Vitutusketju

  • 10 539 893
  • 56 130

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Elisa kaapeli-tv.

Kaksi viikkoa sitten ei näkynyt NelonenPro1. NHL olisi kiinnostanut silloin.

Nyt ei näy Viasat Sport, eikä Viasat Hockey. NHL olisi kiinnostanut nyt.

Asiakaspalvelu on perseestä. Sinne voi jättää jonkun vitun häiriöilmoituksen, johon ne vastaa noin viikon päästä, että "tutkimustemme mukaan kanavan pitäisi nyt näkyä taloudessanne". Paljon se saatanan tutkimus enää siinä vaiheessa kiinnostaa. Mitään kompensaatiota en ole vielä tästä paskasta saanut, mutta parempi kohta alkaa jotain tulemaan tännekin päin.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Vituttaa ihmiset jotka lupaavat tulla tiettyyn aikaan ja sitten ilmestyvät puoli tuntia-tunnin myöhässä. Onko se nyt oikeasti niin saatanan vaikea suunnitella menojaan sen verran että pystyisi tulemaan paikalle silloin kun lupaa?

Olen tästä aiheesta menettänyt järkeni useampaankin otteeseen. Varsinkin yksi kaverini harrastaa tätä todella paljon, eikä kyseessä ole aina edes puolesta tunnista. Jos on sovittu, että tulee paikalle klo 12 jälkeen, niin minun ajatusmaailmassani se tarkoittaa ennen klo 13. Mutta tälle kaverille klo 12 jälkeen on sama asia, kuin että tulee paikalle klo 14:30. Ja luonnollisestikaan mitään ei ilmoiteta että myöhästyy. Ja turha alkaa selittämään, että klo 14:30 on myös klo 12 jälkeen, onhan se mutta eiköhän kaikille ole selvää, että sillä tarkoitetaan lähitulevaisuutta klo 12 jälkeen ellei muuta sovita.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Jaaha. Siinä sitten paloi vaimon työpaikka viime yönä. Kiitos tuhopolttaja. Nooh. Tää kaveri saa varmaan ehdollista. Arvorakennus kaiken lisäksi. Kukalie mielenvikainen polttamassa..
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jani Toivola. Vituttaa, kun se on joka tuutissa mainostamassa itseään. Pääsi vielä eduskuntaankin, ja kaikissa keskusteluissa puhui lähinnä homoista. Joo, itsekin kannatan homoseksuaalien oikeuskia, mutta voishan sillä joitain muitakin agendoja olla?

Lisäksi se ei muka edes "saa" ärsyttää, koska jos musta/homo vituttaa, niin silloin on rasisti. Argh!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Olen tästä aiheesta menettänyt järkeni useampaankin otteeseen. Varsinkin yksi kaverini harrastaa tätä todella paljon, eikä kyseessä ole aina edes puolesta tunnista. Jos on sovittu, että tulee paikalle klo 12 jälkeen, niin minun ajatusmaailmassani se tarkoittaa ennen klo 13. Mutta tälle kaverille klo 12 jälkeen on sama asia, kuin että tulee paikalle klo 14:30. Ja luonnollisestikaan mitään ei ilmoiteta että myöhästyy. Ja turha alkaa selittämään, että klo 14:30 on myös klo 12 jälkeen, onhan se mutta eiköhän kaikille ole selvää, että sillä tarkoitetaan lähitulevaisuutta klo 12 jälkeen ellei muuta sovita.

Samaa mieltä. Etenkin naiset tuntuvat harrastavan tätä paljon. Kai se sekin tuottaa jonkinlaista mielihyvää, kun antaa odotuttaa itseään.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Riitelin vaimon kanssa eilen. Ja vitutukseltani sain nukuttua jotain 6 min viime yönä - ja sekin kolmessa-neljässä eri pätkässä. Hoh hoijaa kun on kiva kököttää toimistolla.

Bonuksena sain annettua sanaisen arkkuni aueta vielä aamullakin. Ja iltapäivällä meitä odottaa n. tunti yhteistä automatkaa ihan kaksin jotta voimme vähän "keskustella." Riemastuttavaa.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt ei näy Viasat Sport, eikä Viasat Hockey. NHL olisi kiinnostanut nyt.

"Viasat Finlandilla ei ole lähetysoikeuksia kaikkeen Viasat Hockeyn ja Viasat Sportin ohjelmatarjontaan. Tästä johtuen lähetys ei aina näy eli ruutu on mustana Suomessa, vaikka EPG-tiedoissa on merkitty ohjelmaa."

No, ei siinä sitten mitään. Joskus näkyy, joskus ei. Dr.Pepper USA.
 

PuTi

Jäsen
Taas lähti palkasta 60% veroihin. Mä oon palauttanu verokortin jo pari viikkoa sitten ja palkka tulee huomenna. Johtuuko tää nyt liian myöhäisestä verokortin palautuksesta vai työnantajan töhöilystä?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Samaa mieltä. Etenkin naiset tuntuvat harrastavan tätä paljon. Kai se sekin tuottaa jonkinlaista mielihyvää, kun antaa odotuttaa itseään.

Oma naiseni vie tämän vielä jonkunlaiselle lisätasolle, koska ensin hän on myöhässä, ja laittaa sitten esim tekstarin tai soittaa, että esim "puoli tuntia menee vielä, sori." Ja sitten menee kuitenkin tunti. Olemme käyneet kehityskeskusteluja, että jos olet myöhässä, niin ilmoita realistinen (tai jopa pessimistinen) ETA, koska se vaan lisää myöhästymisestä odottajalle aiheutuvaa vitutusta, että myöhästyjä yrittää kaunistella sitä myöhästymisen määrää. Keskustelut ovat kesken.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Samaa mieltä. Etenkin naiset tuntuvat harrastavan tätä paljon. Kai se sekin tuottaa jonkinlaista mielihyvää, kun antaa odotuttaa itseään.
Ei tuota, ainakaan minulle. En pidä myöhästyjistä enkä myöhästele itsekään. Ihmettelen, mitä krooniset myöhästelijät tekevät työkseen kun eivät ole oppineet täsmällisiksi.
 

scholl

Jäsen
Lisäksi se ei muka edes "saa" ärsyttää, koska jos musta/homo vituttaa, niin silloin on rasisti. Argh!

Samaa olen ihmetellyt. En saisi julkisesti sanoa varmaan sitäkään, että Abu Dhabin tyyppien kaavut ovat naurettavia ja parta miehellä on säälittävää. Sen sijaan jos olisin muotitoimittaja niin saisin haukkua Arnold Schwarzeneggerin ja muiden julkkisten pukeutumista. Villatakkikin on jonkun lehden mukaan kuulemma hänellä kauheannäköinen ja tyylimoka. Joo, ei saa sanoa, että osa ihmisistä on ihan kujalla, jos he kuuluvat homoihin tai muslimeihin. Tulee heti sellainen paapomiskerroin siihen väliin. Al Bundy oli oikeassa jo 80 luvulla, että kukaan ei pidä valkoihoisen heteromiehen puolta. Me olemme se varsinainen vainottu vähemmistö.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ai saatana että meidän pitäisi kyllä tavata schollin kanssa joskus, scholl osaisi varmaan arvostaa meikäläistä kun ensinnäkin minä ajan pääni kaljuksi (merkki siitä että ihmisessä on jotain pahasti vialla), minulla on ollut parta suurin piirtein niin kauan kuin se on kasvanut (säälittävää), arvostan mukavuutta enemmän kuin tyyliä ja merkkejä, ja olen kaiken lisäksi vielä ihan rehellisesti juntti (ainakin jos tuohon Jatkoajan juntti-ketjuun on uskominen). Enkä minä pidä mistään pikkuriikkisistä Speedoista vaan pidän mieluummin lahkeellisia uimashortseja.

Lähdetäänkö joskus kaljalle scholl? Voin tarjota tuopilliset Karjalaa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Taas lähti palkasta 60% veroihin. Mä oon palauttanu verokortin jo pari viikkoa sitten ja palkka tulee huomenna. Johtuuko tää nyt liian myöhäisestä verokortin palautuksesta vai työnantajan töhöilystä?

Jommasta kummasta, mutta ensimmäinen on todennäköisempi. Esim. itse painoin verokortin menemään 27. lokakuuta, mutta näköjään kaikki marraskuun palkanmaksuun liittyvä materiaali olisi pitänyt olla jo samana päivänä perillä. Piti tulla aika pieni prosentti loppuvuodeksi, mutta ei sitten, kun ei ajoissa hoida.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Oma naiseni vie tämän vielä jonkunlaiselle lisätasolle, koska ensin hän on myöhässä, ja laittaa sitten esim tekstarin tai soittaa, että esim "puoli tuntia menee vielä, sori." Ja sitten menee kuitenkin tunti. Olemme käyneet kehityskeskusteluja, että jos olet myöhässä, niin ilmoita realistinen (tai jopa pessimistinen) ETA, koska se vaan lisää myöhästymisestä odottajalle aiheutuvaa vitutusta, että myöhästyjä yrittää kaunistella sitä myöhästymisen määrää. Keskustelut ovat kesken.

Joo, tuollainen ETA on oikeasti plussaa. Taannoin hikihatussa kattelin kelloa, että myöstytäänkö leffasta vai ei? Itse yritän, jos jostain syystä missaan tapaamisen, niin laittaa viestin että sori tää myöhästyy hieman. Toivottavasti saat keskustelut päätökseen ja hyvään lopputulokseen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Keskustelut ovat kesken.
Kannattaa lopettaa keskustelut, koska jos nainen oppii miehen vuoksi olemaan ajoissa, niin sitä vituttaa ja sen koston saat tuta sitten ihan missä vain tilanteessa - viimeistään joskus myöhemmin ja silloin kun sitä vähiten odotat.

Toinen vaihtoehto on tehdä niin, että panet neuvottelematta sen akkasi kuriin, saatana! Panemalla panet, tai sanomalla, tuo neuvottelutaktiikka toimii yhtä hyvin kuin neuvottelut Lähi-idän kriisissä.

Saksalaiset naiset ovat ennakkoluulemuksissani ajallaan. Kokeile semmoista jos ei muu auta.
scholl likes this
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mursin sunnuntaina varpaan futsalissa. Vittu, elämäni ensimmäinen peli ja se päättyi siihen. Vähän perkeleen kipeä ja juoksuta tässä nyt sitten koiraa saatana.
 
"Viasat Finlandilla ei ole lähetysoikeuksia kaikkeen Viasat Hockeyn ja Viasat Sportin ohjelmatarjontaan. Tästä johtuen lähetys ei aina näy eli ruutu on mustana Suomessa, vaikka EPG-tiedoissa on merkitty ohjelmaa."

No, ei siinä sitten mitään. Joskus näkyy, joskus ei. Dr.Pepper USA.


Aika kova lupaus tv:ssä Viasatin mainoksessa: "Näe lähes kaikki NHL:n ottelut!!"
Vituttaa minuakin! Sätänä! Sama peli siellä Viasatilla on aina kuin Nelonen Prollakin. Ei mielestäni ole tullut yhtään enempää kuin Neloseltakaan??
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Vittu. Kaverini on ilmeisesti löytänyt sisäisen Leninin ja alkanut kommunistiksi. Olkoon rauhassa vaikka itse Isä aurinkoinen mutta kunhan ei tuputtaisi minulle sitä paskaa koko ajan.

Olisikohan toveri Schollilla jotain ehdotuksia miten miehen saa jälleen tunnustamaan kapitalismin ilosanomaa?
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Mursin sunnuntaina varpaan futsalissa. Vittu, elämäni ensimmäinen peli ja se päättyi siihen. Vähän perkeleen kipeä ja juoksuta tässä nyt sitten koiraa saatana.
Pelattiinko vastakkain? Mulla oli sunnuntaina Futsal-kauden avaus ja torjuin kuin enkeli, saatana. Veret seisauttava 5-1 voitto.

Vaimoväki vituttaa edelleen, ja periksi ei anneta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pelattiinko vastakkain? Mulla oli sunnuntaina Futsal-kauden avaus ja torjuin kuin enkeli, saatana. Veret seisauttava 5-1 voitto.

Vaimoväki vituttaa edelleen, ja periksi ei anneta.

Vastustajan veskari kyllä pelasi kuin enkeli, mutta hävittiin vain 4-2. Vituttaa kun ostin tietokoneen ja stereoiden väliin väärän liittimen ja tietokoneen äänet ei kuulu. Perseestä tämä. Jostain syystä myöskään Nelonen Pro 1 ei suvaitse näkyä, mitäs vittua?!
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Vittu. Kaverini on ilmeisesti löytänyt sisäisen Leninin ja alkanut kommunistiksi. Olkoon rauhassa vaikka itse Isä aurinkoinen mutta kunhan ei tuputtaisi minulle sitä paskaa koko ajan.

Olisikohan toveri Schollilla jotain ehdotuksia miten miehen saa jälleen tunnustamaan kapitalismin ilosanomaa?

I feel your pain. Lähipiirissä tapahtuva politisoituminen(suuntaan tai toiseen..) ja kaikki muukin hurahtaminen johonkin aatteeseen on harvinaisen perseestä. Idealistit ovat kuin syöpä, johon ei sädehoitokaan tehoa. Rasittavat muita ja tartuttavat tautiaan joka puolelle..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös