Vitutusketju

  • 10 548 142
  • 56 138

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kela. Tänään (23.5.2012) minun piti saada kelalta sairaspäivärahaa X määrä euroja. Maksetuissa summissa lukee kuitenkin, että maksettu 0,00 €. Mitäköhän helvettiä ne on menny sössimään taas? Ei kai se auta kuin mennä huomenna itkemään sinne. Huoh.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vituttaa raskaasti, ettei kukaan saa kiinni sitä kusipäätä joka yrittää lasten päälle tahallaan ajella. Surullista myös, varmaan se naisihminen menettänyt lapsensa vastaavassa tilanteessa, ja nainen on sitten seonnut? Hoitoahan ei saa... avohoito kunniaan... vittu.

Tässälehtijuttu aiheesta.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Surullista myös, varmaan se naisihminen menettänyt lapsensa vastaavassa tilanteessa, ja nainen on sitten seonnut? Hoitoahan ei saa... avohoito kunniaan... vittu.

Omituinen tapaus, mutta pakko sanoa, että melko isoja johtopäätöksiä ja syy-yhteyksiä taas vedellään mutkista sen enempää välittämättä. Ei siis millään pahalla.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Omituinen tapaus, mutta pakko sanoa, että melko isoja johtopäätöksiä ja syy-yhteyksiä taas vedellään mutkista sen enempää välittämättä. Ei siis millään pahalla.
No siis tarkoitin, että sekaisinhan tuo tyyppi joka tapauksessa on. Aika pahasti kärjistetty, mutta silti.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Vituttaa mainokset joissa kysytään jotain.
-onko sinullakin ongelmia peräaukon kutinassa?
-ei
-helpotus on olemassa!


-oletko aina haaveillut urasta ulkomailla?
-en
-hyvä! Haemme siis uusia prostitoituja puolaan, lähetä hakemus.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa, kun ei uskalla katsoa suosikkijoukkueensa matseja suorana.

Devils-Flyers-sarjasta katselin reaaliajassa 2 ottelua, joista kumpikin voitti yhden. Jälkikäteen/koosteena näkemäni voitti Devils, kaikki.

Sama näissä Rangers-matseissa. Kaksi olen jaksanut möllöttää suorana, ne on Rangers voittanut. Kolmea en, ne on vienyt Devils.

Kuudetta matsia en katso vaikka jaksaisinkin.
 

Andrew

Jäsen
Vituttaa, kun ei uskalla katsoa suosikkijoukkueensa matseja suorana.

Devils-Flyers-sarjasta katselin reaaliajassa 2 ottelua, joista kumpikin voitti yhden. Jälkikäteen/koosteena näkemäni voitti Devils, kaikki.

Sama näissä Rangers-matseissa. Kaksi olen jaksanut möllöttää suorana, ne on Rangers voittanut. Kolmea en, ne on vienyt Devils.

Kuudetta matsia en katso vaikka jaksaisinkin.

Eipä sillä ole väliä. Los Angeles joka odottaa finaalissa on hävinnyt 3 peliä koko poffeissa, hyvin levänneenä ja valmistautuneena. En jaksa uskoa, että Rangers tai Devils pystyy tosissaan haastamaan Kingsejä. Ainoastaan, jos Kingseille tulee jotain todella isoja loukkaantumisia.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Syvä vitutus huonosti sujuneista yöunista. Ja se, että yöunet sujuivat huonosti, johtui vitutuksesta. Joka taas johtui siitä, että...

Olin alustavasti scoutannut taloyhtiöstä pois muuttavan hot milfin tilalle märkien päiväunieni kohteeksi erään blondin, joka muutti talvella taloyhtiöön. Noin kolmikymppinen, kauniskasvoinen, korkeasti koulutettu, kiva ääni ja kroppa vaikutti erittäin lupaavalle. Lisäksi asuu vähän niinkuin alapuolella, eli meitin terassilta voi sujuvasti seurailla kun rouva kamuaa uimareissulle. No helvetti, eilen sitten tuli nähtyä rouva kesävaatteissa ja ihan läheltä ilman meikkiä. Ei jatkoon, ei millään.

Hitto että tuo äskeinen kuulosti Sika-Harrilta. Sekin vituttaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sama haahka, joka myrkyttää meidän talon hissin hajuvesipilvellään, taitaa lojua parvekkeellaan. Vituttaa, kun se asuu vissiin melko lähellä. Koita tässä nyt tehdä töitä, kun ellottaa tää löyhkä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kirjoitin joskus erääseen toiseen ketjuun:

"... Oppimiseeni on kuulunut, että välillä maataan juoksuhaudan mudassa luotien repimänä, mutta sieltäkin voi nousta aina uudestaan ja uudestaan pikkuisen viisaanpana ja voimakkaampana odottamaan seuraavaa hyökkäystä - se tulee aina odottamattomalta suunnalta, mutta joka kerta on yksi odottamaton suunta vähemmän."

No, vittu!!! Vieläkin näyttää löytyvän noita odottamattomia suuntia...

Mainitsinko jo, että minua vituttaa?!?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kela. Tänään (23.5.2012) minun piti saada kelalta sairaspäivärahaa X määrä euroja. Maksetuissa summissa lukee kuitenkin, että maksettu 0,00 €. Mitäköhän helvettiä ne on menny sössimään taas? Ei kai se auta kuin mennä huomenna itkemään sinne. Huoh.

Käyty on. Olivat sitten maksaneet sosiaalitoimistolle koko sairaspäivärahan jostain kumman syystä. Toimeentulotukea olen hakenut psykoterapian ja lääkekulujen kattamista varten ja sitä tosiaan sainkin kuun alussa ja sain maksettua laskuni. Ensi kuuksi ei sitten olekkaan kuin asumistuki (263€) käytössä, koska sossu halusi omansa pois (kaiken) tuosta sairaspäivärahasta, joka minun olisi pitänyt eilen saada. En tajua tuota systeemiä, jos kela jatkossakin maksaa sairaspäivärahani tuonne sosialitoimistoon, niin eihän tuosta toimeentulotuesta ole vittu, vielä kerran vittu, ei niin mitään vitun hyötyä. Huomenna pitää soittaa aamulla sosiaalitoimistoon tuolle minun hakemukseni käsitelleelle virkailijalle ja kysyä, että mitä ne on menneet sössimään.

Tyhmänä olin tietysti hoitanut kiireellisimmät laskut jo pois alta, kun tiesin että eilen pitäisi tulla päivärahat, mutta vitut. Nyt ei sitten ole oikein edes ruokaan varaa saatana. Ei vituta yhtään ei. Tilillä hulppeat 17 €.

Vittu mitä paskaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Käyty on. Olivat sitten maksaneet sosiaalitoimistolle koko sairaspäivärahan jostain kumman syystä. Toimeentulotukea olen hakenut psykoterapian ja lääkekulujen kattamista varten ja sitä tosiaan sainkin kuun alussa ja sain maksettua laskuni...

...Huomenna pitää soittaa aamulla sosiaalitoimistoon tuolle minun hakemukseni käsitelleelle virkailijalle ja kysyä, että mitä ne on menneet sössimään...

Pahoitteluni tilanteestasi, mutta veikkaisin, että ovat toimineet oikein. Toimeentulotukihan on viimesijainen toimeentuloturvan muoto eli jos saat sairaspäivärahaa, et voi saada toimeentulotukea. Nyt kun on myönnetty molempia samaan aikaan, toinen kumoaa toisen. Nimimerkki muutamaan vastaavanlaiseen tapaukseen törmännyt.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pahoitteluni tilanteestasi, mutta veikkaisin, että ovat toimineet oikein. Toimeentulotukihan on viimesijainen toimeentuloturvan muoto eli jos saat sairaspäivärahaa, et voi saada toimeentulotukea. Nyt kun on myönnetty molempia samaan aikaan, toinen kumoaa toisen. Nimimerkki muutamaan vastaavanlaiseen tapaukseen törmännyt.

Se jäi mainitsematta, että tuossa aiemmassa sosiaalitoimiston päätöksessä todettiin, että jotta voin saada toimeentulotukea, niin minun pitää hakea sairaspäivärahan lisäksi tukea X (josta en tässä yhteydessä halua puhua) ja, että takaisin perintää olisi vain sitten, mikäli kela minulle tuon tuen X myöntää. Eikä siitä ole tehty vielä mitään päätöstä, joten sikäli ihmetyttää, että miksi sosiaalitoimisto on perinyt tuon kaiken itselleen. Noh, huomennapa tuo selviää, kun soitan sinne viraston virkailijalle.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se jäi mainitsematta, että tuossa aiemmassa sosiaalitoimiston päätöksessä todettiin, että jotta voin saada toimeentulotukea, niin minun pitää hakea sairaspäivärahan lisäksi tukea X (josta en tässä yhteydessä halua puhua) ja, että takaisin perintää olisi vain sitten, mikäli kela minulle tuon tuen X myöntää. Eikä siitä ole tehty vielä mitään päätöstä, joten sikäli ihmetyttää, että miksi sosiaalitoimisto on perinyt tuon kaiken itselleen. Noh, huomennapa tuo selviää, kun soitan sinne viraston virkailijalle.

Ok, toivottavasti asia ratkeaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Alakerran Siwan myyjän silmä mustana ja toki myös poski turvonnut. Asioinut ja jututtanut jo vuosikaudet tätä nuorta ja vallan kaunista neitokaista.

En kehdannut kysyä mitä tapahtunut, mutta perkele kun suututtaa silti ajatuksena. Toki voinut mennä tappelussakin, mutta siihen malliin meikää katsoi että ainakin itse omat johtopäätökset vedin. Ehkä ensi kaupankäyntikeralla avaan suuni.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Noh, huomennapa tuo selviää, kun soitan sinne viraston virkailijalle.

Selvisihän se, eikä tämä olisi edes vitutusketjun asia enää. Mutta todettakoon nyt, että jatkossa sairaspäivärahasta ei peritä mitään pois. Sosiaalitoimisto peri omansa pois ensi kuukauden tuista siksi, että minulla ei ollut vielä kelan jatkopäätöstä sairaspäivärahasta silloin, kun edellinen toimeentulotuen päätös tehtiin. Sekavaa byrokratiaa, mutta onneksi tuo homma selvisi.

Vituttaa, että tähän aikaan on jo näin valoisaa. Onneksi on pimennysverhot.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Vituttaa lisääntyvä valoisuus. Aurinko tunkee kaihtimien välistä kämppään liian aikaisin ja sinänsä mukavat linnut aloittavat metelöintinsä viereisessä puussa samoihin aikoihin. Saatana, talvi, tule jo takaisin!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olisko aika jo hommata pimennysverho?
On.

Neljännessä kerroksessa ja ikkunat itään, joten onhan täällä Oulun korkeudella jo normaalia herätä siihen vitun aurinkoon jo neljältä. Mietin tässä, että leipaisen alumiinpintaista eristyspahvia makuuhuoneen ikkunoiden väliin, ettei se turha lämpökään pääse kertymään pieneen kopperoon. Syyskuussa pois, jos vielä sittenkään.

Helvetillinen koivuallergia päällä on toinen vitutuksen aihe. Lääkettä on sitten vedetty ja nyt unettomuuden päälle vielä armoton väsytys noista antihistamiineista. Hyvä ettei läppäri tipahtanut sylistä äskettäin, kun pilkin tässä.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Taitaa lasten mielikuvitus tehdä tepposet.

Itse asiassa mä luulen, että siellä on neljä eri naista, jotka koittaa ajella nappuloiden yli. Varmaan kevät tai kesä sekoittaa hormonit tai jotain...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös