Vitutusketju

  • 10 548 623
  • 56 138

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vituttaa lisääntyvä valoisuus. Aurinko tunkee kaihtimien välistä kämppään liian aikaisin ja sinänsä mukavat linnut aloittavat metelöintinsä viereisessä puussa samoihin aikoihin. Saatana, talvi, tule jo takaisin!

Meikällä on lentoja varten tarkoitetut silmälaput. Toimii erinomaisesti. Olen kyllä antanut rouvalle ukaasin hankkia pimennytverhot ikkunaan ja makuuhuoneen lasioviin, mutta ei ole saanut vielä aikaiseksi.
Suosittelen noita silmälappuja, ajaa hyvin asiansa.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
.
Suosittelen noita silmälappuja, ajaa hyvin asiansa.

No mulla just on SAS:lta aikanaan saadut sellaiset, mutta hieman huonosti sopivat mulle. Liikaa ei voi kiristääkään, kun sitten alkaa se haitata oloa.

Ah ja voih. Kesä on kyllä ihmisen huonointa aikaa ja pahin on vasta tulossa. Sentään tuulettimen roudasin jo kellarista apuun..
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No mulla just on SAS:lta aikanaan saadut sellaiset, mutta hieman huonosti sopivat mulle. Liikaa ei voi kiristääkään, kun sitten alkaa se haitata oloa.

Ah ja voih. Kesä on kyllä ihmisen huonointa aikaa ja pahin on vasta tulossa. Sentään tuulettimen roudasin jo kellarista apuun..

Junttilasta, eiku Anttilasta, saa ostettua sellasia rullaverhoja ikkunoihin. Maksavat about 30-40€ ja pimentää hyvin makuuhuoneen. Tämän lisäksi, kun pidät niitä alhaalla koko päivän niin myös se huone pysyy viileempänä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aurinko tunkee kaihtimien välistä kämppään liian aikaisin ja sinänsä mukavat linnut aloittavat metelöintinsä viereisessä puussa samoihin aikoihin.
Tuosta joskus väännettiin kaverin kanssa biisiä. Siinä oli päähenkilöllä myös krapula, eli sellaista Ossin jälkeiset -meininkiä. En kyllä muista kuin alun: Aurinko rymisteli taivaalle ja linnut karjuivat puissa...
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Nyt meni kaiken lisäksi vielä selkäkin niin jumiin, että ei voi urheillakkaan. Maataan sitten sohvan pohjalla koko viikonloppu. Uloskin olisi kiva lähteä, mutta ei viitsisi joutua pikavippikierteeseen.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kerrostalossa asuvat koirat. Tai lähinnä omistajat. Pitäkää ne perkeleen koirat hiljaa.... Vituttaa kuunnella niiden haukkumista. Ei voi olla niin vaikeaa. Jumalauta, että käy hermoille.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Kerrostalossa asuvat koirat. Tai lähinnä omistajat. Pitäkää ne perkeleen koirat hiljaa.... Vituttaa kuunnella niiden haukkumista. Ei voi olla niin vaikeaa. Jumalauta, että käy hermoille.

Mulla on sama riekkuvien lapsien kanssa. Onneksi omassa taloyhtiössä asuu lähinnä vanhuksia, niin kirkuvat ja tömistelevät kersat ovat enemmän "vierailevia tähtiä". Ei siltikään luulisi olevan liikaa vaadittu, että näille sanottaisi turpa kiinni tai edes olkaa hiljempaa. Iha perseestä, kun joskus viikonloppuna haluis nukkua pitkään, niin eikö ala jokellus, juoksentelu ja kirkuminen kuulua seinän takaa ensimmäisten lastenohjelmien alkaessa. Saatana! Koiria ei onneksi ole senkään vertaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Meidän talossamme aiheutuu ongelmia lähinnä örveltävien ja öiseen aikaan musiikkia kovalla kuuntelevien nuorten miesten kanssa. Onneksi taloyhtiössämme on tomeria mummoja, niin ei ole tarvinnut käydä leipomassa turpaan noita mulkkuja.

Oli pakko.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Meidän talossamme on taas niin hiljaista, että pelottaa kuunnella musiikkia pienellä voluumilla klo 22:00 jälkeen näin keväällä/kesällä ikkuna ja/tai parvekkeen ovi auki.

Oli pakko.

PS. Talo on rakennettu vuonna 2005, joten eristeet kyllä toimii.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Meidän talossamme aiheutuu ongelmia lähinnä örveltävien ja öiseen aikaan musiikkia kovalla kuuntelevien nuorten miesten kanssa. Onneksi taloyhtiössämme on tomeria mummoja, niin ei ole tarvinnut käydä leipomassa turpaan noita mulkkuja.

Oli pakko.

Kannattaa muuttaa opiskelija-asuntolasta jossain vaiheessa pois. Oli pakko. ;)

Ördääjissä on kuitenkin se "hyvä" puoli, että metelöinnistä voi järkätä niille varoituksia tai joskus jopa soittaa poliisedälle, jos juhlat vallan riistäytyvät käsistä. Aamukasilta metelöintiin ei voi puuttua oikein millään..
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Musiikkia varten on olemassa kuulokkeita, joiden ansiosta voi luukutta vaikka Iron Maidenia uskomattoman lujaa, kuten minä parhaillani teen.

Pali okko.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kannattaa muuttaa opiskelija-asuntolasta jossain vaiheessa pois. Oli pakko. ;)

Ördääjissä on kuitenkin se "hyvä" puoli, että metelöinnistä voi järkätä niille varoituksia tai joskus jopa soittaa poliisedälle, jos juhlat vallan riistäytyvät käsistä. Aamukasilta metelöintiin ei voi puuttua oikein millään..

Ainahan sä voit muuttaa jonnekin maalle omakotitaloon, jos normaalin elämisen äänet vituttaa noin paljon.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kannattaa muuttaa opiskelija-asuntolasta jossain vaiheessa pois.
Opiskelija-asunnossa harvemmin asustelee mummoja.

Tosin olisi kyllä halvempi muutta johonkin opiskelijaluukkuun koko perheen kanssa. Kämppä kyllä on oikein hyvä ja tuosta em. hyvin satunnaisesta harmista huolimatta todella rauhallinen paikka. Vaan mieluummin asuisin halvemmin tai sitten ok-talossa tällä hinnalla.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Ainahan sä voit muuttaa jonnekin maalle omakotitaloon, jos normaalin elämisen äänet vituttaa noin paljon.

Tavoitteena on. "Muut"* ihmiset ovat loppupeleissä pakollinen rasite, jonka aion kyllä omasta elämästäni muiden rasitteiden ohella joskus minimoida. Ja mielestäni lasten elämöinti aikaisin aamulla ei ole mitään "normaalin elämän ääniä" vaan naapureiden huomioon ottamattomuutta.

*Ei sisällä ystäviä ja muita hyviä tyyppejä. Ison osan sukulaisista kylläkin.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Miksi ei? Mikäli meteli on häiritsevää, niin kai siihen puututaan?

No, meidän talossa jsäännöt menevät niin, että hiljaa pitäisi alkaa olemaan siinä kympin maissa illalla ja tämä loppuu jo seitsemältä aamulla. Mun mielestä siinä saisi olla pari tuntia lisää, että saisi nukkua rauhassa ilman häiriöitä. Sikäli siis nämä pentujen apinaäänet aamuisin eivät ole puuttumisen rajoissa, vaikka saavatkin sapen kiehumaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aamukasilta metelöintiin ei voi puuttua oikein millään..
Menet kymmeneltä nukkumaan niin olet jo seitsemältä hereillä, virkeänä. Mieli on hyvä, kroppa levännyt. Tervehdit seinän takaisia ääniä ilolla: elämän merkkejä! Nautit, olet tyyni ja rauhallinen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No, meidän talossa jsäännöt menevät niin, että hiljaa pitäisi alkaa olemaan siinä kympin maissa illalla ja tämä loppuu jo seitsemältä aamulla. Mun mielestä siinä saisi olla pari tuntia lisää, että saisi nukkua rauhassa ilman häiriöitä. Sikäli siis nämä pentujen apinaäänet aamuisin eivät ole puuttumisen rajoissa, vaikka saavatkin sapen kiehumaan.

Itse olet asuinpaikkasi valinnut ja säännöt hyväksynyt. Turhaa vitutusta, naapurit toimivat sääntöjen mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Menet kymmeneltä nukkumaan niin olet jo seitsemältä hereillä, virkeänä. Mieli on hyvä, kroppa levännyt. Tervehdit seinän takaisia ääniä ilolla: elämän merkkejä! Nautit, olet tyyni ja rauhallinen.

Kaikki maailman vihreä teekään ei saisi minua tuohon zen-olotilaan. Juttu menee kuitenkin niin, että jo arkena joutuu heräämään joka päivä enemmän tai vähemmän aikaisin, joten viikonloppuisin edes olisi mukava saada nukkua pitkään ja rauhassa ilman, että jotkut energiaa pursuavat viikarit alkavat kimpoilla karjuen seinillä. Nämä "elämän merkit" saavat tuolloin aikaan lähinnä kuolemaan liittyviä ajatuksia
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minä en onneksi kärsi juurikaan aamumeluista, koska mitä ilmeisemmin makuuhuoneen seinänaapurimme on kuollut tai sitten siellä ei asu ketään. Mutta olipa äänenlähde mikä tahansa, niin meneehän nuo rasituskynnyksen ylitse välillä. Muutaman kerran joku puuha-pete on alkanut porailla aamuysiltä, ja vaikka se on sallitun rajoissa, niin ampua pitäisi. Noita remppoja lukuunottamatta ei onneksi aamu-uniani ole häiritty juurikaan. Tosin en kovin helposti häiriinnykään aamuisin.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Itse olet asuinpaikkasi valinnut ja säännöt hyväksynyt. Turhaa vitutusta, naapurit toimivat sääntöjen mukaan.

Niin kai se menee. En tosin ole asuinpaikkaani täysin "valinnut", vaan olosuhteiden vuoksi tähän päätynyt. Asunto- ja rahatilanne kun ovat aika tiukat, mutta toki huonomminkin olisi voinut käydä. Se oma valintani odottaa tulevaisuudessa ja siellä kovin meteli aamuisin on ehkä tuulen suhina. :)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Menet kymmeneltä nukkumaan niin olet jo seitsemältä hereillä, virkeänä. Mieli on hyvä, kroppa levännyt. Tervehdit seinän takaisia ääniä ilolla: elämän merkkejä! Nautit, olet tyyni ja rauhallinen.

Hyvä Evil!

Meitä on niin monenlaisia, että jotkut meistä eivät herää aamulla virkeinä vaikka kävisivät nukkumaan kuinka varhain, minä olen tällainen henkilö. Vaikka kävisin nukkumaan illalla klo. 9:00 ja heräisin aamulla 7:00, olisin äkainen kuin perseeseen ammuttu karhu ja haluaisin kuristaa jokaisen joka melullaanm herätti minut. Minun on nukuttava vähintään yhdeksään, jotta voin kuvitellakaan herääväni aamulla virkeänä ja jaksavani olla hereillä koko pitkän päivän. No, onnmeksi olen tällä hetkellä työssä, jossa saan nukkua pitkään, mutta joka toisaalta vituttaa minua suuresti. Olen ollut kuukauden verran samassa "duunissa" ja jokaisen työvuoron jälkeen kädet ja käsivarret ovat mustelmilla, haavoilla ja naarmuilla - mutta ammattininpa olen valinnut.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Minä en onneksi kärsi juurikaan aamumeluista, koska mitä ilmeisemmin makuuhuoneen seinänaapurimme on kuollut tai sitten siellä ei asu ketään. Mutta olipa äänenlähde mikä tahansa, niin meneehän nuo rasituskynnyksen ylitse välillä. Muutaman kerran joku puuha-pete on alkanut porailla aamuysiltä, ja vaikka se on sallitun rajoissa, niin ampua pitäisi. Noita remppoja lukuunottamatta ei onneksi aamu-uniani ole häiritty juurikaan. Tosin en kovin helposti häiriinnykään aamuisin.

Olisi muuten aika unelmatilanne kerrostaloon, jos kaikki naapurit olisivat muumioita, joiden tileiltä yhtiövastikkeet vain juoksisivat kenenkään huomaamatta. Kukaan ei häiriintyisi eikä kukaan häiritsisi. Meillä ei onneksi remontoijia rapussa asu, mutta aikanaan putkisaneerauksen aikaan elämä oli melkoista helvettiä. Remonttirepet tulivat yleisavaimella koputtamatta sisään heti seiskan jälkeen ja sanoivat hyvänä päivänä ehkä moi. Juo siinä aamuteetä sitten, kun vieressä porataan betoniseinää.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Meidän talossamme on taas niin hiljaista, että pelottaa kuunnella musiikkia pienellä voluumilla klo 22:00 jälkeen näin keväällä/kesällä ikkuna ja/tai parvekkeen ovi auki.

Oli pakko.

PS. Talo on rakennettu vuonna 2005, joten eristeet kyllä toimii.
Sama, paitsi ettei pelota kuunnella musiikkia isolla juuri nytkään. Talo on valmistunut vuonna 2009, eikä täällä ole koirista ongelmaa. Edellinen pentuparvi mitä tapasin katosivat puolisen vuotta sitten tästä kerroksesta.

Juuri nyt naapurit diggaavat Strapping Young Ladin Alienista. Eikä niitä edes vituta. Täälläkin on erinomaisesti toimiva äänieristys.

Minua taasen itsessäni ei enään vituta niinkään mikään muu kuin koivun siitinpöly. Ajatella, että sitä pitää siittimen pölystöä - vitun tuhkamunaiset - hengitellä, josta elimistö käy epäsointuun. Eikä se koivuun (ei Jukkaan, ei Sakuun, eikä edes Mikkoon) lopu, kun kaiken vuotta nenää siementää sientä, homesientä, muita ylimääräisiä vitun voikukkia, lokkeja, lohi, Leppä ja vielä pujo.

Vituttaa.
 

Rapala

Jäsen
vituttaa todella paljon kustu moniveto. parin euron säästön vuoksi nappasin kolmannessa kohteessa ruksin kohtaan "ei tasapelejä", ja niin sieltä iski montenegro tasoihin n vartti ennen loppua. Lapulla 1,2 - 1,2 ja lopputulos 2-2, mut ei. Krotia-Viro 3-1 ja Athletic-Barca 0-3 osuivat, joten reilun tonnin tuossa tais hävitä, vaikkei kertoimia olekaan vielä tullut. vittu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös