No johan on vittu ettei tukea tule. Minua vituttaa kaikki jotka saavat tukea ilman pakottavaa tarvetta. Sinä nyt et sitä ainakaan tarvitse.
Itsellä menee jotain 2500 kuussa asumiskuluihin ja laskuihin, eikä kukaan tue pennilläkään, mutta en itke muita niitä maksamaan kun olen itse noin päättänyt asiani hoitaa ja asuntoni sekä asuinpaikkani valinnut. Tuolla rahalla ei edes makseta vielä autoa eikä siivoojaa .... perkele.
Kerrotko, miten sinä olet nuoruudessasi asunut, ja miten on rahaa ollut?
Eli en mielestäsi tarvitse tukea, jos jää vaikka käteen kuukaudessa 300 euroa, josta talvisin pitäisi maksaa bussikortti yms. 240e kuukaudeksi elämiseen ja ruokaan. Kuulostaako kohtuulliselta? Töissäkin pitäisi syödä. Ja tämä raha jää siis pelkästään töissäkäyvälle, ei opiskelijalle. Opiskellessahan se olisi ihan ymmärrettävää, että rahat olisi tiukilla aina.
Ja kenen sua pitäisi tukea, jos veroprosenttisi on lähempänä neljääkymmentä, ansaitset varmaan ihan kohtuullisesti. 2,5 tonnista olisi varmaan helppo karsia asumiskuluja, jos niin haluaisit. Mulla taas ei, jos muuttaisin tästä kauemmas, maksaisin dösä/junalipusta sen erotuksen verran, mitä se vuokra halventuisi. Tai no joo, voisinhan muutaa jonnekkin kouvolaan, mistä saa kaupungin asuntoja 250e/kk, sillähän tämä ongelma ratkeaisi.
Vituttaa tuollaiset tyypit, jotka tulevat tänne kommentoimaan "kun minäkään en.."-tyylisesti.