Vitutusketju

  • 10 539 825
  • 56 130

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Mertarannalle maksetaan noista jutuista, ei se muuten olisi maksukanavilla. "Juttusi vetoavat kansoihin" ja niin Antero vain vaihtoi tiimi sopivaa rahallista korvausta vastaan. Paineita, paineita, paineita!
 

scholl

Jäsen
Iltiksessä isot otsikot pari päivää sitten: Torstaina hellettä. No mitä tänään sitten on, ehkä 12 astetta ja aivan sumuista. Törkeätä kusetusta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Scholl on tosiaan vaan täysin väärässä paikassa koska täällä on kyllä ihan kivat Speedo-kelit tällä hetkellä.
 

scholl

Jäsen
Scholl on tosiaan vaan täysin väärässä paikassa koska täällä on kyllä ihan kivat Speedo-kelit tällä hetkellä.

vitut. Iltiksen etusivulla ei mainittu paikkakuntaa. Jos keliä mainostetaan niin ei sitä mainosteta silloin, jos lämmintä on tulossa vain jonnekin hevonkuuseen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
vitut. Iltiksen etusivulla ei mainittu paikkakuntaa. Jos keliä mainostetaan niin ei sitä mainosteta silloin, jos lämmintä on tulossa vain jonnekin hevonkuuseen.

Ei kai se lehden vika ole jos sinä asut jossain syrjässä.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Hankaliksi tehdyt pienet nettipelit vituttavat - taas. Olisi kiva joskus kuunnella vaikka radiota ja mätkiä samalla palloa, mutta jos mätkimisen välissä on monenlaista valikkoa, välkettä ja valintaa, niin fiilis menee.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Vituttaa kun tekis mieli hakea muutama iltakalja mutta auki ei taida olla kuin ärrä ja sielläkin tod.näk. hirveät jonot + kallista olutta.
 

julle-jr

Jäsen
vitut. Iltiksen etusivulla ei mainittu paikkakuntaa. Jos keliä mainostetaan niin ei sitä mainosteta silloin, jos lämmintä on tulossa vain jonnekin hevonkuuseen.
En ole ikinä pitänyt sinua kovin nopeaälyisenä, joten ei ole ihme jos et ole tajunnut, että Iltis repii ihmisiä kiinostavia otsikoita lähes mistä vain.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
vitut. Iltiksen etusivulla ei mainittu paikkakuntaa. Jos keliä mainostetaan niin ei sitä mainosteta silloin, jos lämmintä on tulossa vain jonnekin hevonkuuseen.
Yleensä hellettä mainostetaan silloin, kun sitä on Etelä-Suomessa. Siis hevonkuusessa. Viis siitä, mitä muualla on. Koettakaa nyt etelän vetelät kestää, jos kerrankin hyvä uutinen koskee jotain muuta seutua kuin teidän ihanaa ruuhkakeskittymäänne siellä.

Terveisin Joensuu, reilut 25 astetta tänään.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa tämä Viivi haastattelemassa joitain nobodyja lätkälähetyksissä. Mikähän lisäarvo tosta kikattelusta on näille lähetyksille. Suksi helvettiin sieltä, siellä on peli.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Tuolle eräälle raumalaiselle Petri Vehasen kiveksien kiillottajalle.

Niin ja ei tuo Petelle ole ilmeisesti ilmoittanut tästä työtehtävästään. No, sen verran innokkaalta homma näyttää, ettei siihen sovi puuttua, saa pian ikävän "mitä minä olen muka sanonut" -kakan niskaansa.

Vituttaa tällaiset mul**t jotka vittuilee toisille "selän takana" muissa ketjuissa.

Ironista että teen saman nyt itse.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Pari tuntia sitten kaappeja siivoilessani löysin syyskuussa tehdyn veikkauksen SM-liigan voittajasta. Hieman oli vaikea saada selvää mitä lapussa luki, mutta kympin panoksella oli tullut veikattua mestaruutta JYP:ille tai Jokereille. Läheiseen R-kioskiin tallustin ja annoin kassatädille tuon tositteen, niin melko nopeasti kävi ilmi, että viivakoodi oli sen verran tahraantunut, että sitä ei lukijalaite suostunut lukemaan. Siinä jäi sitten 53 euroa saamatta, mikä tietysti hieman harmittaa, mutta oma mokanihan tuo oli. Pitänee varmaan ottaa yhteyttä Veikkauksen asiakaspalveluun, jos nuo voitot olisi mahdollista kotiuttaa.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Läheiseen R-kioskiin tallustin ja annoin kassatädille tuon tositteen, niin melko nopeasti kävi ilmi, että viivakoodi oli sen verran tahraantunut, että sitä ei lukijalaite suostunut lukemaan.

Saiko viivakoodin alla olevasta numerosarjasta selvää? Kun pyydät kassatätiä näppäilemään numerot siihen kioskin veikkauslaitteeseen niin voitot pitäisi saada ihan normaalisti, vaikkei viivakoodi toimisikaan
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa tällaiset mul**t jotka vittuilee toisille "selän takana" muissa ketjuissa.

Ironista että teen saman nyt itse.

Otatko sydämellesi jokaisen raumalaisen kokemat vääryydet vai tunnistitko tuosta lainaamastasi viestistäni kenties jotain tuttua? Enhän minä maininnut ketään nimeltä. Sitten haukuit minua ja nyt minua itkettää.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Saiko viivakoodin alla olevasta numerosarjasta selvää? Kun pyydät kassatätiä näppäilemään numerot siihen kioskin veikkauslaitteeseen niin voitot pitäisi saada ihan normaalisti, vaikkei viivakoodi toimisikaan

Kyllähän tuossa viivakoodin yläpuolella jotain numeroita on, mutta arviolta kolmasosa on pyyhkiytynyt pois eli ei auta.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
No mistäs aloitetaan? Tiistaina treeneissä joukkuekaveri veti sitten sen verran hyvin sukille että pelit on pelattu ainakin hetkeksi. Seuraavana aamuna Mehiläiseen hakemaan apua. No onneksi ei ollut murtumia jalassa. 2viikkoa saikkua ja kepit kainaloon ja näkemiin. Illalla aloin jo pikkasen huolestua kun turvotus ei meinannut millään laskea vaikka kaikki mahdolliset toimenpiteet oli tehty myös kotona. Seuraavaksi terveyskeskukseen ja ensiapuun. Lääkäri sanoi että tossa on lähete Hyvinkään sairaalaan ja kirurgille. Hän epäilee nilkassa/sääressä olisi aittopainetta. No onneksi jakaa ei tarvinut avata vaan levolla näyttää menevän ohi. Suuri vitutus oli eilen illalla. Mun huoneessa ei ollut tietysti omaa töllöä mist näkis Suomi vs Usa pelin. No pienen taistelun jälkeen hoitajat lupasi kuskaa mut sängyn kanssa aulaan jotta näen pelin. Sitten kun h-hetki koitti mies ja sänky oli kuskattu aulaan katsomaan peliä selvisi että koko saatanan sairaalassa ei näy AVA!!! pikkasen iski masennus. Ei ollut edes läppäriä millä saisi striimin pöllittyä. Takaisin huoneeseen mököttään. Sitten seurasin puhelimen avulla jatkoajan otteluketjufoorumia ja kerroin muille miten peli etenee.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Eihän siihen muuta tarvita kuin huominen työpäivä. Ei pitäisi tällä ammatinvalinnalla niitä olla. Saatana.

Muuttaminen on kanssa aina hienoa. Vaikkei itse tarvitsisi kantaa mitään. Lisäksi ulkouima-altaan kunnossapidon opettelu on haasteellista.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Otatko sydämellesi jokaisen raumalaisen kokemat vääryydet vai tunnistitko tuosta lainaamastasi viestistäni kenties jotain tuttua? Enhän minä maininnut ketään nimeltä. Sitten haukuit minua ja nyt minua itkettää.

Tunnistin tuosta "...ettei siihen sovi puuttua, saa pian ikävän "mitä minä olen muka sanonut" -kakan niskaansa." kohdasta. Väitätkö ettei ollut suoraan minulle tarkoitettu? Jos haluat jatkaa meikälle naureskelua niin laita yv:nä vaan niin ei tarvitse törmäillä niihin sattumalta muissa ketjuissa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tunnistin tuosta "...ettei siihen sovi puuttua, saa pian ikävän "mitä minä olen muka sanonut" -kakan niskaansa." kohdasta. Väitätkö ettei ollut suoraan minulle tarkoitettu? Jos haluat jatkaa meikälle naureskelua niin laita yv:nä vaan niin ei tarvitse törmäillä niihin sattumalta muissa ketjuissa.

Onhan se reilua että täällä muutkin saa nauraa, jaettu ilo on kaksinkertainen ilo vai miten se meni.

Vituttaa flunssa. Helvetin hyvät säät olisi ja voisi jotain tehdäkin, mutta hyvä kun henkeä saa. Lisäksi mökkireissulla tiistaina jotkus saatanan lihansyöjäötökät pääsi iskemään sillä seurauksella että oikea jalka on vieläkin turvonnut ja saatanan kipeä. Helvetilliset punaiset läiskät, neljä kappaletta, jalassa ja lisäksi turvotti nilkan ja pohkeen. Hyvä kun farkut saa jalkaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Suomi voittaa mestaruuden, mä en ole sinä päivänä Helsingissä. Kyllähän varmaan muuallakin mennään mestaruuden jälkeen keskustaan/torille, mutta kyllä se varmasti ainakin hieman vituttaa kun tietää, ettei ole Helsingissä, jossa siis olisi isommat pippalot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös