Vitutusketju

  • 10 647 426
  • 56 188
Mene vaikka täyttämään Kelan lappuja jos et muuta keksi.

Vielähän tässä on pari päivää aikaa, kun viimeistään silloin pitää lähettää seuraava hakemus. Olen muuten oppinut lähettämään niitä netin kautta. Nopealtahan tuo vaikuttaa parin lähetetyn hakemuksen perusteella.

Ihan aiheellinen tuo kysymys oli, kun siinä ei ollut muuta sisältöä kuin "vittu" -sana. Yritin olla hauska mutta eipä taas onnistunut.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Ihan aiheellinen tuo kysymys oli, kun siinä ei ollut muuta sisältöä kuin "vittu" -sana. Yritin olla hauska mutta eipä taas onnistunut.

Onnistui. Minä hymähdin.

Minua vituttaa polven vihoittelu, mutta kyllä se siitä. Polvituen keksijä oli nero.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Vituttaa olla sunnuntaina myymässä pölynimureita..

Ole onnellinen. Minä olin joskus vuosi sitten joka sunnuntai niitä myymässä ja palkkana oli palkattomuus. Jäi palkkoja saamatta monta tuhatta euroa. Sittemmin silloinen pomo vei itseltään hengen ja rahat edelleen saamatta. Oli aika perseestä olla kolme kuukautta ilman rahaa ja se aiheutta keväälle isot talousongelmat, jotka kuitenkin lähimmäisten avulla ja muuton jälkeisen työnsaannin jälkeen saatiin kuntoon ilman maksuhäiriömerkintää. Tuosta työsuhteesta ei sitten muuta vittumaista kouraan jäänytkään loppujen lopuksi. Erittäin hyviä kavereita sain roppakaupalla. Yksi heistä silloisen pomoni poika.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vituttaa naapurin huonosti kasvatetut kakarat, ikäluokkaa 6-8 v. Rääkyvät ja huutavat vittua päivät pitkät pihalla. Jos viitsisin vaihtaa kylpytakin vaatteisiin, menisin pitämään napakan verbaalisen kurinpalautuksen, niin kakaroille kuin vanhemmillekin.

Toisaalta kylpytakissa saisin hullun maineen, ja voisin pelotella nuo kiljukaulat hiljaisiksi...
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa naapurin huonosti kasvatetut kakarat, ikäluokkaa 6-8 v. Rääkyvät ja huutavat vittua päivät pitkät pihalla. Jos viitsisin vaihtaa kylpytakin vaatteisiin, menisin pitämään napakan verbaalisen kurinpalautuksen, niin kakaroille kuin vanhemmillekin.

Toisaalta kylpytakissa saisin hullun maineen, ja voisin pelotella nuo kiljukaulat hiljaisiksi...
Meillä oli sama ongelma aiemmin. Oikeastaan koko naapurin perhe oli aivan sekaisin. Onneksi saatiin pitkän prosessin jälkeen ne häädettyä pois taloyhtiöstä, ja rauha palasi. Vituttaa jälkeenpäinkin vielä muistella, mitä kaikkea paskaa ne kusipäät tekivät.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Vituttaa naapurin huonosti kasvatetut kakarat, ikäluokkaa 6-8 v. Rääkyvät ja huutavat vittua päivät pitkät pihalla. Jos viitsisin vaihtaa kylpytakin vaatteisiin, menisin pitämään napakan verbaalisen kurinpalautuksen, niin kakaroille kuin vanhemmillekin.

Toisaalta kylpytakissa saisin hullun maineen, ja voisin pelotella nuo kiljukaulat hiljaisiksi...
Jessus. Eilen matkusteltiin tuossa kymmenen aikaan illalla rouvan kanssa keskustasta takas tänne Viikin pellolle. Bussin takapenkillä oli 2 mimmiä (ikä n. 16) ja 2 jäbää (ikä n. 19.) Vaikka matka ei kestä kuin sen hiukan alle puoli tuntia niin vitutus oli aivan suunnaton. Toki joka toinen sana kakaroiden puheessa oli vittu, mutta kun muukin sisältö oli aivan ala-arvoista. Kännykästä soitettiin koko matka räppiä ja jotain mitä kutsuttiin teknoksi 90-luvulla. Ja tietty hakattiin nyrkein penkkien selkämyksiä ja mölistiin. Ja oltiin niin VITUN KÄNNISSÄÄÄÄ. Fantasioin olevani iso röyhkeä roikale joka käy hiljentämässä epäkelvon nuorison. Todellisuudessa en viitsinyt edes vilkaista takapenkin suuntaan, kaltaiseni kalju rillipää on jo kohta silmätikkuna ja sitten joudun käsikähmään jonkun stilettispeden kanssa. Nuoriso = idiootteja.
 

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Nuoriso = idiootteja.
Siisti yleistys! Onneksi olet itse kypsä ihminen (tähän hymiö). Kaikkihan ne 90-luvulla syntyneet kakarat on samanlaisia saatanan kännisiä munapäitä. Vittu.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Kaikkihan ne 90-luvulla syntyneet kakarat on samanlaisia saatanan kännisiä munapäitä. Vittu.

Kun olen syntynyt 90-luvulla niin minä en pääse tästä maineesta ylitse ilmeisesti edes 80-vuotiaana. Olenhan syntynyt 90-luvulla. Kaikki muut kohdat allekirjoitan täysin!
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Niin väärin syin taas vitutti. tämähän on sama asia, kun sinua vituttaisi töissä kiire. "mitäs olet töihin mennyt" Vituttaa nämä väärinvituttajien bongaajat
Aina vaan paranee. Työnteko on tietääkseni jonkinlainen yhteiskunnallinen velvoite, siinä missä opiskelukin toki. Tyhmää siis kysyä, "mitäs olet töihin mennyt". Vittu pakkohan se on kun ei muutakaan ole.

Mutta se että menet laupeudessasi suostumaan johonkin typerään tutor-hommaan, voit kiireestä syyttää vain ja ainoastaan lyhytnäköistä vapaaehtoisuuttasi. Käsittääkseni tutor-tehtävään kun ei ketään pakoteta. Valintojen maailma jne.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kun maailmanloppu tulee, niin se päivä on ihan varmaan Kurjantai. Mikään muu päivä ei osaa näyttää persettä yhtä lahjakkaasti.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nuoriso = idiootteja.

Eli siis kukapa ei olisi ollut joskus idiootti. Vai tarkoititko humalaisia nuoria? No oletkos nähnyt humalaisia viiskymppisiä äijiä bussin takapenkillä? Vähintään yhtä raivostuttavaa pippelinvenytystä. Pahimpana känninen porukka keski-ikäisiä naisia...tuon vuoksi lopetin taksikuskin duunit, joita ajoittain tein viikonloppuisin. Ei vaan kykene.
 

L.Stanley

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Calgary Flames
Poliiseille erityiskohtelua ABC-ravintoloissa

Poliiseille erityiskohtelua ABC-ravintoloissa | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
(linkki iltalehden sivuille juttuun ko.aiheesta)

Vituttti aamusta aika raskaasti, kun molemmat iltapäivälehdet olivat repineet isot otsikot tästä universumin suurimmasta vääryydestä. Asiana siis on, että poliisit ovat saaneet alennusta tiettyjen ABC-liikennemyymälöiden ruoka-annoksista.

MITÄ SITTEN!

Uutisessa vielä joku professori Viljanen jaksaa paheksua toimintaa ja pitää sitä jopa lahjontana. Voi perse mikä äijä, olisi mennyt poliisikouluun niin saisi edullisia safkoja.

Itse hurjassa nuoruudessani sain paikalliselta huoltsikalta ilmaiset kahvit, kun vartijan rytkyt päällä siellä kävin. Joutuukohan siitäkin kohta jälkiverolle?

Vituttaa kyllä ihan tosissaan.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Siisti yleistys! Onneksi olet itse kypsä ihminen (tähän hymiö). Kaikkihan ne 90-luvulla syntyneet kakarat on samanlaisia saatanan kännisiä munapäitä. Vittu.
Joo.
Eli siis kukapa ei olisi ollut joskus idiootti. Vai tarkoititko humalaisia nuoria? No oletkos nähnyt humalaisia viiskymppisiä äijiä bussin takapenkillä? Vähintään yhtä raivostuttavaa pippelinvenytystä. Pahimpana känninen porukka keski-ikäisiä naisia...tuon vuoksi lopetin taksikuskin duunit, joita ajoittain tein viikonloppuisin. Ei vaan kykene.
Joo.

Kun olen syntynyt 90-luvulla niin minä en pääse tästä maineesta ylitse ilmeisesti edes 80-vuotiaana. Olenhan syntynyt 90-luvulla. Kaikki muut kohdat allekirjoitan täysin!
Nuoriso = idiootteja.


Hei nyt vittu. Ei kannata imeä kaikkea ihan samalla sykkeellä kuin uskovainen vetää raamattua.



Hälisevät nuorisolaumat ovat käsittämättömän ärsyttäviä. Siinä se fiksumpikin aines vaikuttaa superidiootilta. Juu. Olen itsekin ollut NUORI. Nykyään olen herrasmies. OK?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
BB 2011 -ketju taas seuraavat pari kuukautta ylhäällä Vapaalla alueella..

Se on kieltämättä julmaa kun se ketju on vieläpä sellaista sorttia että se avautuu ruudulle ihan väkisellä vaikka ei haluaisikaan, ja menee kiinni vasta kun sen on lukenut läpi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hei nyt vittu. Ei kannata imeä kaikkea ihan samalla sykkeellä kuin uskovainen vetää raamattua.

No en mä ainakaan negatiiviseen sävyyn halunut tuota tekstiäni laittaa. Myötävitutuksen vaikutuksessa heitin läppää.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
BB 2011 -ketju taas seuraavat pari kuukautta ylhäällä Vapaalla alueella..

Muakin vituttaa lukea joka päivä Jatkoaikaa ihan vitun paljon. Mutta silti on pakko käydä lukemassa joka päivä täällä, kun muuten ei oikeastaan mikään vituta.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
No en mä ainakaan negatiiviseen sävyyn halunut tuota tekstiäni laittaa. Myötävitutuksen vaikutuksessa heitin läppää.
Suo anteeksi. Oli ehkä paskin aamupäivä taas ja ikinä. Vai iltapäiväkö se nyt oli. Kyllä se tästä, varsinkin nyt kun luin aivollani mitä kirjoitit ja tajusin sisällön.

Minun paha.
 
Japanilaiset ottelijat UFC:ssä nostaa vitutuksen multihuipennukseen. Miksi vitussa ne pitää päästää ottelemaan. Meni taas vajaa 5 minuuttia hukkaan vain kun joutui katsomaan jo ennalta arvattavissa olevan lopputuloksen. Osaako joku nimetä hyvän japanilaisen mma ottelijan, minä en.

Ja on se perkele kun kukaan ei osaa vetää Anderson Silvaa turpaan.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Vituttaa unettomuus. Pari surkeasti nukuttua yötä takana, eikä nytkään hyvältä näytä. Liian vilkas mielikuvitukseni vituttaa myös, samoin tapa ajatella joitain asioita liian pitkälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös