BB 2011 -ketju taas seuraavat pari kuukautta ylhäällä Vapaalla alueella..
Hei nyt vittu. Ei kannata imeä kaikkea ihan samalla sykkeellä kuin uskovainen vetää raamattua.
BB 2011 -ketju taas seuraavat pari kuukautta ylhäällä Vapaalla alueella..
Suo anteeksi. Oli ehkä paskin aamupäivä taas ja ikinä. Vai iltapäiväkö se nyt oli. Kyllä se tästä, varsinkin nyt kun luin aivollani mitä kirjoitit ja tajusin sisällön.No en mä ainakaan negatiiviseen sävyyn halunut tuota tekstiäni laittaa. Myötävitutuksen vaikutuksessa heitin läppää.
Pojalle on pienestä asti toitotettu, että ketään ei saa lyödä, varsinkaan tyttöjä.
Vituttaa niin saatanasti.
Tämä se onkin sitten mukavaa. Opetat omille lapsillesi mikä on oikein ja mikä väärin. Mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Toiset sitten taas vitut välittävät ja toteuttavat viidakon lakeja. Se paremmin kasvatettu on tällöin aina uhri. Niin monesti on tehnyt mieli jo sanoa pojille (kummatkin todella isokokoisia 8v ja 10v), että vetäkää kylmästi turpaan näitä kiusaajia. Itsehän menin erään kiusaajan vanhempien oven taakse ja ilmoitin, että kerrankin vielä minun poikani tulee mustelmilla koulusta, niin se on isä eikä poika joka asiasta vastaa minulle.
Koulu tuntuu olevan täysin kyvytön näitä asioita hoitamaan. Syynkin kyllä tiedän.
I hear you, man! Täsmälleen samanlaiset tunteet. Tulee sellainen olo, että kun tässä poika on useamman kerran tullut pienien ruhjeiden ja huutoitkun kera kotiin, että mitä vittua teen lapselleni? Opetan ottamaan selkäänsä? Itse olen kokenut samaa ja tiedän, että jos lyöt takaisin, niin sitten kyllä reagoidaan ja istutaan opettajan kanssa palavereissa ja syyllinen on löydetty. Tämä opettaja on jo nähty, kun hän ilmoitti toteuttavansa opetusohjelmaa, eikä nämä asiat oikeastaan hänelle kuulu. Ekaluokkalaisten opettaja puhuu näin? Vittu.
Mikäli kyseessä on selvää kiusaamista, kannattaa olla aktiivinen ja vaatia asian selvittämistä. Ota yhteys rehtoriin, kiristä, uhkaile ja lahjo, kyse on sinun lapsesi hyvinvoinnista. Meillä on koulussa selkeät systeemit kiusaamisten selvittämisessä ja uskoisin näin olevan useimmissa koulussa, tästä syystä opettajan suhtautuminen tuntuu erikoiselta.
Ja kyllä minä olen omalle pojalleni antanut luvan vetää turpaan kiusaajia, mikäli tilanne niin vaatii. Ensin tietysti toimitaan koulun ohjeiden mukaisesti, mutta mikäli tämä ei auta, niin sitten toimitaan ohjeiden vastaisesti. Karrikoidusti sanottuna tämän tyyppinen toiminta olisi joskus opettajankin näkökulmasta suotavaa. Moni kiusaaja lopettaisi toimintansa alkuunsa kun ei olisikaan aikuisen suojeluksessa.
Niin tuntuu, mutta näin se vaan jossain edelleen menee. Kyllä tässä kaikki tehdään ja aion kyllä tehdä saman mitä Sinner.
Mutta jos kyseessä on tyttö? Minä en osaa tässäkään asiassa olla sukupuolineutraali, valitettavasti. Se tästä asiasta tekee vielä vittumaisemman.
...
Mutta jos tämä homma ei tästä parane, niin otan saatana Carlos Mencian kasvatusmenetelmät käyttöön...:)
http://www.youtube.com/watch?v=LEbnabWZJjs&feature=related
Linkki Youtubeen...
Heh, huvittava tuo brunon kirjoitus yllä, kun oma vitutukseni liittyy myös rahaan.....
.... halvemmalle alueelle muutto ei edes tule kysymykseen...
.... menee joka liksasta laskuihin ja vuokraan se 850-900e, enkä saa sitä tukea ollenkaan.....
Eli siis, vituttaa, kun ei ole rahaa. Käyn 30-35 tuntia viikossa töissä, mutta silti vuokran ja laskujen jälkeen näppiin ei tunnu jäävän juuri mitää.
Se on mielestäni oikein vitutettu, jos valittaa rahan puutteesta, vaikka paiskoo töitä.
Se on väärin vitutettu, jos lorvii ja sitten vituttaa, kun tuista ei jää mitään ylimääräistä käteen.
Eri asia sit onko oikeasti jotain turhia menoja mistä pystyis säästämään. Elämä vaan on sellasta et kaikilla aloilla palkat ei ole sellaisia et töitä paiskimalla pystyis myös tuhlaamaan rahaa ihan miten lystää. Filatovin 850-900€:n menot tuntuu aika kovilta yksin asuvalle ihmiselle, varsinkin jos ei kerran ole edes autoa tai bussikorttia mihin rahaa menis.
Mutta jos kyseessä on tyttö? Siis tämä kiusaaja. Minä en osaa tässäkään asiassa olla sukupuolineutraali, valitettavasti. Se tästä asiasta tekee vielä vittumaisemman.