En tiedä, mutta meinasin sitä, että mihin raja vedetään. Juutalaisia on varmasti ympäri Euroopan jengejä.
Ääh...no joo. Tarkoitin näillä juutalaisilla juurinkin Israelia. Miksi tuo maa pelaa EM-karsinnoista?
En tiedä, mutta meinasin sitä, että mihin raja vedetään. Juutalaisia on varmasti ympäri Euroopan jengejä.
Ääh...no joo. Tarkoitin näillä juutalaisilla juurinkin Israelia. Miksi tuo maa pelaa EM-karsinnoista?
Kuulosti lievästi rasistiselta, siksi siihen puutuin. En ole juutalainen ainakaan tietääkseni, joten ei kannata pelata sitä korttia. Mutta asiasta sen verran, että en itsekään täysin ymmärrä, miksi Israel on näissä riennoissa mukana, tai Euroviisuissa. Ehkä taustalla on sitten jokin ajatus siitä, että Lähi-idän omissa piirikunnallisissa vastaanotto ei olisi kaikkein sulavin, ja näin taataan maalle mahdollisuus osallistua johonkin kansainväliseen mittelöön. Muslimimaita kun on Aasian puolellakin muutamia.Ääh...no joo. Tarkoitin näillä juutalaisilla juurinkin Israelia. Miksi tuo maa pelaa EM-karsinnoista?
Pitäisikö Suomen anoa FIFA:lta lupaa osallistua vaikka Oseanian karsintalohkoon? Jos selittäisi, että Ruotsi ja Norja on niin saatanan vihamielisiä... Oseaniasta voisi olla teoreettinen mahdollisuus päästä joskus arvokisoihin.en itsekään täysin ymmärrä, miksi Israel on näissä riennoissa mukana, tai Euroviisuissa. Ehkä taustalla on sitten jokin ajatus siitä, että Lähi-idän omissa piirikunnallisissa vastaanotto ei olisi kaikkein sulavin, ja näin taataan maalle mahdollisuus osallistua johonkin kansainväliseen mittelöön. Muslimimaita kun on Aasian puolellakin muutamia.
En minä tiedä. Tai luulen, että tuo ei onnistuisi, koska etäisyyttä taitaa olle enemmän kuin Israelin tapauksessa. Eikä käsittääkseni ruotsalaiset ole uhanneet ajaa meitä mereen.Pitäisikö Suomen anoa FIFA:lta lupaa osallistua vaikka Oseanian karsintalohkoon? Jos selittäisi, että Ruotsi ja Norja on niin saatanan vihamielisiä... Oseaniasta voisi olla teoreettinen mahdollisuus päästä joskus arvokisoihin.
Varmaan käytännön syistä. Maantieteellisin perustein Israelin tulisi pelata karsintapelit kimpassa mm. Syyrian, Egyptin, Irakin, Iranin ja Saudi-Arabian kanssa, mutta tällainen lohkojako saisi aikaan määrätynlaisia käytännön ongelmia.Ääh...no joo. Tarkoitin näillä juutalaisilla juurinkin Israelia. Miksi tuo maa pelaa EM-karsinnoista?
Lopulta siinä kävisi tietysti niin, että Ahvenanmaa saisi neuvoteltua jonkin kv-sopimuksen, jonka perusteella Åland on aina kaikissa arvokisoissa mukana ilman karsintoja.
Pakkohan se on Timo T.A.:n todistella miehisyyttään kun ura koostuu miss suomi -maailmasta kaikkine lisukkeineen. Ämmänähän sitä muuten pitäisi kaikki (ja pitääkin). Ja Jonen tapauksessa tuo korostaminen saattaa juontaa juurensa Jonen pitkään tukkaan, jota kaikki ei välttämättä miellä samaan lauseeseen kertausharjoitusten kanssa.Jonkun ihmisen armeijassa saatujen erikoistaitojen tai koulutuksen jatkuva nostaminen jalustalle. Timo T.A. Mikkosen Niina-vaimokin sen tietää: "- Mä uskon Timon tapauksessa siihen, hän on niin sissi. Hän on sissikoulutuksen saanut. Hän on taistelija. Eniten hän vihaa sairastamista. " Itse koulutuksen saamisessa ei ole mitään vikaa, mutta jos sitä tarttee toitottaa joka paikassa niin se vituttaa. Ja tiedän, että Timo T.A.:kin niin teki, mutta antaa hänen rauhassa parantua silti. Tämä siksi tähän ketjuun, koska Jone Nikulakin kyllä tuo esille, että on reservin yliluutnantti eikä Timo T.A. ole ainut joka sitä tekee.
Joskus sitä ihmettelee, että minkä helvetin tähden sitä on aloittanut jääkiekon seuraamisen ja varsinkin Lukon kannattamisen.
No musta on hyvä, että homoja on telkkarissa, ei ihmiset niihin muutet "totu". Aikaisemmin toivoin, että tuohon Maajussiohjemaankin tulisi homojussi, mutta olin varma, ettei Maikkarilla olisi pokkaa moiseen - olipa kumminkin ;)Jep. Pidätkö itse yllämainittujen vähemmistöryhmien puolta? Onko homous, ja sen julkinen rummuttaminen mielestäsi hieno trendi? Oletko tyytyväinen Suomessa olevaan huumetilanteeseen, ja sen haittailmiöiden hoitoon?
Kuulostaa erittäin vittumaiselta toiminnalta. Saakohan yksityisviestien tietoja oikeasti edes levittää eteenpäin? Luultavasti saa, mutta mulla vituttaa sun puolesta joka tapauksessa...No laitetaan nyt tähän ketjuun, yhtä hyvin olisi voinut laittaa Mille naurat nyt tai ihmettely -ketjuun.
Kävin tuossa jokin aika sitten yksityisviesteillä keskustelua erään nimimerkin kanssa KHL-ketjuun laittamastani viestistä ja hieman sen taustoista. Tuli ehkä hieman liiankin avoimesti kerrottua kyseisestä aiheesta ja siihen liittyvistä ihmisistä heidän oikeilla nimillään. Onneksi en sentään ihan kaikkea tietämääni kertonut, vaan käytännössä tärkeimmät jätin kertomatta. Kaveri uteli lisää mutta en sitten enää jaksanut vaivaantua vastaamaan...
Haista vittu nimimerkki ... vai oletteko jopa sama henkilö?
Eikö "Nimimerkki x" olekaan "tuntematon"? Ehkä olen liian matemaatikko, hahaa...Tiesitkö, että tuosta holahtaa sulle vähintään kuukausi pelikieltoa, pärstästä riippuen jopa pysyvät bännit? En siis halua itsemoderoida, kunhan informoin.
Eikös tää Sasha ole ollut jatkiksenkin toimittaja joskus? Vittu mitä journalismia.
Eikö "Nimimerkki x" olekaan "tuntematon"? Ehkä olen liian matemaatikko, hahaa...
Tuttavalla on YT:t menossa eräässä puljussa.Samaan aikaan tuotannon yhdellä tirehtöörillä on varaa päivitellä 1-4 kertaa päivässä facebookkiin... ...Eikös se ole jotenkin niin että jos on tarve todistaa tekevänsä töitä,ei oikeasti tee mitään?
Ei heterotkaan jatkuvasti rummuta omaa heterouttaan, suurin osa ainakaan ei, joten miksi nämä julkimohintit sitten keikistelee ja veikistelee koko ajan ranteet 90 asteen kulmassa väpättäen? Miksi niihin pitäisi tottua? Menisivät kaappiin vaan takaisin ja ovea kiinni, ovat nyt saaneet sen 15 minuuttiaan.No musta on hyvä, että homoja on telkkarissa, ei ihmiset niihin muutet "totu".
...tai tuotannon tirehtöörillä on tarve mainostaa tekevänsä töitä siinä toivossa, ettei luiska osu ainakaan omalle kohdalle?