Jääkoneenkuljettaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Susanna Pöykiö
Joomla, css, templatet.. ja juuri näistä luulin päässeeni eroon.
Odotahan kun pääset tulostamaan sitä gradua useampana kappaleena. Siinä menee tunti jos toinenkin, neuvon ottamaan eväät mukaan.Surullista sinänsä, että tämä antaa paljon enemmän motivaatiota gradunpaskan tekemiseen, kuin kiinnostus itse työtä kohtaan.
Lue hyvä kirja. Katso hyvä elokuva. Käy luonnossa kävelemässä. Tapaa ystäviä ja sukulaisia. Opettele joku kieli.Ei sinänsä niin väliä kun olen lomalla, mutta kun ei saatana keksi enää mitään tekemistä.
Mikä ihme siinä on, että silloin särkee päätä, kun ei ole särkylääkettä saatavilla? Olin unohtanut ikkunan yöksi auki -> nenä tukossa aamulla -> päänsärky.
...
Hyvänä esimerkkinä olkoon, kun meikäläinen jättää sateenvarjon pois golfbägistä, niin johan tulee vettä kierroksen aikana ja ihan olemattomista pilvistä.
Hyvinkään ampumisia käsittelevästä ketjusta saatiinkin hienosti jotkut trollien kokoontumisajot.
Vittu että voi muutamat duunikaverit olla tyhmiä!
Vanhapiika opettajatäti istui harjoituksissa kevätjuhlabändin vieressä ja valitti, että rumpua lyötiin liian kovaa...
- Sähköt poikki saatana.
- No nehän voi soittaa akustisena, höhöhö.
- Kuole saatana.
Kuuntelisiko saatana Lemmyä akustisena, häh?
KUOLI
SAATANA
Lemmyä kuuntelisi vaikka mykkänä, Lemmy on Jumala.Kuuntelisiko saatana Lemmyä akustisena, häh?
Vituttaa kun läppärin tarvikelaturi levis käsiin ja nyt pitäis sit joko a) etsiä takuulappu jostain ja odotella uutta saapuvaksi tai b) hakea vähillä rahoillaan kiltisti kaupasta taas uusi. Massit tosiaan vähissä mut läppärittömyys rajoittaa gradun kirjoittelun kotikoneelle ja yliopiston tietokonesaleihin :/
Tähän on helppo ratkaisu. Viivytä graduntekoasi epämääräisillä tekosyillä ja täysipäiväisellä työnteolla muutama vuosi. Sitten on varaa ostaa kyllä se läppäri, mutta koko aihe ja yliopiston terminologia onkin jo lähes unohtunut, ja mieleen tulee, mahtaako sitä ikinä saada edes aloitettua koko projektia ja onko siitä enää mitään hyötyäkään, kun ei se ainakaan nykyiseen vakityöhön vaikuta pätkän vertaa.
Nimim. "kokemusta on"