Vitutusketju

  • 10 540 185
  • 56 130

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kaksnelonen kirjoitti:
Saatnanan koulukiusaajat, vielä melkein 10 vuotta jälkeenpäin vaikuttavat mun elämään lähes joka päivä. Ja sit nää kusipäät vielä kehtaa kysellä Facekaveriksi ja hymyillä kadulla. VITTU!

Vinkki sulle. Hyväksy ne kavereiksi faseen. Sitten kerrot kaikkien nähden mitä ne ovat touhunneet. Paras tässä on, että ollaan oikeilla nimillä.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Minun käsittääkseni auton siirtoon riittää se, että auto liikkuu vaikkapa siinä ruudun sisällä. Samalla vaivalla sitä autoa pari senttiä siirtää kun kiekkoa käy pyörittämässä.
Käytännössä tämä saattaa riittää, mikäli venttiilit menevät selkeästi eri paikkoihin.

Teoriassa se menee niin, että samaan paikkaan saa pysäköidä uudestaan ja kiekkoa siirtää, mikäli siinä välissä jollain toisella on ollut mahdollisuus pysäköidä siihen. Eli jos sääntöjä halutaan noudattaa, niin pieni ajokierros ja takaisin.
 

Arengee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Maajoukkueet, NHL:n Suomalaiset
Noniin 10h duunia tänään ja 10h huomenna. Siinäpä vasta mukava vkloppu ohjelma. Voi vittu, eväätkin on kylmät.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Tosin oon antanu itseni ymmärtää, etteivät kyseiset urpot silloin nuorina/lapsina vielä mistään mitään tajunneet eivätkä ilmeisesti näin vanhemmalla iälläkään.

Täytyy myöntää että ylä-asteella olin siinä hommassa väärällä puolella. Vaikken se pahin, mutta yksi niistä kuitenkin. Ja koska en kuulunut "paikallisiin" niin piti olla jotain muuta kun oikeasti olin. Ala-asteella taasen olin itse kiusattu muutaman vuoden vanhempien toimesta. Voihan se olla että ylä-asteella tuli sitten tietämättäänkin maksettua "kalavelkoja" takasin. Kyllä sen tajusi että kiusaaminen on väärin, mutta se oli niin yleistä ettei sitä noteerannut tarvittavalla vakavuudella. En kehtäisi pyydellä FB kaveriksi. Mutta jos livenä törmäisin niin pyytäisin anteeksi.
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Vituttaa oma kaveripiiri, tai kaveripiirit.

Itselläni on kolme kaveripiiriä: opiskelukaverit, muut kaverit, sekä työkaverit.
Vituttaa, kun viimeisen neljän päivän aikana jokainen noista porukoista on keskenään kokoontunut jossain ja tehnyt porukalla jotain hauskaa. Mikään noista porukoista ei ole kysynyt allekirjoittanutta mukaan. Aina sivukorvalla kuullut, että jotain ovat tehneet. Mistä tämmöinen käytös voisi johtua? Ihmeellistä touhua.

Oi voi... Onko nimimerkki HIFK saanut kadonneen kaksoisveljensä takaisin vaiko ihan itse kyseinen nimimerkki olet toisilla tunnuksilla.

Vihje...ehkä ne ei halua.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Eli samaa parkkipaikkaa saisi käyttää vain kerran päivässä?

Parkkipirkko ei sitä tiedä, että onko autoilija käynyt kurvailemassa lenkin ja ajanut sitten samalle paikalle, kunhan auto ei ole täsmällisesti samalla paikalla. En ole ainakaan törmännyt pysäköinninvalvojaan, joka kokeilisi konepeltejä selvittääkseen moottorin lämpötilaa. Nytkäyttää biiliään hiukan eteen tai taakse ja kääntää eturenkaita niin se on siinä.

Espoon Sellossa ollessani töissä ekoina päivinä kiireessä jätin autoni parkkihalliin, näppäränä yritin koijata ja siellähän on nämä jotkut perkeleen tunnistajat siinä ruudun yläpuolella. Liian helppoa parkkipirkoille, toki hyvähän se vain on heille ja näin ollen turhaa parkkiruutujen valtaamista ei niin helpolla tehdä. Minun kaltaiseni joutuvat etsimään ilmaiset parkkipaikat jossa saa pitää autoaan pidempään.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Höpöhöpö. Eipäs nyt sekoiteta tuohon katastrofaaliseen nimimerkkiin. On se vain niin kumma, miten kiireinen elämä vaikuttaa kaikkeen. Eipä sitä töiden, opiskeluiden ja parisuhteen ohella tunnu aikaa riittävän muuhun toimintaan. Täytyy laittaa uuden kaveripiirin haku käyntiin. Mutta ketjun mukaisesti vain vituttaa ja lujaa itselle läheisten ihmisten tuollainen toiminta.

On vähän hämärä tilanne tuollainen, ekana siinä kyllä tulee mieleen ettei seurasi kiinnosta heitä. Toisaalta jos kuitenkin on hyvät välit olemassa niin voisiko ne hyvät välitkin olla vain pakon sanelemaa ettei sulle tule huono mieli. Sanoin tämän leikillä, älä vedä itseäsi hirteen :D

Ota asia puheeksi! Sillä se selviää. Kissa pöydälle!
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Totta. Vai voisiko oikeasti kiireinen elämäntilanne vaikuttaa niin paljon, ettei ihmiset enää jaksa kysyä mihinkään mukaan ajatellen, etten ehdi kuitenkaan. Itse vain aina kysyn kaikkia porukasta messiin, mutta voisiko joillakin olla tuollainen toimintamalli.

Niin juu.

On kyllä itselläkin parikin sellaista hyvää kaveria joita on aina vaikea saada mihinkään. Harvoinpa niitä enään kyselee mukaan, jos vaan ottaisivat itse jossain vaiheessa yhteyttä ja osoittaisi aktiivisuutta jotenkin niin ehkäpä sitten asia muuttuisi. Vaikea arvioida mutta ihan mahdollinen toimintamalli sinunkin kavereilla.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Mutta katsotaan ratkeaako ongelma sillä, että pyysin jokaista porukkaa lähtemään johonkin. Ollakseni ikään kuin tietämätön, että olen jäänyt jostain paitsi. Sen näkee sitten kuinka käy.

Sitten jos tulee kieltäviä vastauksia tai ei vastauksia niin kannattaa miettiä uusia frendejä :D
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
On kyllä itselläkin parikin sellaista hyvää kaveria joita on aina vaikea saada mihinkään. Harvoinpa niitä enään kyselee mukaan, jos vaan ottaisivat itse jossain vaiheessa yhteyttä ja osoittaisi aktiivisuutta jotenkin niin ehkäpä sitten asia muuttuisi. Vaikea arvioida mutta ihan mahdollinen toimintamalli sinunkin kavereilla.

Itse olen joskus ollut sellainen, että olen vaan mieluummin ollut kotona, vaikka kaverit ovat kyselleet mukaansa. Välillä ei ole huvittanut ja välillä exäni vaan yksinkertaisesti kielsi sen, mutta sitten kun olisinkin halunnut lähteä mukaan niin ei mua kyseltykään. Olisi ollut mukava, kun olisi edes pyydetty mukaan. Aloin sitten aina sanomaan, että olisitte vaan soittaneet ja pyytäneet mukaan niin pääsin tavallaan mukaan piireihin takaisin. Eli otin tavallaan asian esille ja sieltä pikkuhiljaa olen saanut sitten kavereille muistuteltua mieliin, että minäkin olen mukana, jos vain pyydetään!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla vituttaa kun samat ihmiset joka vitun lauantai ja/tai sunnuntai valittaa krapulaa. Samat tyypit joka perjantai/lauantai hehkuttavat että "Jee, päääse ryyppäämään."... no voi voi, luulis että siinä sadannella kerralla jo tajuais että se ryyppääminen aiheuttaa krapulaa... tai että ees tajuais olla valittamatta.

Terveisin migreenipotilaas, jolle migreenistä valittaessa vastataan "Mulla onki krapula." tai "No tuun mäki töihin jos on pää kipeä."

Ihan vaan tiedoksi kaikille, että harvoin sitä migreeniä itse hankitaan...
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Vituttaa olla ihastunut. Nainen, miksi veit mun sydämen?

Toisaalta tässä on nyt oikeasti semmoinen nainen, kenet haluan. Haastetta. Normaalisti se on vaan semmosta tunteetonta paskaa meikäläisen osalta, kun nainen ei onnistu viemään jalkoja alta.

ps. itsekään en ymmärrä noita ihmisiä, jotka joka vkloppu valittelee la/su aamuna oloaan. Antaa kyllä todella hyvän kuvan ihmisestä laittaa noita päivityksiä sinne. Muutenkin olen kaikkea turhan päivittämistä ko. paikkaan vältellyt, ihan tulevaisuuden varalta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vituttaa olla ihastunut. Nainen, miksi veit mun sydämen?

Toisaalta tässä on nyt oikeasti semmoinen nainen, kenet haluan. Haastetta. Normaalisti se on vaan semmosta tunteetonta paskaa meikäläisen osalta, kun nainen ei onnistu viemään jalkoja alta.

Täytyy olla niin, että samasta naisesta puhutaan. Mutta hankala tämä nainen on taas osaltaan ja juuri siksi se vituttaakin, se ihastuminen.
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Täytyy olla niin, että samasta naisesta puhutaan.

Laitatko ykköseen vai kakkoseen? Kunhan muistetaan pitää huoli, ettei pallit kosketa. It's not gay unless the balls touch.

Ei vaan tässä ei auta muu kuin mennä sorvin ääreen. Yritän parhaani ko. naisen suhteen ja jos se ei riitä niin voi voi. Eipä jää jälkikäteen vituttamaan sitten.

Mikä oikeasti vituttaa niin se, ettei tässä pysty keskittymään oikein mihinkään ja uni ei tule.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Vituttaa oma kaveripiiri, tai kaveripiirit.

Itselläni on kolme kaveripiiriä: opiskelukaverit, muut kaverit, sekä työkaverit.
Vituttaa, kun viimeisen neljän päivän aikana jokainen noista porukoista on keskenään kokoontunut jossain ja tehnyt porukalla jotain hauskaa. Mikään noista porukoista ei ole kysynyt allekirjoittanutta mukaan. Aina sivukorvalla kuullut, että jotain ovat tehneet. Mistä tämmöinen käytös voisi johtua? Ihmeellistä touhua.

Ymmärrän. Mutta älä nyt liikaa anna arvoa niiden tekemille "ohareille". Syy voi olla myös jotain minkä kuullessas sulle tulis vaan hyvä fiilis! Eli f them ja heiltä pois! Pistä YV:tä jos fiilis on joskus turtunut. Oikeat ILVEKSET pitää yhtä ja mä tarjoon! :D
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Mikä oikeasti vituttaa niin se, ettei tässä pysty keskittymään oikein mihinkään ja uni ei tule.

Toi on kyllä niin syvältä ettei uskoiskaan. Onneks edellisestä ks. fiiliksestä on jo vuosia. Tai no "onneks" ja "onneks"...

Vituttaa kun otin hyvät hönöt etten baarin menoa. Tai siis ei se vituta vaan illan epäselvyydet. 10+ fiiliksissä kirjotin lapulle numeroni semmoselle likalle mitä en saa kun unissani ja netissä. Meni vartti ja likka tekstas että mihin katosin. Ei siihen pohjimmiltaan ujona jäädä odotteleen että mikähän on palaute antamastani lapusta. Odotin pelkkää tyhjyyttä tai korkeintaan vittumaista naurua kun kävelen hänen ohi sen jälkeen... Sit kun näin sitä niin jutteli aina eri ukon kanssa. Kun juteltiin niin oli ihan 10+ likka & fiilis taas. Ostin ruusun ja olin kohtelias, kettuili viä kun en pyytänyt hitaille. Sen jälkeen en kiinnittänyt huomiota koko muijaan. Tai korkeintaan sen ryntäitä vilkuilin välillä vahingossa. Itsehän fanitan pieniä, mutta ne sen oli jotain ihan muuta, kropasta puhumattakaan. Mutta jos haluaa olla (liian) vaikea niin olkoon. Häneltä pois ja voitin henkisesti 5-0. Tai niinhän se on ajateltava ainakin...
 
Mene vaikka täyttämään Kelan lappuja jos et muuta keksi.

Vielähän tässä on pari päivää aikaa, kun viimeistään silloin pitää lähettää seuraava hakemus. Olen muuten oppinut lähettämään niitä netin kautta. Nopealtahan tuo vaikuttaa parin lähetetyn hakemuksen perusteella.

Ihan aiheellinen tuo kysymys oli, kun siinä ei ollut muuta sisältöä kuin "vittu" -sana. Yritin olla hauska mutta eipä taas onnistunut.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Ihan aiheellinen tuo kysymys oli, kun siinä ei ollut muuta sisältöä kuin "vittu" -sana. Yritin olla hauska mutta eipä taas onnistunut.

Onnistui. Minä hymähdin.

Minua vituttaa polven vihoittelu, mutta kyllä se siitä. Polvituen keksijä oli nero.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös