Vatsalaukkua ei ole toistaiseksi tähystetty, mutta ei se instrumentin tunkeminen takapuoleenkaan niin kivaa ole. Tämä ei kuitenkaan ole homoketjun kamaa, vaan sopii paremmin tähän ketjuun. Tosin kokemuksesta on pitkä aika, mutta vituttaa vieläkin kun muistelee.
Olin 14-vuotias ja sairastuin kuumeeseen. Tästä selvittyäni sain ilmeisesti asiaan liittyen helvetinmoisen paiseen takapuoleeni, ja kova kuume nousi uudelleen. No siitä sitten äiti kiikutti minut terveyskeskukseen, ja lääkärihän rasvan avulla kutitteli markkaani (tuolloin ei euro ollut kuin ehkä tulevia hömpötyksiä). Lekuri oli sitä mieltä, että samantien ensiapuun keskusairaalaan, koska nyt oli tosi kyseessä. Tosi oli oikeasti kyseessä, koska perspaiseesta johtuen tulehdusarvot olivat helvetilliset. No kahdeksan tuntia ensiavussa odoteltiin, ja sitten kävi kutsu lääkärin pöydälle. Siinä sitä pöksyt riisuttiin ja perse pystyssä odoteltiin mitä tapahtuu. Lääkäri puudutti takapuoleni kylmäspraylla tms. ja puhkaisi maailman isoimman finnin veitsellä. Voi vittu sitä kipua. Ainoastaan hammaslääkäri on päässyt samaan porattuaan hermoon ilman puudutusta. No, takapuoleeni kuulumaton alivuokralainen puhdistettiin, ja minut toki lähetettiin osastolle.
Sain ihan oman huoneen, koska kuulemma avohaava tätä vaati. Antibiootti ammuttiin suoraan tipalla suoneen, ja tätä tehtiin myös yöllä. Ehkä koko homman nöyryyttävin osa tuli eteeni seuraavana päivänä, kun oli suihkun aika. Kaksi sairaanhoitajaa, nuoria naisia kumpainenkin, tulivat hakemaan minua suihkuun. Joku varmasti saisi fantasiansa täytettyä, mutta se mitä tapahtui ei täytä, kuin kaikkein limaisimpien fantasiat. Aluksi peseminen oli ihan normaalia, eli pesin itse itseäni. Tuon jälkeen hoitsut käskivät pöydälle makaamaan, ja siinä sitten perse pystyssä olin, kun nämä kaksi huuhtelivat takapuoltani. Ei ollut nuoresta pojasta kivaa, ja todennäköisesti naama oli punaisempi kuin tulessa ollut perse. No, kuume oli laskenut ja pääsin samana päivänä pois sairaalasta. Syödäkseni sain antibiootteja ja istua piti tyynyn päällä. Takapuoltakin piti huuhdella pikkusuihkulla viikon ajan monta kertaa päivässä.
Jonkin aikaa tuosta tuli jälkitarkastus. Menin sairaalaan, ja huoneeseen päästyäni lääkäri kutsui minut pöydälle makaamaan. Riisuin housuni käskystä, mutta lääkäri poistui huoneesta. Siinä sitä taas oltiin sairaanhoitajan kanssa kahdestaan, perseeni kohti taivasta, ja lekurikin vielä kulki ovesta sisään ja ulos, että varmasti muutkin potilaat näkivät tuhkaluukkuni. Sitten kun lääkäri sai esivalmistelut tehtyä hän työnsi jonkun kameran tms. takapuoleeni. Tutki hetken aikaa ja totesi, että vaivan pitäisi jäädä ainutkertaiseksi kokemukseksi minulle. No, onneksi on jäänyt.
Kaiken tämän kokemani jälkeen voin todeta, ettei takapuoleeni enää tungeta mitään. Tuntui se eturauhasen kutittelu sitä kautta kuinka mukavalta tahansa.
Pitkä ja vanhakin oli avautumiseni, mutta vituttaa edelleen, kun tuon muistaa. Se oli todellinen pain in my ass -kokemus.