Vitutusketju

  • 10 556 841
  • 56 140

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vituttaa... Olin työhaastattelussa ja ajattelin että ihan mukavasti meni. Mutta tänään tuli postissa kirje "valitettavasti ette kuulu toimeksiantajamme jatkoon valitsemiin henkilöihin blahblahblah..." Tarttee vaan toivoa että pääsis pikkuhiljaa koulutusta vastaaviin töihin nykyisessä työpaikassa, mutta kun meikäläinen ei hallitse tuota perseennuolemista niin taitaa olla toivotonta. Koulutus on parempi kuin monella joka tekee parempia hommia, mutta se ei tunnu auttavan vaan meikäläisen hommaksi tuntuu jääneen duunarinhommien tekeminen... Tai sitten tarttee harkita Satakunnasta lähtemistä kun ei täällä meikäläiselle töitä ole, kun tämän alan insinöörejä tarvitaan niin vähän ja niitä valmistuu joka vuosi lisää.
 

Shane

Jäsen
Aargh..

Kärppien finaalipaikka vituttaa aivan helvetisti. Miksi, oi miksi juuri Suomen kiekkomaailman suurimpien vittupäiden, eli kärppäfanien piti saada oma joukkue finaaliin? Ja millä tavalla vielä! Vastaavalla munkilla ja tuomaripelillä, joiden avulla Kärpät kaatoi niin JYPin kuin Jokeritkin, saataisiiin Ässistäkin suomenmestari. Miksi juuri Kärpät, miksi, miksi, miksi..?!

Kyllä, olen katkera ja vituttaa aivan järjettömästi.

Ja vielä vituttaa tämä Jatkoaika. Miten voikin Suomen tärkein jääkiekkosivusto olla näin USKOMATTOMAN HIDAS?
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Vaikka en vantaalainen olekaan, vituttaa se, että Jukurit tasoitti Mestiksen neljännen finaalin puoli minuuttia ennen Kiekko-Vantaan mestaruuden varmistumista. Uusi mestari tekisi Mestikselle hyvää, ja nyt näyttää siltä, että Jukurit-dynastia jatkuu.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Voihan perkele!

Kaikki alkoi matematiikan lukion kolmannen kurssin kokeesta (geometria). Koe meni huonosti. Yritin tehdä kaikkeni, kunnes huomasin että jos palautan kokeen tälläisenä, pisteitä tulisi hirveän vähän ja numero sen mukainen. Noh, ajattelin rastittaa yli kaikki tehtävät, jotta saisin uusia (vituttaa tää järjestelmä jossa saa uusia vain nelosia) . Tänään saatiin kokeet ja sainkin kokeesta 0/0p. Vitutus oli suurimmillaan kun näin numero-sarakkeessa numeron 5. Opettaja oli siis tahalleen laittanut mulle vitosen siitä, koska nollasin kaikki tehtävät. Tunnin lopussa juuri kun olin lähössä (olin selkä päin opettajaa) ni se sanoi et "taktikointi ei kannata, kaikki pitää yrittää aina tosissaan ja loppuun asti" tjsp. En edes kääntynyt, vaan lähdin suoraan kävelemään pois sellainen vittuuntunut naama päässä (kaveri kertoili). Voisi maanantaina valittaa tietysti rehtorille tästä tempauksessa. Onko opettajalla oikeutta tehdä näin?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Itselleni on joskus käynyt samalla tavalla ja vitutti rankasti. Se vitonen tuli vielä äidinkielestä. Kai minä nyt jumalauta suomea osaan puhua!
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Viestin lähetti dana77
Itselleni on joskus käynyt samalla tavalla ja vitutti rankasti. Se vitonen tuli vielä äidinkielestä. Kai minä nyt jumalauta suomea osaan puhua!
Matikan numerot tähän asti: 10 9 9 5 . Nyt kai ymmärrät suuren vitutukseni?

Eikös numeroiden tarkoitus ole näyttää oppilaan taidot? Tämä vitonen ei kyllä sano minusta kenellekään mitään, koska rastitin tehtävät.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti korkki
Vituttaa... Olin työhaastattelussa ja ajattelin että ihan mukavasti meni. Mutta tänään tuli postissa kirje "valitettavasti ette kuulu toimeksiantajamme jatkoon valitsemiin henkilöihin blahblahblah..."

Mulle on kans tullu muutama vastaava kirje..Inssi en ole, mutta kuitenkin hatuttaa..
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
N. Barry. Kiitos, kiitos paljon. Arsenal ja ManU kiittävät sinua varmasti - minä haluaisin kuristaa paskat pihalle.
 

Anton

Jäsen
Kun on saanut sovittua tyttökaverin/vaimon kanssa todella lämpimän, hyvän sovun ja kaikki tuntuu lähes täydelliseltä, tulee viikon työmatka ulkomaille! Tämä tuntuu jo liian kovalta ja vituttaa lujasti.

Rantapallon kokoinen aukko mielessä ja sydämessä, jota ei täytä Kcrysztinat ja laivastorommi?

Miksei työmatkat voi tulla huonoina aikoina, riidan varrella?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Anton
Kun on saanut sovittua tyttökaverin/vaimon kanssa todella lämpimän, hyvän sovun ja kaikki tuntuu lähes täydelliseltä, tulee viikon työmatka ulkomaille! Tämä tuntuu jo liian kovalta ja vituttaa lujasti.

Rantapallon kokoinen aukko mielessä ja sydämessä, jota ei täytä Kcrysztinat ja laivastorommi?

Jos minulla olisi sekä vaimo että rakastaja, ja molempien kanssa menisi vielä hyvin, niin ei vituttaisi. Kun tähän lisätään vielä ulkomaan reissu, moraalittomat Kcrysztinat ja halpa viina, niin alkaa kateus nostamaan päätään. Minua vituttaa, kun muilla menee niin hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Koirani jouduttiin tänään lopettamaan. Saatanan saatana, istuin spårassa matkalla duunista himaan kun faija soitti ja pyys tulla käymään niillä, oli kuulemma tärkeetä asiaa. No eikun spårasta ulos ja vanhemmille. Mutsi ja Faija kummatkin kuolemanvakavina istuvat sohvan ääressä ja kysyin että mikä nyt? No eipä muukaan kun se että meiän haukkua ei enään oo. Multahan tippu hampaat suusta ja kamat kädestä, ei oo totta justhan se sunnuntaina oli pirteä kuin peipponen jne jne. Oli poika kuulemma voinut vähän huonosti ja viety sit eläinlääkäriin joka oli ottanut kaikki kuvat suunmuut ja todennut että keuhkot täynnä kasvaimia ja se olis niinku siinä. Perseen suti. Äijä ois täyttänyt 10 parinviikon kuluttua. keleen tana että nyt vituttaa. No hyvä koiran puolesta että ei joutunut kärsimään. Tää oli mun toinen kultainen noutaja ja edellinen jaksoi 12 vuotta ja sekin poistui päivässä, sillä taas oli pernassa kasvain. Eikö yksikään kultainen noutaja saa elää ilman kasvaimia? No täältä tähän.
 

Shane

Jäsen
Veikkaukset taas..

Olipa tuossa tänä iltana vetämässä huikea 0,80 euron monivetolappu; Juve-Barca 1,2-1, Inter-Valen 1,2-1 ja Stoke-Rother 2-0... ja kuinkas jälleen kävikään: yhden maalin päähän jäi 65 euron voitto. On se nyt perkele kun tulos on joka kerta sama sijoittaa sitten 15 euroa tai 80 centtiä..

%¤#&&#&#:n Valencia.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Sama täällä shane.

Mulla oli Juve-Barcalle 0,1-1.
Inter-Valencia 1-0
Stoke-Rotherille 2-0.
Koko rivin arvo 40 cent.

Olis saanut kivasti rahaa, mutta ei. Rahan menetys ei vituta, mutta aina se jää yhdestä maalista kiinni...
 

Tobias

Jäsen
Vituttaa

Se, kun ihmiset kutsuvat kotieläimiään (lähinnä koiria tai kissoja) HÄNeksi. Siis tyyliin hän syö nyt. Eläimet on SE, ei HÄN. Prkl.

Kestovitutuksena on tietysti kaiken maailman turhaakin turhemmat julkkikset kuten T.Jylhä ja J.Palmu, evvk. Ja silti iltapaska yms. kirjoittaa niistä jatkuvasti paskoja erouutisia, huoh.

Myös tää kylmyys ja tuuli vituttaa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vituttaa lähin esimies, vituttaa hänen selkäni takana tekemät päätökset jotka koskevat hyvin henkilökohtaisella tavalla minua mutta päätösten teossa hän ei ole lainkaan tiedustellut omaa kantaani asiaan, kaikki vieläpä junailtu sairaslomani aikana. Tänään vain leviteltiin käsiä ja voivoteltiin... siinähän vittu voivottelee kun meikäläinen ottaa loparit.

Meinas tulla ruumiita...

vlad#16.
 

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
ARRGGHHH!!!!

Tässä hieman listaa tämän hetkisistä vitutuksista...

Opintotuet tuli reilu viikko sitten ja nyt 50€ jäljellä...vitun RAY, Veikkaus ja Alko!! Hävettää ja vituttaa lainata kavereilta ja porukoilta en edes kehtaa enää kysyä....

Polvi taas paskana, kun ei malttanut hoitaa leikkauksen jälkeen kuntoutusta kunnolla, nyt jos joutuu uuteen leikkaukseen niin kusee kesätyöt ja sitä kautta vuokranmaksut ja kaikki muutkin....

Viikonloppuna oli salibandyseuran kauden päättäjäiset...tuloksena joukkotappelu, hajonnut ikkuna ja tyhjentynyt vaahtosammutin...mukava lasku seuralle tulossa ja joukkuehengestä on varmaan turha enää puhua....

Tenttejä puskee päälle ja opiskelumotivaatio nollassa....

Ihmissuhdeasiat päin helvettiä...

Ja kuinka helvetissä kuntopyörästä voi tippua ketjut juuri tällaisena päivänä!!??
 
Tyttöystävä skitsoilee. Ei tommoista sekoilua voi ymmärtää. Perkele parhaani teen ja silti ei tahdo kelvata. Oma tahto olisi pakko saada läpi vaikka väkisin, minullahan ei sitten ole ilmeisesti niin väliä.

Mutta sehän onkin turkulainen (hymiö).
 

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
V..uttaa, kun pääsiäinen saapuu. Täysin tyhjä viikonloppu ilman mitään ohjelmaa. Ystävätkin menneet ties minne maaseudulle. Pitää varmaan vetää pitkäperjantain kunniaksi kalsarikänni, ehkä se helpottaa.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti jake
V..uttaa, kun pääsiäinen saapuu. Täysin tyhjä viikonloppu ilman mitään ohjelmaa. Ystävätkin menneet ties minne maaseudulle. Pitää varmaan vetää pitkäperjantain kunniaksi kalsarikänni, ehkä se helpottaa.
Sama vika!
Tosin ohjelmaa olisi, jos jaksaisi raahautua junaan istumaan 6 tuntia tungoksessa.Ei nappaa pätkääkään! Taidampa jättää väliin ja keskittyä vaikka Xboxin pelaamiseen ja nukkumiseen..
Nyt olisi vapaa-aikaa mutta tuo reissu pitänee tehdä vapun jälkeen sit tyyliin "lauantaiaamuna perillä, sunnuntai-iltana junaan ja aamulla 4 tunnin yöunien jälkeen töihin" :o
 
Viimeksi muokattu:

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Vituttaa, unelmien nainen pörrää silmienedessä ja olen tälläinen vätys. narun jatkoksi joutaisin :<
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli ensimmäistä kertaa katsastuksesta hylsy. Eniten siinä vituttaa se, että uskoni merkkihuoltojen luotettavuutta kohtaan rapisi pahasti. Jarruletkussa oli kuulemma pahoja pullistumia ja autoon sentään oltiin tehty perusteellinen jarruremontti alle vuosi sitten. Sitä ennen jarrut olivatkin pelanneet moitteettomasti ja ilman suurempia korjauksia alusta asti, eli noin 8 vuoden ajan. Nyt sitten meni vuodessa paskaksi, enkä ole ajannut edes lähelle 10000 km:iä sen aikana.

Lisää menoeriä prkl... Huolto olisi kuitenkin ollut edessä, mutta kaipa tuo taas ylimääräistä maksaa ja liekö jälkitarkastuskaan ilmainen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös