Vitutusketju

  • 10 540 345
  • 56 130

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Varsinkin lämpiminä ajanjaksoina rillien sisäpinnoille lentävät pienet hyönteiset aiheuttavat suurta vitutusta. Puhaltaminen ei auta, ja jos yrittää hitusenkaan liian kovasti poistaa noita eliöitä linssin pinnalta, ne rääpäleet hajoavat kappaleiksi sotkien sisälmyksillään osan rillin pinnasta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tuossa muutama viesti ylempänä olevia kalusteiden ja grillien kokoamisesta tulleita avautumisia kun lueskelee, alkaa oikeastaan harmittaa eli ketjun otsikon mukaisesti vituttaa, kun en saa aikaiseksi kokeilla lisätienestejä noiden vempeleiden kokoamisesta. Jostain syystä mulla on kohtalaisen hyvä hahmotuskyky noihin hommiin, eikä sitä varmasti haittaa sekään, että olen keittiökalusteita yms. kaappeja nuorempana remplaillut paikoilleen isukin firmassa. Ilmeisesti kysyntää tuollaiselle kokoamispalvelulle voisi olla.
 
Aamulla heräsin ovikellon soittoon, oven takana oli talohuollon mies. "Joo, sun kämpästä tulee vedet alakerran asuntoon. Saanko tulla kattoon mistä vuotaa?" No kylpyammeen altahan se oli tiiviste pettänyt, ja sinne kaikki suihkuvedet, ties miten pitkältä ajalta, ja vanha valurautanen kaivokin vuoti vettä paikkaan minne ei pitäisi. Saneerausfirma tuli tästä noin 2 tunnin päästä toteamaan, et "on toi varmaan melko pitkään vuotanu ku puol metriä ylöspäin on seinät aivan läpimärät" kosteusmittari näytti 14,8 kun raja-arvo on 6,8. Sitten mittailtiin minne asti ne on menny niin näin siinä kävi että keittiö, eteinen ja kylpyhuone uusiksi. Onneks noi hommat menee taloyhtiön vakuutuksesta ja saan omasta kotivakuutuksesta asumiskulukorvausta, kun luonnollisesti ei siellä oikeen voi punkata, koska sinne tulee kuivaimet huutamaan ainaki kuukaudeks, eikä saniteettitilojakaan voi oikeen käyttää.

Semmoset ketutukset tähän päivään, ei mee mikkään kohttuuvella.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Tuossa TV:n ruudulla pörrää koko ajan joku itikka, enkä jaksa enää yrittää saada sitä kiinni. Pari kertaa kokeilin, mutta ikään kuin tuo itikka olisi aavistanut aikeeni, koska heti kun pääsin lähelle, niin tuo teki temput ja katosi jonnekin.

Vielä mä sut nappaan. Tai sitten menen vain nukkumaan ja annan asian olla.
 

Nick Neim

Jäsen
Vituttaa kun ei osaa mennä nukkumaan ajoissa. Takana 4 tunnin yöunet, ja melkein 9 tuntia töitä edessä. Silmät ei pysy auki sitten millään. Vittu.
 
Suosikkijoukkue
JypFabun poliittinen ideologia
Onneks noi hommat menee taloyhtiön vakuutuksesta ja saan omasta kotivakuutuksesta asumiskulukorvausta, kun luonnollisesti ei siellä oikeen voi punkata, koska sinne tulee kuivaimet huutamaan ainaki kuukaudeks, eikä saniteettitilojakaan voi oikeen käyttää.

Onnittelen jos saat käypäisen korvauksen vahingosta/kuluista. Äitimuorin kämppään tuli putkiremontin jälkihöyryinä vesivahinko (takuuaikana, viallinen pantaliitos), jonka ansiosta oli vessa ja keittiö käyttökiellossa yli 3kk eikä tilapäistä vesipistettä tai vessaa voitu osoittaa kiinteistöstä. Bonuksena viiden neliön tila keskeltä asuntoa oli suojamuoveissa = käyttökelvottomana, bakteerimäärät yli 10-tuhatkertaiset suosituksiin nähden, kotieläimet piti sijoittaa muualle, tilapäiset asumiset, pesulalaskut jne, kalusteisiin ja lattiaan naarmuja ja paskavettä. Kaikesta tästä massiivinen 1000€+ korvaus. Kysynpähän vaan että kuka helvetti maksaa yhtiövastikkeet, sähköt (kuivaajat käyttivät äipän sähköä), kiinteän vesimaksun, suhaa päivässä ~20km ylimääräistä, käy muualla asumassa ja paskomassa, kärsii bakteerien aiheuttamasta scheissesta (nuha yms) ja tämän kärsimyksen+kulujen+vaivan arvoksi vakuutusyhtiö POHJOLA arvioi karvan verran yli tonnin. Melko mielenkiinnolla odottaisin ko. korvauskäsittelijän elämistä vastaavissa oloissa. Perusteluna oli nääs jotain tyyliin "ei vaikuttanut asunnon käytettävyyteen ja toimivuuteen, tästä syystä asumisen tasoon alentavasti vaikuttavia seikkoja ei voida huomioida korvausta määriteltäessä." Eihän tietysti vedetön kämppä kenenkään asumiseen vaikuta. Tarkemmin kun miettii niin turha valitus ja vielä turhempi vitutus. Enpä ihmettele ihmisten taipumusta vakuutuspetoksiin.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onnittelen jos saat käypäisen korvauksen vahingosta/kuluista.

Joo kotivakuutuksia on erilaisia. Yksi vanhempi pariskunta maksoi vesivahingon sijaisasumisestaan n 70% itse, vaikka vakuutukset piti olla kunnossa. Ei vakuutusyhtiö tietysti mitään epämukavuus- tai vaivakorvauksia maksele, mutta olis se kiva jos suorat kulut korvattaisiin, edes jotenkin järkevästi.

Kuivaussähkön pitäisi kyllä taloyhtiön maksaa/hyvittää. Kuivausfirmat ilmoittavat laskussaan käytetyn sähkön. Samoin vesimaksuissa luulisi taloyhtiön tulevan vastaan.
 
Onnittelen jos saat käypäisen korvauksen vahingosta/kuluista.

Joo, näin itsekkin arvelin joten otin asiasta selvää, kun sattuu tuo kummismies olemaan töissä vahinkovakuutuspuolella vahinkotarkastajana. Hän selvitti asiaa ja vastaus oli selvä, saan asumiskulukorvausta max. 500€/kk mikäli asunnossa ei ole käytössä saniteettitiloja, ja remontista aiheutuu kohtuutonta meluhaittaa. Ja tuo 500€ tosiaan on se maksimisumma vaikka omistaisit eläintarhan ja joutusit asumaan hotellissa. Ja siitä vakuutuksesta, niin se varmaan vaikuttaa kanssa melkolailla että mulla on toi pohjolan laaja kotivakuutus, jonka pitäisi ainaki teoriassa korvata melko hyvin näitä juttuja. Mut saa nähä miten käy.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuulostaisi aika kohtuuttomalta maksaa vesimaksua, jos ainoa kämppään tuleva vesi tihkuu putkistosta suoraan rakenteisiin.

No juu, minä vain kommentoin Casa Academican äidin tapausta, jossa vesimaksussa ei kai tultu vastaan. Ihan tarkalleen ottaen saattaa jopa olla, että jos ei tee muuttoilmoitusta taloyhtiölle ja on näinollen virallisesti kirjoilla asunnossaan, niin vesimaksun joutuu maksamaan. Siis teoriassa ja vittumaisen isännöitsijän tapauksessa.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Vittu. Haisevat ihmiset, peseytykää tai kuolkaa pois. Asiakaspalveluasenne joutuu koetukselle, kun naamalle lävähtää hien, kusen, viinan ja mädän suun löyhkä ennen kuin asiakasta edes näkee. Hymy ei ole kovin herkässä, kun koko ajan tekee vain mieli huutaa, että mene vittu suihkuun ja tule sitten ostamaan kaljasi ja mirrinmuonasi. Laitan seuraavan kerran palvelumaksun, kun joudun kymmentä metriä lähemmäs haisevia apinoita. Tai oksennan ihan mielenosoituksellisesti siinä kusilätäkön naaman edessä. Tuskin edes ymmärtäisi vinkkiä. Nämä tapaukset ovat 5:1 miehiä.

Muuten ei sitten vitutakaan.
 

tutzba

Jäsen
Criminal Minds. Kolme ensimmäistä kautta olivat todella hyviä, mutta sen jälkeen on tultu alas tasaiseen tahtiin. Nyt on ihan uskomatonta paskaa. Onko tuossa vaihtunut käsikirjoittaja tai jotain?

Niin ja lisäksi tuo jonkun matkafirman mainos, jossa lapsi lässyttää ninjoista ja mitä muuta.
 

Sebastian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rangers, Wild, Arsenal, Bayern München
Criminal Minds. Kolme ensimmäistä kautta olivat todella hyviä, mutta sen jälkeen on tultu alas tasaiseen tahtiin. Nyt on ihan uskomatonta paskaa. Onko tuossa vaihtunut käsikirjoittaja tai jotain?

Niin ja lisäksi tuo jonkun matkafirman mainos, jossa lapsi lässyttää ninjoista ja mitä muuta.

Huomasin saman........... ärsyttää prkl
Nykyään on meinaan hyvät poliisisarjat harvassa. Oikeastaan Monk ja Mentalist ainoita hyviä jäljellä..
 

FD89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Vituttaa Maskun radiomainos, jossa yritetään olla hauskoja ja matkia Mertarannan selostusta. Vittu nousee verenpaine aina kun sen kuulee.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kaikki maat Hampurista etelään. Laiskoja paskoja ja maailman ohuin kirja on edelleen italialaisten urotyöt 2. maailmansodassa. V-tun mulkut.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
MTV:n toiveuusinnat ja niistä mainostaminen. Jos sarjan tuotanto on lopetettu ensimmäiseen kauteen koska se paska ei ketään kiinosta. Niin täällä se esitetään toiveuusintana 4 vuorokautta viimeisen jakson esityksen jälkeen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Unohdin laittaa Kylmän ringin ensimmäisen jakson tallennukseen. Voi vittu! Onhan tuo jo pariin kertaan mulkoiltu, mutta olisihan tuon voinut alusta asti katsoa jälleen.

e. Ei sittenkään. Muistin, että osasin varautua tähän jo aiemmin ja laitoin äitini digiboksin tallentamaan tuon. Hienoa, että arvasin olevani tähän aikaan jo muistamaton. Kannatti mennä muutaman kilometrin päähän syömään ja saunomaan. Taidan tehdä huomenna samanlaisen reissun.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Nyt kun olis kesäloma ja kerrankin suunnitellut että pääsee ottamaan viinaa ja nauttimaan musiikista Porispereen niin onkin 38,1 kuumetta. Noh, Buranaa sen verran että pääsee Battle Beastia ja Kotiteollisuutta katsomaan kun kerran lippu on, mutta jäi sitten juhlat juhlimatta. Lapsetkin tuli järkättyä hoitoon perhana.
 
Minua vituttaa uskomattoman paljon tällä hetkellä. Facebookia ja siellä olevia tiettyjä naamoja en siedä, mutta silti siellä roikun päivästä toiseen. Sitten tuo sää tuolla ulkona, syksy tulee jee! Ainut hyvä asia on, että pääsi taas tänään heittämään helvetin kovat löylyt saunassa. Siis näitä mun vitutuskohtauksia ei voi kunnolla edes pukea sanoiksi! No kai sekin vaikuttaa paljon mun olotiloihin, että kohta on jo oltu tasan kaksi viikkoa erossa tupakasta.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Minua vituttaa uskomattoman paljon tällä hetkellä. Facebookia ja siellä olevia tiettyjä naamoja en siedä, mutta silti siellä roikun päivästä toiseen. Sitten tuo sää tuolla ulkona, syksy tulee jee! Ainut hyvä asia on, että pääsi taas tänään heittämään helvetin kovat löylyt saunassa. Siis näitä mun vitutuskohtauksia ei voi kunnolla edes pukea sanoiksi! No kai sekin vaikuttaa paljon mun olotiloihin, että kohta on jo oltu tasan kaksi viikkoa erossa tupakasta.

Runkkaa välillä.

Voin yhtytä tuohon tuohon sää vitutukseen, tänään piti äijien kanssa lähteä heittelemään jefua mutta menipä sitten sään puolesta vituiksi. Kuitenkin baariin lähdetään, se on positiivista.

Lähe Jomppa naisiin!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Yhden kerran olen baarissa käynyt ja loppupeleissä sinne uppoaa rahaa vitusti. Tuttuja toki näkee ja juttu lentää, se olkoon ainut positiivinen juttu. Tuo tuntemattomien naisien "iskeminen" siellä on niin helvetin tyhmää. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Jomppa hei. Ei naisiin lähteminen välttämättä tarkoita baariin lähtemistä. Lähde vaikka lenkkipolulle, tai ilmaiskonserttiin yms.

Mä sain aika hyvän kontaktin yhteen naiseen meidän hullujen ryhmäterapiassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös