Vitutusketju

  • 10 556 757
  • 56 140

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti V-man
Yllätys yllätys: Naiset!

Minä keksin aikakoneenkin ennemmin kuin opin tajuamaan, että mitä naisten päässä liikkuu. Ei pitäisi ikinä odottaa mitään ettei pety. Toinen kerta putkeen kun mut potkitaan tikkailta alas ilman että osaan yhtään odottaa sitä. Perkele mää alan umpipessimistiksi taas vähäksi aikaa. Pitäkää tunkkinne...
Saanen liittyä klubiin V-man ja eagle? Naaraitten, tai tässä tapauksessa naaraan aivoitukset menivät kyllä yli hilseen tarpeettoman usein. Vituttaa, mutta onneksi ei enää niin paljon kuin viikko sitten, nimittäin silloin tämä asia vitutti äärettömän paljon. Aika parantaa, toivottavasti..
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti Eino_Mies
Saanen liittyä klubiin V-man ja eagle? Naaraitten, tai tässä tapauksessa naaraan aivoitukset menivät kyllä yli hilseen tarpeettoman usein. Vituttaa, mutta onneksi ei enää niin paljon kuin viikko sitten, nimittäin silloin tämä asia vitutti äärettömän paljon. Aika parantaa, toivottavasti..

Juuumalauta naiset. En tiedä itkeäkö vaiko nauraa, ihastuksenikohde oli eilen radalla ja laitteli txtviestejä pitkin iltaa ja kotiinpäästyään kutsui mua muruksi (sweet) ja tänään kun käväisin hänen luonaan niin ei mitn ei siis yhtään mitään ei pusua edes poskelle...tu ...kele ...tana
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
nyt vituttaa niin maan perkeleesti kun Halme pääsi eduskuntaan...


Saatana, vaikka siellä on ennenkin paskaa puhuttu, niin Tony-gay on kyllä pahin kaikista.

Vittu homo se on, tatskat on vaan hämyä!!!




p.s. ajattelin pistää tän jonnekkin muualle, mutta koska tämä on vitutusketju niin funtsein että tänne voi heittää tämmösen.


VITTU
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Tällä kertaa vituttaa seuraavat asiat:

- On maanantai ja mä oon täällä homeisessa koulussa ja enää yks rööki jäljellä.
- Mulla ei oo rahaa mulla ei oo mitään juotavaa ja mua väsyttää ku tulin nukkuneeksi viime yönä kuta kuinkin 4 tuntia.
- Mun pitää kohta lähtee pankkiin ja siellä saa taas jonottaa tuntitolkulla ja kuunnella mummeleiden rutinaa siitä missä saa juuri nyt eurolla kolme pakettia sokeria.
- Mua vituttaa se, että mä en oo vielä kahdeksantoista ja en saa ajaa vielä autolla vaan pitää mennä dösällä ja kuunnella samaa mummojen marinaa.
- Mua vituttaa se, että 18 v:na pitää kaikki tehdä ja maksaa ite.
- Mua vituttaa se, että en oo vieläkään saanut kesäduunia
- Mä en välttämättä pääse Vaasa Rulesiin enkä Rockperryyn enkä Provinssiin enkä minnekään muualle.
- Mua kyrpii bensan hinta ja se että mopo vie sitä ihan tuhottomasti ja kaiken kruunuksi kulkee laiskasti ja mulla ei oo varaa virittää sitä ja vaikka olisikin mulla ei olis rahaan sakkoihin.
- Mulla ei rahoittajaa. Mulla ei oo hyvännäköstä ämmää joka tarjois mulle bensat, juomat, safkat, röökit, kumit, dösäliput sun muut ja kaupan päälle vielä triangelia.

Nää vituttaa tällä kertaa ja kohta vituttaa varmasti vieläkin enemmän... Äääh.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Another HAB
Juuumalauta naiset. En tiedä itkeäkö vaiko nauraa, ihastuksenikohde oli eilen radalla ja laitteli txtviestejä pitkin iltaa ja kotiinpäästyään kutsui mua muruksi (sweet) ja tänään kun käväisin hänen luonaan niin ei mitn ei siis yhtään mitään ei pusua edes poskelle...tu ...kele ...tana

...ja luultavasti naureskelivat porukalla sitten sinun viesteillesi...

Yksi neuvo: unohda tuo naikkonen tai ainakin selvitä asioiden laita HETI. Pieni pala jäätä saa naisen näyttämään oikeat tunteensa: joko hän huomaa menettävänsä jotain merkittävää ja lopettaa pelleilyn tai sitten hän vaan yksinkertaisesti vaihtaa leikkikalua. Monet naiset juttelevat porukalla näitä juttuja ja neuvoja/neuvojia on monia. Yksi suosituimmista neuvoista on niinkin vanha ja lapsellinen kuin leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Typerää, mutta totta.

Mitä aiemmin leikki loppuu, sitä vähemmän se satuttaa. Se on vaan itselleen rankkaa myöntää tosiasioita, kun haluaisi uskoa suhteen toimivan. Mutta usko minua, selvitä asia mahdollisimman nopeasti.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Krapula ja yläkerrassa tapahtuva remontti vituttavat tällä hetkellä aika ankarasti. Ei tuota paukutusta kestä muutenkaan, mutta krapulassa tämä on yhtä helvettiä. Onneksi pitävät sentään paljon lakisääteisiä kahvitaukoja.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tilanne:

Olet kiukkuinen sinulle läheiselle ihmiselle, koet itsesi petetyksi. Sinua myös korpeaa suuresti se, ettei asioihin tunnu saavan mitään selkeyttä mitenkään päin. Otat sitten ns. härkää sarvista kiinni, ja laitat toisenkin osapuolen selkä seinää vasten. Saat vastauksia ja kuulet kaiken sen, mitä olitkin halunnut kuulla. Tästä huolimatta olosi ei kuitenkin kohene, jos mahdollista, niin se on vain entistä surkeampi. Mietit seuraavaksi sitä, että jaksatko enää jatkaa koko ihmissuhdetta.

Ja kyllä, tuollainen tilanne vituttaa. Asioiden piti selvetä, ja ne selvenivätkin, mutta silti ei tunnu hyvältä.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Don Moberg!!!

Ja syyn arvannette.

Lisäksi ottaa päähän kun ei laiskuuttaan saa esseetä tehtyä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Don Moberg!!!

Viestin lähetti Gagne
Ja syyn arvannette.


En tohdi millään muotoa ottaa kantaa Frankin nyt langettamaan tuomioon, sillä en ole tilannettä nähnyt edes videoclippinä.

Mutta kysyisin Gagnelta, vitutuksesi keskellä, kuka mielestäsi olisi ollut / olisi jatkossa parempi mies kurinpitohommiin, kun muistamme, että miehen tulee olla kiekkomies, uskottava, ammattilainen, omata auktoriteettia ja olla ennenkaikkea itse valmis tällaiseen paskahommaan? Laita ehdotus, kun pää lakkaa sauhuamasta :)
 

Hammasharja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea, Jokerit, JYP
Tilanteita Jyväskylästä

Vaikka sain tentistäni täydet pisteet, niin tämä päivä on ollut minulle todella tuskainen. Toki minun "murheeni" eivät ole verrattavissa irakilaissiviilien kärsimyksiin, mutta silti minulla lienee oikeus valittaa parista tapauksesta.

Herätessäni aamulla huomasin, että postiluukustani - asun Jyväskylän keskusta-alueella - oli ilmestynyt viesti, jossa luki seuraavaa: "siirräpäs autosi niin, että naapurinkin (auto) mahtuu!!" Olisin hyväksynyt valituksen, mutta tosiasia on, ettei autoni ole ollut parkkipaikassani kahteen päivään. Toiseksi, pyrin kyllä henkilökohtaisesti pitämään huolta autoni parkkeeraamisesta, mutta joudun joskus pysäköimään liian keskelle, koska laitimmaisen autopaikan omistaja jättää menopelinsä välillä liian keskelle. Toisin sanoen myönnän, että joskus joudun pysäköimään autoni väärään paikkaan, mutta syy ei ole yksin minussa.

Yksi ärsyttävä asia on se, että päätin tänä aamuna suojata pääni mustalla Nike-pipolla. Vaikka en ole mikään sotakiihkoilija enkä toisaalta -vastustajakaan, kaikki yliopistolaiset eivät näköjään sulattaneet pipovalintaani. Yksi "keksi" nimittäin rei'ittää pääsuojukseni kahdella pistolla; lisäksi hän korosti "älynväläystään" oranssilla värillä eli ikään kuin "luodinrei'illä". Ilmeisestikin jonkun huumorintajun mukaan on hauskaa nähdä toisen ihmisen pipossa "telotusjäljet". Erehdyin jättäessäni piponi takkini taskuun, enkä älynnyt ottaa yhdistelmää mukaan opiskelijaruokalaamme. Rei'ittäjää voi kiittää siitä, että Nike-piponi on nyt hyödytön ja joudun ostamaan uuden mokoman huomen aamulla. Voitte arvata, mikä yritys - ja minkämaalainen - saa huomisen investointini!

Sinänsä hieno ja menestyksekäs päivä voi pilaantua näin. Terveisiä Jyväskylästä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Hammasharja

Rei'ittäjää voi kiittää siitä, että Nike-piponi on nyt hyödytön ja joudun ostamaan uuden mokoman huomen aamulla. Voitte arvata, mikä yritys - ja minkämaalainen - saa huomisen investointini!

Annas ku arvaan!

Varmaankin irakilaisia mustia sotilasbaskereita kaupitteleva yritys?

vlad#16.
 

Hammasharja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea, Jokerit, JYP
Arvoisa vlad

Varmaan vastasit ironiseen sävyysi, mutta haluan korostaa, että tulen investoimaan pohjoisamerikkalaiseen hyödykkeeseen. Tuotteen valmistaja on Nike.

Lisäksi Suomen todennäköinen punamulta-hallituspohja aiheuttaa tiettyä epäluuloa. Lipposen ensimmäinen ja toinen hallitus onnistuivat mielestäni todella hyvin, enkä haluaisi muutosta tulevaan hallitusrakenteeseen. No, toisaalta keskustan sivuuttaminen tulevissa neuvotteluissa voi olla aika vaikeaa ja jossain mielessä epäoikeudenmukaistakin.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä päivä alkoi huonosti ja nähtävästi loppuukin huonosti. MInua ottaa jälleen kerran päähän tuo kämppikseni, joka on ajanut minut joskus hulluuden partaalle kuunnellessaan Leevejä.

Tällä kertaa hän keksii aamulla suunnata juuri siihen vessaan (kyllä, meillä on kaksi vessaa kolmelle ihmiselle), jossa minun hammasharjani ja muut systeemit ovat. Ei siinä muuten mitään, mutta kun minä olisin halunnut pestä hampaat vielä ennen bussiin juoksua. En tietenkään ehtinyt kun joku kuppasi siellä vessassa...

Nyt kello on 23.30 ja tämä naisimmeinen TISKAA, eikä mitenkään hiljaa. Onni onnettomuudessa on minun puolestani se, etten satu huomisaamuna menemään kouluun kuin vasta kymmeneen, enkä näin ollen ole vielä nukkumassa. Toinen kämppikseni sitä vastoin meni poikkeuksellisesti nukkumaan jo ennen kymmentä ja toivon mukaan nukkuu tälläkin hetkellä sikeästi kuulematta huoneensa vieressä sijaitsevasta keittiöstä mitään kolinoita. Kävin äsken kertomassa tiskarille, että täällä nukkuu jo joku, ja "Aha"-toteamus sitten oli viimeinen pisara tälle kirjoitukselle. Ei siinä mitään, minä voin sitten joku yö imuroida kun vain tuo tiskari sattuu lisäkseni olemaan paikalla...

nimim. Koskaan ei kannata ottaa huomioon kanssa-asujiaan
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Re: Arvoisa vlad

Viestin lähetti Hammasharja
Varmaan vastasit ironiseen sävyysi, mutta haluan korostaa, että tulen investoimaan pohjoisamerikkalaiseen hyödykkeeseen. Tuotteen valmistaja on Nike.

Oikein, samoin toimisin itsekin mikäli joutuisin housuihisi. (Tietty, olisihan se kiva testailla kuinka väki reagoisi siihen jos esiintyisi saddamina yleisillä paikoilla).

Heittoni oli tosiaan ironinen, toivoakseni et loukkaantunut siitä. Oli vain aivan liian houkutteleva tilaisuus..

vladdam.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Bush sitä ja Bush tätä.. Saddam siellä, Saddam täällä.. USA vs Irak. YK vs USA.. Sotaa hehkutetaan aamusta iltaan ja illasta aamuun joka helvetin kanavalla, Tv:ssä, radiossa, lehdissä, netissä.. Poliisi pidättänyt sotaa vastustavia mielenosoittajia.. USA is the land of hope and glory.. Vittu mitä pelleilyä. Saatana että vituttaa!
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa valehtelu.

Monet kaveritkin valehtelee toisilleen ihan turhaan. Vaikka ei olisi mitään salattavaa, he koittavat parannella asemiaan heittämällä pikku valheita joukkoon.

Tänään oli siitä hyvä esimerkki: Heräsin myöhään, noin vartin yli yksi. Olin siinä yöllä sitten hiukan valvonut. Porukat oli poissa kotoa, isä oli lähteny tekeen jotain ihme hommia sahalla, ja mutsi oli lähtenyt Pääjärvelle kun heräsin. Tekstasin siinä sitten Jussille (luokkakaveri), josko pääsisi meille. Vastaus tuli "En ku mä joudun menee yksille synttäreille". Sitten mulle muistu mieleen, että Janikahan oli sanonut, että Jussi tulee ehkä niille Lauantaina. Sitten vaan viestiä Jannulle, että onkos Jussi teillä? Noh, eipä aikaakaan kun tulee Jussilta viesti, pääsenkö teille sit kun oon tullut Janikalta? No voi vittu mut kyllä vituttaa tommonen, kun ensin valehdellaan, ja sitten ollaan niinkun mitään ei olis tapahtunut! Oli niin semmonen fiilis, että vois tempasta turpaan sitä! Ja huom. Se Janika ei todellakaa oo mikää mun hoito tai mitää semmosta! Siis mä en todellakaa tunne sitä Jannua kohtaa yhtää mitään, mua vaan vituttaa se valehtelu niin äärimmäisen paljon!

Kyllä se niin vaan on, että tommonen valehtelu laskee jätkän osakkeita mun silmissä kyllä todella paljon. Miettikääpä ennenkun puhutte ihmiset!
 

balroq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minua VITUTTAA toi yhdysvaltojen johdossa keikkuva jeesustelija, maailman tuleva vapahtaja, kaiken pahan poistaja, george w bush. Sen puheet on todalla ärsyttäviä ja muutenkin se äijä on ihan puupää. On vähän väärässä paikassa toi ukkeli ja onhan se todistanut monta kertaa viisautensa. Mut eihän tää oikeastaan ees mulle kuulu. Ihan sama, ampukoot tän pallon paskaks niil sen tussareilla.
 

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta pikkasen harmittaa nimittäin mummo muuttaa tänne kuukaudeksi. Mikäs sen mukavampaa kuin kuulla kaikki samat keksityt stoorit vielä sadannen kerran, ja sen lisäks murtovarkaat käy meillä joka toinen yö.

Jos nyt oikeata vitutuksen kohdetta hakee niin se osuu tonne Jenkkilän pomoon.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Jumala vituttaa. Miksei se tee mitään? Miksei se lopeta sotaa? Mitä helvettiä se Allah tekee? Milloin Jumala ja Allah saadaan CNN-uutislähetykseen kommentoimaan joukkojen siirtoja ja pommituksia. Allah on tällä hetkellä tappiolla, mutta mikä on Jumalan seuraava siirto? Jumalana siirtäisin joukkoja Eufratin laaksosta sivuun, koska se on Allahin aluetta. Jumalana vetäisin lärvat, Allahina tötsit plösöt.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa ihan yleisesti ettei elämässä tapahdu mitään, samaa harmaata vanhoilla tavoilla suolattiua rutiinia. Missä kohokohdat, tappiot, voitot, ilot ja surut. Kuka haluaa elää hvm-elämämää, jossa kahvataan jatkuvasti vähäisetkin vauhdit pois, ei helv. Samalla ihmiset iloitsevat kevään auringosta ja itse näen vain auringossa likaiset ikkunat ja pölyn, pöh.

Toinen asia mikä häiritsee ovat populistiset ihmiset, jotka ovat edustavinaan hyvää, ja puolustavat arvoja, ihmisiä. Todellisuudessa heitä kiinnostaa vain oma napa, mikä on luonnollista, mutta yleisenmielipiteen mukana on kiva vastustaa ja riehua, fantsua, juu.

Viikonloppu oli surkea.

Tästä huomiseen, Elämä on laiffia, ja nyt mäkeen.
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mua vituttaa amerikkalainen tapa vetää Jumala mukaan joka asiaan. Mua oksettaa se, että Jumala otetaan mukaan sotaan. God bless our country ja sitä rataa. Ei kun sotimaan. Hyi helvetti. Sekin saatanan puujumala lukee niitä lorujaan joka päivä TV:ssä suoraan jostain ruudulta. Ilman apuvälineitä ei varmaan tule sanaakaan suusta.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vituttaa koko sota!! Jenkit ja brititki tappaa vaan omiaan. Huhhuh mitä meininkiä.

Ai niin ja yks juttu vielä. Vituttaa ku MTV3 pisti uutiset ku HPK-TPS ottelun erää oli pelaamatta vielä vaikka kuinka. Ja yks vitutuksen aihe on Koulu tietenkin!!
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen vihainen

Eilinen Kruusin "tuomarointi" Rinkelinmäellä ei nyt millään meinaa asettua sinne minne se kuuluisi, harmi. Mutta isompi harmi on infernaalinen kiire silloin kun se ei ole itse aiheuttamaa. Vielä isompi harmi on auton kojetauluun ilmestyvä käsittämätön varoitusmerkki. Punaisella neliöllä vihreä kolmio jossa musta, lasten liukumäkeä muistuttava hökötys, tiedätte varmaan...
Ja mikä siinäkin on kun autosta kuuluu ja näkyy aina silloin omituisia merkkejä kun ei millään ehdi odottaan kahta viikkoa, että saisi pirssinsä merkkikorjaamoon. Inhoan niitä tilanteita "Vekan pajalla" jossa autoani lähestytään jakoavaimen ja taltan kanssa.
Luulisi, että tällä vuosituhannella osattaisiin kehittää sellainen auto joka ei menisi koskaan rikki.

koo
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös