Vitutusketju

  • 10 542 579
  • 56 130

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hyttyset, nuo saatanan lähettiläät. Vittu ole edes kesäkuu, ja jo löytyy parin ilta-auringossa istutun tunnin jälkeen puolen tusinaa kutiavaa kauhupattia. Zyrtec ja kortisoni, here I come again.
Vituttaa myös duunin poikkeuksellinen tylsyys. Ennen maanantaita ei juuri mitään järkevää tekemistä (silloin tod. näk. taas hirveä kiire, mutta aina sen tän ikävystymisen voittaa). Mua huvita enää mikään, lähen meneen.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vajaan tunnin päästä alkaa Suomen puolivälieräottelu Norjaa vastaan, enkä saa saatana telkkaria näkymään! No signal sanoo oma telkkarini ja olohuoneessa vain välkkyy epämääräisiä värejä. Kaikki antenninjohdot tuntuisi olevan hyvin kiinni, missähän on vika?

VITTU!

EDIT: Vituttaa myös, että piti katsoa peli baarissa, mutta yllättäen suunnitelman kusivat pari tuntia ennen peliä, kun saatanan velliperseet eivät jaksaneetkaan lähteä mihinkään.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vajaan tunnin päästä alkaa Suomen puolivälieräottelu Norjaa vastaan, enkä saa saatana telkkaria näkymään! No signal sanoo oma telkkarini ja olohuoneessa vain välkkyy epämääräisiä värejä. Kaikki antenninjohdot tuntuisi olevan hyvin kiinni, missähän on vika?

VITTU!

EDIT: Vituttaa myös, että piti katsoa peli baarissa, mutta yllättäen suunnitelman kusivat pari tuntia ennen peliä, kun saatanan velliperseet eivät jaksaneetkaan lähteä mihinkään.
Onneksi on YLE Areena, sieltä näet pelin suorana. Ei tietty välttämättä ole ihan yhtä laadukasta kuvaa kuin telkkarissa olisi, mutta eipähän jää ainakaan kokonaan peli näkemättä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Onneksi on YLE Areena, sieltä näet pelin suorana. Ei tietty välttämättä ole ihan yhtä laadukasta kuvaa kuin telkkarissa olisi, mutta eipähän jää ainakaan kokonaan peli näkemättä.

Näin on. Pitää katsoa sitten sieltä. Onneksi kuitenkin koneen saa kiinni telkkariin, vaikka kuva tosiaan onkin huonolaatuisempi.

Kiitos vinkistä, vaikka tuo tiedossa olikin. :)
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Vasen korva soi taukoamatta nyt jo toista tuntia. Onko tämä nyt sitä paljon mainostettua tinnitusta? Pirun voimakasta vinkunaa ainakin. En suosittele kellekään!
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Työt, pomo, palkka, tämä työpäivä, huominen työpäivä, työelämä.

Voi **tana. Jos ei olis asuntolainaa miljuunia ja lapsukaisia huollettavana, niin nyt olis mitta täynnä. En tiedä voisko enempää enää vituttaa.
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Minua vituttaa roskaaminen. Mikä vittu jengiä vaivaa, ettei roskaa voi laittaa roskiin vaan se heitetään maahan? Autostakin heitetään roskat tylysti ikkunasta pihalle. Hakametsän mäkkärin parkkipaikka on aivan järjettömässä kunnossa, kun ilmeisesti autossa mussutettujen aterioiden roskat pudotetaan maahan. Samaan hengenvetoon ihmettelen, että heittääkö tupakoitsijat tumppien lisäksi kaikki muutkin roskansa maahan?
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
The Sunissa oli juttua, kuinka jotkut runkut olivat ilmeisesti ilmakiväärillä ampuneet kahden alle 10-vuotiaan tytön kissanpentua silmään. Vittu miten tuo vituttaa. Saatanan epäsikiöt.

Puhutaan kaiken maailman "pelastaisitko naapurisi vai koirasi tulipalossa" sun muuta. Jos naapurissani asuisi tuollaisia saastoja, niin en uhraisi sekuntiakaan sille ajatukselle. Pelastaisin mieluummin vaikka jonkun vanhat sukat ennemmin kuin tuollaisia.

Toistan myös ennenkin esittämäni teorian. Tuollaiset kissanrääkkääjät vain tylysti ottamaan matsia nälkäisen leijonan kanssa. Aseeksi vaikka ritsa käteen, katsotaan miten kovaa poikaa sisäsiittoinen idiootti sitten on.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tietyille ihmisille pitäisi olla pakollisena OK-ajokortti. Nimittäin ostoskärryjen ajokortti.
Joidenkin ihmisten pitäisi käydä kurssi kuinka niitä kärryjä kuljetellaan.

A) En jätä ostoskärryjäni poikittain hyllyjen väliin, kun kaivan makkaraa laarista.

B) En jyrää ihmisiä kärryillä vain sen takia, etten ymmärrä miten liikuttelen niitä.

Hieno kokemus oli käydä kaupassa.
Erityismaininta sille kantturalle, joka rullasi kärryineen jalkapöytäni ylitse, kun "en vain ymmärtänyt kuinka ison alan ne kärryt vievät".
Kiitos.
 
MM-kisat + Facebook.

Toinen ääni tälle!
Siellä on taas kaikenmaailman taunoeinaripirkkoliisat herännyt ku Suomi on taas vinnaalissa!
Jiihaa, huhhahhei ja micke edestä, micke takaa, ilmaveivi sitä ja tätä!
Suurin osa näistä ei ole aikaisemmin kuulleetkaan mistään Granlundista ja nyt se on niille jumalasta seuraava... No kukin tyylillään!
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Minä nautin tuosta yhtälöstä. Tai en sen tuottamista helmistä, vaan siitä, mistä se kertoo. Lätkä on yhä suomalaisten sydämissä.

Samoin. Pientä vitutusta kyllä aiheuttaa kaikenmaailman löppösten analyysit... Mutta se on pientä sen rinnalla, että jääkiekko on ihmisten huulilla. Ylivoimainen ykkönen suomessa, hienoa.
 

julle-jr

Jäsen
Jiihaa, huhhahhei ja micke edestä, micke takaa, ilmaveivi sitä ja tätä!
Suurin osa näistä ei ole aikaisemmin kuulleetkaan mistään Granlundista ja nyt se on niille jumalasta seuraava... No kukin tyylillään!
Eikös tämä kuitenkin ole suomalaisen jääkiekon kannalta hyvä asia, että ihmiset aktivoituvat seuraamaan kiekkoa? Jos hyvä arvokisamenestys on keino saada perustallaajat innostumaan lätkästä ja jos se tuo ensi kaudella edes muutaman lisäkatsojan vaikkapa liigaan tai mestikseen, tai muutaman uuden jääkiekkoiluharrastuksen aloittavan pikkunassikan, niin eivätkö silloin asiat ole suomalaisen jääkiekon kannalta taas hieman paremmin?
 

tutzba

Jäsen
Eikös tämä kuitenkin ole suomalaisen jääkiekon kannalta hyvä asia, että ihmiset aktivoituvat seuraamaan kiekkoa?

Se on loistava asia, en sitä ainakaan itse tarkoittanut. Minua vituttaa lähinnä se, että jääkiekosta aivan pihalla olevat jakavat jotain viisauksia, kuten muutama naispuoleinen kaveri on kommentoinut tuomarityöskentelyä. Jos siellä joku suomalainen saa jäähyn niin heti ihmetellään mistä näin huonot dumarit on saatu ja paljon Venäjä on maksanut jne. MG:n eilistä maalia on jokainen linkitellyt ja hehkuttaa, että hienoin maali koskaan ikinä missään. Varmasti voi ollakin, mutta kuulostaa vaan vähän hauskalta kun sen sanoo nainen, joka ei tiedä mikä on paitsio.

Ei tuo käytännössä mitään gloryhuntausta ole, koska suomalaisiahan me kaikki olemme, mutta jotakin esitystä tuossa on mukana.

Mutta siis kaiken kaikkiaan hieno asia, että jääkiekko herättää ihmisissä tunteita.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ristiriitaiset fiilikset tulee tästä lätkä- ja Granlund-hypestä. Hienoa, että laji kiinnostaa, mutta samaan aikaa ei mitään järkevää pysty juttelemaan aiheesta, kun suurin osa on kuitenkin aikalailla pihalla kokonaisuudesta. Mutta joo, onhan se tämänkaltainen yhteisöllisyys ihan jees juttu, kun harvoin sitä kuitenkin koetaan.

Paremmalta musta tuntuu kuitenkin joku kentän läpi-soolo, joka päättyy tiukkaan ranteeseen yläkulmaan tai vastaavasti kolme pelaajaa niskassa punnerrettu nousu maalille ja maalivahdin kahvitus siihen päälle. Granlundin maali oli kaikessa huikeudessaan niin viimeisen päälle mediamaali, että jotenkin ei jaksa sytyttää. Enemmän mua siinä viehättää junnun ennakkoluulottomuus ja itseluottamus kuin itse suorituksen hienous. Ja tietenkin se, että kyseessä oli tärkeä ottelun avausmaali.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos siellä joku suomalainen saa jäähyn niin heti ihmetellään mistä näin huonot dumarit on saatu ja paljon Venäjä on maksanut jne.

MM-kisojen otteluseurannat ovat täynnä samaa juttua. Onko ns. karjalalippis-osasto ilmestynyt paikalle MM-kisjoen ajaksi? Tuskimpa vaan, sillä tuttuja nimimerkkejä siellä pyörii. Uskotaan sokeasti Mertarantaa, eikä luoteta omiin silmiin + vaahdotaan Jatkoajassa.

Lievästi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa niin saatanasti. VITTU.

Faija oli 400e velkaa jollekin ex-linnakundi naapurilleen, joka tuo viinaa Virosta ja myy sitä sitten näille alkoholisteille vissiin aika hyvällä katteella.

Faija kun oli edes jotenkin selvänä, niin pyysi apua ja en millään pystynyt kieltäytymään. Annoin rahat ja yllätyin kun jopa maksoi velkansa.
Nyt sitten pari viikkoa myöhemmin tarvitsisi taas muutaman satasen velkojen maksuun. Enkä ole todellakaan auttamassa.

Mulle faija on ollut jo monta vuotta pelkkä biologinen isä, ei muuta. Täynnä alkoholistin turhia lupauksia ja tuottanut pelkkää häpeää, surua ja vitutusta.

Moni väittää ettei alkoholismi ole sairaus vaan juojan omaa halua juoda. Vaikea uskoa, kun joutui läheltä seuraamaan monta vuotta. Ei kukaan voi omasta halustaan juoda itseään niin sekaisin kun faija välillä on. Vaihtoi aikanaan muun muassa meikäläisen Playstation 2-konsolin pariin pulloon viinaa. Salaa tietysti kun olin koulussa.

Asiaa mietittyäni luultavasti tanssin ilosta, kun faijan kuolema tulee tietoon. Tällä tahdilla tuskin menee kovin kauan.

Surulliseksi vetää kun miettii kuinka vielä aikoinaan asiat olivat toisin. Miettii niitä lapsuuden isä-poika hetkiä, joita riitti. Jossain vaiheessa sitten kaikki lähti menemään jyrkkää alamäkeä.

Haista faija pitkä vittu. Apua sulle tarjottiin ja aina sua autettiin. Mutta ei...
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Kotona olisi ollut viinaa enemmän kuin tarpeeksi, mutta silti tuli lähdettyä kaupungille eilen. Rahaa paloi vitusti, tuli lahjakas krapula, sain ruman vekin nenääni ja välit rikkoontui "kaverin" kanssa (ihan paska tyyppi, joten eipä ollut suuri menetys). Huomasin myös, että läppärin hiiri on näköjään hajonnut jossain vaiheessa ennen kaupungille lähtöä. Ja jokunen lasipullo bisseä unohtui pakastelokeroon, joten paskaksihan nekin meni.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Moni väittää ettei alkoholismi ole sairaus vaan juojan omaa halua juoda. Vaikea uskoa, kun joutui läheltä seuraamaan monta vuotta. Ei kukaan voi omasta halustaan juoda itseään niin sekaisin kun faija välillä on. Vaihtoi aikanaan muun muassa meikäläisen Playstation 2-konsolin pariin pulloon viinaa. Salaa tietysti kun olin koulussa.

En mäkään kyllä jaksa uskoa, että kukaan huvikseen jois perheen, kodin ja kaverit. Suomalaisilla on vaan nykyään joku ihmeellinen tapa syyttää kaikesta "yksilöä" ja kukaan ei ole vastuussa kenestäkään, paitsi itsestään.

Alkoholismi on omaa syytä, ei niille tarvi rahaa. Koulukiusatutkin saisivat olla "normaaleja" tai ainakin panna vastaan kiusaajille (jotenkin huomaa, että joillain ihmisillä on ollut liian helppo elämä). Sekin on oma vika jos ei ole töitä, kun totta helvetissä sillon on vaan laiska paska tai muuten vaan tyhmä (tyhmyyskin on varmaan oma vika, ja siitä sietääkin saada turpaansa?). Myös matalapalkkaisten alojen ihmisten oma vika on se, ettei sillä palkalla saa voita leivän päälle kun kerran kuussa - mitäs aloitte siivoojiksi, mä oon hei insinööri! Jee!
 

julle-jr

Jäsen
Alkoholismi on omaa syytä, ei niille tarvi rahaa.
On alkoholismi siinä mielessä omaa syytä, että ainakaan minä en ole ikinä kuullut alkoholistista, joka ei olisi ikinä ottanut sitä ensimmäistä alkoholiannostaan. Jos siis pysyttelee aina täysin absolutistina, ei voi tulla alkoholistiksi, vai mitä? No ehkä on löydettävissä joitakin ääripoikkeuksia, joille on väkisin kaadettu viina kurkkuun tai faija pakottaa pikkupojan juomaan, mutta näitä ei suuri osa alkoholisteista liene.

Sama idea pätee minusta kaikkien muidenkin huumeiden kanssa. Jos et ikinä ota ensimmäistä heroiiniannostasi, ei sinusta voi tulla heroinistia. Jos kokeilet alkoholia tai jotakin muuta yhtä vahvaa ja koukuttavaa huumetta, on mahdollista, että jäät koukkuun. Jokainen ihminen tekee itse päätöksen siitä, ottaako riskin, joten kyllä minusta voi hyvällä syyllä kysyä, että miksi muiden ihmisten pitäisi kantaa näiden riskinottajien tekojen seurauksia.

Itse toki olen kokeillut niin alkoholia kuin muitakin huumeita (muut huumeet ovat kaikki tainneet olla miedompia tai vähemmän koukuttavia kuin alkoholi), joten en yritä esittää mitään muita parempaa tässä. Toki olen kaikki kokeilut tehnyt kohtuullisen pitkän harkinnan ja riskianalyysin jälkeen, mutta kuitenkin.

Ja rahaahan alkoholistille ei kannata antaa, apua kylläkin.
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
On alkoholismi siinä mielessä omaa syytä, että ainakaan minä en ole ikinä kuullut alkoholistista, joka ei olisi ikinä ottanut sitä ensimmäistä alkoholiannostaan. Jos siis pysyttelee aina täysin absolutistina, ei voi tulla alkoholistiksi, vai mitä? No ehkä on löydettävissä joitakin ääripoikkeuksia, joille on väkisin kaadettu viina kurkkuun tai faija pakottaa pikkupojan juomaan, mutta näitä ei suuri osa alkoholisteista liene.
Niin no itse en alkoholia ollenkaan käytä, mutta en kyllä silti hyväksy sitä, että joku jätetään sillan alle asumaan ihan vaan "kun ite se alotti ryyppäämään". Kuitenkin muutaman alkoholistinkin kanssa asioista keskustellut, ja kyllä niillä se tilanne on aika hankala. Monilla on hyvin hankalia elämänkokemuksia ja esimerkiksi perheessä ollut alkoholismia. Se on totta, että ei se pelkkä rahan syytäminen mitään auta, mutta muunlainen apu ilmeisesti maksaisi enemmän? (ei varmaankaan pitkässä juoksussa, mutta mitäs sitä sellaisia miettimään).

Sairaushan se alkoholismi on. Joku vika siinä täytyy olla, että menee sen oman rakkaan poikansa Play Stationin myymään ja ne pari viinapulloa merkkaa enemmän kun sen lapsen pettymys/luottamus.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Kyllähän se aika suurta vitutusta pukkaa, kun Suomi-Ruotsi finaalin aikaan TJ on yövuorossa töissä. Ja kun on sen luontoinen työ, että ei voi mitenkään olla poissa, eikä välttämättä peliäkään nää yhtään mistään. Radio on tod. näk. ainoa väline seurata, ja kyllä se tällaisessa tapauksessa vituttaa suunnattomasti. Mutta kun n.40€/h maksetaan palkkaa, niin pakko se on tehdä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vituttaa kaikkien medioiden ylenpalttinen hehkutus ja toinen toistaan idioottimaisempien uutisten keksiminen aiheesta Suomi-Ruotsi MM-finaalissa.

Maikkari ei tässä porukassa yllätä ketään, kuten ei myöskään YLE, Iltalehti eikä Iltasanomatkaan.

Miksi täytyy aina aliarvioida katsojien ja lukijoiden älykkyyttä?
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Vituttaa pyörävarkaat. Mikä helvetti ajaa ihmisen pöllimään toisten pyöriä? Sen ymmärrän jollain tavalla, että jos pyörä ei ole lukossa, niin se saatetaan kääntää hyvinkin äkkiä ja mielestäni tuossa tilanteessa pyörän omistaja saa katsoa peiliin. Mutta pyörätelineessä lukossa olevan pyörän varastamista ei pysty käsittämään.

Piti tuossa matsin jälkeen lähteä kaupungille katsomaan meininkiä keskustaan ja huomasin että pyörästä on vain katkennut lukko jäljellä. Armoton vitutus iski samalla hetkellä, vaikka juuri äsken oli kotoa lähtenyt orgasmin vallassa ulos.

No, toivoin, että kyllä se sieltä kaupungista jostain löytyy. Ja pienen etsinnän jälkeen se ihme kyllä löytyi. Keskeltä aukiota, kaadettuna ja raiskattuna. Pyörän vieressä oli yllätys yllätys mopoauto. No ei tuossa mitään, pyörä ylös kadulta ja sotkemaan baareja päin. Mopoautosta huikittiin: "Hei, se on mun kaverin pyörä." Meni pojat hiljaiseksi autossa kun nopeasti selitin asian.

Kun olin matkaan päässyt, niin eiköhän sieltä auton luota joku valopää juokse takaa "selvittämään" tilannetta. Ilmeisesti siis se kaveri "kenen" pyörä se oli. Suurimman virheen tein, kun hyväsydämisenä ihmisenä pysähdyin odottamaan mitä asiaa hänellä oli.

Alkoi armoton jankkaus siitä, miten tuo pyörä oli hänen mummonsa antama pyörä ja polkenut sillä kuulemma kaksi vuotta. Kännissä kuin käkihän tuo n.18v jantteri oli. Ja tietäähän sen, ettei tuossa mitkään järkiperusteet auta. Näytin hänellä henkilökohtaisesti miten jokainen naarmu oli pyörään tullut ja selitin tilanteet. Oman, legendaarisen mummopyörän kyllä tunnistaa.

Jonkun aikaa siinä seisoskeltiin, mutta lopussa tilanne meinasi mennä uhkaavaksi kun jannun 10-15 kaveria tulivat ympärille. Olin siis tyttöystävän kanssa kahdestaan liikkeellä, joten pahasti vajaa oli meidän miehitys verrattuna siihen ympärillä olevaan porukkaan.

Siinä vaiheessa kun parempi puolisko otti puhelimen käteen ja oli soittamassa virkavaltaa paikalle, alkoi mennä tämän varkaan kuppi nurin. Pienet pystypainit siinä tuli tanssittua, mutta lyömistä yritin välttää. Enkä vähiten siitä syystä, että ympärillä tosiaan oli helvetinmoinen joukko jotain nuoria huutelemassa minulle. Eikä muutenkaan tuo väkivalta ole ensimmäisenä mielessä, vaikka tuossa tilanteessa se ei kaukana ollut.

Tämän käsirysyn jälkeen sitten juippi ymmärsi poistua takavasemmalle ja oli saanut tarpeekseen valheiden selittelystä. Sitäkin ihmettelin, että miten joku voi jaksaa selittää täyttä paskaa puoli tuntia putkeen :D En tiedä mitä yritti todistella ja kenelle, mutta uskomattomalta tuo tuntuu. Luulisi että olisi parempaakin tekemistä kun jäädä riitelemään varastamastaan pyörästä.

No, case päättyi kuin päättyikin omalta kohdalta onnistuneesti, kun pyörän sai takaisin ja henkilövahingoilta vältyttiin. Vitutuksen tuo kuitenkin jätti päälle. Huomattavasti pienempi tämä vitutus kuitenkin nyt on, kuin tilanteessa jossa pyörää ei olisi löytynyt tai sen olisin tuolle porukalle menettänyt. Onneksi tätä ei tarvinnut kokea.

Toivotaan kuitenkin ettei tuo kyseinen kyrpänaama enää kävele vastaan, runkkari mikä runkkari.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös