla lomalla ja kun ei omissa hommissakaan voi olla, koska pomo ei maksa palkkaa sekä lomarahoja tältä ajalta. Onneks sain järkättyä toisesta firmasta ens viikoks töitä, saattaisi muuten olla hermot melko sinkeällä. Sitten kun vielä keksis jotain hommia niille kolmelle viimeselle viikolle niin olis asiat hyvin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei sinänsä niin väliä kun olen lomalla, mutta kun ei saatana keksi enää mitään tekemistä.
Lue hyvä kirja. Katso hyvä elokuva. Käy luonnossa kävelemässä. Tapaa ystäviä ja sukulaisia. Opettele joku kieli.

Ihmettelen, että ei ole tekemistä. Minulla olisi aivan liikaakin, ei vuorokauden tunnit riitä kun nukkuakin pitää. Ja tämä siitä huolimatta, etten aktiivisesti oikeastaan harrasta enää mitään - siis mitään kellonaikaan sidottua ja säännöllistä.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Asioiden tahalteen väärin ymmärtäminen, kun ollaan juteltu ilman mitään huulenheittoa.

Esimerkkitilanteessa Turo ja Pasi juttelevat seuraavasta NHL 13-pelistä:
Turo: "NHL 13 cover votessa Giroux voitti Malkinin, tuli aika yllätyksenä. Olisihan Malkin ansainnut kansikuvan huikean kauden jälkeen, vaikka pleijareissa liito hetkeksi normaalitasosta laski. Mutta toivottavasti G nyt voittaa tämän ja ensi vuonna kannessa komeilee Quick tai Rinne, mikäli pelaavat samalla tasolla myös ensi kautena..."

Pasi (taustalla Malkin-"fanitausta"): "Ai että olisi ansainnut? Niin kuin tuo kanteen pääseminen nyt tarkottaisi yhtikäs mitään. Hart Memorial Trophy vai änärin kanteen? Hmm... varmaan tosi paha valita, kumman Geno ottaisi.. Hahahah :D Mietis vähän mitä puhut."

Just... Niin kun en tietäisi, että kanteen pääsy nyt ei niiiin iso juttu ole, mutta jotain plussaa kuitenkin.

Tämä tilanne oli nyt lievemmästä päästä, mutta silti juttelun kesken tollanen paskanheitto ärsyttävään sävyyn laittaa vähän vituttamaan. Pahempiakin tapauksia tullut viime aikoina esille. Ymmärrän, jos juttelun aikana ollaan heitetty läppää jne, teen sitä itsekin, mikäli ei jutella ns. "vakavasti".
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mikä ihme siinä on, että silloin särkee päätä, kun ei ole särkylääkettä saatavilla? Olin unohtanut ikkunan yöksi auki -> nenä tukossa aamulla -> päänsärky. Todella vittumaista. Apteekin kautta liikenteeseen tänään siis. Helvetti.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Mikä ihme siinä on, että silloin särkee päätä, kun ei ole särkylääkettä saatavilla? Olin unohtanut ikkunan yöksi auki -> nenä tukossa aamulla -> päänsärky.

Kyseessä taitaa olla Murphyn laki.

Varautuminen kaikkeen mahdolliseen on toki haastavaa, mutta monta kertaa myös kovin palkitsevaa.

Hyvänä esimerkkinä olkoon, kun meikäläinen jättää sateenvarjon pois golfbägistä, niin johan tulee vettä kierroksen aikana ja ihan olemattomista pilvistä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...

Hyvänä esimerkkinä olkoon, kun meikäläinen jättää sateenvarjon pois golfbägistä, niin johan tulee vettä kierroksen aikana ja ihan olemattomista pilvistä.

Muistaakseni sinulta voisi löytyä joku toinenkin esimerkki tuosta Murphyn laista - vai sekoitanko sinut johonkin toiseen nimimerkkiin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös