Vitutusketju

  • 10 537 183
  • 56 130

Malone#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wolverhampton Wolves
Niinpä...
12 min oli pelattu Italia - Suomi -peliä ja siihen mennessä Hyypiä oli tehnyt kolme virhettä, joista yhdestä Vieri teki maalin... vituttaa...
lopettakaa se Hyypiän hypetys, yleensä myös maajoukkueessa hyvä, nyt täysin paska!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kesäaika on syvältä ja poikittain. Kuka saatanan ääliö sen on mennyt keksimään? Ihmisten pitää herätä huomenna tuntia aikaisemmin tämän helvetin kellonveivauksen takia.

Jos niitä kelloja pitää kerran veivata, niin veivattakoon siten, että sunnuntain ja maanantain välisenä yönä kello 4 kelloja siirretään näyttämään kolmea. Maanantaina iltapäivällä kello 15 kelloja voitaisiin siirtää näyttämään neljää. Tällaisessa kellonveivauksessa olisi järkeäkin, ja se voitaisiin minun puolestani toteuttaa vaikka joka viikko.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
vituttaa

Nyt tällä hetkellä vituttaa tuo Jokereiden tappio erittäin kyseenalaisella maalilla aika kovasti, tosin n. puolituntia sitten vitutti vielä enemmän. Eiköhän se tästä, katseet tiistaihin --->
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ensinnäkin Sistikselle tiedoksi, että tämä tyttö lukee tuon Pekkarinen-Sutelan "Kansantaloustiede"-kirjan pääsykokeisiin.

Ja sitten itse asiaan. Tällä kertaa mun kivempi kämppis ärsyttää. Se lukee mun lehtiä! Siis ottaa muovit pois kuvastojen ja lehtien ympäriltä ja lukee ne lehdet ennen kun minä ehdin juuta sanoa! Tänään etsiskelin kotiseutuvilta palattuani viime viikon lopulla minulle tullutta lehteä eikä sitä löydy mistään, eikä täällä tunnu olevan muita kotona kuin minä. Todennäköisesti tuo lehti on kämppiksen huoneessa... PItäisikö alkaa oikein ilkeäksi ja hakea se lehti huoneesta vai vain jättää lappu keittiöön, että lehti tänne niinkun olis jo!?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Chip

Ja sitten itse asiaan. Tällä kertaa mun kivempi kämppis ärsyttää. Se lukee mun lehtiä! Siis ottaa muovit pois kuvastojen ja lehtien ympäriltä ja lukee ne lehdet ennen kun minä ehdin juuta sanoa! Tänään etsiskelin kotiseutuvilta palattuani viime viikon lopulla minulle tullutta lehteä eikä sitä löydy mistään, eikä täällä tunnu olevan muita kotona kuin minä. Todennäköisesti tuo lehti on kämppiksen huoneessa... PItäisikö alkaa oikein ilkeäksi ja hakea se lehti huoneesta vai vain jättää lappu keittiöön, että lehti tänne niinkun olis jo!?

Niin, itseasiassa kyseinen toiminta ei liene, jos ei nyt ehkä aivan laitontakaan - siinä rajalla kyllä liiutaan, ole ainakaan hyvien tapojen mukaista. Varmasti ensimmäisellä kertaa on parempi huomauttaa asiasta ja jollei se tehoa niin ryhtyä suoraan toimintaan. Oletan ettet ole asiasta aiemmin hänelle huomauttanut, jos olet niin en ehkä siinäkään tapauksessa menisi toisen huoneeseen - tai sitten menisin jos oikein ottaisi kupoliin. Parempi varmaan tyytyä nyt siihen lapun jättämiseen ja purea hammasta.

Jos kyseinen lehtien luku on jo jatkunut pidemmän aikaa olisi ehkäpä hyvä ottaa asia konkreettisesti puheeksi. Lehdet ovat jokatapauksessa sinun ja periaattessa vain vastaaottaja saisi avata sellaiset julkaisut/postit jotka on kelmutettu tai kuoressa - jollei ole toisin sovittu.

vlad#16.

edit: typo etc.
 
Viimeksi muokattu:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: pannaas tämä nyt vielä tännekin, kun vituttaa niin perkeleesti:

Viestin lähetti BigRedBob
Vittu eilisessä A-studiossa (?) Irakin sodasta kertovan jutun lomassa soi niin vitun "koskettava" countrybiisi, että alkoi oikein oksettamaan se tekopyhyyden määrä... kyllähän se "9/11" antaa oikeutuksen vittu mihin vaan. Helvetin punaniskapaskiaiset.



"What about our freedom and this piece of ground? We didn't get to keep 'em by backing down" Niin, oman maatilkkunne saitte tappamalla, ryöstämällä ja raiskaamalla intiaanit. Sopii kuvioon...

"Some say this country's just out looking for a fight / After 9/11 man I'd have to say that's right" Sairasta saatana. Alkaa tuntumaan se koko WTC-isku ihan järkevältä jos jengi siellä on tosiaan noin aivokuollutta. Ei voi käsittää.

Lisää samanlaista paskaa.

Samaa potaskaa kuullaan muiltakin suunnilta, mutta sinua vituttaa vain tämä yksi suunta? kummallista, kyllä minusta. Itseäni vittuttavat nämä sotaa vastustavat mielenosoittajat ja muut paasaajat(en puhu sinusta), yleisesti. Sodan vastustus tarjoaa mukavat keinot harrastaa vittuiliua ja riehumista, jonkun ns hyvän syyn rinnalla. Todellisuudessa oikeat uhrit eivät kiinnosta, saatikka mailman pahuus.

Sodassa on aina kaksipuolta. Inhoan Jenkkien oikeutuksen ylistystä, inhoan jenkkien kaksinaismoralismia. Vihaan jenkkien jumalan oikeutusta sodalle. Vihaan samalla Irakin samanlaista julistusta, jossa palvotaa Saddamia, joka tappaa omaa kansaansa saadakseen propaganda aseita, vihaan pyhiä Allahin soruteita, jotka iskevät jumalan nimissä siviilivaatteissa sotilaiden kimppuun. En siin ole kenenkään puolella, mutta en tyypillisen härmäläisen kaltainen moralistikaan.
 

Make M.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: vituttaa

Viestin lähetti Ikijokeri
Nyt tällä hetkellä vituttaa tuo Jokereiden tappio erittäin kyseenalaisella maalilla aika kovasti, tosin n. puolituntia sitten vitutti vielä enemmän. Eiköhän se tästä, katseet tiistaihin --->

Et varmasti kyllä ole ainoa. Vitutus on edelleen aikamoinen. Täytyy vielä käydä tuolta otteluketjusta lukemassa provoavia kommentteja jotta vitutus kasvaisi lisää.

"Miettikääpä sitä" vituttaa edelleen todella rankasti. Aina kun sen jossain näen tai kuulen meinaan tukehtua kieleeni.

Katseet tiistaihin, eiköhän tämä tästä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Chip
Ensinnäkin Sistikselle tiedoksi, että tämä tyttö lukee tuon Pekkarinen-Sutelan "Kansantaloustiede"-kirjan pääsykokeisiin.

Wow. Onnittelut valitsemallesi uralle. :) Toivotan rattoisia lukuhetkiä rajahyötyjen, korkokantojen, investointien ja inflaation parissa. Hyvässä lykyssä allekirjoittaneen ei tarvitse enää koskaan avata tuota kirjaa. Tentti oli välimalli-vaikea monivalintatentti tyylillä oikea=2p, väärä=-1p, ei vastausta=0p. Muutama varma vastaus löytyi, sitten vielä useampi melkein varma. Jos arpaonni on kohdallaan, tuo tentti meni läpi. Jos ei, niin vitutusketjuun tulee ainakin kaksi viestiä lisää:

1. Se, missä Sistis manaa hylsyä
2. Se, missä Sistis manaa lukiessaan heinäkuun uusintatenttiin.

Voinko vielä kysyä Chip, mihin olet pyrkimässä?
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lukiotason englantia Poisonin kieliopin mukaan:

There's a dog and two cats in here.

En taas ajatellut yhtään, mitä kirjoitin... Ihanaa menettää pisteitä tuollaisten takia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lauantaisen "ottelun" jalkeen vitutti lahes yhta paljon kuin parin paikalla ollun latkan mm-finaalin jalkeen. Lainausmerkit siksi, etta esitys oli poikkeuksellisen heikko, vaikka olihan se tosin Italian hyvyytta, sita ei sovi kiistaa. Joonas Kolkka tuumasi lentokentalla, etta paska matsi.

Viime oinen liskojen yo oli aivan elamani pahimmasta paasta ja vitutus oli rankkaa, mutta nyt on olo jo ihan kohtuullinen.

Muuten kaikki on mennyt ihan hyvin ja italialaisten kanssa tultu toimeen. Ainahan sita reissussa kaikkea pienta sattuu.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tänään piti sitten palauttaa opintotukia. Kiitti vitusti Kela ja päättäjät että teette työnteon kannattamattomaksi. Vittu.

Kiitos myös eräälle professorille joka ei vieläkään ole saanut julkaistua tenttituloksia vaikka tentistä on jo yli kolme viikkoa...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Nikke
Kiitos myös eräälle professorille joka ei vieläkään ole saanut julkaistua tenttituloksia vaikka tentistä on jo yli kolme viikkoa...

No huh huh... kolme viikkoa. Paljonkos teillä sitten on tenttien tarkastukseen annettu aikaa? Meillä TTKK:lla - anteeksi TTY:llä - tuo aika on 1 kk. Se sentään yleensä pitää. Tosin viime kesällä taisi yhden toukokuun alussa pidetyn tentin tulokset tulla heinäkuun puolella, eli ei tuokaan raja pitänyt. Mutta kolme viikkoa on täällä ihan vielä normaalirajoissa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Sistis
Paljonkos teillä sitten on tenttien tarkastukseen annettu aikaa?

Muistaakseni 14 päivää. Se, mikä tosin näköjään jäi tuosta ekasta viestistä pois oli se että meitä oli 2 tai 3 henkilöä kirjoittamassa kyseistä tenttiä. Kolme kysymystä/hlö, luulisi olevan aika helppoa käydä nämä läpi...
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Kylläpäs on taas mukavaa. Etelän lämpöön piti lähteä, vaan eipä lähdetäkään kun ei ole ainoana mahdollisena lähtöpäivänä tarpeeksi paikkoja jäljellä, joten joutuu odottamaan pari kuukautta kun pääsee, jos pääsee lähtemään.

Ah, luulisi, että kun tänään on palkkapäivä, niin olisi edes jotain ilonaihetta, vaan ei. Olin unohtanut viedä uuden verokortin töihin, joten palkkaa ei oikein tullut edes nimeksikään, joutuu odottamaan viimeiseen päivään asti, että saa nämä rahat jotka olisi tänään tullut ilman unohtamista.

Sitten pitää vielä istua täällä töissä vielä ilta yhdeksään asti. Ei siinä muuten mitään, muttakun tämä työ on ihan perseestä, pelkkää istumista tunnista toiseen ja siitä kolmanteen. Huoh.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Re: pannaas tämä nyt vielä tännekin, kun vituttaa niin perkeleesti:

Viestin lähetti Tatzka
Samaa potaskaa kuullaan muiltakin suunnilta, mutta sinua vituttaa vain tämä yksi suunta? kummallista, kyllä minusta. Itseäni vittuttavat nämä sotaa vastustavat mielenosoittajat ja muut paasaajat(en puhu sinusta), yleisesti. Sodan vastustus tarjoaa mukavat keinot harrastaa vittuiliua ja riehumista, jonkun ns hyvän syyn rinnalla. Todellisuudessa oikeat uhrit eivät kiinnosta, saatikka mailman pahuus.

Sodassa on aina kaksipuolta. Inhoan Jenkkien oikeutuksen ylistystä, inhoan jenkkien kaksinaismoralismia. Vihaan jenkkien jumalan oikeutusta sodalle. Vihaan samalla Irakin samanlaista julistusta, jossa palvotaa Saddamia, joka tappaa omaa kansaansa saadakseen propaganda aseita, vihaan pyhiä Allahin soruteita, jotka iskevät jumalan nimissä siviilivaatteissa sotilaiden kimppuun. En siin ole kenenkään puolella, mutta en tyypillisen härmäläisen kaltainen moralistikaan.
Kyllä minua vituttaa ihan molemmat suunnat, yrjöpuska ja saatananhussein pitäisi molemmat kyörätä saunan taakse ja antaa se vapauttava niskalaukaus. Mutta jenkkien touhu tällä hetkellä oksettaa enemmän, kun käydään ympäri maailmaa listimässä jengiä yleisen edun nimissä ja oikeutus siihen kaivetaan vaikka perseestä. Se jeesustelu on niin läpinäkyvää ja sitten ne urpot siellä jossain takamailla vielä suurimmaksi osaksi nielevät kaiken paskan mukisematta. "Yeah, let's kick some Iraq ass!". Kyllä näissä ns. "ählämimaissa" se meno on varmasti todella vittumaista, mutta silti US of A:n kukkoilu maailmanpoliisina vie voiton siinä kisassa. Kaikki vitun uskonnot pitäisi lakkauttaa, uskonnon nimissä on aiheutettu niin helvetisti tuhoa, kärsimystä ja kuolemaa tässä maailmassa, ettei mitään rajaa. Eihän itse uskonto tai uskominen ketään tapa, mutta näiden vajaamielisten sokeiden oppien ja manipuloivien johtajien seuraajien käsissä siitä tulee tappava.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Sistis
Wow. Onnittelut valitsemallesi uralle. :) Toivotan rattoisia lukuhetkiä rajahyötyjen, korkokantojen, investointien ja inflaation parissa.

Voinko vielä kysyä Chip, mihin olet pyrkimässä?

Voit kysyä ja minä voin vielä vastatakin. Kiinteistötalous, TKK. Jäi viime keväänä vajaan kahden pisteen päähän ja kaksi vuotta sitten olisin päässyt samoilla pisteillä kevyesti sisään. Amk:n matematiikka ei vaan ole parasta mahdollista treeniä matematiikan pääsykokeeseen, todennäköisyyslaskentaa kun ei taideta täällä paljonkaan laskeskella. Yliopistoonkin ajattelin pyrkiä kun kerran tuon kirjan taas luen...

vlad, ajattelin melko lailla samalla tapaa kuin sinäkin. Jätin lapun ja vastauksena oli, että kyseistä lehteä ei ole vielä tullut. Saas nähdä kun tuo lehti tulee, kuka sen lukee ensimmäisenä...

Ja tänään on ottanut päähän tuo ulkona viuhuva tuuli, hiekkaa on suu, silmät ja korvat täynnä!
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kissa kuoli tänään, eli minun Misu kissa. Alueen tunnettu kaahari hurautti yli ja perästä kuuluu tälle jäbälle. Rangaistus tulee ja varmasti, varmuuden vuoksi jätti kissan vielä kitumaan ja jatkoi matkaansa. Saatan vittu perkele....
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Tatzka
Alueen tunnettu kaahari hurautti yli ja perästä kuuluu tälle jäbälle. Rangaistus tulee ja varmasti, varmuuden vuoksi jätti kissan vielä kitumaan ja jatkoi matkaansa.

Tässä yksi kissaihminen ottaa osaa suruusi.

Siis näitkö sinä livenä tämän tapauksen? Tuliko se kissasi yllättäen auton eteen? Ajoiko kissa kenties takaa jotakin pikkuotusta, myyrää, hiirtä tai Ruben Stilleriä? Tekstistäsi päätellen yliajaja jopa pysähtyi mutta lähti sitten livohkaan?
Jos kerran tunnet tyypin, niin älä nyt kuitenkaan mene hölmöilemään... meinaan kun sanoit että "rangaistus tulee varmasti"?? Huh?
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Tässä yksi kissaihminen ottaa osaa suruusi.

Siis näitkö sinä livenä tämän tapauksen? Tuliko se kissasi yllättäen auton eteen? Ajoiko kissa kenties takaa jotakin pikkuotusta, myyrää, hiirtä tai Ruben Stilleriä? Tekstistäsi päätellen yliajaja jopa pysähtyi mutta lähti sitten livohkaan?
Jos kerran tunnet tyypin, niin älä nyt kuitenkaan mene hölmöilemään... meinaan kun sanoit että "rangaistus tulee varmasti"?? Huh?

En nähnyt tapausta vaan muuan tuttu. joka asiasta ilmoitti poliisille, joka vei kisun eläinlääkäriin, mutta mitään ei oltu tehtävissä. Kyseinen nuori viritellylläteinirassilla, joita samanlaisia ei ole, ajava kaahri ajelee usein 70-100km tuntinopeudella, tällä 30km/h rajoitusalueella, ja paikalle toki ei jäänyt.

Katsotaan nyt mitä kaverin suhteen teen, itse olen tunneihminen, en järki...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tatzka
Kissa kuoli tänään, eli minun Misu kissa. Alueen tunnettu kaahari hurautti yli ja perästä kuuluu tälle jäbälle. Rangaistus tulee ja varmasti, varmuuden vuoksi jätti kissan vielä kitumaan ja jatkoi matkaansa. Saatan vittu perkele....
VOIHAN PERKELE!
:(

En voi kuvailla miten pahalta minusta tuntuu. Pystyn samaistumaan. Minulle Viivi on ainakin kuin oma lapsi...:(

Perkeleen kaahari. Noutaa sellainen pitäisi. Harmi vaan kun laki ei anna siihen oikeutta. Siksipä, jäitä hattuun. Vaikka kuinka tekisi mieli..
Minullakin tekisi jos Viiville sattuisi jotain *grr* :(
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Tatzka
Kissa kuoli tänään, eli minun Misu kissa. Alueen tunnettu kaahari hurautti yli ja perästä kuuluu tälle jäbälle. Rangaistus tulee ja varmasti, varmuuden vuoksi jätti kissan vielä kitumaan ja jatkoi matkaansa. Saatan vittu perkele....

Otan osaa ja voin täysin ymmärtää miltä tuntuu. Meidän kissalle tehtiin samoin (paitsi että päälle ajettiin todennäköisesti pyörällä tai sitten potkaistiin) ja kyllä oli itku herkässä kun takaraajoista halvaantunutta kissaa vietiin lopetettavaksi, eläintenpäivänä vielä. Toivon mukaan tekijällä on omantunnontuskia... kuin myös tuolla yliajajalla.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Voehan helevetti. Pitkän matikan kurssien keskiarvo oli kasin pinnassa, ja nyt ylppäreissä taistellaan sitten läpimenon kanssa. Ja mulla oli, perhana, matikka vielä pakollisena. Eikös noilla kompensaatiopisteillä kuitenkin voi saada lakin päähän, vaikka ei matikka läpi menisikään? ...KELE!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Päivän vittumaisin kysymys. Mikä on valmistettu kuparista sekä tinasta ja kiinnostaa tässä vaiheessa vuotta yhtä paljon kuin nyrkki perseessä?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti sopuli
Päivän vittumaisin kysymys. Mikä on valmistettu kuparista sekä tinasta ja kiinnostaa tässä vaiheessa vuotta yhtä paljon kuin nyrkki perseessä?

Pronssi.

Eipä tarkoituksenani ollut ruveta viisastelemaan vaan purkautua tänne. Vituttaa kun selkä on ollut jo kuukauden päivät helvetillinen, nyt takana on kokonaista kaksi työvuoroa ja olo on kuin tulisilla hiilillä istuisi. Selkää että jalkoja vihloo ja särkee, varpaat puutuvat tunnottomiksi. Sanalla sanoen vittumainen olo!

Perkele, huomenna jos lekurin ohjeet ovat tyyliä "Katellaan nyt vaan" niin minä katselen senkan hänen nenästä.

Tulkaa joku päästämään minut tästä kärsimyksestä, lopetetaanhan kituvat eläimetkin!

vlad#16.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Tatzka
Kissa kuoli tänään, eli minun Misu kissa. Alueen tunnettu kaahari hurautti yli ja perästä kuuluu tälle jäbälle. Rangaistus tulee ja varmasti, varmuuden vuoksi jätti kissan vielä kitumaan ja jatkoi matkaansa. Saatan vittu perkele....

Otan osaa, koska olen todella kissarakas ihminen itsekin. Vituttaa tollaiset sekopäät, sellaisille mulqvisteille ei varmasti tule edes mitään tunnontuskia, kunhan hymyilevät onnessaan kun saavat todistaa mitättömyyttään surmaamalla viattomia luonnonkappaleita. Prkl, eikö sellaiset urpot edes tajua miten suurta surua lemmikin poismeno voi monelle aiheuttaa? Vituttaa! Opettakaa joku tapoja tuollaisille kaaharipaskiaisille?!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös