Viestin lähetti Chip
Ja sitten itse asiaan. Tällä kertaa mun kivempi kämppis ärsyttää. Se lukee mun lehtiä! Siis ottaa muovit pois kuvastojen ja lehtien ympäriltä ja lukee ne lehdet ennen kun minä ehdin juuta sanoa! Tänään etsiskelin kotiseutuvilta palattuani viime viikon lopulla minulle tullutta lehteä eikä sitä löydy mistään, eikä täällä tunnu olevan muita kotona kuin minä. Todennäköisesti tuo lehti on kämppiksen huoneessa... PItäisikö alkaa oikein ilkeäksi ja hakea se lehti huoneesta vai vain jättää lappu keittiöön, että lehti tänne niinkun olis jo!?
Viestin lähetti BigRedBob
Vittu eilisessä A-studiossa (?) Irakin sodasta kertovan jutun lomassa soi niin vitun "koskettava" countrybiisi, että alkoi oikein oksettamaan se tekopyhyyden määrä... kyllähän se "9/11" antaa oikeutuksen vittu mihin vaan. Helvetin punaniskapaskiaiset.
"What about our freedom and this piece of ground? We didn't get to keep 'em by backing down" Niin, oman maatilkkunne saitte tappamalla, ryöstämällä ja raiskaamalla intiaanit. Sopii kuvioon...
"Some say this country's just out looking for a fight / After 9/11 man I'd have to say that's right" Sairasta saatana. Alkaa tuntumaan se koko WTC-isku ihan järkevältä jos jengi siellä on tosiaan noin aivokuollutta. Ei voi käsittää.
Lisää samanlaista paskaa.
Viestin lähetti Ikijokeri
Nyt tällä hetkellä vituttaa tuo Jokereiden tappio erittäin kyseenalaisella maalilla aika kovasti, tosin n. puolituntia sitten vitutti vielä enemmän. Eiköhän se tästä, katseet tiistaihin --->
Viestin lähetti Chip
Ensinnäkin Sistikselle tiedoksi, että tämä tyttö lukee tuon Pekkarinen-Sutelan "Kansantaloustiede"-kirjan pääsykokeisiin.
Viestin lähetti Nikke
Kiitos myös eräälle professorille joka ei vieläkään ole saanut julkaistua tenttituloksia vaikka tentistä on jo yli kolme viikkoa...
Viestin lähetti Sistis
Paljonkos teillä sitten on tenttien tarkastukseen annettu aikaa?
Kyllä minua vituttaa ihan molemmat suunnat, yrjöpuska ja saatananhussein pitäisi molemmat kyörätä saunan taakse ja antaa se vapauttava niskalaukaus. Mutta jenkkien touhu tällä hetkellä oksettaa enemmän, kun käydään ympäri maailmaa listimässä jengiä yleisen edun nimissä ja oikeutus siihen kaivetaan vaikka perseestä. Se jeesustelu on niin läpinäkyvää ja sitten ne urpot siellä jossain takamailla vielä suurimmaksi osaksi nielevät kaiken paskan mukisematta. "Yeah, let's kick some Iraq ass!". Kyllä näissä ns. "ählämimaissa" se meno on varmasti todella vittumaista, mutta silti US of A:n kukkoilu maailmanpoliisina vie voiton siinä kisassa. Kaikki vitun uskonnot pitäisi lakkauttaa, uskonnon nimissä on aiheutettu niin helvetisti tuhoa, kärsimystä ja kuolemaa tässä maailmassa, ettei mitään rajaa. Eihän itse uskonto tai uskominen ketään tapa, mutta näiden vajaamielisten sokeiden oppien ja manipuloivien johtajien seuraajien käsissä siitä tulee tappava.Viestin lähetti Tatzka
Samaa potaskaa kuullaan muiltakin suunnilta, mutta sinua vituttaa vain tämä yksi suunta? kummallista, kyllä minusta. Itseäni vittuttavat nämä sotaa vastustavat mielenosoittajat ja muut paasaajat(en puhu sinusta), yleisesti. Sodan vastustus tarjoaa mukavat keinot harrastaa vittuiliua ja riehumista, jonkun ns hyvän syyn rinnalla. Todellisuudessa oikeat uhrit eivät kiinnosta, saatikka mailman pahuus.
Sodassa on aina kaksipuolta. Inhoan Jenkkien oikeutuksen ylistystä, inhoan jenkkien kaksinaismoralismia. Vihaan jenkkien jumalan oikeutusta sodalle. Vihaan samalla Irakin samanlaista julistusta, jossa palvotaa Saddamia, joka tappaa omaa kansaansa saadakseen propaganda aseita, vihaan pyhiä Allahin soruteita, jotka iskevät jumalan nimissä siviilivaatteissa sotilaiden kimppuun. En siin ole kenenkään puolella, mutta en tyypillisen härmäläisen kaltainen moralistikaan.
Viestin lähetti Sistis
Wow. Onnittelut valitsemallesi uralle. :) Toivotan rattoisia lukuhetkiä rajahyötyjen, korkokantojen, investointien ja inflaation parissa.
Voinko vielä kysyä Chip, mihin olet pyrkimässä?
Viestin lähetti Tatzka
Alueen tunnettu kaahari hurautti yli ja perästä kuuluu tälle jäbälle. Rangaistus tulee ja varmasti, varmuuden vuoksi jätti kissan vielä kitumaan ja jatkoi matkaansa.
Viestin lähetti Predator
Tässä yksi kissaihminen ottaa osaa suruusi.
Siis näitkö sinä livenä tämän tapauksen? Tuliko se kissasi yllättäen auton eteen? Ajoiko kissa kenties takaa jotakin pikkuotusta, myyrää, hiirtä tai Ruben Stilleriä? Tekstistäsi päätellen yliajaja jopa pysähtyi mutta lähti sitten livohkaan?
Jos kerran tunnet tyypin, niin älä nyt kuitenkaan mene hölmöilemään... meinaan kun sanoit että "rangaistus tulee varmasti"?? Huh?
VOIHAN PERKELE!Viestin lähetti Tatzka
Kissa kuoli tänään, eli minun Misu kissa. Alueen tunnettu kaahari hurautti yli ja perästä kuuluu tälle jäbälle. Rangaistus tulee ja varmasti, varmuuden vuoksi jätti kissan vielä kitumaan ja jatkoi matkaansa. Saatan vittu perkele....
Viestin lähetti Tatzka
Kissa kuoli tänään, eli minun Misu kissa. Alueen tunnettu kaahari hurautti yli ja perästä kuuluu tälle jäbälle. Rangaistus tulee ja varmasti, varmuuden vuoksi jätti kissan vielä kitumaan ja jatkoi matkaansa. Saatan vittu perkele....
Viestin lähetti sopuli
Päivän vittumaisin kysymys. Mikä on valmistettu kuparista sekä tinasta ja kiinnostaa tässä vaiheessa vuotta yhtä paljon kuin nyrkki perseessä?
Viestin lähetti Tatzka