Vitutusketju

• 10 699 058
  • 56 253

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Kun pitkän ja tuskallisen taistelun jälkeen onnistuu paskantamaan sen armottoman jöötin, ei omaa tuotostaan sitten loppujen lopuksi edes näe kun se valahtaa sinne putken mutkan taakse. Voi helvetin helvetti.

Tunne on sama kuin voittaisi maratoonikilpailun, mutta kukaan ei noteeraa voittoasi ja palkintokin jäisi saamatta.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin tänään labrassa verikokeessa. No se vanhempi rouvashenkilö laittoin ensin remmin oikeaan käteen ja yritti taipeesta löytää suonta. Ei löytänyt kun tatska "edessä". Vaihtoi vasempaan handuun ja pitkän aikaan etsi suonta, välillä kiristi remmiä, välillä löysäsi ja taas kiristi, ei löydy. Kunnes sitten lopulta olevinaan löysi suonen. Pisti piikin sisään ja suoraan lihakseen huti suonesta. Sitten se yritti se neula ihonalla etsiä karkuun päässyttä suonta, ei löytynyt. Meinasin sanoa, että " anna vittu tänne se, mä pistän ite", mutta jätin väliin. No sitten se veti pois sen piikin ja tuumasi, että onko koskaan pistetty kämmenselkään, "ei ole" -vastasin ja samalla sitten näytin kämmenselässä ollutta paksua suonta. No sen jälkeen homma meni putkeen (heh heh) ja samalla tämä nainen sotki oman kätensä minun vereen.

Nyt taipeeseen koskeen aika miehekkäästi ja se pistokohta on nyt aivan järkyttävän näköinen! En ole ennen tuollaista nähnyt kenelläkään, mitä minun taipeessa nyt on. Kyllä vituttaa tuollainen sössiminen!

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kävin tänään labrassa verikokeessa. No se vanhempi rouvashenkilö laittoin ensin remmin oikeaan käteen ja yritti taipeesta löytää suonta. Ei löytänyt kun tatska "edessä"...

... No sen jälkeen homma meni putkeen (heh heh) ja samalla tämä nainen sotki oman kätensä minun vereen...

Oliko hoitajalla käsineet kädessä? Vaimon mukaan heillä oli tälläinen ohje tatuoitujen kanssa.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oliko hoitajalla käsineet kädessä? Vaimon mukaan heillä oli tälläinen ohje tatuoitujen kanssa.

Eipä ollut, sitä itsekin ihmettelin siinä kun se toikkaroi veristen sormiensa kanssa. Minusta tuntuu, että se hoitsu hieman hätääntyi kun sitä suonta ei löytynyt, niin keksi sitten sen kämmenselän ja samalla unohti rukkaset laittaa.

J.Petke

Jäsen
Kävin tänään labrassa verikokeessa. No se vanhempi rouvashenkilö laittoin ensin remmin oikeaan käteen ja yritti taipeesta löytää suonta. Ei löytänyt kun tatska "edessä". Vaihtoi vasempaan handuun ja pitkän aikaan etsi suonta, välillä kiristi remmiä, välillä löysäsi ja taas kiristi, ei löydy. Kunnes sitten lopulta olevinaan löysi suonen. Pisti piikin sisään ja suoraan lihakseen huti suonesta. Sitten se yritti se neula ihonalla etsiä karkuun päässyttä suonta, ei löytynyt.

Hah, sama kävi minulle intissä. Tosin kuumetta minulla oli silloin hieman yli 39 ja tämä hoitaja sanoi ensimmäisinä sanoinaan, että "en ole näitä montaa kyllä tehnyt". Siinä vaiheessa kun rouva rupesi pyörittelemään piikkiä ja kuvittelin tunnon perusteella sen osuvan jo luuhun niin Petken silmissä sumeni ja hoitajakin tuli siihen tulokseen , että eiköhän tuon verinäytteen voi ottaa myöhemminkin.

Tää on ollut ainoa kerta kun olen ollut todella lähellä pyörtymistä.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tatuoiduilla suurempi riski tauteihin vai mihin tämä perustuu?
En usko että tuollaista TosiFanin sääntöä on, mutta uskoisin että sukupuolitautien yms kantajissa tatuoituja on suhteessa enemmän kuin terveissä.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kävin tänään labrassa verikokeessa. No se vanhempi rouvashenkilö laittoin ensin remmin oikeaan käteen ja yritti taipeesta löytää suonta. Ei löytänyt kun tatska "edessä". Vaihtoi vasempaan handuun ja pitkän aikaan etsi suonta, välillä kiristi remmiä, välillä löysäsi ja taas kiristi, ei löydy. Kunnes sitten lopulta olevinaan löysi suonen. Pisti piikin sisään ja suoraan lihakseen huti suonesta. Sitten se yritti se neula ihonalla etsiä karkuun päässyttä suonta, ei löytynyt. Meinasin sanoa, että " anna vittu tänne se, mä pistän ite", mutta jätin väliin.

Niinpä. Mua vituttaa huumehörhöt ja varsinkin ränniinvetäjät, jotka odottavat yhteiskunnalta vielä jotain tukitoimia omien rikollisten sekoilujensa jälkeen. Ja ovat vielä niin vitun kiukkuisia, jollei sossuraha ookaan tilillä just sinä päivänä kun piti.

Ensin tehdään kaikki maailman rikokset eikä mikään lainsäädäntö tunnu missään, mutta kun sitten jossain vaiheessa häkki heilahtaa ja yhteiskunnan natsihenkinen väkivaltakoneisto ottaa väärinymmärretyn vähäks aikaa hoiviinsa, niin johan alkaa lainsäädäntö kiinnostaa. "Lain mukaan mulle kuuluu sitä ja tätä". Pitäisköhän miettiä myös sitä, että lakia noudattamalla ei kovin helposti joudu tahdonvastaiseen viranomaishoivan piiriin?

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuskin sääntöä on, mutta vaimon osastolla näin toimittiin.

Olihan yhteen aikaan sellainenkin sääntö, että lääkäri ei kätellyt ollenkaan, ettei pöpöt tartu. Nyt kun eilen kävin sh:n luona, niin ihan yllätyin kun mukavan oloinen naisimmeinen tarjosi kättä tervehtiäkseen.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niinpä. Mua vituttaa huumehörhöt ja varsinkin ränniinvetäjät, jotka odottavat yhteiskunnalta vielä jotain tukitoimia omien rikollisten sekoilujensa jälkeen. Ja ovat vielä niin vitun kiukkuisia, jollei sossuraha ookaan tilillä just sinä päivänä kun piti.

Ensin tehdään kaikki maailman rikokset eikä mikään lainsäädäntö tunnu missään, mutta kun sitten jossain vaiheessa häkki heilahtaa ja yhteiskunnan natsihenkinen väkivaltakoneisto ottaa väärinymmärretyn vähäks aikaa hoiviinsa, niin johan alkaa lainsäädäntö kiinnostaa. "Lain mukaan mulle kuuluu sitä ja tätä". Pitäisköhän miettiä myös sitä, että lakia noudattamalla ei kovin helposti joudu tahdonvastaiseen viranomaishoivan piiriin?

Oliko tämä mulle osoitettu vai noin niinkun yleisesti? Ikinä en ole ränniin vetänyt mitään rojua.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Olihan yhteen aikaan sellainenkin sääntö, että lääkäri ei kätellyt ollenkaan, ettei pöpöt tartu. Nyt kun eilen kävin sh:n luona, niin ihan yllätyin kun mukavan oloinen naisimmeinen tarjosi kättä tervehtiäkseen.

Kätilöopistolla ei kätelty vieläkään ja joka paikassa oli laputkin siitä. Sikainfluenssastahan tuo lähti.

Aika erikoiselta kyllä kuulostaisikin jos juuri tatuoitujen kohdalla vedettäisiin hanskat käteen, sen verran yleisiä ovat nykyään. Sen kyllä ymmärrän jos tietyn näköisten (tatuointien) kohdalla näin toimitaan.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei saa syrjiä, tästä syystä kaikkien tatuoitujen kohdalla toimittiin samalla tavalla.

Jaa, luulis että se on yhtä lailla syrjintää (tai profilointia).

Tässä varmaan on ollut ajatuksena sellainen juttu, että aina ei voi tietää onko neula puhdas, siis se millä hakataan kuva ihoon. Sitä kautta kaiken maailman C-Hepatiitit ja HIV:t voi tarttua. Moni kun ottaa tatskoja kaverin/tutun tekemällä, ei ammattilaisen liikkeessä.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tässä varmaan on ollut ajatuksena sellainen juttu, että aina ei voi tietää onko neula puhdas, siis se millä hakataan kuva ihoon. Sitä kautta kaiken maailman C-Hepatiitit ja HIV:t voi tarttua. Moni kun ottaa tatskoja kaverin/tutun tekemällä, ei ammattilaisen liikkeessä.

Tuotahan mäkin ajattelin alunperinkin. Kyllä mäkin vetäisin hanskat käteen, jos näkisin jotain jengitatskoja tai muita söherryksiä. Mutta hassulta tuntuisi että jotain 18v tyttöä perhostatskansa kanssa kohdellaan samoin kuin naamaan asti tatuoitua elämäntaparikollissekakäyttäjää.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
... Mutta hassulta tuntuisi että jotain 18v tyttöä perhostatskansa kanssa kohdellaan samoin kuin naamaan asti tatuoitua elämäntaparikollissekakäyttäjää.

Millä perusteella väität, että 18v. tytön perhostatska on aina tehty steriilisti? Olen nähnyt useita alaikäisten mukuloiden tatskoja, jotka on tehty isoveljen kaverin, poikaystävän yms. toimesta hyvin epämääräisissä olosuhteissa.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minähän en suunnilleen mistään mitään tiedä, tästä asiasta tuskin sitäkään, mutta eikö tällaisen syrjintäkeskustelun voisi välttää vaikka siten, että kategorisesti pannaan ne kumihanskat käteen, oli asiakkaalla tatuointeja tai ei.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minähän en suunnilleen mistään mitään tiedä, tästä asiasta tuskin sitäkään, mutta eikö tällaisen syrjintäkeskustelun voisi välttää vaikka siten, että kategorisesti pannaan ne kumihanskat käteen, oli asiakkaalla tatuointeja tai ei.
Tai sitten laitetaan se tatuoitu roskasakki joittenkin harjoittelijoiden piikitettäväksi ja ammattilaiset tökkii vaan kunnon kansalaisia.

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä vitutus sopisi myös ex-naisasiakeskusteluun, mikäli sellainen täältä löytyisi. Mutta ennen kaikkea vitutusketjuun. Tässä on erosta kulunut 2,5 vuotta ja edelleen roikkuu riippakivi kiinni. Kuten niin monet muut, menin erehdyksissäni ostamaan vuosia sitten talon tuon riippakiven kanssa. Pankissa kumpikin rakastavainen sai nimensä talon papereihin.

Pari vuotta myöhemmin tuli ero. Emäntä lähti ja sovittiin, että hän luopuu osuudestaan ilman mitään vaatimuksia. Eipä tuossa nyt mitään epäselvyyksiä pitänyt ollakaan, olen alusta saakka maksanut jokaisen lyhennyserän. Jonkin aikaa se ensin sai välteltyä kaupan tekemistä, ja sen jälkeen vasta helvetti pääsi irti. Vaatii "omaa osuuttaan". Kaverillisesti pyysi summaa X siitä, että luopuu omistusosuudestaan. Kun en tuohon suostunut, tuli sama vaatimus jo juristilta.

Tähän vastasin kirjallisesti, ja seurasi hiljaisuus. Nyt tarkistin parin kuukauden jälkeen tilanteen, ja eihän se ole edennyt mihinkään. "Juristini on ollut kiireinen ja sairaslomalla". Ja uutta "tarjousta" on kyllä laittamassa postiin.

Vaikea on keskittyä omaan elämään, kun joku roikkuu puntissa kiinni ja vaatii sitä sun tätä. PRKL. Olen konsultoinut kolmea lakimiestä, kukaan ei ole keksinyt, millä perusteella tuo ex-puolisoni voisi jotakin vaatimuksia esittää. Nyt alkaa vaikuttaa siltä, että tässä täytyy lähteä itsekin lakitoimistoon ja käräjille. Eli joudunko tässä nyt itse maksamaan siitä, että väännetään rautalangasta rahanhimoiselle, ettei tämä ole oikeutettu mihinkään?!

Tässä tilanteessa korroooostan, että avioliittolaki ei häntä pelasta. Siihen en onnekseni sortunut...

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Eli joudunko tässä nyt itse maksamaan siitä, että väännetään rautalangasta rahanhimoiselle, ettei tämä ole oikeutettu mihinkään?!

Tässä tilanteessa korroooostan, että avioliittolaki ei häntä pelasta. Siihen en onnekseni sortunut...

Käsittääkseni hävinnyt osapuoli joutuu maksamaan sinun oikeudenkäyntikulusi?
Tai ainakin näin usein oikeudessa määrätään.
Paskamainen tilanne silti. Eihän tuossa tunnu muuta vaihtoehtoa olevan jos ei puhetta usko.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy