Vitutusketju

  • 10 545 448
  • 56 134

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elohiiri jatkuvasti oikeassa silmässä, kolmannen päivän ajan. Vittu rupee riepomaan jo näinkin pieni asia.
Vaikka varmaan kuulostaakin pieneltä vaivalta, näin "pitkitettynä" erittäin vittumainen. Kymmenen minuutin välein lähtee nykiminen käyntiin.

Joku täällä Jatkoajassa neuvoi joskus tuijottamaan elohiirisilmällä parin metrin päässä olevaa kohdetta, vaikka mukia, kynää tms. parin minuutin ajan. Itselläni auttoi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joku täällä Jatkoajassa neuvoi joskus tuijottamaan elohiirisilmällä parin metrin päässä olevaa kohdetta, vaikka mukia, kynää tms. parin minuutin ajan. Itselläni auttoi.
Voi myös yrittää maksimoida hyödyn menemällä baariin tuijottamaan parin metrin päässä olevaa seksuaalisesti viehättävää kohdetta. Automaattisen silmäniskun avulla saattaa jopa päästä pukille.
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elohiiri jatkuvasti oikeassa silmässä, kolmannen päivän ajan. Vittu rupee riepomaan jo näinkin pieni asia.

Magnesiumin puutetta. Syö magnesium sitraattia ~500mg/pvä. Pitäisi elohiiren kadota viikon sisällä, usein jo päivässä parissa. Marketeissa myydään magnesiumoksidia, jota käytetään lähinnä ulostuslääkkeissä. Siispä magnesiumia sitraatti muodossa. Lue pakkausseloste huolella, sillä joskus valmistajat väittävät magnesiumin olevan sitraattia, vaikka todellisuudessa suurin osa onkin oksidia. Esim solgarin vitamiinit ovat laadukkaita.
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Paskanjauhantaa en harjoita, katsoin varmaan sen 0,4 sekunnin ajan siten, että näin ykkösen seiskana (katse televisiossa, katse tulokseen, ja saman tien katse tv:hen), koska toisella kertaa(ilmeisti "kin") se 131 oli tulos.

Todella vituttavan surkea selitys, että katsoit vahingossa kaksi kertaa väärin. Olet ennenkin kärähtänyt valehtelusta tällä palstalla, mikä on jo sinänsä erittäin säälittävä suoritus. Vaikutat kaikin puolin hienolta mieheltä.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Miksi vitussa nuo suomalaiset toimittajat lausuu ruottin rinsessan nimen Victuuria? Vaikka ruottalaiset lausuu itekkin Victoria.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Voit jatkaa minullekin yyveitse jos haluat jatkaa tuota useammassa ketjussa jatkuvaa vuodatustasi. Ja niin, en ole todellakaan kärähtänyt valehtelusta aiemminkaan.

Ihmiset ovat kyllä aivan sekaisin, pahoinvoivia. Ei pitäisi olla kaapissa jos on muita mielihaluja, saattaa näemmä verisuonia ruveta kiristämään, aivosuonia pullottamaan ja suusta pääsemään vääriä todistuksia lähimmäisistä ja jopa kauimmaisista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja niin, en ole todellakaan kärähtänyt valehtelusta aiemminkaan.
En tiedä sinun valehteluistasi. Minä valehtelen paljonkin, sekä täällä että muualla. Tylsä totuus ei saa koskaan pilata hienoa tarinaa!

Sitäpaitsi KAIKKI valehtelevat netissä. Ihan kaikki.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
En tiedä sinun valehteluistasi. Minä valehtelen paljonkin, sekä täällä että muualla. Tylsä totuus ei saa koskaan pilata hienoa tarinaa!

Sitäpaitsi KAIKKI valehtelevat netissä. Ihan kaikki.

Minä valehtelen koko ajan, joka paikassa. Valehtelen myös itselleni, että puheeni ovat totta jotta minulle ei tulisi sellainen olo, että olen huono ihminen. Kaikki voittaa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä valehtelen koko ajan, joka paikassa. Valehtelen myös itselleni, että puheeni ovat totta jotta minulle ei tulisi sellainen olo, että olen huono ihminen. Kaikki voittaa?
Kaikki.

Tarpeeksi kauan kun valehtelee jonkun asian menneen samalla tavalla, niin lopulta siihen uskoo jo itsekin. Saa valheellisia muistoja.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Veit kolme tuntia elämästäni, veit hermoni, veit tonnin rahojani, veit työni ja naiseni ja sait minut ryyppäämään. Vitun ruotsalainen maahanmuuttaja, ikeahelvetti!
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa, että entinen suosikkiohjelmani Uutisvuoto on nykyään täyttä sheissea. Ollut kyllä jo pitkään, mutta tänä syksynä vielä entistäkin huonompana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa, että entinen suosikkiohjelmani Uutisvuoto on nykyään täyttä sheissea. Ollut kyllä jo pitkään, mutta tänä syksynä vielä entistäkin huonompana.
On Tommya ja Peteriä ikävä kyllä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Veit kolme tuntia elämästäni, veit hermoni, veit tonnin rahojani, veit työni ja naiseni ja sait minut ryyppäämään. Vitun ruotsalainen maahanmuuttaja, ikeahelvetti!

Jätkä sai kaupalta selkään. Ryhdistäydy nyt saatana sentään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä valehtelen koko ajan, joka paikassa. Valehtelen myös itselleni, että puheeni ovat totta jotta minulle ei tulisi sellainen olo, että olen huono ihminen. Kaikki voittaa?
Minulla on aivan päinvastainen tilanne. Wikipedian asperger-artikkelista: Rehellisyys on onnistuneen kommunikaation ehdoton edellytys. Aspergerit ovatkin tunnettuja siitä, että he noudattavat viestinnässään vahvaa pyrkimystä totuudellisuuteen. Jos vittuuntuisin perskärpäsistä, niin siitä, että väitettäisin valehdelleen. Tämä tila paheni keväällä 2007, kun yksi silloinen vitun ääliöavokkini lähti meneen, kun muka petin, vaikka en. Lopulta se katuvaisena - 3 kk eron jälkeen - myönsi jauhaneensa paskaa, niin helpotti ihmeen paljon, vaikka tiesin tietenkin, että paskaa jauhoi alusta asti.

Niin että paskanjauhajiksi luulijat ovat ihmiskunnan alinta kastia - minun iiriksissäni. Ei näillä tiedoilla, taidoilla, selkärangalla ja älyllä tartte jauhaa paskaa. Eri asia niillä, joilla näitä ei ole. Ai niin, mainitsinko jo luontaisen huikean vaatimattomuuteni?!
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Vittu kun vituttaa jääkaapin sulattaminen. Vitun rakkine oli aikojen saatossa kerännyt takaseinäänsä jäätä ja se piti tietenkin sulattaa sitten ennen uuden jääkauden alkua. No, sehän meni muuten ihan hyvin, mutta ilmeisesti yön aikana isompi biitti sitä jäätä oli irronnut ja kilkannut samalla sulatusastian pois paikaltaan. Tuloksena tästä jääkaapin viereinen pöytä ja sitä kautta alla sijaitseva kaappi olivat veden vallassa, PERKELE.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Parin kaverin liian omistushaluiset tyttöystävät vituttaa. Olishan se liikaa vaadittu ettei jokainen Facebook chat-viesti tai tekstiviesti puhelimeen mene ensin muijan sensuurin läpi. Ja en ole kateellinen heidän onnelleen.
 
Parin kaverin liian omistushaluiset tyttöystävät vituttaa. Olishan se liikaa vaadittu ettei jokainen Facebook chat-viesti tai tekstiviesti puhelimeen mene ensin muijan sensuurin läpi. Ja en ole kateellinen heidän onnelleen.

Sano kavereillesi että kansii hommata munat.
Itteä ei vituta tällä hetkellä mikään.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mulla oli kans kerran tollanen kaveri (naispuolinen) jonka poikaystävä ilmeisesti luki kaikki tekstiviestit ja fb- viestit mitä sille ikinä tuli. No ei olla enää kavereita, hankkikoot paremman äijän itelleen.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Rakas Jeesus, jos olet olemassa niin anna tämän päivän olla vaan todella pahaa unta. Koskaan ikinä, ei ikinä ole ollut tämmöistä oloa. Vituttaa ja on helvetin toivoton olo päällä. Ei edes erot eksistä ja omat mt-ongelmat tunnu miltään tämän hetkisen tilanteen rinnalla.

En halua tästä asiasta julkisesti avautua, että mistä on kyse joten jätän tämän tähän. Vituttaa ja ahdistaa. Miksi, oi miksi?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Rakas Jeesus, jos olet olemassa niin anna tämän päivän olla vaan todella pahaa unta. Koskaan ikinä, ei ikinä ole ollut tämmöistä oloa. Vituttaa ja on helvetin toivoton olo päällä. Ei edes erot eksistä ja omat mt-ongelmat tunnu miltään tämän hetkisen tilanteen rinnalla.

En mitenkään halua vittuilla, mutta jaksat vielä kirjoittaa jatkoaikaan ja selvästi tunnetkin jotain niin ei asiat vielä ihan lopuillaan ole. Yksilökohtaisiahan nää asiat on, mutta kyllä omalla kohdalla ne kaudet/hetket jolloin ei yksinkertaisesti tuntenut mitään oli kaikista pahimpia.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vituttaa ja ihmetyttää ihmisten asenne maataloutta kohtaan. Jotkut luulevat että siellä eletään tekemättä mitään EU-tukia nostellen. Mitenkä vitussa voi jollakin olla tällaiset luulot? Pistää kyllä ihmettelemään kuinka tyhmiä jotkut ovat. Eikö ne vittu tajua, että ne tuet on tavallaan maanviljelijän palkka, jonka ansiosta tuottajahinnat pysyy matalalla.

Ketä kiinnostaa jotku maajussit? Menisivät oikeisiin töihin jos ei ne tuet riitä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa ja ihmetyttää ihmisten asenne maataloutta kohtaan. Jotkut luulevat että siellä eletään tekemättä mitään EU-tukia nostellen. Mitenkä vitussa voi jollakin olla tällaiset luulot? Pistää kyllä ihmettelemään kuinka tyhmiä jotkut ovat. Eikö ne vittu tajua, että ne tuet on tavallaan maanviljelijän palkka, jonka ansiosta tuottajahinnat pysyy matalalla.
Tainnut sinulla mennä vähän pointti ohi.

Tuet vääristävät kilpailua. Jos tuet otettaisiin pois ihmiset voisivat ostaa ruokansa mistä haluavat. Nyt kaikki suomalaiset maksavat suomalaisesta ruoasta verojen muodossa, eivätkä kulutuksen mukaan. Maatalousyrittäjien pitäisi olla samalla viivalla kaikkien muiden yrittäjien kanssa.

EU-tasolla tuet tekevät maanviljelyksestä Afrikassa kannattamatonta, koska EU:ssa tuotettavaa ruokaa viedään ilmaiseksi Afrikkaan eikä siellä ole kannattavaa harrastaa maataloutta. Afrikassa syntyisi monta työpaikkaa jos siellä alettaisiin tekemään alkutuotantoa ja näitä tuotteita voitaisiin viedä Eurooppaan. Tämä kuitenkin veisi työpaikat eurooppalaisilta äänestäjiltä.

Kaikenkaikkiaan maatalouden tukemisella on aivan helvetisti negatiivisia vaikutuksia ympäri maapallon.

Maataloustuki – Wikipedia
Centre for the New Europen raportti "EU Trade Barriers Kill" (2003) laski, että EU:n tullimuurit tappavat 6600 ihmistä päivässä. Suuri osa tästä johtuu maataloustuista ja -tulleista. Jos Afrikka voisi lisätä osuuttaan kaupasta edes prosentin, se ansaitsisi 49 miljardia puntaa enemmän vuodessa ja 128 miljoonaa ihmistä vapautuisi köyhyydestä. Viisi prosenttia toisi jo 248 - 350 miljardia puntaa.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa ja ihmetyttää ihmisten asenne maataloutta kohtaan. Jotkut luulevat että siellä eletään tekemättä mitään EU-tukia nostellen. Mitenkä vitussa voi jollakin olla tällaiset luulot? Pistää kyllä ihmettelemään kuinka tyhmiä jotkut ovat. Eikö ne vittu tajua, että ne tuet on tavallaan maanviljelijän palkka, jonka ansiosta tuottajahinnat pysyy matalalla.

Ruuan katos pitää olla ilmaista ennenkuin ihmiset on tyytyväisiä. Ei auta, vaikka ruuan osuus menoista on laskenut aivan helvetin paljon parissakymmenessäkin vuodessa. Sen sijaan kaikki maksavat itsensä kipeiksi muutamasta asuntoneliöstä vähänkään kaupunkia muistuttavalla alueella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös