Vitutusketju

  • 10 548 808
  • 56 138

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis herrojen aneeminen selostus vituttaa? Mute päälle vaan.

Nimenomaan vituttaa. Onhan tuo ihan vitsi, että joka helvetin kanavalla mäkättävät. Ei mute ole ratkaisu. Pelin äänet etc. menevät mukana. Pitää ihan oikeasti ihmetellä miksi ei ole mahdollisuutta kuunnella kansainvälistä selostusta.
 

RDivis

Jäsen
Nimenomaan vituttaa. Onhan tuo ihan vitsi, että joka helvetin kanavalla mäkättävät. Ei mute ole ratkaisu. Pelin äänet etc. menevät mukana. Pitää ihan oikeasti ihmetellä miksi ei ole mahdollisuutta kuunnella kansainvälistä selostusta.

Totta tuo homma noista pelin äänistä. Mikko Innanen selostaa joitakin pelejä Canalilla. Tiedä sitten onko yhtään parempi..
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Totta tuo homma noista pelin äänistä. Mikko Innanen selostaa joitakin pelejä Canalilla. Tiedä sitten onko yhtään parempi..

Viime vuonna oli ainakin erittäin rasittava. Ihmeellistä huutamista jatkuvasti.

Tosin viime vuonna oli myös Jani Uotila selostamassa. En ole vastaavaan pyllistykseen lajia kohtaan tässä maassa vielä törmännyt.
 
Hedmanit ovat timanttia kielikuvineen kun oikein innostuvat. Lisäksi mieleen on painunut syvästi kertomus Söderlingin erittäin viehättävästä tyttöystävästä. Kyllä heitä mieluummin kuuntelee kuin Pentti Lindegreniä joka veti ainakin silloin tällöin Urheilukanavalla(?) joitain pelejä. Muutenkin mielestäni Hedmanit eivät missään tapauksessa ole huonoimpia vaihdoehtoja, joskaan eivät sitten niitä parhaimpia.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä ollaan ongelman ytimessä kun miehiä pitää verrata Järviseen, Jürgensiin, Lindegreniin ja Uotilaan. Aivan käsittämättömät "selostajat" saavat arpoa tenniksen parissa.

Hedmanien ylivoimaisesti suurin ongelma, että vetävät koko ajan siitä mistä aita on matalin. Olettavat myös usein selostavansa joillekin vanhoille naisille, jotka tuntevat noin viisi pelaajaa. Jauhavat myös aivan jatkuvasti samoja latteuksiaan ja kierrättävät neljää eri tarinaa.

Ainoa mitä en tajua on, miksi ei mukamas millään näillä kanavilla voi valita alkuperäistä englanninkielistä selostusta.
 
Ainoa mitä en tajua on, miksi ei mukamas millään näillä kanavilla voi valita alkuperäistä englanninkielistä selostusta.

Sanoisin että katsojien aliarvioimista. Samaa olen ajatellut näiden Nelosen NHL-otteluiden yhteydessä, kun kuulee että suomenkielinen selostus on tehty suoraan alkuperäisselostuksen päälle! Tämän takia ottelun äänet jäävät myös selostuksen pimentoon kun alkuperäisääni on pitänyt vaientaa. Mieluummin kuuntelisin juurikin tuota alkuperäisselostusta otteluäänillä. Myös tauoilla tapahtuvat spekulaatiot ja tilastot tietenkin pitää aina peittää "Nelonen Sport seuraavat ottelut" koko ruudun peittävällä laatikolla.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Sanoisin että katsojien aliarvioimista.
100%:n varmasti näin. Kävin joku kuukausi takaperin sähköpostivaihtoa asiasta Nelosen urheilupäällikön (tms) kanssa. Hän kertoi, että ei ole "teknisesti mahdollista" laittaa selostusta kielivalinnoilla. Ilmoitin, että kuulostaa paskapuheelta niin vastauksessa olin havaitsevani lievää ärtymystä...
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Selkä. Kuinka paljon voikaan selän pitkäaikainen kipeytyminen vaikuttaa ihmisen elämään.
Vittu!
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tiistaina on ihan helvetin tärkeä tentti, johon luettavaa on sellaiset rapiat 350 sivua. Alunperin olin suunnitellut, että luen neljä päivää (pe-la-su-ma) ettei tule mitään kohtuutonta lastia yhdelle tai kahdelle päivälle.

Noh, perjantaina oli tarkoitus aloittaa lukeminen, mutta raskaan työ- & kouluviikon jälkeen nukahdin neljäksi tunniksi. Näiltä unilta heräsin kahdeksalta, ja laiskuuttani en alkanut lukemaan vaan menin saunaan tyttöystävän kanssa. Tästä luonnollisena jatkumona jouduin lähes koko illaksi ns. rakkauden töihin, mikä sinänsä on varsin mukavaa toimintaa mutta ei se tässä vaiheessa enää lämmitä. Perjantai siis meni vihkoon, mutta ei se tuossa vaiheessa paljoa vielä hetkauttanut, olihan mulla siinä vielä kolme kokonaista päivää aikaa lukea.

Lauantaina mun piti herätä kymmeneltä lukemaan, mutta olin unohtanut laittaa herätyskellon soimaan eikä tyttöystäväkään ollut enää minua herättämässä, joten heräsinkin yhdeltä. Siinä sitten tunnin kestäneiden "aamu"toimien jälkeen ajattelin aloittaa lukemisen, mutta ei vain jaksanut. Päättelin siinä sitten että mulla on koko ilta aikaa lukea kun olen yksin kotona (tyttöystäväni oli polttareissa huom! ei omissa). Kuudelta kaveri kuitenkin soittaa ja pyytää luokseen alottelemaan josta sitten olisi tarkoitus lähteä baariin. Olen heikko, joten lähdin. Ajattelin että onhan mulla vielä kaksi kokonaista päivää aikaa lukea, tiukille se vetää mutta kyllä siitä selvitään.

Tänään heräsin kahdeksalta paskantamaan ja oksentamaan, samaan aikaan. Tuollainen suoritus vetää aika kuivaksi, kun samaan aikaan hoitelee vielä numero uno -hädän, ja itseasiassa niistääkin vielä minkä oksentamiseltaan kerkeää. Tämän toimituksen jälkeen aistin jo tulevan katastrofin, mutta päätin asettaa herätyskellon soimaan ajassa 11.00. Menin nukkumaan, ja seuraavan kerran heräsinkin puoli neljältä. Ei herättänyt se kello. Tosin tuskinpa se olisi mitään auttanut vaikka olisi herättänytkin, niin kauhea olo on vieläkin ettei pysty edes kuvittelemaan mitään lukemista. Hyvä kun tämän viestin pystyy kirjoittamaan. Pelkästään tämä krapula on hirveä mutta ei siinä vielä kaikki, kaupanpäällisiksi olen 38 asteen kuumeessa ja niistänyt about 5 talouspaperi-rullallista.

Eli siis huomiselle mulla on lukemista se päälle 350 sivua, eikä ole paljon kuvia sivuilla. Vituttaa siis oma laiskuus ja alttius ulkopuolisille ärsykkeille, kuten baari-illalle ja piparinreunalle. Itseäni saan vaan syyttää, kun tämä tärkeä tentti todennäköisesti menee vituiksi.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Vitutus on ehkä liian voimakas sana, mutta kismittää että jää ehkä huomiset ja samalla peruskoulun viimeiset pesipelit pelaamatta sateen vuoksi. No lukiossa sitten uudestaan.

Ja ymmärrän että joillain tähän ketjuun kirjoittavilla on oikeasti vituttavia asioita elämässään enkä ole vertaamassa tätä harmitustani niihin. Voisi avata ehkä "harmitusketjun" tällaisia omani kaltaisia murheita varten.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vitutus on ehkä liian voimakas sana, mutta kismittää että jää ehkä huomiset ja samalla peruskoulun viimeiset pesipelit pelaamatta sateen vuoksi. No lukiossa sitten uudestaan.

No onneksi Granlundin missin kanssa pääsit kotipesälle.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Saatana mitä paskaa tulee telkkarista. Kanavasurffailin Teemalle ja sieltä tulee joku Body Remix-niminen tanssiesitys. Kaikkea sitä saa "taiteen" varjolla tehdä, paha olo tuli itselle ei helvetti sentään. Vai oliko se Kummelin Paha kurki?
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Saatana mitä paskaa tulee telkkarista. Kanavasurffailin Teemalle ja sieltä tulee joku Body Remix-niminen tanssiesitys. Kaikkea sitä saa "taiteen" varjolla tehdä, paha olo tuli itselle ei helvetti sentään. Vai oliko se Kummelin Paha kurki?
Mulla on ollut pidempää tavoitteena löytää ymmärrystä nykytanssille, mutta syksyllä kun katsoin Teemalta tuon Body Remixin, niin ei hyvää päivää. Ihan hirveää nykimistä.

Onneksi sentään tuli nähtyä viime syksynä myös Danske Dansteaternin melko hyvä nykytanssiesitys kansallisoopperassa, joten vielä on toivoa...vähän.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Mummot, osa 2

Tänään yksi mummo meinasi ajaa ylitseni polkupyörällä. Kävelin erästä ylämäkeä ylöspäin, ihan omaa puolta tiestä. Katseeni oli alhaalla, olin ajatuksissani ja katselin maata ja sen railoja. Yhtäkkiä joku ikäloppu elämäänsä kyllästynyt itsemurhaterroristi mummo ajoi tuhatta ja sataa ohitseni ilman kypärää. Ja osui vieläpä kyynärpäähäni hieman.
Nimim. Pää ylös?

Mun vastaava mummotarina liittyy ruokakauppaan. Olin lauantaina ruokaa hakemassa ja rupesin lastaamaan ostoksiani hihnalle. Juuri kun edellinen oli maksanut, takavasemmalta ilmestyi mummo, joka heitti ostoksensa siihen "välipulikan" eteen ja kiilas mut ihan röyhkeästi, mitään sanomatta. Okei, oisin mäkin voinut sen laskea eteeni, ku mulla oli runsaasti tavaraa ja sillä vaan muutama, mutta silti kysymättä kiilaaminen on melko törkeetä. Olin niin ihmeissäni etten ees keksiny mitään sanottavaa.

Edellinen mummokohtaaminen ruokakaupassa oli myöskin erikoinen. Mulla oli ostoksien lastaaminen puolivälissä ja takan aoleva murmeli rupes jo heittelemään tavaroitaan hihnalle. Sanoin sille että että "ei sullakaan luulis olevan enää kiire kuin hautaan" jonka jälkeen loppuodottelu menikin melko hiljaisissa tunnelmissa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Edellinen mummokohtaaminen ruokakaupassa oli myöskin erikoinen. Mulla oli ostoksien lastaaminen puolivälissä ja takan aoleva murmeli rupes jo heittelemään tavaroitaan hihnalle. Sanoin sille että että "ei sullakaan luulis olevan enää kiire kuin hautaan" jonka jälkeen loppuodottelu menikin melko hiljaisissa tunnelmissa.

Et mitään muuta keksinyt? Tosi fiksua. Vituttaa kyllä tollaset kommentit. Asian voisi hoitaa fiksumminkin.

Satun tuntemaan yhden hiukan dementoituneen mummon, joka saattaa alkaa pakkaamaan vaikkapa toisen asiakkaan ostoksia omaan kassiinsa, jos ei hänellä ole saattajaa perään katsomassa. Esim. tuollaiselle mummolle hautaan-toivottamiset eivät ihan sovi, eivätkä kyllä muutenkaan.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Et mitään muuta keksinyt? Tosi fiksua. Vituttaa kyllä tollaset kommentit. Asian voisi hoitaa fiksumminkin.

Satun tuntemaan yhden hiukan dementoituneen mummon, joka saattaa alkaa pakkaamaan vaikkapa toisen asiakkaan ostoksia omaan kassiinsa, jos ei hänellä ole saattajaa perään katsomassa. Esim. tuollaiselle mummolle hautaan-toivottamiset eivät ihan sovi, eivätkä kyllä muutenkaan.

Oisin keksiny, mutten viittiny sanoa rumasti. Tää ei ollu dementoitunu, kirkas katse ja kädet toimi.

Asiat voi hoitaa fiksusti, jos toinenki osapuoli toimii niin. Mä sanoin sille ensiksi nätisti että mulla on vielä hommat kesken, mutta lastaaminen jatku kommentilla että mahtuuhan tähän.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Asiat voi hoitaa fiksusti, jos toinenki osapuoli toimii niin. Mä sanoin sille ensiksi nätisti että mulla on vielä hommat kesken, mutta lastaaminen jatku kommentilla että mahtuuhan tähän.

Jos siihen kerran mahtui niin mikä se ongelma ja vitutuksen aihe silloin oli?

Itseäni vituttaa naapurin kakarat jotka tekevät tuhojaan päivisin kun kukaan ei ole katsomassa. Perheen vanhempiakaan ei hirveästi näytä kiinnostavan.
Mitäköhän ne tällä hetkellä keksivät..
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos siihen kerran mahtui niin mikä se ongelma ja vitutuksen aihe silloin oli?
No mahtui kai kun Patajokerilla oli lastaaminen puolivälissä.

Mun mummoni onkin kuollut, ja olen nyt tosi loukkaantunut teille molemmille.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Mun vastaava mummotarina liittyy ruokakauppaan. Olin lauantaina ruokaa hakemassa ja rupesin lastaamaan ostoksiani hihnalle. Juuri kun edellinen oli maksanut, takavasemmalta ilmestyi mummo, joka heitti ostoksensa siihen "välipulikan" eteen ja kiilas mut ihan röyhkeästi, mitään sanomatta. Okei, oisin mäkin voinut sen laskea eteeni, ku mulla oli runsaasti tavaraa ja sillä vaan muutama, mutta silti kysymättä kiilaaminen on melko törkeetä. Olin niin ihmeissäni etten ees keksiny mitään sanottavaa.

Tätähän tämä on, että nykyään mummoilla on se ajattelutapa, että kun he ovat vanhoja, heillä on oikeus esim mennä jonossa etupäähän, mennä bussiin ensimmäisenä. Ja kumma kyllä, jos olet bussissa ja mummo tulee kyytiin ja on jonkin verran täyttä bussissa, tämä mummohan etsii jonkun nuoren henkilön aikuisen sijasta ja pyytää tätä poistumaan pois penkiltä.

Mummot vs nuoret on nykyään.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Asiat voi hoitaa fiksusti, jos toinenki osapuoli toimii niin. Mä sanoin sille ensiksi nätisti että mulla on vielä hommat kesken, mutta lastaaminen jatku kommentilla että mahtuuhan tähän.

Taitaa kyllä olla peiliin katsomisen paikka, jos käy niin hitaalla että mummot menee kassajonossa ohi vasemmalta ja oikealta. Kannattaisi varmaan lopettaa THC:n käyttö ja nostaa housut persvaon yläpuolelle.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Taitaa kyllä olla peiliin katsomisen paikka, jos käy niin hitaalla että mummot menee kassajonossa ohi vasemmalta ja oikealta. Kannattaisi varmaan lopettaa THC:n käyttö ja nostaa housut persvaon yläpuolelle.

Täytyyhän mummoillakin jonkinlaiset käytöstavat olla. Ja pitää samalla lailla odottaa kuin muutkin.

Tosin jos itselle kävisi näin, niin kyllä takaisin sanoisin, jos ei hyvällä niin sitten pahalla.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Jos siihen kerran mahtui niin mikä se ongelma ja vitutuksen aihe silloin oli?

No se ku mulla oli puolet tavaroista vielä kärryssä, eli siihen ei mahtanu. Tai mahtuhan siihen ku laitto vaan, mutta sit ois kyllä menny laskut sekasin.

Vituttaa ku ei saa vittuuntua kenestäkään henkilöstä, koska kaikki on jonku sukulaisia, kaikilla on mummo, vaari, puoliso, lapsi, työkaveri tai naapuri.

Ps. Munki mummo kuoli just, olen itselleni loukkaantunut. Positiivista asiassa on se, että eipähän enää ainakaan kiilaa kauppajonossa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Ja kumma kyllä, jos olet bussissa ja mummo tulee kyytiin ja on jonkin verran täyttä bussissa, tämä mummohan etsii jonkun nuoren henkilön aikuisen sijasta ja pyytää tätä poistumaan pois penkiltä.

Lienee dorkaa sanoa tässä vaiheessa että silloin kun minä olin nuori tehtiin istumatilaa jo ennenkuin mummo, pappa tai perheenäiti lapsineen ehti edes kysyä.

"Ennen oli kaikki niin mukavasti että/lunta oli talvisin ja kukis oli mettä.."

Vitutuksen aiheeni naapurin kakarat ovat saamani tiedon mukaan tänään ehtineet katkoa oksat pihapensaistamme. En malta odottaa loppukesää kun marjapensaat alkavat tuottamaan satoa...

No se ku mulla oli puolet tavaroista vielä kärryssä, eli siihen ei mahtanu. Tai mahtuhan siihen ku laitto vaan, mutta sit ois kyllä menny laskut sekasin.
Mun moka. Oikein vittuunnuttu.

Osanottoni kaikille mummonsa menettäneille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös