Vitutusketju

  • 10 589 929
  • 56 164

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Nyt oot kuule oikealla tiellä. Naiset on vähän niinku alkoholi. Silloin tällöin sopivina annoksina ja semmosella rennolla asenteella ne on ihan jees, mutta jos niitä vetää joka päivä niin menee vaan elämä vituiksi.

Plus jomppa ei oo saanu piparii, joulunaki ne syödään sen nokan edessä.

Naisista ei pidä ottaa stressiä, jos ottaa niin tulee vain kyrpä otsaan. Niin ja baarista pokaamat naiset ovat yleensä yhden illan juttuja, "ne oikeat" löytyy ihan muualta. Esim: jopa lenkkipolulta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Naisista ei pidä ottaa stressiä, jos ottaa niin tulee vain kyrpä otsaan. Niin ja baarista pokaamat naiset ovat yleensä yhden illan juttuja, "ne oikeat" löytyy ihan muualta. Esim: jopa lenkkipolulta.
Pokasin baarista naisen vuonna -99, ihan yhden illan jutuksi oli aie. Ensi keväänä ollaan oltu 10 vuotta naimisissa. Pakko oli toimia näin, kun lenkkipolulla en ole ikinä käynyt enkä käy.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Naisista ei pidä ottaa stressiä, jos ottaa niin tulee vain kyrpä otsaan.

Mulla on tää taito vielä oppimatta eli ainoa vaihtoehto on pysyä vaan vitun kaukana niistä. Jääpähän enemmän aikaa töille, harrastuksille, kavereille, liikunnalle jne. Asioille jotka oikeasti pysyy elämässä vaikka kuinka ois vaikeaa välistä. No työt nyt ei välttämättä, mut aina löytää uusia eikä viel oo kovin paljoa vituttanu vaik joku työsuhde oiski päättyny.

E: Niin ja töistä vittu maksetaanki! Pitäis löytää sellanen nainen joka maksais mulle vaikka 14egeä tunnilta jotka vietän sen kanssa ja sit jos ero tulee niin saan TES:n mukaiset lomakorvaukset jne. Ei ehkä vituttais enää niin paljoa. Yötyötki menis ihan siivillä...
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Naisista ei pidä ottaa stressiä, jos ottaa niin tulee vain kyrpä otsaan. Niin ja baarista pokaamat naiset ovat yleensä yhden illan juttuja, "ne oikeat" löytyy ihan muualta. Esim: jopa lenkkipolulta.

Heh, juuri kun olin tulossa avautumaan tyttöystävästäni, niin tämä viesti osui silmiini.

Noh, vituttaa silti oman eukon käytös. On se nyt jumalauta, kun pitää yrittää salailla asioita ja käyttäytyä kuin 15-vuotias vaikka tässä ollaan jo aikuisia ihmisiä. Yhden pienen asian salailun kautta on herännyt epäilys, että mitähän muuta se salaa multa vielä.

Kiitos ja anteeksi. Ois voinut laittaa tän naisiasia-ketjuun, mutta vituttaa nyt sen verran ettei veri kierrä päässä.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Melkein jokainen löytää sen oikeansa jostain, yleensä sieltä missä vähiten sitä odottaa ja toiset jäävät sille tielle etteivät koskaan löydä sitä "oikeaa". Niin se elämä vaan on. Itse osasin joskus stressata pitkän suhteen aikana aivan saatanan paljon ja siitä kuitenkin oppi paljon, päivä kerrallaan mennään ja väkisin en ala etsimään mitään. Kyllä se kohdalle vielä osuu, nyt nautitaan vapaasta olemisesta ja sähläämisestä.

Paskoja fiiliksiä tulee ja menee, kunhan vain muistaa antaa niiden mennä eikä anna niille paskoille asioille liikaa valtaa niin hyvä tulee. Ihmiset ovat kuitenkin erilaisia ja jokaisella on erilainen tapa käsitellä asioita, enkä ala ketään neuvomaan mitä tulee tehdä. Kunhan vain kuuntelee sydäntään.

Voi vittu että meni syvälliseksi.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vituttaa ihmiset joilla kestää vastata viesteihin/soittaa takaisin se 5 tuntia. Ja kun kyseessä ei ole mikään poikkeustilanne vaan toistuva ilmiö. Itsellä vastaamiseen menee yleensä korkeintaan se 10 minuuttia.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Vituttaa Saksa. Maailman ällöttävin luuserivaltio ja pervouden mekka.
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Hieman kyllä harmittaa taas omat unenlahjat. Taisi taas tulla kokonaiset kolme tuntia unta viime yönä. Tunnin päästä töihin, jossa onkin sitten taas mukava olla ihan zombiena...
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Naiset..tai siis nainen, sama nainen. Nainen itessään ei vituta, vaan se että sen perään tulee vieläkin haikailtua eikä saa omaa elämää eteenpäin mitenkää. Nainen oli ainoa asia, mikä jotenki piti kasassa, ku koulu ja muu meni päin helvettiä. Sitku sekin vietiin pois, niin jäljellä on ollu vaan vitutusta, ahistusta ja pahaa oloa.

Naisasiat ketjuunkaan ei jaksa enää kirjottaa. Entiä, että tuleeko tässä siirryttyä depressioketjun pariin kohta? Mikään ei vaan kiinnosta.

Vittu.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...

Naisasiat ketjuunkaan ei jaksa enää kirjottaa. Entiä, että tuleeko tässä siirryttyä depressioketjun pariin kohta? Mikään ei vaan kiinnosta.

Vittu.

Depressioketjuun siirtyminen "naisasioista" voi olla ihan järkevääkin - suorastaan askel eteenpäin eikä taakse- tai alaspäin, kuten olen käsitystäsi tulkitsevinani - not?
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Depressioketjuun siirtyminen "naisasioista" voi olla ihan järkevääkin - suorastaan askel eteenpäin eikä taakse- tai alaspäin, kuten olen käsitystäsi tulkitsevinani - not?

En osaa sanoa, onko se eteen- vai taakse&alaspäin. En vaan koskaan kuvitellu,että edes miettisin kärsiväni masennuksesta edes lievästä. Peruspositiivinen luonne kun normaalisti olen, niin vituttaa suuresti tää että kokoajan vaan vituttaa ja on paha olla.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Niin - on olemassa karkeasti kaksi eri olotilaa:

- olla masentunut, joka on tunnetila, jonka jokainen ihminen maapallolla luultavasti joskus kokee.

- kärsiä masennuksesta, joka on sairaus, jonka eri alalajien ja vivahteiden kirjo on valitettavan laaja.

Masennusoireiden (sairaus) tunnistaminen/erottaminen masentuneisuudesta (tunnetila) on äkikseltään hankalaa, mutta pidemmässä juoksussa ero on yleensä selkeä, joskaan ei välttämättä kokemattomalle (maallikolle).
Masennuksen keskeinen oire on pitkittynyt vakava mielialanlasku eikä se mene ohitse itsestään vaan vaatii hoitoa = terapiaa ja lääkitystä.
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Senpä takia en haluaisi laskea itseäni oikeasti masennuksesta kärsiväksi. Mutta tässä nyt on kevät ollu aika vaikeeta ja sitten kun tyttöystävä päätti erota, niin kaikki viimenenki hyvä poistui elämästä. Mistään ei tunnu saavan iloa irti, eikä mikään kyllä kiinnostakkaan. Viimeksi olen aidosti nauranut joskus loppukeväästä.

Eli todennäkösesti tää on vaan ohimenevä paska olotila, mutta sen verran pitkään tätä on jo kestäny että alkaa uuvuttamaan. Mutta mistäpä sen sitten tietää ja diagnosoi,että onko oikeasti sairas vai onko tää vaan olotila, mikä helpottaa kun aika kuluu? Otan kuitenkin kontaktia ihmisiin, enkä ole täysin vetäytynyt omiin oloihini eli pyrin kuitenki eteenpäin, vaikka se ei tunnu etenevän yhtään. Vitutus tässä on siis päällimäisenä kokoajan päällä ja vitutuksen syyt on sitten tuo paha olo ja sen syyt jo listasinkin.
 

Don Tane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Hokki, Preston North End
Vituttaa saksalaiset ja niiden byrokraattisuus.

Ostin auton ja sitä pitäisi rekisteröidä sen myyneen firman toimesta. Viime viikolla toimitin heille kopiot passista plus muista tarvittavista papereista. Sanottiin, että kyllä näillä hoituu. Tänään sitten laittoivat sähköpostia sanoen, että valitettavasti passi pitää olla alkuperäinen ja tarvitaan myös "asukkaaksihyväksymispaperi", jota ei EU:ssa pitäisi tarvita lainkaan. Olen kyllä kyseisen lapun saanut, mutta sekin pitää olla alkuperäinen (sitä ei ole mahdollista saada uudelleen). Kopio on mahdollista kuulemma saada Rathausista ja se maksaa eikä ole tarpeeksi virallinen.

Töistä ei pääse juoksemaan virastosta toiseen hakemassa lappuja ja leimoja. Työnantaja antaa vapaata nihkeästi ja miinustunteja kytätään tarkemmin kuin työtehoa. Ruokatunnilla ehtisi jotakin hoitamaan, mutta kun täällä on tapana pitää virastoissa sun muissa ovet kiinni "Mittagspausen" ajan eli sopivasti klo 11-13.

Hämärää oli myös autoliikkeen ehdotus hakea passini ja muut paperit "lainaksi" ja saisin ne takaisin, kun haen auton keskiviikkona...

Ainoa järkevä tapa hoitaa tämä, on koittaa saada tehtyä tapaaminen rekisteröintikonttorille autoliikkeen edustajan kanssa ja toimittaa paperit sinne itse.

Kyseessä kuitenkin kunnoillinen autokauppa eikä mikään jobbari, jos joku ihmettelee. Heidän toiminnassaan ei ole sinänsä mitään vikaa.

Joskus tuntuu, että ulkomaalaisella täällä on aivan eri säännöt kuin alkuasukkailla...

-Don-
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mutta mistäpä sen sitten tietää ja diagnosoi,että onko oikeasti sairas vai onko tää vaan olotila, mikä helpottaa kun aika kuluu? Otan kuitenkin kontaktia ihmisiin, enkä ole täysin vetäytynyt omiin oloihini eli pyrin kuitenki eteenpäin, vaikka se ei tunnu etenevän yhtään.

Jos sairastat masennusta niin sitä nopeammin sulla on mahdollisuus parantua mitä nopeammin teet asialle jotain. Harvoin se itekseen menee ohi tai edes pysyy samalla tasolla vaan se ainoastaan pahenee ajan kanssa. Eti nyt alkuun vaikka netistä tietoa sairaudesta nimellä masennus ja suosittelen myös ihan rohkeasti menemään lääkärin juttusille. Ehkä se perus arvauskeskuksen jamppa ei tiedä mitään, mut kyl ne yleensä edes osaa ohjata sellasen ihmisen juttusille joka tietää näistä asioista.

Itellä meni jokunen vuosi tajuta tilanne ja oikeasti myöntää et kyl mä taidan sairas olla ja tarvin apua tähän tilanteeseen. Ajattelin vaan koko ajan et tottakai mua vituttaa ja oon alakulonen koska oon näin paljon paskaa saanu kestää elämässäni. En yhtään halunnut hyväksyä sitä et olisin oikeasti sairas.
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Jos sairastat masennusta niin sitä nopeammin sulla on mahdollisuus parantua mitä nopeammin teet asialle jotain. Harvoin se itekseen menee ohi tai edes pysyy samalla tasolla vaan se ainoastaan pahenee ajan kanssa. Eti nyt alkuun vaikka netistä tietoa sairaudesta nimellä masennus ja suosittelen myös ihan rohkeasti menemään lääkärin juttusille. Ehkä se perus arvauskeskuksen jamppa ei tiedä mitään, mut kyl ne yleensä edes osaa ohjata sellasen ihmisen juttusille joka tietää näistä asioista.

Itellä meni jokunen vuosi tajuta tilanne ja oikeasti myöntää et kyl mä taidan sairas olla ja tarvin apua tähän tilanteeseen. Ajattelin vaan koko ajan et tottakai mua vituttaa ja oon alakulonen koska oon näin paljon paskaa saanu kestää elämässäni. En yhtään halunnut hyväksyä sitä et olisin oikeasti sairas.


Oon kyllä katellu netistä paljonki juttuja masennukseen liittyen ja osa oireista täsmää, mutta osa ei. Ehkäpä kesän päätteeksi kun työt loppuu ja koulu pitäisi taas alottaa, käyn YTHS:ltä kysymässä että pääseekö jollekki puhuun. Oon vaan sen verran jääräpää,etten usko puhumisen auttavan yhtään mitään, sama vitutus mulla kuitenki on päällä. Sinänsä aika huvittava tilanne, ku oon aina ite auttanu kaikkia parhaani mukaan ja kannustanu puhumaan ja jopa hakemaan ammattiapua, jos on tuntunu ettei mun rahkeet enää riitä muiden huolia parantamaan. Mutta itseään ei sitten osaa auttaa ollenkaan ja muille puhuminen ei oo mua itteä auttanu kyllä yhtään.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vittu. Tänään pitäis töiden jälkeen mennä vähän naisen luo keskustelemaan asioista.. Toisaalta vituttaa jo valmiiksi et mitä sillä on sanottavana ja toisaalta pelottaa miten mä reagoin.. Kuus tuntia vielä ja ajatukset pyörii ihan väärissä asioissa..
 
Taas on täytettävä tuollainen Kelalle toimitettava työttömyysturvalappu. Se vituttaa. Nuo pitää aina täyttää niin huolellisesti, että virheitä ei tule. Ei kiinnostaisi ajatella niin helvetin tarkasti.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Taas on täytettävä tuollainen Kelalle toimitettava työttömyysturvalappu. Se vituttaa. Nuo pitää aina täyttää niin huolellisesti, että virheitä ei tule. Ei kiinnostaisi ajatella niin helvetin tarkasti.

On se rankkaa puuhaa tuo rahan ansaitseminen. Miten kauan ajattelit jatkaa tuota idioottimaista showta?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
On se rankkaa puuhaa tuo rahan ansaitseminen. Miten kauan ajattelit jatkaa tuota idioottimaista showta?

Kaiken lisäksi netin kautta kyseisen kaavakkeen täyttäminen tapahtuu noin minuutissa. Onneksi ei itse tänäpäivänä enää tarvitse sitä täytellä, vaan raha ilmestyy tilille ansaittuna säännöllisesti.

Sitten tuosta masentuneisuudesta. Alkukesästä oli itsellä ensimmäistä kertaa elämässäni vaikea jakso ja kaikki päivät olivat aivan totaalisen perseestä. Se johtui siitä, että jouduin noin kuukauden ajan syömään alle puolet totutusta ja laihduin entisestäänkin. Lisäksi vieraassa kaupungissa yksin asuminen ilman auki olevaa internetiä, auki olevaa puhelinliittymää (onneksi prepaid on keksitty) kaukana kaikesta tuesta nälkäisenä ilman rahaa, oli niin ikävää että tuskin koskaan olen tuntenut pahempaa oloa edes hetkellisesti. Onneksi sain miellyttäviä töitä ja talous parani ja isoista laskupinoista pääsi eroon ilman luottohäiriömerkintää. Juuri tänään aurinko paistaa elämään hienosti, kun sain vajaan kolmen kuukauden jälkeen netinkin auki ja viihdyn töissä ja saanut sitä kautta hyviä uusia kaverisuhteita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös