Vituttaa linja-autoasemalla "asuva" roskiksia tonkiva ja jokaikiseltä näkemältään ihmiseltä tupakkaa ja rahaa pummiva naispuolinen kylähullu, tai mihin lokeroon tuon tapauksen nyt sitten haluaakaan sijoittaa. Olen nyt kaksi kuukautta tuolta asemalta lähtenyt töihin ja joka, siis joka vitun aamu tämä pummitar etsii minut käsiinsä vaikka kuinka koitan odotella sitä bussia jossain pusikon suojissa, mutta ei auta. Joinakin aamuina olen jo pienen hetken saanut elää fantasiamaailmassa, että jippii, nyt sitä akkaa ei näy missään, mutta sieltä se perkele vaan jostain kulman takaa aina ilmestyy ja huutaa iloisesti, että "Moiiiiiiii!!! Onks sulla heittää paria egee ja yhtä tupakkaa". Siis ei jumalauta, mä alan olemaan henkisesti niin piipussa tuon aamujeni ilon kanssa, että pelkään menettäväni malttini lähipäivinä täysin jos ja kun tuo meno jatkuu. Tähänkö on tultu, että mun on hankittava auto tuon yhden kylähullun takia? Onneksi huomenna on kuitenkin jo perjantai, niin saa hiukan lepotaukoa tästä Groundhog Day -helvetistä.
Tosin jos yhtään ihmismieltä tunnen, niin luulenpa, että jos sen pari egeä sille kerrankin "lainaisin", niin eiköhän tuo mua ainakin sen viikon verran välttelis, kunnes olettaisi mun unohtaneen koko jutun ja ralli alkaisi uudestaan.