Naga Jolokia. Vittu mikä kasvi.
Sotilas Jane - vittu, tuo paska tulee joltain kanavalta varmasti kerran kuukaudessa.
Melkein yhtä usein kuin Con Air ja Notting Hill.Sotilas Jane - vittu, tuo paska tulee joltain kanavalta varmasti kerran kuukaudessa.
Mulla sattui tänä vuonna muutamalla käyntikerralla oikein pätevä ja nätti nuori hammaslääkärityttö. Siinä tuolissa köllötellessä tuli mieleen, että olisi voinut ruiskauttaa jotain hänen suuhunsa.Terveyskeskuksen hammashoitolan nuori "hammaslääkäri" tyttö.
"Oho, nyt multa hei ruiskahti vähän sitä puudutusainetta sun suuhun. Se maistuu tosi pahalle, mutta otetaan kohta tolla imurilla"
"Oho, nyt multa hei ruiskahti vähän sitä puudutusainetta sun suuhun. Se maistuu tosi pahalle, mutta otetaan kohta tolla imurilla" -(nielaus) vai niin...
Mulla sattui tänä vuonna muutamalla käyntikerralla oikein pätevä ja nätti nuori hammaslääkärityttö. Siinä tuolissa köllötellessä tuli mieleen, että olisi voinut ruiskauttaa jotain hänen suuhunsa.
Neljän tunnin yöunet. Ei perkele, kun ei sitä unta vaan saa! Mikä siinä voi aikuisella ihmisellä olla niin vaikeaa. Jos jaksaisin olla edes puoleenpäivään asti skarppina, niin olisin tyytyväinen. Sekin vituttaa, että roskat pitäisi viedä ulos, kun ne on kohta kaks viikkoa tuossa lojuneet.. Pitäisi varmaan hankkia joku siivoja tänne, kun itse ei jaksa edes niin pientä asiaa tehdä ennen kuin on ihan pakko.
Noh, kaippa tämä tästä. Kiitos ja anteeksi!
Vittu piti tämäkin paska sitten vielä kokea. Asun rivitalossa ja naapuriin muutti tuossa parisen viikkoa sitten vanhempi pariskunta, eläkeikäisä ehkä. Nämä järjen jättiläiset toivat mukanaan Karjalankarhuokoiran, jota pitävät päivät sisällä pienessä luukussaan.
Voi näitä ihania päiviä kun tuo koira haukkuu koko helvetin päivän. Miten vittu joku vou noin tyhmä, että roudaa tuollaisen koiran muiden harmiksi rivitaloasuntoon.
Kaiken lisäksi nuo läskipäät säilyttävät elämää isompaa pakettiautoaan ovensa edustalla. Voi nyt jo kuvtella niitä pakkasaamuja talvella kun tuo romu lyödään käyntiin ja lämmitetään tyhjäkäynnillä, muiden iloksi.
Siis niitäkö jotka on vaatteen "niskassa" ja joissa on merkki, koko ja jotain made in made juttua? Vai onko olemassa joitain muitakin niskalappuja?Mä vihaan niskalappuja. Vihaan!
Siis niitäkö jotka on vaatteen "niskassa" ja joissa on merkki, koko ja jotain made in made juttua? Vai onko olemassa joitain muitakin niskalappuja?