Vitutusketju

  • 10 587 913
  • 56 164

¤Kane¤

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noniin join tuossa puolen yön tietämissä konjakkipullon siivu kerrallaan ja alussa mietin että voi vittu että voi ihmistä vituttaa.

Kaikki siis juontaa juurensa vuodenvaihteen juhlintaan ja henkilökohtaiseen ilmaveiviin.

Noh oikesta polvesta meni siis sileäksi kaikki mitä sieltä on mentävissä ja ensitöiksen leikattiin 4.1 ulkosyrjästä KAIKKI mitä siellä joskus on ollutkaan ja koitettiin pätkiä ne jollain niiteillä ja nauloilla jollain lailla pailkoilleen.

Kirurgi selvitti että kaikki romut oli irronnut luusta ja ei kuulemma ollut helpoimpia korjattavia, ja niittejä ja hakasia oli mennyt kuin timpurilla konsanaan.

Noh viikon verran sairaalassa meni humahtaen ja kotio keräämään voimia ja koittaen tulla toimeen paskana olevalla polvella, ja kolmella katkennella kylkiluulla ja muilla ruhjeilla.

Noh viikon verran siinä äimisteltin ja tietysti seurattiin haavaa ja se pirulainen näytti että ei niin vaan suostukkaan menemään kiinni vaan rupesi märkää työntämään, jolloin minä että perkele käyn hakemassa antibioottikuurin niin tokenee siitä.

No marssin oys:ssiiin ja ilmoitin asiani että antibioottia pitäisi saada ja hieman kiirekkin olisi mutta sairaanhoitaja täysin levynä ojensi minut jonoon että kuulemma kirurgi kattoo sun muuta paskaa.

Viimein pääsin (3tuntia) tämän mestarin luo ja hän lluki minulle madon luvut.
Nyt välittömästi sisään ja huomenna leikkaukseen ja otetaan kaikki romut irti mitä eka kerralla oltiin laitettu ja huuhdellaan paikat ja jätetään paikat auki, ja huuhdellan niitä muutaman päivän ajan.

En oikeen ehtinyt aamenta sanoa kun joku tyyppi löi mut pyörätuoliin ja osastolle jossa vietinkin seuraavat 14vrk.

Osastolla sain kahta voimakasta antibioottia suoneen ja voimakkaita kipulääkkeitä koko ajan joten tuo meni kohtuu nopeasti kun vähän sumussa oli koko aika.

No tuosta selvittiin ja nyt haava näyttää hiljalleen paranevan ja varsinainen vitutusketjuun avautuminen johtuu eilisestä lääkärikäynnistä.

Eli eilen selvisi että nyt on vasta alkuhoidot otettu ja nyt pitäisi saada täysin tönkköön mennyt polvi likkumaan senverran että voidaan harkita uutta leikkausta, ja arvio toipumisesta oli että ei vuosi riitä että edes jonkunmoisessa kunnossa koipi on.

Mutta minun tapauksessa täytyy muistaa että huomattavasti pahemmastikkin olisi voinut käydä, mutta se ei poista sitä seikkaa että tällä hetkellä meinaa pikkusen vituttaa.


edit:ei varmaan koko taudinkuvaa olisi tarvinnut laittaa mutta senverran korpeaa tämä homma että oli pakko purkautua.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Paljon pienempi murhe kuin edellisellä, mutta silti vituttaa, ettei saa nukuttua. Eipä olekaan kun kolmas kerta tänä yönä kun herään. Ja kello on 6.20. Edellisyönä sama juttu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mutta minun tapauksessa täytyy muistaa että huomattavasti pahemmastikkin olisi voinut käydä, mutta se ei poista sitä seikkaa että tällä hetkellä meinaa pikkusen vituttaa.

Voi helvetti mikä tarina. Eipä ole ihme, että vituttaa. Myötäharmitukseni on suuri...voimia!
 

Soilworker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Preds
Yritä tässä sitten pistää pitkävetoa illan kierrokselle kun lottokiimaiset hermannit tukkii veikkauksen sivun kokonaan. Joku vartti tässä on mennyt kun yrittää sisään kirjautua... Eläköön jättipotti, viiteen pekkaan menee kuitenkin.
 
Flunssat vituttaa. Reilu viikko sairaana, noin viikko terveenä, taas viikon sairaana. Saatanan paskarunkkarimulkvistiviruksetjabakteeriäpärät. Vittu!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä pitää ihmisen olla tyhmä! Minä ihan vapaaehtoisesti maksoin 12 euroa siitä että saan katsoa nykivän ja puuroisen TV-kuvan välityksellä saatanan paskasti pelaavaa Lukkoa, ja kuunnella paskaa selostusta ja kommentaattoria jonka jokaisesta kommentista huokuu katkeruus ja inho Lukkoa kohtaan. En sitten mitään parempaa käyttöä tuollekaan rahalle keksinyt?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mun mielestäni asioista saa olla innoissaan, ja jos vauva tulee taloon tai lapsi kasvaa, niin toki siitä saa laittaa silloin tällöin kuvia ja päivityksiä. Tai jotain niiden möläytyksiä. Sama homma eläimiin, harrastuksiin tai mitä näitä nyt on, ihan inhimillistä on tuoda julki onnensa.

Minä taas olen sitä mieltä, että jokainen vanhempi joka laittaa lapsiensa kuvia kaikkien nähtäville nettiin on vanhempi, jolta pitäisi ottaa kamera ja nettiyhteys pois. Täysivaltaiset aikuiset voivat toki kuviaan nettiin tunkea ja myös toisten aikuisten jos nämä siihen antavat luvan (eivät kaikki halua naamaansa tai baari-illan tilannekuviaan julkiseksi), mutta lasten yksityisyyden ja pahimmissa tapauksissa jopa turvallisuuden vaarantaminen vain siksi, että on kivaa pistää mukulansa kuvia julkiseen jakeluun on vastuutonta ja huonoa vanhemmuutta. Lapsi ei ole lupaansa kuvien julkaisuun antanut eikä ole alaikäisenä kypsä edes asiasta päättämään, joten julkiseen jakeluun lapsien kuvia ei pitäisi pistää.

Sitten on eri, jos kuvat ovat oikeasti rajattu valikoidulle katselijakunnalle (lähisuku, perhetutut jne), mutta hyvin moni vähät välittää mistään turhista asetuksista ja lätkäisee edelleen ipanoidensa semi-nakukuvia uimarannalta sellaisenaan ja satojen miljoonien ihmisten nähtäväksi. Näiltä vanhemmilta tekisi mieli kysyä, että "haluatteko Jammu-sedän kaltaisten pedofiilien runkkaavan teidän vauvelinne kuvan päälle"?

Oma lukunsa ovat vanhempien mielestä "hauskat" kuvat, joissa lapsi on jotenkin nolossa tilanteessa, asennnossa tai asusteessa. Nämä sitten vain nettiin, mielellään siinä ikävaiheessa kun lapsi itse ja hänen ikätoverinsakin ovat samassa palvelussa ja ikätoverit voivat levittää nämä kuvat kaikille tutuille LOL-viestien ja vittuilujen kera. Se tekee oikein mannaa kasvavan lapsen itsetunnolle. Vanhemmat voivat tietysti vielä vääntää vähän veistä haavassa pistämällä statuspäivityksiä, että "meidän vittumarkolla oli tänään ripuli, ja vähän tuli housuunkin. Poika alkoi siitä sitten itkemään". Vittumarkon, 15v, kaverit ja tyttöystävä kyllä arvostavat tuollaista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vanhemmat voivat tietysti vielä vääntää vähän veistä haavassa pistämällä statuspäivityksiä, että "meidän vittumarkolla oli tänään ripuli, ja vähän tuli housuunkin. Poika alkoi siitä sitten itkemään". Vittumarkon, 15v, kaverit ja tyttöystävä kyllä arvostavat tuollaista.
Sehän vain karaisee. Kasvattaa luonnetta. Nuoriso on ihan liian hemmoteltua, ihan hyvä vähän nolata typeriä teinejä.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Voipi olla, ettei kysymys ole ilkivallasta.
....
Halvemmalla pääsee rengasrikosta hankkimalla tilalle yhden kappaleen käytettyjä renkaita. ...

Olit aivan oikeassa veli Uleå, rengas oli vain yksinkertaisesti niin loppu, että kankaat (?) olivat heikentyneet ja yhdestä kohdasta sitten pettänyt lopullisesti. Kiitos myös tuosta käytetty rengas vinkistä, käytin sitä ongelman ratkaisuun.

Juuri tällä hetkellä päänvaivaa aiheuttaa, kuten niin monella muullakin, viikosta toiseen jatkuva flunssa. Alkuviikosta luulin päässeeni tästä eron, mutta sieltä se tuli taas takaisin. Kokeillaas auttaako rommia ja konjakki tähän(kin) vaivaan, kuulostaa ainakin hyvin toimivalle ratkaisulle.
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Vituttaa nämä alati lisääntyvät, internetissä meuhkaavat "yhteiskuntakriitikot" sun muut sohvapoliitikot. Tai ei nyt muuten välttämättä vituttaisi, mutta kun näitä tapauksia on alkanut löytymään yhä enenevässä määrin myös facebook-kavereideni keskuudesta. Uskomattoman rasittavia päivityksiä tulee kuin liukuhihnalta, kuten esim. "en ole rasisti, mutta...", "en pidä itseäni muita parempana ihmisenä, mutta...", "babylonin lampaat" jne.

Kaikkia näitä tapauksia yhdistää se, että he aivan ilmiselvästi pitävät itseään huimasti keskivertoa älykkäämpänä vaikka ovatkin jostain kumman syystä työttömiä. Onhan se kiva, että yhteiskunnalliset asiat kiinnostavat, mutta siinä vaiheessa kun rupeavat nimittelemään kapitalistiksi ja milloin miksikin riistotalouden kannattajaksi vain sillä perusteella, että itse on kommentoinut jotain tyyliin, että kyllä se Niinistö on varmasti ihan hyvä presidentti, vaikka Haavistoa äänestinkin, niin rupeaa kyllä itsellä menemään kuppi nurin. Vielä muutamia vuosia sitten ajattelin, että olisi mukavaa jos ihmiset olisivat enemmän poliittisesti valveutuneita ja toisivat sitä valveutuneisuuttaan myös enemmän esille, mutta nyt kun facebook täyttyy näistä "Katainen, perkele" -päivityksistä, niin olen alkanut taas arvostamaan vanhaa kunnon tuppisuukulttuuria.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Remppaus + muuton tekeminen + kahden eri kämpän totaalinen siivoaminen pistää kovasti vituttamaan. 1,5 kk nyt tehty töitä enemmän ja vähemmän joka ilta/päivä itse normaalien töiden ohella. On juostu kuittien perässä perunkirjoitusta varten ja pankissa, kelassa, jne sitten rahan takia.

Elämä on toki kiireistä aikaa, mutta jotain rajaa jo.

Noh työ tekijäänsä kiittää ja sitten kun tämä kaikki on ohi, niin varmasti helpottaa kummasti ja elämä hymyilee jälleen.

Isä siis kuoli viikkoa ennen joulua ja itse kun olen ainoa perillinen, on elämä pitänyt kummasti kiirettä viimeaikoina.

Mutta kohta omistan täysin rempatun kämpän hyvältä paikalta Tampereella ja onpahan vielä ylin kerros parvekkeella. Kelpaa.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totaalisesti vituttaa nämä kaikki facebook -homot. Päivitys (mulla on kaveri nimeltä Päivi, enkä tiedä miten sitä -tetään) Seinä. Voi homot teitä. Kirjoita mun seinälle! Mitä vittua? En ole, enkä tule ikinä tai jotain kertaa teidän pikku face-leikkeihin. Vituttaa. Voihan sen sanoa vaikka ihan muutenkin. Homot, anteeksi pienellä h:lla.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minä taas olen sitä mieltä, että jokainen vanhempi joka laittaa lapsiensa kuvia kaikkien nähtäville nettiin on vanhempi, jolta pitäisi ottaa kamera ja nettiyhteys pois. Täysivaltaiset aikuiset voivat toki kuviaan nettiin tunkea ja myös toisten aikuisten jos nämä siihen antavat luvan (eivät kaikki halua naamaansa tai baari-illan tilannekuviaan julkiseksi), mutta lasten yksityisyyden ja pahimmissa tapauksissa jopa turvallisuuden vaarantaminen vain siksi, että on kivaa pistää mukulansa kuvia julkiseen jakeluun on vastuutonta ja huonoa vanhemmuutta. Lapsi ei ole lupaansa kuvien julkaisuun antanut eikä ole alaikäisenä kypsä edes asiasta päättämään, joten julkiseen jakeluun lapsien kuvia ei pitäisi pistää.
Niin no, mun mielestäni tässä ei mitään ongelmaa ole, koska vanhemmat päättävät erinäisistä asioista alaikäisten lapsiensa elämässä muutenkin, joten miksi pitäisi jotenkin pystyä todentamaan lapsen halukkuus kuvansa julkaisemiseen. Joo, ei ole fiksuinta laittaa rantakuvia muksuistaan varsinkaan jos ei kykene hallitsemaan fb:n yksityisyysasetuksia. Tosin ei ole sen enempää fiksua viettää viinanhuuruista viikonloppua tuttavaperheen kanssa mökillä, siellä voi tapahtua ihan mitä vain alkaen pikkutuhmuuksista ja päätyen väkivaltaan. Tai opettaa muksujaan olemaan autossa ilman turvavöitä. Onhan näitä. Ei sillä, että mitään näistä hyväksyisin.

Poistin koko perhekansioni tuossa rapiat vuosi sitten, vaikkei siellä mitään pedofiilien unelmakuvia ollutkaan. Muutama perus kesäkuva ja joitain yhteisiä irvistelyjä. Jätin yhden koko perheen kuvan ja sen, mitä kamerakännyllä satunnaisesti tulee räpsittyä, lähinnä joitain koomisia tilannekuvia yms. Juu, ja vaatteet päällä on.

Ymmärrän aivan täysin pestyn ja kapaloidun vastasyntyneen kuvan julkaisun tai joidenkin lomakuvien postailut, iloisia hetkiä varten kai tuo Fb myös on. Jatkuvaa lapsilla, lemmikeillä, harrastuksilla tai bileillä spämmäilyä en edelleenkään ymmärrä. Enkä siis sitäkään, että lapsesta laitetaan olemattomilla suojausasetuksilla kyseenalaisia kuvia nettiin, olipa ikä mikä tahansa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jatketaan samalla linjalla kuin muutamassa aiemmassakin postauksessani tähän ketjuun: MS-tauti. Ai perkele, on se kyllä sitten vaan niin vittumainen vaiva. Lähdin tänään innosta soikeana n. kilometrin pituiselle umpihankikävelylle kohti lähikauppaani. Ensimmäisessä alamäessä huomasin, että nyt ei ole kaikki jaloissa kunnossa, kun ei jarruttavaa voimaa ollut nimeksikään. Noh, kauppareissun sain suoritettua, vaikka jouduinkin koko ajan ottamaan tukea milloin mistäkin kohdalle osuneesta hyllystä. Noh, ostokset maksettuani lähdin kotia kohti ajatuksena kävellä vähän varovaisemmin välttääkseni kaatumiset. N. kymmenen metriä kaupan ovelta tipahdin polvilleni, reisissä ei vaan ollut enää voimaa jäljellä. Yritin kyllä kammeta itseäni takaisin tolpilleni, mutta turhaan. Ei niin ei. Onneksi muijalla oli kännykkä mukana, joten ei kun taksia soittamaan. Taksin saapuessa olin edelleen maassa, tässä vaiheessa jo perseelläni kaikkien ylösnousuyritysten seurauksena. Muija sitten selitti taksikuskille, että ei, mieheni ei ole humalassa, vaan hän sairastaa MS-tautia ja menetti yht'äkkisesti voimat molemmista jaloistaan. Siitä sitten taksikuski reippaana äijänä nappasi mua kainaloista kiinni ja istutti Mersun etupenkille. Alaovella kiitin kohteliaasti ja sanoin, että enköhän selviä tästä itsekin. Ja selvisinhän minä, kontaten hissiin ja hissistä kotiin saakka.

Nyt n. kuusi tuntia myöhemmin, kun olen vaan levyttänyt sohvalla, kokeilin ottaa muutaman askeleen ja toden totta, sehän onnistui jo nomaalia kävelyä hipoen. Tässä on nyt vaan tällä hetkellä liikaa pelissä, että sairaus voisi ottaa (jälleen) vallan kehossani, joten toivon koko sydämestäni, että kunnon yöuni palauttaa liikuntakykyni edes lähelle normaalia. On vaan niin ylivoimaisen perseestä se, kun ei ikinä tiedä, että koska tämä tauti päättää puraista ja koska päästää irti, jos on irti päästääkseen. Yli vuosi takana lähes oireetonta elämää, joten uskalsin vuoden alussa aloittaa työkokeilun ja työelämävalmennuksen ja nyt sitten kesken näiden kriittisimpien vaiheiden tulee puskista tällainen "pikku" vaiva. Saatana! Eivät ole taaskaan menneet nallekarkit tasan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tänä aamuna vituttaa toi naapurin akka.
Olen meidän taloyhtiön talonmies ja aina, kun menen ulos tekemään jotain niin max. 5min. ja tämä akka pälähtää pihalle. Juttua tulee niin saatanasti ja ihan hyväntahtoista sellaista, mutta aina ei jaksaisi kuunnellta, kuten tänä aamuna ja päätinkin lähteä välillä himaan kahville ja Jatkoajan ääreen. Ei auttanut edes se, että tein vaan töitäni pysähtymättä ja pahemmin kommentoimatta sen akan juttuja.
Sinne se varmaan jäi odottelemaan mua tai sitten vaihtoehtoisesti se jatkaa mun kesken jääneitä lumitöitä, onhan hän entinen talonmies.
Ei tuo aina vituta, mutta silloin kun tosissaan haluaisi tehdä työt nopeasti, niin ei oikein huvittaisi käyttää aikaa seurusteluun.
Kenelläkään mitään fiksuja ideoita, miten moisesta vaivasta pääsisi eroon?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kenelläkään mitään fiksuja ideoita, miten moisesta vaivasta pääsisi eroon?
Et ilmeisesti halua sanoa suoraan että painu vittuun?

Minä varmaankin sanoisin kohteliaaseen sävyyn, että anteeksi, mulla on nyt oikeasti vähän kiire, ja huhkisin hommat siihen tahtiin ettei täti pysyisi perässä.
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Kenelläkään mitään fiksuja ideoita, miten moisesta vaivasta pääsisi eroon?

Mielimusiikkia mukaan ja isot luurit korville, laulamalla voi tehostaa vaikutusta. Luulisi oppivan muutaman kerran jälkeen.

Itseäni vituttaa eräs jannu, joka avautuu aivan mitättömästä asiasta, kun häippäsin NHL12-pelissä hänen kerhostaan. Meininki on suunnilleen samaa luokkaa kuin elinikäinen lapsuudenystävä olisi hänet hylännyt. Hohhoijaa.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sinne se varmaan jäi odottelemaan mua tai sitten vaihtoehtoisesti se jatkaa mun kesken jääneitä lumitöitä, onhan hän entinen talonmies.
Aikoinaan olin lumimiehenä kiinteistöhuoltofirmassa, ja siellä huomasi että tuo entinen talonmies on alalla aika maaginen sanayhdistelmä. "Varmuuskopioidut" yleisavaimet, itsestään säätyvät lämmöt ja niin edelleen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Väsymys, joka johtuu ilmeisesti Prismassa myytävien, vanhaksi menneiden Atrian roiskeläppiän aiheuttamasta ummetuksesta sekä taas jossain neljän maissa ikkunan taakse ilmestyneestä kovaäänisestä huoltoyhtiön lumiaurasta, joka hitaasti ja todella äänekkäästi raapi lunta pois pihalta.
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Hylsyjä,hylsyjä..tenteistä pelkkiä hylsyjä. Kyllä on motivoivaa tää opiskelu...

Älä huoli, opiskelu ei kuitenkaan palkitse. Olet elämäsi arvoinen varmasti ihan noinkin.
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Remppaus + muuton tekeminen + kahden eri kämpän totaalinen siivoaminen pistää kovasti vituttamaan. 1,5 kk nyt tehty töitä enemmän ja vähemmän joka ilta/päivä itse normaalien töiden ohella. On juostu kuittien perässä perunkirjoitusta varten ja pankissa, kelassa, jne sitten rahan takia.

Isä siis kuoli viikkoa ennen joulua ja itse kun olen ainoa perillinen, on elämä pitänyt kummasti kiirettä viimeaikoina.

Olen pahoillani puolestasi. Isäni on nk. alive and kicking, joten vituttaa puolestasi. Hyvä ystäväni venyttää myös pinnaansa samansuuntaisesti, joten nyt vasta kaikkien puolesta vituttaakin. Poweria sinne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös