Vitutusketju

  • 10 560 397
  • 56 142

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Toivotaan. Mulla kesti viime vuonna samaan aikaan n. neljä kuukautta. Ei vaan osannut mennä yskän takia vastaanotolle. No, kuumalla rommilla se lopulta lähti eikä ole onneksi tullut takaisin. Monta lähes unetonta yötä tuli sen takia vietettyä.

Jumalauta, että rauhoitti! Ollut nyt yskä päällä (enemmän ja vähemmän) n. 8 viikkoa ja olen ollut jo varma keuhkosyövästä. Kyllähän sinne vastaanotolle on kaiketi vielä mentävä vaikkei muita oireita olekaan, eikä yleensä ole edes kipeäolo. Alkoi mukavasti ilmeisesti keuhkokuumeena 8 viikkoa sitten. Kolme vuorokautta putkeen nukkumatta ja syömättä vain yskien kuumehorkassa. Lopulta yskösten mukana tuli jo verta. Antibiootit on syöty ja kortisooniakin vedetty, mutta edelleen tuo yskä on etenkin aamuisin. Muutoin kaikki ok ja kolmenviikon työkeikkakin tuli välissä vedettyä. Keuhkokuva pelottaa.
 

migsuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
Vituttaa rankasti se, että hifki fanien ja true stadilaisten ei kuuluisi muka käyttää pitkiäkalsareita. Ja koko case pitkätkalsarit & stadilaisuus vituttaa suunnattomasti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa rankasti se, että hifki fanien ja true stadilaisten ei kuuluisi muka käyttää pitkiäkalsareita.
No mie en ole stadilainen mutta HIFKin mies olen, ja perkele mieluummin käytän vaikka villahousuja kuin palelen. Ei näillä leveysasteilla ole varaa diivailla, jos haluaa välttää kuolion.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Sonera.

Otsikko taitaa olla se kuuluisa 'nuff said.

No mutta kuitenkin. Tilasin tuossa puolisentoista kuukautta sitten Soneran KotiTV-setin, kun sen saa taloyhtiööni 20e/kk hintaan. Tähän tarjoukseen kuului myös UrhoTV Total kolmeksi kuukaudeksi maksutta.

Nyt kuitenkin, kun tuli ensimmäinen lasku, niin "yllättäen" siellä on erikseen maksutettu myös tuosta Totalista.

Toinen juttu. Mistä lähtien kotiin lähetettävä lasku on maksanut lähemmäs 2 euroa? Miksei kukaan sanonut mitään tästä, tarjonnut laskua mailiin tms?

Ja sitten, tuo Soneran akilleen kantapää ja suurin kompastuskivi. Mertsiä lainatakseni KUUUUUUUUUUUUUUUUUUULUISA asiakaspalvelu. Asiakaspalvelun numerot ja aukioloajat. Katselin, että tässähän on kivasti aikaa kahdeksaan asti. Sitten kun sinne soittaa, ilmoittaa monotoninen robocop-ääni että asiakaspalvelu on auki vain klo. 17 asti. Tämä tietysti vasta kun olet ensiksi yrittänyt puhumalla tälle vitun roskaläjärobotille selittää mitä asiasi koskee.

Missäs vaiheessa mä nyt soitan sinne. Töissä olen 9.15-16.45. Kokemusta on 1½h jonottamisesta kyseisen lafkan asiakaspalveluun.. ilman vastausta.

Vittu mitä paskaa. Taas. Voiko soneralta edes muuta odottaa?

Linkki vie soneran sivuille asiakaspalvelun numeroihin ja aukioloaikoihin.

Edit. Taloyhtiöasiakkaille oli näköjään oma numeronsa, joka toimi sinne kasiin asti. Soitin sinne, ja asiat hoituivat hienosti! Se laskun pari euroa otettiin pois, ja totalin maksut myös sen 3kk ajaksi. Menipä yllättävän hyvin lopulta!
 
Viimeksi muokattu:

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkuva pakkanen vituttaa välillisesti. Auton sisälämmitin sulattaa satavan lumen valuvaksi vedeksi, joka puolestaan jäätyy etuovien saranapuolelle. Tämän seurauksena ovea yhtään voimallisemmin avatessa syntyy vääntötilanne pelti vs. jää. Tänään pelti hävisi, ja pelkääjän etuoven alakulma vääntyi lommolle iloisesti paukahtaen.

Kysymys kuuluu, kuka maksaa lystin jos Suomessa myydään autoja jotka eivät kestä Suomen talvea? Takuu toki umpeutunut (vm. 2007 Opel Astra wagon), mutta ei silti kiinnostaisi alkaa latoa rahaa tiskiin oikomisesta. Muilla vastaavia kokemuksia?
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Sisäänkasvanut isovarpaankynsi. Kyllä tekee kipeää. Kahdesti leikattu lääkärin toimesta kaistale oikean jalan kynnestä pois ja nyt sitten oireilee vasurin pottuvarvas. Ei paljoa parempaan saumaan voi sattua tämä varpaan tulehdus, lätkäkautta ei ole jäljellä kuin muutama peli ja molemmat lähiviikkoina. Koita siinä sitten tunkea luistimeen joko tulehtunut ja helvetin kipeä varvas tai vaihtoehtoisesti vasta leikattu, helvetin kipeä varvas.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vittu mitä paskaa. Taas. Voiko soneralta edes muuta odottaa?

Linkki vie soneran sivuille asiakaspalvelun numeroihin ja aukioloaikoihin.

Edit. Taloyhtiöasiakkaille oli näköjään oma numeronsa, joka toimi sinne kasiin asti. Soitin sinne, ja asiat hoituivat hienosti! Se laskun pari euroa otettiin pois, ja totalin maksut myös sen 3kk ajaksi. Menipä yllättävän hyvin lopulta!
Miten musta tuntuu, että syytät nyt Soneraa omasta mokastasi? Voiko sulta toisaalta muuta odottaakaan. Vituttaa kaiken maailman pahvipäät.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee

Otin kesällä Soneralta laajakaistan kun muutin. Tarjouksessa luvattiin ensimmäinen vuosi 10€/kk ja toinen vuosi 20€/kk. Sitten kun lasku lopulta tuli niin se oli normaali yli 30€/kk. Asiakaspalveluun kun soitin niin muuttivat sen sovittuun malliin.

Tekeeköhän ne tahallaan tommisia "vahinkoja" ja toivoo, että joku tyhmä ei huomaa tai jaksa korjata tilannetta vaan maksaa kiltisti enemmän mitä on luvattu. En tiedä onko nuo "vahingot" kuinka yleisiä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä kun tällä hetkellä elelen Kelan myöntämän kuntoutusrahan voimin, jonka seuraavasta maksupäivästä eivät tiedä Kelassa itsekään, on mieltäylentävää huomata, että lääkkeet loppuvat kahden päivän päästä, neljän, jos puolitan annoksen. Resepti ja lääkkeet ovat apteekissa, mutta just nyt ei ole rahaa laittaa edes yhteen pakkaukseen. Noh, onneksi on ruokaa jääkaapissa ja bentsoja lääkekaapissa. Mieluummin elelen haamuna siihen saakka, kun Kela suvaitsee kuntoutusrahan maksaa, kuin sekoan päästäni totaalisesti. Näin on käynyt kerran ennenkin, silloin ei ollut edes bentsoja ja oli aika saatanan mielenkiintoiset pari viikkoa.

Se on pelottavaa huomata, että sitä alkaa olla jossain kohtaa jo vaaraksi toisillekin. Toivottavasti bentsojen avulla pysyy tolkku koko ajan matkassa. Monisairaana ja persaukisena eläminen on sellainen asia, jota en kyllä suosittele kenellekään.

Oma moka, etten uusinut reseptiä ajoissa, jolloin tammikuun voimassa olleella maksusitoumuksella olisi saanut hakea nuo lääkkeet. Vituttaa silti.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Kysymys kuuluu, kuka maksaa lystin jos Suomessa myydään autoja jotka eivät kestä Suomen talvea? Takuu toki umpeutunut (vm. 2007 Opel Astra wagon), mutta ei silti kiinnostaisi alkaa latoa rahaa tiskiin oikomisesta. Muilla vastaavia kokemuksia?

Mulle kävi sama homma ja kävin siitä valittamassa. Auto on VW ja vuosikerta 08, minun osalta kaikki hyvin ja menee siis tehdastakuuseen. Laittavat samalla molemmille puolille vedenohjaimet(?) ja suoristavat molemmat ovet, koska todennäköisesti molemmilla puolilla sama vika. Ainoastaan kuskin puolen ovi vääntyi.

Kannattaa ainakin kokeilla josko sielläkin menisi tehdastakuuseen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sisäänkasvanut isovarpaankynsi.

Meikäläisellä sama vaiva kummassakin pottuvarpaassa ja vieläpä sekä sisä- että ulkoreunalla. Eli neljässä reunassa. Joulukuussa pirskahti vienosti mätää oikeasta pottuvarpaasta ja se helpotti vähäksi aikaa. Toissapäivänä pottuvarpaani etureuna kuitenkin hipaisi hiuksenhienosti jotakin kulmaa, varpaan pahinta vihollista, ja minulta pääsi tuskanparahdus, joka yhäti jatkuu vienona kuiskinana sieluni äänistössä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lisättäköön vielä, että frendi makaa tällä hetkellä letkuissa sairaalassa. Heräsi tänään, mutta on edelleen sekaisin kuin seinäkello, mikä sillä lääke- ja viinamäärällä ei ole ihme. Lääkärinsä ohjeisti vaan rauhoittumaan,syömään lääkkeet ja menemään nukkumaan, vaikka kaveri kertoi suoraan, että oman hengen riistäminen on seuraava askel, mikäli apua ei pikaisesti järjesty.

Potilasasiamiehelle on tehty valitus kyseisestä puoskarista, vaan eipä sekään juuri lohduta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
(koko viesti)

Jopas rupesikin myötävituttamaan ihan tosissaan. Oletko selvittänyt, saisitko kavereilta / vanhemmilta / sukulaisilta / sossusta / mistä vaan rahaa noin akuuttiin tarpeeseen? Tai jos kertakustannus on suuri, saisitko edes pienen summan useammalta henkilöltä?

Voimia sinne kovasti.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jopas rupesikin myötävituttamaan ihan tosissaan. Oletko selvittänyt...

Varmasti saisin, vaan ylpeys estää lainaamasta esim. porukoilta. Ja kuten sanottua, pärjään sen (oletettavasti) pari viikkoa Opamoxin kanssa, se vaan tekee musta niillä käyttömäärillä aika zombien, mutta minkäs teet. Yhteen kaveriin otin yhteyttä, joka samaa lääkettä syö ja jos hyvin käy, niin ensi viikon alussa saan häneltä lainaksi sen verran kun tarvitsen. Sossusta ei maksaria irtoa ennen kuin etuuskäsittely on ottanut hakemuksen käsittelyyn ja siellä rattaat pyörivät melko hitaasti. Ainut toivo on se, että lääkärillä sattuisi olemaan jotain näytepakkauksia, joita tuo saattaisi mulle irrottaa. Mutta tämä on spekulaatiota kaikki, katsotaan, mitä tuleva tuo tullessaan
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tässä kun tällä hetkellä elelen Kelan myöntämän kuntoutusrahan voimin, jonka seuraavasta maksupäivästä eivät tiedä Kelassa itsekään, on mieltäylentävää huomata, että lääkkeet loppuvat kahden päivän päästä, neljän, jos puolitan annoksen.

Mitä helvettiä. Eikö Kela kykene maksamaan kuntoutusrahaa säännöllisesti vai mistä ihmeestä on kyse? Oletko toimittanut lääkärinlausunnot tms. vasta vähän aikaa sitten vai miksi seuraava maksupäivä ei vielä ole tiedossa?
Minua kiinnostaa asia siksi, kun saatan itsekin kohta olla kuntoutusrahalla nykyisen kuntoutustuen sijaan.
Vakuutusthtiö ainakin nopeutti käsittelyä, kun heille soitti ja muistelen sairaspäivärahan osalta soitelleeni Kelallekin ja saaneeni käsittelyn kiireelliseksi.

Vetihän hiljaiseksi tämä sinun viesti, ihan omasta ja sinun puolesta. Ei lisää uskoa tulevaisuuteen tämmöinen.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Miten musta tuntuu, että syytät nyt Soneraa omasta mokastasi? Voiko sulta toisaalta muuta odottaakaan. Vituttaa kaiken maailman pahvipäät.
Joo, ok, aukioloajat oli mun moka. Mutta entäs laskutuksen virheet, ne myös? Ja kerrotko vielä, että miten juuri minulta ei voi muuta odottaakkaan? Ymmärrän kyllä että kerhon miehenä on antipatioita, mutta joku roti..
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Telkkariin olen ajatellut hankkia lisää kanavia, mutta vittu kun noista ei ymmärrä mitään. Puolisen tuntia olen jo noita eri sivuja lukenut, enkä tajua en hölkäsen pöläystä. Vituttaa. Uuden telkkarinkin olen ajatellut hommata ja niistä sentään ymmärsin aivan kaiken ja paljon enemmänkin viiden minuutin lukemisen jälkeen.

Noi littanat telkkarit eivät vissiinkään ole enää nyt vuonna 2012 vain nörttien juttuja. Vaikka kyllähän ne vanhat kuvaputkiset olivat paljon tyylikkäämpiä kuin nämä jotkut saamarin scifi-telkut.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Noi littanat telkkarit eivät vissiinkään ole enää nyt vuonna 2012 vain nörttien juttuja. Vaikka kyllähän ne vanhat kuvaputkiset olivat paljon tyylikkäämpiä kuin nämä jotkut saamarin scifi-telkut.
Kyllä ne on nörttien juttuja vieläkin. Yhteiskunta on pahasti nörtistynyt. Minulla on papan vanha (olisiko 32-tuumainen) kuvaputkitelevisio käytössä eikä ole edes harkinnassa mikään lätty-tv. Ihan hyvin näkyy kuvaputkestakin vittu-tv:t.

Ihmisillä on kauheana krääsää kämpät täynnänsä. Jos on toimiva väritelevisio, niin mitä sitä vaihtamaan. Turhaa vouhotusta vaihtaa se, koska muutkin vaihtavat ja niitä voi ostaa kaupasta. Niin on vouhotusta tuo kännykkäni (Nokia 52"joku"). Seuraava kännykkäni - sikäli kun sellaista edes hankin - on kenties semmoinen seniorikännykkä. Silläpä haistatan vitut liialliselle huuhaan ja krääsän palvonnalle, -tänä, -ttu.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vetihän hiljaiseksi tämä sinun viesti. Ei lisää uskoa tulevaisuuteen tämmöinen.

Samat sanat täältäkin ja voimia (molemmille), vaikkei se paljoa auta. Suomi vuonna 2012 ja silleen, vittu. Puutu kuin joku wahlroosin tynkämulkku kertomaan, kuinka on vain oma vika, jos on (psyykkisesti) sairastunut ja rahaton.
Mutta TT, pyydä nyt hemmetissä lainaa niiltä porukoiltasi, kaverilta tai muilta läheisiltä. Se on takuulla pienempi paha kuin toinen vaihtoehto; varmasti ymmärtävät.

Tuntuu typerältä nillittää perään, että omat duunit vituttavat, mutta vitutusketju kun on, teen sen silti. Olis pitänyt ottaa koko projektia, tällä aikataululla ainakaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto. Lentokone myöhässä, enkä mä nyt kerkeä kauppaan ennen ysiä ostamaan kaljaa. Maksaako lentoyhtiö korvauksia häh. Kadottais vaikka vaihdossa mun laukun tai jotain. Vittu mä olen nyt pakotettu menemään illalla baariin.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Kauppareissu jäi sitten tekemättä, kun ainut asia jonka tein autolla oli renkaan vaihto. Saatanan saatana kun joutuu tuolla kylmässä noita renkaita vaihtamaan. Vittu, en halua edes ajatella paljon uudet talvirenkaat maksavat. Maksaisikohan kela mulle lisää opintotukea tältä kuulta, jos sanon joutuneeni ostamaan uudet renkaat pirssiin?

Mielenkiintoista olisi myös tietää mitä siellä on yöllä tapahtunut, kun illalla rengas oli vielä täysi ja aamulla aivan tyhjä. Saatanan saatana sentään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielenkiintoista olisi myös tietää mitä siellä on yöllä tapahtunut, kun illalla rengas oli vielä täysi ja aamulla aivan tyhjä. Saatanan saatana sentään.

Ei näkynyt mitään viilto-/pistojälkiä? Meilläpäin kiertää välillä näitä kullinaamoja jotka öisin käy ihan huvikseen puhkomassa randomina autojen renkaita. Nyt on tuossa meidän parkkipaikalla käyty vuoden sisään puhkomassa kahden naapurin renkaat viereisiltä autopaikoilta molemmin puolin mutta jostain syystä minun autoni on saanut vielä olla rauhassa. Vaan saas nähdä kuinka pitkään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kauppareissu jäi sitten tekemättä, kun ainut asia jonka tein autolla oli renkaan vaihto. Saatanan saatana kun joutuu tuolla kylmässä noita renkaita vaihtamaan. Vittu, en halua edes ajatella paljon uudet talvirenkaat maksavat. Maksaisikohan kela mulle lisää opintotukea tältä kuulta, jos sanon joutuneeni ostamaan uudet renkaat pirssiin?

Mielenkiintoista olisi myös tietää mitä siellä on yöllä tapahtunut, kun illalla rengas oli vielä täysi ja aamulla aivan tyhjä. Saatanan saatana sentään.

Voipi olla, ettei kysymys ole ilkivallasta. Olin jokusia vuosia sitten oikea rengasrikkomagneetti, jatkuvasti oli puhkinaisia renkaita. Kerran oli rengasfirman äijänkin mielestä mystinen tapaus, kun renkaan oli lävistänyt kappale hiiltä. Kun terävä kappale työntyy tiestä oikeassa kulmassa rengasta vasten, niin läpi se menee. Jopa tiellä lojuva raavas nasta voi näin menetellä. Mutta tämä on vain spekultasiota.

Halvemmalla pääsee rengasrikosta hankkimalla tilalle yhden kappaleen käytettyjä renkaita. Talvi- tai kesä. Nyt talvella talvi-. Hinta on kymppejä, Oulussa olen ruukannut käydä Rengas-Seralla, jossa rengas vaihtoineen ja kierrätysmaksuineen on kustantanut viitisen kymppiä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sain aamulla tietää, että joudun perjantaina lähtemään työmatkalle Tampereelle. Ei kyllä yhtään kiinnostaisi. Ennemmin viettäisin tuon ajan, kuten tämänkin ajan, eli istuen työhuoneessa kahvia juoden ja jatkoaikaa selaillen.

No, saahan tuosta jonkun euron päivärahaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös