Kossujaffaa. Siitä se.
Niin. Vituttaa silti, mutta eteen"vittu"päin. Ei hätää. Vittu.
Kossujaffaa. Siitä se.
Kävin tänään labrassa verikokeessa. No se vanhempi rouvashenkilö laittoin ensin remmin oikeaan käteen ja yritti taipeesta löytää suonta. Ei löytänyt kun tatska "edessä"...
... No sen jälkeen homma meni putkeen (heh heh) ja samalla tämä nainen sotki oman kätensä minun vereen...
Oliko hoitajalla käsineet kädessä? Vaimon mukaan heillä oli tälläinen ohje tatuoitujen kanssa.
Oliko hoitajalla käsineet kädessä? Vaimon mukaan heillä oli tälläinen ohje tatuoitujen kanssa.
Kävin tänään labrassa verikokeessa. No se vanhempi rouvashenkilö laittoin ensin remmin oikeaan käteen ja yritti taipeesta löytää suonta. Ei löytänyt kun tatska "edessä". Vaihtoi vasempaan handuun ja pitkän aikaan etsi suonta, välillä kiristi remmiä, välillä löysäsi ja taas kiristi, ei löydy. Kunnes sitten lopulta olevinaan löysi suonen. Pisti piikin sisään ja suoraan lihakseen huti suonesta. Sitten se yritti se neula ihonalla etsiä karkuun päässyttä suonta, ei löytynyt.
En usko että tuollaista TosiFanin sääntöä on, mutta uskoisin että sukupuolitautien yms kantajissa tatuoituja on suhteessa enemmän kuin terveissä.Tatuoiduilla suurempi riski tauteihin vai mihin tämä perustuu?
En usko että tuollaista TosiFanin sääntöä on, mutta uskoisin että sukupuolitautien yms kantajissa tatuoituja on suhteessa enemmän kuin terveissä.
Kävin tänään labrassa verikokeessa. No se vanhempi rouvashenkilö laittoin ensin remmin oikeaan käteen ja yritti taipeesta löytää suonta. Ei löytänyt kun tatska "edessä". Vaihtoi vasempaan handuun ja pitkän aikaan etsi suonta, välillä kiristi remmiä, välillä löysäsi ja taas kiristi, ei löydy. Kunnes sitten lopulta olevinaan löysi suonen. Pisti piikin sisään ja suoraan lihakseen huti suonesta. Sitten se yritti se neula ihonalla etsiä karkuun päässyttä suonta, ei löytynyt. Meinasin sanoa, että " anna vittu tänne se, mä pistän ite", mutta jätin väliin.
Tuskin sääntöä on, mutta vaimon osastolla näin toimittiin.
Niinpä. Mua vituttaa huumehörhöt ja varsinkin ränniinvetäjät, jotka odottavat yhteiskunnalta vielä jotain tukitoimia omien rikollisten sekoilujensa jälkeen. Ja ovat vielä niin vitun kiukkuisia, jollei sossuraha ookaan tilillä just sinä päivänä kun piti.
Ensin tehdään kaikki maailman rikokset eikä mikään lainsäädäntö tunnu missään, mutta kun sitten jossain vaiheessa häkki heilahtaa ja yhteiskunnan natsihenkinen väkivaltakoneisto ottaa väärinymmärretyn vähäks aikaa hoiviinsa, niin johan alkaa lainsäädäntö kiinnostaa. "Lain mukaan mulle kuuluu sitä ja tätä". Pitäisköhän miettiä myös sitä, että lakia noudattamalla ei kovin helposti joudu tahdonvastaiseen viranomaishoivan piiriin?
Oliko tämä mulle osoitettu vai noin niinkun yleisesti? Ikinä en ole ränniin vetänyt mitään rojua.
Olihan yhteen aikaan sellainenkin sääntö, että lääkäri ei kätellyt ollenkaan, ettei pöpöt tartu. Nyt kun eilen kävin sh:n luona, niin ihan yllätyin kun mukavan oloinen naisimmeinen tarjosi kättä tervehtiäkseen.
Oliko tämä mulle osoitettu vai noin niinkun yleisesti? Ikinä en ole ränniin vetänyt mitään rojua.
... Sen kyllä ymmärrän jos tietyn näköisten (tatuointien) kohdalla näin toimitaan.
Ei saa syrjiä, tästä syystä kaikkien tatuoitujen kohdalla toimittiin samalla tavalla.
Ei saa syrjiä, tästä syystä kaikkien tatuoitujen kohdalla toimittiin samalla tavalla.
Jaa, luulis että se on yhtä lailla syrjintää (tai profilointia).
Jaa, luulis että se on yhtä lailla syrjintää (tai profilointia).
Tässä varmaan on ollut ajatuksena sellainen juttu, että aina ei voi tietää onko neula puhdas, siis se millä hakataan kuva ihoon. Sitä kautta kaiken maailman C-Hepatiitit ja HIV:t voi tarttua. Moni kun ottaa tatskoja kaverin/tutun tekemällä, ei ammattilaisen liikkeessä.
... Mutta hassulta tuntuisi että jotain 18v tyttöä perhostatskansa kanssa kohdellaan samoin kuin naamaan asti tatuoitua elämäntaparikollissekakäyttäjää.
Tai sitten laitetaan se tatuoitu roskasakki joittenkin harjoittelijoiden piikitettäväksi ja ammattilaiset tökkii vaan kunnon kansalaisia.Minähän en suunnilleen mistään mitään tiedä, tästä asiasta tuskin sitäkään, mutta eikö tällaisen syrjintäkeskustelun voisi välttää vaikka siten, että kategorisesti pannaan ne kumihanskat käteen, oli asiakkaalla tatuointeja tai ei.
Eli joudunko tässä nyt itse maksamaan siitä, että väännetään rautalangasta rahanhimoiselle, ettei tämä ole oikeutettu mihinkään?!
Tässä tilanteessa korroooostan, että avioliittolaki ei häntä pelasta. Siihen en onnekseni sortunut...