Vitutus on ehkä liian voimakas sana, mutta kismittää että jää ehkä huomiset ja samalla peruskoulun viimeiset pesipelit pelaamatta sateen vuoksi. No lukiossa sitten uudestaan.
No onneksi Granlundin missin kanssa pääsit kotipesälle.
Vitutus on ehkä liian voimakas sana, mutta kismittää että jää ehkä huomiset ja samalla peruskoulun viimeiset pesipelit pelaamatta sateen vuoksi. No lukiossa sitten uudestaan.
Mulla on ollut pidempää tavoitteena löytää ymmärrystä nykytanssille, mutta syksyllä kun katsoin Teemalta tuon Body Remixin, niin ei hyvää päivää. Ihan hirveää nykimistä.Saatana mitä paskaa tulee telkkarista. Kanavasurffailin Teemalle ja sieltä tulee joku Body Remix-niminen tanssiesitys. Kaikkea sitä saa "taiteen" varjolla tehdä, paha olo tuli itselle ei helvetti sentään. Vai oliko se Kummelin Paha kurki?
Tänään yksi mummo meinasi ajaa ylitseni polkupyörällä. Kävelin erästä ylämäkeä ylöspäin, ihan omaa puolta tiestä. Katseeni oli alhaalla, olin ajatuksissani ja katselin maata ja sen railoja. Yhtäkkiä joku ikäloppu elämäänsä kyllästynyt itsemurhaterroristi mummo ajoi tuhatta ja sataa ohitseni ilman kypärää. Ja osui vieläpä kyynärpäähäni hieman.
Nimim. Pää ylös?
Edellinen mummokohtaaminen ruokakaupassa oli myöskin erikoinen. Mulla oli ostoksien lastaaminen puolivälissä ja takan aoleva murmeli rupes jo heittelemään tavaroitaan hihnalle. Sanoin sille että että "ei sullakaan luulis olevan enää kiire kuin hautaan" jonka jälkeen loppuodottelu menikin melko hiljaisissa tunnelmissa.
Et mitään muuta keksinyt? Tosi fiksua. Vituttaa kyllä tollaset kommentit. Asian voisi hoitaa fiksumminkin.
Satun tuntemaan yhden hiukan dementoituneen mummon, joka saattaa alkaa pakkaamaan vaikkapa toisen asiakkaan ostoksia omaan kassiinsa, jos ei hänellä ole saattajaa perään katsomassa. Esim. tuollaiselle mummolle hautaan-toivottamiset eivät ihan sovi, eivätkä kyllä muutenkaan.
Asiat voi hoitaa fiksusti, jos toinenki osapuoli toimii niin. Mä sanoin sille ensiksi nätisti että mulla on vielä hommat kesken, mutta lastaaminen jatku kommentilla että mahtuuhan tähän.
No mahtui kai kun Patajokerilla oli lastaaminen puolivälissä.Jos siihen kerran mahtui niin mikä se ongelma ja vitutuksen aihe silloin oli?
Mun vastaava mummotarina liittyy ruokakauppaan. Olin lauantaina ruokaa hakemassa ja rupesin lastaamaan ostoksiani hihnalle. Juuri kun edellinen oli maksanut, takavasemmalta ilmestyi mummo, joka heitti ostoksensa siihen "välipulikan" eteen ja kiilas mut ihan röyhkeästi, mitään sanomatta. Okei, oisin mäkin voinut sen laskea eteeni, ku mulla oli runsaasti tavaraa ja sillä vaan muutama, mutta silti kysymättä kiilaaminen on melko törkeetä. Olin niin ihmeissäni etten ees keksiny mitään sanottavaa.
Asiat voi hoitaa fiksusti, jos toinenki osapuoli toimii niin. Mä sanoin sille ensiksi nätisti että mulla on vielä hommat kesken, mutta lastaaminen jatku kommentilla että mahtuuhan tähän.
Taitaa kyllä olla peiliin katsomisen paikka, jos käy niin hitaalla että mummot menee kassajonossa ohi vasemmalta ja oikealta. Kannattaisi varmaan lopettaa THC:n käyttö ja nostaa housut persvaon yläpuolelle.
Jos siihen kerran mahtui niin mikä se ongelma ja vitutuksen aihe silloin oli?
Ja kumma kyllä, jos olet bussissa ja mummo tulee kyytiin ja on jonkin verran täyttä bussissa, tämä mummohan etsii jonkun nuoren henkilön aikuisen sijasta ja pyytää tätä poistumaan pois penkiltä.
Mun moka. Oikein vittuunnuttu.No se ku mulla oli puolet tavaroista vielä kärryssä, eli siihen ei mahtanu. Tai mahtuhan siihen ku laitto vaan, mutta sit ois kyllä menny laskut sekasin.
Taitaa kyllä olla peiliin katsomisen paikka, jos käy niin hitaalla että mummot menee kassajonossa ohi vasemmalta ja oikealta. Kannattaisi varmaan lopettaa THC:n käyttö ja nostaa housut persvaon yläpuolelle.
Lienee dorkaa sanoa tässä vaiheessa että silloin kun minä olin nuori tehtiin istumatilaa jo ennenkuin mummo, pappa tai perheenäiti lapsineen ehti edes kysyä.
.
Oikein vittuunnuttu.
MTV3 ja Katsomo. Katson sieltä eilistä Kasarmi -jaksoa, ja ensin tuli kaksi mainosta ennen kuin ohjelma alkoi, 3 minuutin kohdalla tuli taas yksi mainos, kymmenen minuutin kohdalla taas yksi mainos.
Voisi telkkari alkaa jo pikkuhiljaa näkymään!
Firefox ja AdBlock yhdistelmällä näkyy vain ohjelma.
Firefox ja AdBlock yhdistelmällä näkyy vain ohjelma. Yle Areena sitten Chromella, kun Ylellä ei ole mainoksia.