Vitutusketju

  • 10 560 037
  • 56 140

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mulla ei oo mitään eettistä syytä olla syömättä joulukinkkua, mutta onhan se tosiaan aika b-luokan lihaa.

Monen mieletä KAIKKI liha on totaalista paskaa...kuten myös urheilun harastaminen. Joka muuten onkin täysin turhaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Syötte kaikki paskaa ruokaa, kuuntelette paskaa musaa(Iron Maidenia) ja teilla on helvetin rumia naisia tai sitten ootte muuten vaan homoja!

Mitä helvettiä jotkut oikeasti syö, kun kaikki ruoat pitää haukkua?

Mä syön kyllä kinkkua Jouluna, mutta en koskaan muulloin. Kinkku on helvetin hyvää Jouluna, olkoot kuinka paskaa tahansa!
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Voisikohan tuo jouluruoka perinne juontaa juurensa sellaisesta kummallisesta asiasta, että tätä maata on asutettu jo silloin, kun oli juhlaa saada yleensäkään mitään lihaa tai ettei leipäjauhoihin tarvinnut sekoittaa puuta?

Tuskin nykyään kukaan pitää kovin juhlavana ja gourmeena jotain vitun lanttulaatikkoa muista lodjuista puhumattakaan, mutta olivat varmasti kova juttu silloin kun oli nälkä kokoajan.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Mitä helvettiä jotkut oikeasti syö, kun kaikki ruoat pitää haukkua?

Haukkuu mauttomat jouluruoat = haukkuu kaiken ruoan?

Tänään söin kotitekoista (kasvis)bolognesekastiketta. Tänä jouluna menen mieluummin vaikka kebabille, kuin vedän palaakaan kinkkua. Laatikot sen sijaan ovat itse tehtyinä yleensä ihan hyviä, ne einespaskat sen sijaan joutavat suoraan kompostiin.

Argh, taas alkoi jouluvitutus.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Joulukinkku on nykynuorille hieman vieras käsite kun aattona voi mennä karvakouran kebulle. Mulle aivan sama eikä ole keltään pois. Tärkeintä on tietää omat mieltymykset ja nauttia niistä omista perinteistä. Ja niin me teemmekin.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Joulukinkku on nykynuorille hieman vieras käsite kun aattona voi mennä karvakouran kebulle. Mulle aivan sama eikä ole keltään pois. Tärkeintä on tietää omat mieltymykset ja nauttia niistä omista perinteistä. Ja niin me teemmekin.

Heh, voi kun olisinkin vielä nuori. Joulukinkku on sitä vastoin vähän liiankin tuttua pakkopullaa, josta maaginen "perinteisyys" ei tee yhtään paremman makuista suussa. Ja jo ensimmäisessä asiaan liittyvässä viestissä olen kertonut, että miksi tänä jouluna vaikka iskender kebab on suussa paremman makuista.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Haukkuu mauttomat jouluruoat = haukkuu kaiken ruoan?

Tänään söin kotitekoista (kasvis)bolognesekastiketta. Tänä jouluna menen mieluummin vaikka kebabille, kuin vedän palaakaan kinkkua. Laatikot sen sijaan ovat itse tehtyinä yleensä ihan hyviä, ne einespaskat sen sijaan joutavat suoraan kompostiin.

Argh, taas alkoi jouluvitutus.

Mulla alkoi Jouluvitutus jo viime Jouluna vai koska se oli? Silti maximoin vitutuksen ja menen mahdollisimman monen perheen Jouluun leikkimään Joulusta pitävää huru-ukkoa.

Vietätkö tulevan Joulun yksin vai miten tuon kebab-homman meinaat hoitaa? Pointti on lähinnä se, että jos vietetään suvun kesken Joulua(helvettiä) niin etkö todellakaan pysty nauttimaan siellä kinkusta, vaan lähdet mieluummin kebabille?

Mulle tuo kebabille lähtö ei olisi mikään ongelma. Tuolla kebab-ketjussa vaan haukutaan yleisesti kebab, joten siksi tämä yleistys kaikesta paskasta ruoasta. Vituttaa.

Minähän syön suunnilleen kaikkea paitsi silliä ja varmasti kohta joku tulee sanomaan, että silli on jumalten ruokaa. Kalapuikot rules!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Siis sillihän on hyvää.

Joulukinkun hyvyyteen vaikuttaa oleellisesti se, että kyseessä harmaasuolattu skinge vai tällainen punakka kinkkurulla, jota veistelen parhaillaan iltapalaksi.

Kinkun haukkuminen on toki harmi sinänsä, mutta periaatteessahan kyse on samasta kuin homo tulisi silmät leimuen julistamaan heteromiehelle, kuinka ei tykkää naisista niinku silleen. Ihan hirmuisen harmi!
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Vietätkö tulevan Joulun yksin vai miten tuon kebab-homman meinaat hoitaa? Pointti on lähinnä se, että jos vietetään suvun kesken Joulua(helvettiä) niin etkö todellakaan pysty nauttimaan siellä kinkusta, vaan lähdet mieluummin kebabille?

Mulle tuo kebabille lähtö ei olisi mikään ongelma. Tuolla kebab-ketjussa vaan haukutaan yleisesti kebab, joten siksi tämä yleistys kaikesta paskasta ruoasta. Vituttaa.

Vietän varmaan porukoiden/sukulaisten luona, kuten jokaisena 26 aikaisempanakin vuotena. Niin varmaan tulee tehtyä vielä niin kauan, kun viimeinen isovanhempi saadaan hengissä kärrättyä joulupöytään muistelemaan, että kuka kukin on. Ei silleen nappaa ollenkaan koko perinne. Pönöttämistä, joululauluja, stressiä ja väkinäistä mukatykkäämistä. Pakollisen jouluaterian jälkeen sitten aloitan yleensä tissuttelun ja jos ei ole kehdannut vetää mahaa täyteen jouluapetta, niin etsin kaikessa hiljaisuudessa sen kebabmestan. Saapahan olla rauhassa ja tulee kylläiseksi.

Uutena vuotena on yleensä paremmat ruoat ja meininki rennompaa, jolloin on ihan mukavakin olla kotona. Monena vuonna olen jättänyt kaveripiirissä ördäämisen väliin ja chillaillut kotona jopa aikuisiän vuodenvaihteet.

Kinkun haukkuminen on toki harmi sinänsä, mutta periaatteessahan kyse on samasta kuin homo tulisi silmät leimuen julistamaan heteromiehelle, kuinka ei tykkää naisista niinku silleen. Ihan hirmuisen harmi!

Aah, odotinkin jo kinkunsyönnin ja "tosimiehisyyden" rinnastamista ja sieltähän se tuli.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kinkun haukkuminen on toki harmi sinänsä, mutta periaatteessahan kyse on samasta kuin homo tulisi silmät leimuen julistamaan heteromiehelle, kuinka ei tykkää naisista niinku silleen. Ihan hirmuisen harmi!

Jättäväthän siis meille heteroille enemään kinkkua höylättäväksi.
Miks muuten homo ei vois tykätä naisen peppureiästä? Asennevamma?
 
Vittu että vituttaa.

Nyt ois sauma ottaa rakkaassa harrastuksessa askel ammattimaisuuteen. Askel vaatisi yhtä vapaapäivää töistä, mutta ei heru, vaikka kyseisestä asiasta on sovittu kun mahdollisuus tulee. Hedelmä pitäis poimia puusta nyt, tai muuten se menee vanhaksi.

Pitäiskö vaan perkele laittaa kylmästi viestiä että en tuu. Enää ollenkaan. Perrrrrkele.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siis sillihän on hyvää.
Silli, meressä uiva kala joka haisee sormelta.

Kinkku on jouluna ok, lanttulaatikko on oikein hyvää kerran vuodessa. Lohta meillä tehdään graaviin ja savuun, ja sienisalaatit pitää olla joulupöydässä toki. Karjalanpiirakoita, munavoita, erilaisia juustoja. Kaikista parasta on kuitenkin muikun mäti. Sitä tarvitaan puolisen kiloa, sekaan silputtua sipulia, kunnolla suolaa, valkopippuria ja loraus kermaa. Sekoitellaan ja syödään paahtoleivällä tai vaikka paljaaltaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vitun flunssa!

Ja tietenkin juuri kun töissä on murhaava tahti jo muutenkin.
 

Portrait

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät&Penguins
Dear Apple,

ITunes ei sitten suostu laitetta päivitettäessä tallentamaan varmuuskopiota muulle kuin C-asemalle, joka meikäläisellä on mallia SSD, eikä tilaa yksinkertaisesti riitä hela IPad-sisällölle. Samaa ongelmaa oli jollain muullakin, mutta Hopeinen Omena-ketjussa ei herunut kuin käsittämätöntä vittuilua 'Onko jokin järkevä syy siihen että se on noin olemattoman pieni?' THAT'S WHAT SHE SAID(c-asema).

Ainut keino on poistaa melkein kaikki ohjelmat, videot, musiikit ja sitten tehdä tuo varmuuskopioimisen pakottava päivitys. Ei jaksa - Tyhjennetään koko paska ja laitetaan myyntiin.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Kylläpäs taas vituttaa. Peliittojen pelit on yhtä tuskaa, ainakin kotijäällä. Perään vielä iso-V!!!!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuleepas pitkästä aikaa katsottua jalkapalloa Milan-Barcelona muodossa. En muistanutkaan kuinka vituttavaa ja perseestä tuo jatkuva nurmessa kieriskely on.
Eipäs nyt ylenkatsota toisten tuskaa. Ihan varmasti ollaan kuoleman rajoilla.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon johto: haistakkee paska. Lähtekää joka ikinen lätkimään helvettiin mun Lukosta.

Johan Björk, voi jumalauta. Tässä Becksin viestissä tämä karmeus ehkä aukenee parhaimmalla mahdollisella tavalla.

Sekoilu jatkuu. Nyt on perkele laajuutta, on Robaria, Lehikoista ja Björkiä... Ja kuten joku tuolla Lukon puolella sanoi, niin se kaikkein tutuin ja turvallisin vaihtoehto (Lehikoinen) on koeajalla, muut ovat kauden loppuun asti.

Tämä viesti olisi mennyt periaatteessa Pitäisikö itkeä vai nauraa -ketjuunkin, mutta kun mulla on nyt aika selvää kumpaa teen niin laitetaan tänne.

e. Se piti vielä sanoa, että Lukko on SM-liigan suurin vitsi. Sen toki kaikki jo varmaan tietävätkin.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Kadotin sitten hiiren. Aina sama homma, sitä lähtee jonnekin lyllertämään ja epähuomiossa kantaa sitä mukanaan, kun ei se edes ole missään kiinni. Se on taas jäänyt päivän aikana jonnekin työmaan roska-astian päälle, varastohallin vessaan tai toimistohuoneen ikkunalaudalle.

Matkapuhelimet pitäisi niin ikään saada langallisiksi, niin ei voisi vaeltaa kovin kauas hukkaamaan esineitä puhelun aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös