Vitutusketju

  • 10 590 406
  • 56 164

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Nythän se myrkyn lykkäs. Long story short, oli yks lyhyt juttu erään naisen kanssa jolla oli ongelmia koiran kanssa. Sille piti saada uusi koti. Mä halusin eläinrakkaana ihmisenä antaa hyvän kodin koiralle. Noh, nyt tuo nainen on vaatimassa koiraa ja kun hänellä on eläintenpitokielto niin enhän mä voi koiraa luovuttaa koska mä syyllistyisin siinä eläinsuojelurikkomukseen. Ja kun tämän kerroin niin siellä ollaan nyt hälyttämässä "apujoukkoja" eikä kyseessä ole käsittääkseni mitään kilttejä setiä hakemaan koiraa takaisin. Ja jos viranomaisille ilmoittaisin, mitä siis en ole nyt tekemässä, silloin tulisi varmasti setiä kylään. Paska juttu.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Paska juttu, jos et ilmoita viranomaisille, saat luultavasti apujoukot kylään, jos taas ilmoitat, käy samoin... Luovuttamalla koiran, syyllistyt tosiaan rikokseen. Yritä vielä selitellä naiselle tilannetta ja katsele selkäsi taa muutama päivä.
Jos nämä apujoukot ilmaantuu yllättäen niskaan, niin yritä selvittää tilannetta tarkemmin heillekin.
Viranomaisiin ottaminen tosiaan kannattaa jättää viimeiseksi keinoksi, ihan oman turvallisuuden takia. Tsemppiä nyt kuitenkin.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa hammaslääkärit. Tai se, että kun suuhun on tungettu jotain pumpulia, pari letkua ja hammaslääkärin kädet, sillä samalla hetkellä se alkaa kyselemään kuulumisia.

Siinä on sitten hyvä alkaa vastailemaan..

Niin ja nyt on huulten reunat vielä 'revenneet' auki, samaisen hammaslääkärikäynnin ansiosta..
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kuka vittu pesee pyykkiä yöllä kerrostalossa niin että se vitun pyykkäri linkoaa kolmen aikaan yöllä? Mitä vittua, oikeasti? Oikein arvasitte, erästä tiettyä kansanryhmäähän on kyseessä. Saatanan vittu.

Mäkin pesen välillä yöllä pyykkiä, jos on pakko jotain työvaatteita saada puhtaaksi. Tässä kurvissa kun asustelen, niin rapussa on yleensä kuitenkin ainakin yhdet jatkot menossa ja kadulta kuuluu aina jotain älämölöä, niin se mun koneen linkous on aika vitun se ja sama enää siihen. Tosin mulla ei kyllä ole alakerrassa naapureita.

Vituttaa naiset. Osa ei vastaa yhtään mitään viesteihin, joku vastaa mitä sattuu ja yks ei voi joustaa kun on mun ex-vakipanon työkaveri. Vittu ihme väkeä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Olen kutsumusammatissa, omistan kaiken aikani ja rajallisen käyttökapasiteettini työnantajani käyttöön.

En enään edes harrasta aviollisia velvollisuuksia vaimoni kanssa, enkä myöskään itsekseni, vaan säästän kaiken työnantajalleni. Viimeiseen tippaan.


Miten niin vittu loman tarpeessa.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Vituttaa kun varmalta näyttänyt loma-anomukseni pärähtää mitä todennäköisemmin hylsynä takaisin. Erään kolmannen henkilön vaikeudet ilmoittaa omista lomistaan ovat sitten näköjään minunkin vapaanviettoni esteenä. Namia.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Olen kutsumusammatissa, omistan kaiken aikani ja rajallisen käyttökapasiteettini työnantajani käyttöön.

En enään edes harrasta aviollisia velvollisuuksia vaimoni kanssa, enkä myöskään itsekseni, vaan säästän kaiken työnantajalleni. Viimeiseen tippaan.

Oletko ammatiltasi rattopoika?

Jumalaton hedari vituttaa. Itse aiheutettu. Tietysti.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Paska juttu, jos et ilmoita viranomaisille, saat luultavasti apujoukot kylään, jos taas ilmoitat, käy samoin... Luovuttamalla koiran, syyllistyt tosiaan rikokseen. Yritä vielä selitellä naiselle tilannetta ja katsele selkäsi taa muutama päivä.
Jos nämä apujoukot ilmaantuu yllättäen niskaan, niin yritä selvittää tilannetta tarkemmin heillekin.
Viranomaisiin ottaminen tosiaan kannattaa jättää viimeiseksi keinoksi, ihan oman turvallisuuden takia. Tsemppiä nyt kuitenkin.
Kiitos tästä. Olen nyt kuitenkin yrittää puhua tuolle naiselle järkeä, mutta vielä ei ole vastausta kuulunut. Mielenkiinnolla odotan sitä mahdollista vastausta.

Vituttaa edelleen tämä asia kun mä olen yrittänyt tehdä tässä oikein ja silti meinaa kosahtaa nilkkaan.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Vituttaa huonon itsetunnon omaavat juopot ja muut läskit jotka tulee aina haastamaan riitaa baarissa.Eilen joku about 60kg luumu tuli näillä sanoilla haastamaan "painan 100kg ja olen painin olympiavoittaja,lähdetkö kokeilemaan ulos"
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vaihteeksi oma typeryys vituttaa. Oliko pakko läträtä eilen tyhjään maahan treeninjälkeinen halolla päähän -känni krapuloineen, kun tänään on tiedossa kaveri-illallinen ja mahd. piipahdus toisissa bileissä? Ja väsyttää ja kuvottaa. Jepjep. Huomiseksi en kyllä hanki samaa oloa.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa huonon itsetunnon omaavat juopot ja muut läskit jotka tulee aina haastamaan riitaa baarissa.Eilen joku about 60kg luumu tuli näillä sanoilla haastamaan "painan 100kg ja olen painin olympiavoittaja,lähdetkö kokeilemaan ulos"

Tuo on varmasti raivostuttavaa, mutta olisiko yksi vaihtoehto myös baarin vaihtaminen? Ei kaikista sentään noita oman elämänsä luusereita varmaan joka kulmasta löydy.

Olen kerran todistanut hienoa hetkeä, kun joku lippispää meni urputtamaan tuohon tyyliin jollekin kadetille. Kadetti pisti jannun rauhallisesti lukkoliikkeellä maahan. Kaikki kävi kuin hidastetussa filmissä. Ehdoton highlight oli kun tämän lippis lipui hiljaa tuolin alle ja kohtauksen jälkeen nöyryytetty jannu etsi lippistään pasmat sekaisin. Kävi muuten ihan oikeasti hieman sääliksi sitä jätkää.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Tuo on varmasti raivostuttavaa, mutta olisiko yksi vaihtoehto myös baarin vaihtaminen? Ei kaikista sentään noita oman elämänsä luusereita varmaan joka kulmasta löydy.

Pienellä paikkakunnalla ei vain baareja paljoa ole.Ainahan tolloja löytyy baareista se on selvää.Täytyy varmaan siirtyä pelkästään kalsarikännäilyyn,on se niin mukavaa ja seura on aina mitä parasta :)
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Pienellä paikkakunnalla ei vain baareja paljoa ole.Ainahan tolloja löytyy baareista se on selvää.Täytyy varmaan siirtyä pelkästään kalsarikännäilyyn,on se niin mukavaa ja seura on aina mitä parasta :)

Pilkun ja pisteen jälkeen kuuluu laittaa välilyönti.

Varomattomat autoilijat vähän vituttaa, ei tässä muuten mitään kummempaa ole.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa nuo hikisten koppien hinaajat sekä teiden tukot eli karavaanarit.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa facebookin naiskäyttäjät ja jokin saatanan "juhannustaika"-paska. Miten nuo akat voisi tappaa saamatta pitkää tuomiota?
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vituttaa facebookin naiskäyttäjät ja jokin saatanan "juhannustaika"-paska. Miten nuo akat voisi tappaa saamatta pitkää tuomiota?

Painamalla sitä ruksia päivityksen oikeasta reunasta. Siihen aukeaa sitten valikko, josta voit piilottaa kyseisen käyttäjän tilapäivitykset. Minä ainakin olen ihan surutta piilottanut varmaan 40% kavereistani, kun olen törmännyt tuollaisiin päivityksiin.

EDIT: Haa! Olin nopeampi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yksi tehokas keino edelliseen ongelmaan on myös se mitä minä käytän, eli pysyy ihan vitun kaukana koko Facebookista.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Kiitos tästä. Olen nyt kuitenkin yrittää puhua tuolle naiselle järkeä, mutta vielä ei ole vastausta kuulunut. Mielenkiinnolla odotan sitä mahdollista vastausta.

Vituttaa edelleen tämä asia kun mä olen yrittänyt tehdä tässä oikein ja silti meinaa kosahtaa nilkkaan.

Vie koira johonkin löytökotiin. Sanot vaan, että "käveli tiellä vastaan ilman pantaa". Jos eukko vetää tästä pultit, niin sanot, että voi käydä noutamassa sieltä koiran. Ja tietysto vinkkaat kyseiseen paikkaan mistä on kysymys.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Vituttaa olla väsyneenä töissä. No, jos sitä vaikka potkisi paketteja piristykseksi.

T: Postimies, kusipää

Saako tätä käyttää referenssinä asiakastilanteissa?

T: kilpailevan kuljetusyrityksen työntekijä, mulkku
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa olla väsyneenä töissä. No, jos sitä vaikka potkisi paketteja piristykseksi.

T: Postimies, kusipää
Ensimmäinen kesä kuuteen vuoteen, että en juokse pitkin kerrostalojen rappuja Karsikossa tai vaihtoehtoisesti kurvaile Yariksella pitkin Rantakylää. Noissa puuhissa meni todellakin toukokuulta elokuun lopulle KAIKKI kesät vuosikausia. Nyt mulla on palkallista lomaa, KOKO kesä!!!

Siis ei vituta mikään, mutta kun nyt jotain pitää keksiä niin vituttaa kun kalja kusettaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas, että perkele. Nukahdin illalla kirjaa lukiessani sohvalle. Heräsin äsken, ja huomasin, että tässähän on tullut ajallisesti jo täydet yöunet nukuttua. Töihin lähtöön on vielä kuusi tuntia aikaa. No, parin viikon päästä olen ollut jo monta päivää lomalla. Joskohan tuo kirja antaisi vielä tälle yölle edes jonkinlaisen unenomaisen horroksen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös